Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Som regel skal man også lige have skærm, tastatur og mus med. :)

    Men dem kan man vel bare hive med hjem fra arbejde, hvis de allerede er der?

    chandler7511-03-20 19:25

  • 0

    Popeye - som i 6000? Det er jo lige på den anden side af fjorden. 

    Jeps, men det er heldigvis på den rigtige side af fjorden (har jeg fået fortalt)

    Popeye11-03-20 19:26

  • ★★★★0

    Som regel skal man også lige have skærm, tastatur og mus med. :)

    Hvilket også ville være rart til en laptop, når man skal arbejde hjemmefra i mindst tre uger.

    dyg11-03-20 19:34

  • ★★★★★★0

    Nej, 6091 er den rigtige side ;) 

    davenport11-03-20 19:45

  • ★★★★★★0

    Men dem kan man vel bare hive med hjem fra arbejde, hvis de allerede er der?

    Hvis man ikke har en bil, er det ikke just praktisk at slæbe en stationær computer, plus skærm, tastatur og mus med hjem. Det kan samtidig være, at virksomheden slet ikke er sat op til, at man kan arbejde remote.

    Zero Cool11-03-20 19:50

  • ★★★★★0

    Din læge mener simpelthen, at du kan tage på arbejde, selvom du har influenza og feber - og dermed nemt kan smitte andre?

    Jeg ville nok skifte læge...

    Det var nu lægevagten. Jeg kunne ikke komme i kontakt med min læge i dag, desværre. Men mit job gør, at jeg nok bliver nødt til at arbejde et par timer imorgen, så jeg snupper lige et par febernedsættende piller, og smutter afsted.

    David Lund11-03-20 19:50

  • ★★★★0

    Hvis man ikke har en bil, er det ikke just praktisk at slæbe en stationær computer, plus skærm, tastatur og mus med hjem.

    En taxa betalt af arbejdsgiver? Plus evt. udgifter til skrivebord.

    Det eneste problem, jeg kan se, er larmende naboer, der gør, at man ikke kan udføre sit arbejde hjemme...

    chandler7511-03-20 20:01

  • 0

    De fylder lidt mere end en laptop, men det er vel ikke umuligt at tage en sådan med hjem? Med mindre I deles om de samme computere...

    Vi skal også være på arbejdspladsens netværk og da vi ikke anvender VPN er det umuligt, for ikke at tale om hele telefonsystemet som også skal sættes op. Det er dog fra Cisco og er også koblet op via firmaets netværk. Hvilket så er et netværk som firmaet lejer sig ind hos, hvilket blandt andet er grunden til vi ikke har VPN vil antage.

    Og ja så deles vi også om nogle af computerne, men i øjeblikket er jeg også på ferie i DK så det kan jo være jeg får indrejseforbud i stedet for :)

    Men som sagt så er det også i Sverige og der har vi ikke fået nogle restriktioner, mig beksndt (jeg følger dog så heller ikke særlig meget med i svenske nyheder)

    Whispering Horse11-03-20 21:21

  • ★★★0

    Det var nu lægevagten. Jeg kunne ikke komme i kontakt med min læge i dag, desværre. Men mit job gør, at jeg nok bliver nødt til at arbejde et par timer imorgen, så jeg snupper lige et par febernedsættende piller, og smutter afsted.

    De har sagt flere gange på pressemødet at man skal blive hjemme hvis man er syg, så syntes ikke du skal tage på arbejde hvis det kan undgås.

    Men som sagt så er det også i Sverige og der har vi ikke fået nogle restriktioner, mig beksndt (jeg følger dog så heller ikke særlig meget med i svenske nyheder)

    Det er netop meldt ud at forsamlinger på over 500 forbydes i Sverige.

    Aranyhajú Nyárszépe11-03-20 21:32

  • ★★1

    Det var nu lægevagten. Jeg kunne ikke komme i kontakt med min læge i dag, desværre. Men mit job gør, at jeg nok bliver nødt til at arbejde et par timer imorgen, så jeg snupper lige et par febernedsættende piller, og smutter afsted.

    De sagde på pressemødet at de fremadrettet ikke vil teste folk som måske har corona hvis man ikke er kritisk syg. Du udsætter andre for fare hvis du tager på arbejde og er syg! Bliv hjemme for andres skyld! 

    Wangsgaard11-03-20 21:42

  • ★★★★★5

    Jeg bliver hjemme! I har overtalt mig!

    David Lund11-03-20 22:08

  • ★★★★★★1

    Good boy :D 

    davenport11-03-20 22:23

  • ★★★1

    Jeg bliver hjemme! I har overtalt mig!

    Godt!

    Hvorfor råber vi? 

    !

    Essal11-03-20 22:32

  • ★★★★★1

    Jeg er et råvehoved!!!

    David Lund11-03-20 22:34

  • ★★★★★★0

    Jeg har da ikke råbt, siden jeg sked min tarm ud, og måtte putte den ind igen manuelt...?

    davenport11-03-20 23:09

  • ★★0

    Jeg har lyst til at råbe på alle dem som stormer uf fra netto med 15 pakker toiletpapir!! 

    Wangsgaard11-03-20 23:14

  • ★★★0

    Folk der er ude at hamstre og skal videre til næste butik: www.youtube.com/watch

    MOVIE100011-03-20 23:41

  • ★★★★★1

    Menighederne jeg arbejder i som præst lukker og låser indtil det her er drevet over... Som betyder jeg må tænke rimelig kreativt for at finde ud af hvad jeg skal bruge tiden på fremover. Forberede begravelser? 

    Lars!11-03-20 23:51

  • 0

    Jeg filosoferer bare over, hvor meget det er muligt for 2 offentlige ansatte at få lavet af hjemmearbejde med en opmærksomhedskrævende 2-årig derhjemme også :)

    Slayer11-03-20 23:51

  • ★★★★★★0

    Menighederne jeg arbejder i som præst lukker og låser indtil det her er drevet over... Som betyder jeg må tænke rimelig kreativt for at finde ud af hvad jeg skal bruge tiden på fremover. Forberede begravelser? 

    Peter Quotrup Geisling mener at 1600 døde er minimum - hvis vi passer på de svage. Hvis ikke vi gør det vil det tal være meget større

    Wayne11-03-20 23:56

  • ★★★★★★0

    Vi vier nok vores liv i hænderne på Apples fremragende produkt: Ipad. Så kan det sgu da være man endelig kan få et slaw fæzze..

    davenport12-03-20 00:07

  • ★★★★★★0

    Jeg er sgu blevet småsyg. Er jeg ellers sjældent. Noget forkølelse. Lidt dum timing, da jeg næppe magter en dobbelt infektion, hvis min kone nu kommer hjem fra job og serverer en gang corona.

    T. Nielsen12-03-20 09:16

  • ★★★★★1

    Jeg er sgu blevet småsyg. Er jeg ellers sjældent. Noget forkølelse. Lidt dum timing, da jeg næppe magter en dobbelt infektion, hvis min kone nu kommer hjem fra job og serverer en gang corona.

    Velkommen i klubben! Måske er du heldig, og det ER corona, men sygdommen er meget mild ved dig.

    David Lund12-03-20 09:18

  • ★★★★★★0

    Velkommen i klubben! Måske er du heldig, og det ER corona, men sygdommen er meget mild ved dig.

    Det ville dæleme være dejligt!!! Mentalt ville det dog gøre en verden til forskel at faktisk vide det. Men jeg kan ikke blive testet og tror egentlig heller ikke det er corona virus der har ramt mig. Jeg har ikke nævneværdig hovedpine og min irritation i halsen, sidder mere i svælget og bihulerne. 

    Tror det er den mindste der har smittet mig. Hun er snottet og samtidig er hun en sygdomsspreder af Guds nåde:)

    T. Nielsen12-03-20 09:27

  • ★★★★★★1

    Det ville dæleme være dejligt!!! Mentalt ville det dog gøre en verden til forskel at faktisk vide det. Men jeg kan ikke blive testet og tror egentlig heller ikke det er corona virus der har ramt mig. Jeg har ikke nævneværdig hovedpine og min irritation i halsen, sidder mere i svælget og bihulerne. 

    Tror det er den mindste der har smittet mig. Hun er snottet og samtidig er hun en sygdomsspreder af Guds nåde:)

    God bedring :-)

    Wayne12-03-20 09:29

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen