Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Det er sgi da osse rigtigt ;-D

    :D

    T. Nielsen16-08-20 19:23

  • ★★★★★★0

    Har lige ryddet huset op. Det var varmt!

    I aften tror jeg at jeg vil se den der nye Lovecraft-serie på HBO. Det lader dog til, at der kun er et afsnit, og jeg er super dårlig til at følge med i serier, når jeg ikke selv kan bestemme tempoet.

    davenport17-08-20 10:44

  • ★★★★3

    Hvis I har tænkt jer at tegne et årsabonnement på Disney+ og endnu ikke har gjort det, må I meget gerne vente lidt, da vi måske får noget op at køre, hvor vi får lidt mønt for hver bruger, der videresendes fra os...

    chandler7517-08-20 12:38

  • ★★★★★★1

    Cool :D 

    davenport17-08-20 12:49

  • ★★★★1

    Hvis I har tænkt jer at tegne et årsabonnement på Disney+ og endnu ikke har gjort det, må I meget gerne vente lidt, da vi måske får noget op at køre, hvor vi får lidt mønt for hver bruger, der videresendes fra os...

    Aaah, det skulle i jo have sagt før Tiany postede linket til rabatten! :(

    dyg17-08-20 12:50

  • ★★★0

    Aaah, det skulle i jo have sagt før Tiany postede linket til rabatten! :(

    Det er nok først lige kommet i stand.

    Essal17-08-20 12:52

  • ★★★★0

    Aaah, det skulle i jo have sagt før Tiany postede linket til rabatten! :(

    Vi har først lige fået tilbuddet nu :(

    chandler7517-08-20 13:14

  • ★★★★★★2

    Har lige monteret et rotisseri på vores grill. Ene mand! Helt selv! Og det virker!

    Sagde simpelthen ligeud til Obersten "Du skulle næsten ha lov at sutte min diller!!"

    Jeg er for vild!

    davenport17-08-20 14:09

  • ★★★★1

    Har lige monteret et rotisseri på vores grill.

    Aner ikke hvad det er?

    Åkepool17-08-20 14:37

  • ★★★★★★0

    En anordning der drejer kødet rundt og rundt og rundt til det er lækkert :D 

    davenport17-08-20 14:39

  • ★★★★★0

    Hvis I har tænkt jer at tegne et årsabonnement på Disney+ og endnu ikke har gjort det, må I meget gerne vente lidt, da vi måske får noget op at køre, hvor vi får lidt mønt for hver bruger, der videresendes fra os...

    Jeg venter så! =)

    David Lund17-08-20 14:40

  • ★★★★0

    Har lige monteret et rotisseri på vores grill. Ene mand! Helt selv! Og det virker!

    Sagde simpelthen ligeud til Obersten "Du skulle næsten ha lov at sutte min diller!!"

    Jeg er for vild!

    Det har længe været den eneste måde vi har lavet helstegt kylling på, men derimod er jeg enormt ringe til at få den brugt til andet end kylling.

    dyg17-08-20 14:42

  • ★★★★★★0

    Mit første forsøg bliver en flæskesteg.

    davenport17-08-20 14:47

  • ★★★★★★0

    Har lige monteret et rotisseri på vores grill. Ene mand! Helt selv! Og det virker!

    Sagde simpelthen ligeud til Obersten "Du skulle næsten ha lov at sutte min diller!!"

    Jeg er for vild!

    Hvilken grill har i (og hvad svarede hun i øvrigt:)

    T. Nielsen17-08-20 14:56

  • ★★★★1

    En anordning der drejer kødet rundt og rundt og rundt til det er lækkert :D 

    Nice.

    (og hvad svarede hun i øvrigt:)

    Ja, der er jeg da også lidt nysgerrig ;) 

    Åkepool17-08-20 15:06

  • ★★★★★★1

    Om jeg havde smurt den ind i noget lækkert, og at hun ikke gad gnaske på den lille orm... Vi har en meget uformel omgangstone i huset. (Nok derfor hun har kunne holde mig ud i 16 år ;D )

    Grillen er en CharBroil med to brændere.

    davenport17-08-20 16:52

  • ★★★★★★0

    Om jeg havde smurt den ind i noget lækkert, og at hun ikke gad gnaske på den lille orm... Vi har en meget uformel omgangstone i huset. (Nok derfor hun har kunne holde mig ud i 16 år ;D )

    Grillen er en CharBroil med to brændere.

    Haha....:)

    Den var min forrige grill også, blot med 4 brændere. Rotisseriet var nemt at montere som jeg husker det. Jeg har lige fået/købt en Nexgrill (blot med 5 brændere). Det er vist en grill i samme klasse. 

    Jeg har i øvrigt fået anbefalet at smække to ribbenstege sammen om en chorizo pølse og smide dem på rotisseriet. Ved ikke om det er noget for en sofistikeret kok. Jeg synes det lyder sjovt:)

    T. Nielsen17-08-20 17:14

  • ★★★★★★0

    Hvis I har tænkt jer at tegne et årsabonnement på Disney+ og endnu ikke har gjort det, må I meget gerne vente lidt, da vi måske får noget op at køre, hvor vi får lidt mønt for hver bruger, der videresendes fra os...

    Bare prisen er den samme, så venter jeg på linket

    Wayne19-08-20 09:11

  • ★★★★★★0

    Jeg er satme ikke sofistikeret 

    davenport17-08-20 17:21

  • ★★★★★★0

    Teksten på siden er gået over i kursiv??

    davenport17-08-20 17:22

  • ★★★★★★0

    Teksten på siden er gået over i kursiv??

    Det er dig der er skæv :-D

    Wayne17-08-20 17:22

  • ★★★★★★0

    Jeg er satme ikke sofistikeret 

    Næ, så derfor tænkte jeg du nok kunne bruge sådanne proletarpåfund;)

    T. Nielsen17-08-20 17:26

  • ★★★★★★0

    Puff puff - give. Puff puff - give. You´re fucking up the rotation, man! :D 

    davenport17-08-20 17:27

  • ★★★1

    Hvis I har tænkt jer at tegne et årsabonnement på Disney+ og endnu ikke har gjort det, må I meget gerne vente lidt, da vi måske får noget op at køre, hvor vi får lidt mønt for hver bruger, der videresendes fra os...

    Uhuuu, fedt så venter jeg!

    MadMartigan17-08-20 20:02

  • ★★★★★★0

    Den der Disney+ app, dukker den først op til download i dk den dag der kan streames? Eller burde man kunne hente den før, hvor den så bare ikke er aktiv.

    T. Nielsen18-08-20 14:02

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen