Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Ja, det undergraver tit farligheden ved de der overtatoverede muskelbundter fra Fitness1, når de med fistel-stemme står og kalder "Fi-Fi, kom så hen til far" :D 

    Præcis:D

    T. Nielsen 2-07-20 14:38

  • ★★★★0

    Ja, det undergraver tit farligheden ved de der overtatoverede muskelbundter fra Fitness1, når de med fistel-stemme står og kalder "Fi-Fi, kom så hen til far" :D 

    Det minder mig om en far i min søns vuggestue, der er KÆMPE fucking stor (både højde og muskelmasse), overtatoveret og medlem af Bandidos.. Men når han henter sin søn, så lyder han som en det blideste lam.

    dyg 2-07-20 14:39

  • ★★★★★★0

    Mht. det der ferie - tjekkede lige prisen på at leje en budget udgave af en autocamper = 8.000,- + depositum på 7.500,- + aflevering med fuld tank. Og så koster det jo at overnatte på div. campingpladser. Så er det næsten billigere at tage en smuttur til Maldiverne inkl. ludere og coke..

    davenport 2-07-20 14:45

  • ★★★★★★0

    Mht. det der ferie - tjekkede lige prisen på at leje en budget udgave af en autocamper = 8.000,- + depositum på 7.500,- + aflevering med fuld tank. Og så koster det jo at overnatte på div. campingpladser. Så er det næsten billigere at tage en smuttur til Maldiverne inkl. ludere og coke..

    Er der totalt udsolgt af hytter, telte og mobilehomes på campingpladser i hele dk?

    T. Nielsen 2-07-20 14:53

  • ★★★★★★0

    Mht. det der ferie - tjekkede lige prisen på at leje en budget udgave af en autocamper = 8.000,- + depositum på 7.500,- + aflevering med fuld tank. Og så koster det jo at overnatte på div. campingpladser. Så er det næsten billigere at tage en smuttur til Maldiverne inkl. ludere og coke..

    Bondegårdsferie;

    nymarksminde.dk/bonde_priser.php

    Wayne 2-07-20 14:57

  • ★★1

    Jeg vil gerne slå et slag for:

    www.hanstholm-camping.dk

    Gode hytter, pool, vandrutchebane, dyr, legepladser etc. til billige penge. Og så er det tæt på bunkerne i Vigsø, og surfere i Klitmøller, samt Thy Nationalpark. Buldbjerg, krigsmuseumet i Hanstholm, og verdens bedste Stjerneskud på havnen i Hanstholm, skal man også opleve.

    Har selv været der 2 gange, og super tilfreds begge gange :)

    Ring og hør om de har plads, de er mega flinke!

    MadMartigan 2-07-20 15:03

  • ★★0

    Jeg vil gerne slå et slag for:

    www.hanstholm-camping.dk

    Gode hytter, pool, vandrutchebane, dyr, legepladser etc. til billige penge. Og så er det tæt på bunkerne i Vigsø, og surfere i Klitmøller, samt Thy Nationalpark. Buldbjerg, krigsmuseumet i Hanstholm, og verdens bedste Stjerneskud på havnen i Hanstholm, skal man også opleve.

    Har selv været der 2 gange, og super tilfreds begge gange :)

    Ring og hør om de har plads, de er mega flinke!

    God reklame, lige før jeg som single fyr, have lyst til at gribe knoglen og bestille en hytte:-D

    Weird_J 2-07-20 15:21

  • ★★★★1

    Har lige brugt 45 minutter af min arbejdsdag på at kigge på hunde og det er bare så latterligt.

    Når jeg søger med det kriterie, at det højest skal være 100 km fra min bopæl, kommer der ca. 10 forslag.

    Når jeg så udvider til hele landet, stiger det til næsten 300 annoncer.

    Hvis det er Jylland, bliver jeg næsten nødt til at købe ubeset (udover billeder), for det er sgu både dyrt og tidskrævende at skal drøne fra København til Midtjylland/Sønderjylland for at se et par gange og tilsidst for at hente.

    Åkepool 2-07-20 15:22

  • ★★★★★★0

    www.flatpanels.dk/nyhed.php

    Zero Cool 2-07-20 15:23

  • ★★★★1

    Jeg vil gerne slå et slag for:

    www.hanstholm-camping.dk

    Gode hytter, pool, vandrutchebane, dyr, legepladser etc. til billige penge. Og så er det tæt på bunkerne i Vigsø, og surfere i Klitmøller, samt Thy Nationalpark. Buldbjerg, krigsmuseumet i Hanstholm, og verdens bedste Stjerneskud på havnen i Hanstholm, skal man også opleve.

    Har selv været der 2 gange, og super tilfreds begge gange :)

    Ring og hør om de har plads, de er mega flinke!

    You had me at Stjerneskud.

    Åkepool 2-07-20 15:23

  • ★★1

    God reklame, lige før jeg som single fyr, have lyst til at gribe knoglen og bestille en hytte:-D

    Hehe, jeg har ikke noget med foretaget at gøre, men har bare haft gode oplevelser der :)

    MadMartigan 2-07-20 15:26

  • ★★★★★★1

    Åke - så kan du jo kigge ind forbi til en kop musserende bajer? :D 

    davenport 2-07-20 15:27

  • ★★★★1

    Åke - så kan du jo kigge ind forbi til en kop musserende bajer? :D 

    Det er et tilbud der næsten gør turen værd :) 

    Åkepool 2-07-20 15:28

  • ★★0

    You had me at Stjerneskud.

    Det er også godt. Stedet er roegeriet.dk

    MadMartigan 2-07-20 15:29

  • ★★★★1

    Det er også godt. Stedet er roegeriet.dk

    Tjekkede lige for sjov hytter, der hvor jeg tænkte at vi kunne tage afsted. Der var ingen ledige.

    Åkepool 2-07-20 15:32

  • ★★★★★★0

    Sidder og leger med Playmobil med den mindste. Fruen er på job og den store hos en veninde hele dagen. 

    T. Nielsen 2-07-20 16:05

  • ★★★★★★0

    Meget nærværende :D 

    davenport 2-07-20 16:10

  • ★★★★★★0

    Meget nærværende :D 

    Jeg bliver nød til at tage pauser, ellers falder jeg ganske enkelt i....zzzzzz....søvn:-D

    T. Nielsen 2-07-20 16:34

  • ★★★0

    Ligger i min hængekøje I haven og solen skinner varmt - 

    Life is good :)

    Gormanden 2-07-20 16:56

  • ★★★★★0

    Så er det i aften det sker. Efter lang tids venten vender kokken Nikolaj Kirk og jægeren Jørgen Skoubo endelig tilbage med en helt ny sæson af madprogrammet Nak og Æd, hvilket bliver på DR1 kl. 20.00! 

    I denne sæson skal Nikolaj og Jørgen til så eksotiske steder som Endelave, Sverige, Irland, Mauritius, Esbjerg, Djursland + en suprise i afsnit 8.

    Det bliver som sædvanlig en god omgang spas og lur mig, om man ikke får et par rants fra Nikolaj Kirk, hvor Søren Pind på én eller anden måde indgår. :D

    NightHawk 2-07-20 18:35

  • ★★★★★★0

    Er så småt gået i gang med at planlægge flytning...plejer at gøre det ret grundigt, så i morgen laver konen og jeg simpelthen en tegning af det nye hus og klipper møbler ud i noget pap, så vi kan indrette os :) - så kan vi placere møbler med det samme...

    Guldager 2-07-20 20:23

  • ★★★★1

    Så er det i aften det sker. Efter lang tids venten vender kokken Nikolaj Kirk og jægeren Jørgen Skoubo endelig tilbage med en helt ny sæson af madprogrammet Nak og Æd, hvilket bliver på DR1 kl. 20.00! 

    I denne sæson skal Nikolaj og Jørgen til så eksotiske steder som Endelave, Sverige, Irland, Mauritius, Esbjerg, Djursland + en suprise i afsnit 8.

    Det bliver som sædvanlig en god omgang spas og lur mig, om man ikke får et par rants fra Nikolaj Kirk, hvor Søren Pind på én eller anden måde indgår. :D

    Jeg snupper highlights hos Dybvaaaaad ;)

    Åkepool 2-07-20 23:58

  • ★★★0

    Så er det næsten billigere at tage en smuttur til Maldiverne inkl. ludere og coke..

    Jeg har ikke lige tjekket firmakontoen for nylig, men som jeg husker det er ludere og coke uforholdsmæssigt dyre på Maldiverne.

    gi-jones 3-07-20 08:41

  • ★★★★0

    Jeg har ikke lige tjekket firmakontoen for nylig, men som jeg husker det er ludere og coke uforholdsmæssigt dyre på Maldiverne.

    Kan man overhovedet få en ordentlig dværg-luder, incl coke-fade naturligvis, på Maldiverne?!

    dyg 3-07-20 08:46

  • ★★★1

    Kan man overhovedet få en ordentlig dværg-luder, incl coke-fade naturligvis, på Maldiverne?!

    Alle er jo dværge for mig :)

    gi-jones 3-07-20 09:09

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen