Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg har set tre af mine film i dag: Electric Boogaloo, Rage of Fury og Striptease.

    Zero Cool 9-05-20 22:07

  • ★★★★★3

    Jeg har aldrig fået set Die Hard 5, mest pga dens modtagelse, og så ville jeg lige læse lidt om den på wiki. Der står: "received overwhelmingly negative reviews for its implausible action sequences, cinematography, weak plot, cliched screenplay, and lack of characterization, although the special effects were praised".

    Det er en meget god beskrivelse af de fleste Marvel-film...

    Selv den svageste Marvel-film er syvmileskridt foran i kvalitet sammenlignet med "Die Hard 5", så den sammenligning passer meget dårligt, vil jeg mene.

    Altså, "Die Hard 5" er det argeste lort på alle parametre. Og hvem end der har fremhævet effekterne som noget positivt må jo være totalt blind. Det er noget af det grimmeste og mest fake CGI jeg har set.

    NightHawk 9-05-20 22:31

  • ★★★★★0

    Sidder og ser Scorpion King da den lige var i tv og selv den er mere underholdende end Die Hard 5.

    Elwood 9-05-20 22:43

  • ★★★★★★0

    Det var nu mest de kritikpunkter der var til Die Hard 5, der også passede på MCU-film, som er fyldt med uinteressante karakterer, svage plots og utroværdig action...

    Guldager 9-05-20 22:43

  • ★★★★★2

    Det var nu mest de kritikpunkter der var til Die Hard 5, der også passede på MCU-film, som er fyldt med uinteressante karakterer, svage plots og utroværdig action...

    Jeg er stadigvæk ikke enig i det overhovedet. Det er alt for generaliserende synes jeg, da der bestemt er forskel i kvaliteten mht hvor godt karakterene og handlingen er skrevet og eksekveret i de forskellige Marvel-film.

    Og i selv de mindre gode Marvel-film vil jeg vove den påstand, at karakterer og plot er bedre skrevet og udført end "Die Hard 5". 

    Desuden ved jeg ikke hvad du mener med utroværdig action ifht en superhelte-film. Det er jo netop meningen at actionen her skal være over the top og på ingen måde realistisk. :) 

    NightHawk 9-05-20 23:02

  • 0

    Jeg har lige set traileren til Becky som er en thriller som har Kevin James i hovedrollen som en neonazist og med Joel McHale i den anden hovedrolle.

    Selve plottet er ikke noget specielt, men det er mere det at man skal se både Kevin James og Joel McHale i disse roller og så i samme film.

    Whispering Horse 9-05-20 23:29

  • ★★★★★★0

    Og i selv de mindre gode Marvel-film vil jeg vove den påstand, at karakterer og plot er bedre skrevet og udført end "Die Hard 5

    Det kan jeg ikke sige noget om, har som sagt ikke set Die Hard 5. Men for mig er Mcu-filmene som hovedregel mindre gode...kan se mit gennemsnit er på 5,3 for alle filmene, og kun en kommer op på 8...

    Guldager10-05-20 00:09

  • ★★★★★★0

    Jeg har set tre af mine film i dag: Electric Boogaloo, Rage of Fury og Striptease.

    Hov, det var Rage of Honor. Og så fik vi også lige et gensyn med Ms. 45.

    Zero Cool10-05-20 00:51

  • ★★★★★★0

    Det var nu mest de kritikpunkter der var til Die Hard 5, der også passede på MCU-film, som er fyldt med uinteressante karakterer, svage plots og utroværdig action...

    Det samme kunne man sige om LOTR - hvis man var erklæret modstander - som du er af MCU ;-)

    Wayne10-05-20 08:18

  • ★★★★★★0

    Det samme kunne man sige om LOTR - hvis man var erklæret modstander - som du er af MCU ;-)

    Jeg er ikke erklæret modstander - jeg synes de fleste af dem er ligegyldige, men er ikke modstander af nogen film. Synes bare ikke, at de ikke bringer noget nyt eller spændende til filmfronten. Og før "jamen, det er bare underholdning"-argumentet kommer på bordet, så ja...men det er alle film, og jeg finder ikke MCU-filmene specielt underholdende. Og selvfølgelig kan man sige det om mange film, jeg kom bare til at tænke på MCU-filmene.

    Guldager10-05-20 09:44

  • ★★★★0

    Det er så vildt Guldager at du bliver ved med at se dem. Jeg undrer mig netop en som dig bliver ved med at se dem :) Jeg har ikke fulgt med i MCU mht de senere film. De siger heller ikke mig alverden, men ingen er ligeså slemme som Die Hard 5. Den var decideret en fornærmelse. Der synes jeg alligevel MCU har en klar linje i forhold deres koncept og hvad de vil. 

    Babo10-05-20 09:53

  • ★★★★★★0

    Det er så vildt Guldager at du bliver ved med at se dem.

    Altså - jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne se dem, som sådan en projekt :) - og nu er jeg jo fanget, nu bliver jeg nødt til at se alle de andre :)

    Guldager10-05-20 10:03

  • ★★★★0

    Altså - jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne se dem, som sådan en projekt :) - og nu er jeg jo fanget, nu bliver jeg nødt til at se alle de andre :)

    :)

    Jeg så Iron Man i bio og vildt nok at tænke på hvad der er sket siden.  

    Babo10-05-20 10:30

  • ★★★★★★0

    Jeg er ikke erklæret modstander - jeg synes de fleste af dem er ligegyldige, men er ikke modstander af nogen film. Synes bare ikke, at de ikke bringer noget nyt eller spændende til filmfronten. Og før "jamen, det er bare underholdning"-argumentet kommer på bordet, så ja...men det er alle film, og jeg finder ikke MCU-filmene specielt underholdende. Og selvfølgelig kan man sige det om mange film, jeg kom bare til at tænke på MCU-filmene.

    For mig, som var tegneserienørd i 70’erne og 80’erne - er de bestemt ikke ligegyldige. Jeg er ikke med på en bølge styret af popularitet. Det er legemliggørelsen af de helte jeg læste som dreng/teenager - og det er gjort ret godt, det meste.

    Wayne10-05-20 10:41

  • ★★★★0

    For mig, som var tegneserienørd i 70’erne og 80’erne - er de bestemt ikke ligegyldige. Jeg er ikke med på en bølge styret af popularitet. Det er legemliggørelsen af de helte jeg læste som dreng/teenager - og det er gjort ret godt, det meste.

    Nu talte Guldager på egne vegne. Hvad med du med styret af popularitet?

    Babo10-05-20 10:58

  • ★★★★★★0
    Mine skiver (1500+) er pakket ned i kasser, og røget ud i et skur (muligvis sidste stop før genbrugsstationen?)

    Der skal nok være nogen som er interesseret i skiverne. :)

    Zero Cool10-05-20 11:19

  • ★★★★★★0

    Nu talte Guldager på egne vegne. Hvad med du med styret af popularitet?

    Der er uden tvivl mange som ser superhelte fordi de følger tidens tendenser - og ikke kender universerne i forvejen.

    Wayne10-05-20 12:49

  • ★★★★0

    Der er uden tvivl mange som ser superhelte fordi de følger tidens tendenser - og ikke kender universerne i forvejen.

    Jaa....og? 

    Babo10-05-20 13:07

  • ★★★★★★1

    Jaa....og? 

    Det samme kunne jeg spørge dig om - hvor vil du hen med dit spørgsmål?

    Wayne10-05-20 13:20

  • ★★★★0

    Det samme kunne jeg spørge dig om - hvor vil du hen med dit spørgsmål?

    Jeg prøver at forstå hvad du mener. Såmænd intet andet. 

    Babo10-05-20 13:26

  • ★★★★★★1

    Jeg prøver at forstå hvad du mener. Såmænd intet andet. 

    Ditto :-)

    Wayne10-05-20 13:47

  • ★★★★★★0

    Jeg ser The Deuce, mens jeg forbereder mig...det har taget 5 timer at forberede mig til 4 lektioner :)

    Guldager10-05-20 15:29

  • ★★★★0

    Mine skiver (1500+) er pakket ned i kasser, og røget ud i et skur (muligvis sidste stop før genbrugsstationen?)

    Så giv dem da til den lokale Røde Kors butik eller noget, i stedet for at smide dem ud :) 

    Åkepool10-05-20 20:49

  • ★★★★0

    utroværdig action...

    Lige den del undrer jeg mig også over?

    Fred være med at du ikke bryder dig om dem, det er jo smag og behag, men utroværdig action.....Aaarh!

    Åkepool10-05-20 20:50

  • ★★★★★★1

    Lige den del undrer jeg mig også over?

    Fred være med at du ikke bryder dig om dem, det er jo smag og behag, men utroværdig action.....Aaarh!

    Ja hvis nu Guldager foretrækker realistisk og troværdig superhelteaction, er der vel intet galt.....galt.....galt.....glem det!

    T. Nielsen10-05-20 20:52

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen