Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★1

    Hvad blev der af det der samarbejde med Disney+?

    Jeg skal jo have forudbestilt :) 

    Åkepool24-08-20 12:07

  • ★★0

    Hvad blev der af det der samarbejde med Disney+?

    Jeg skal jo have forudbestilt :) 

    Sjovt skulle jeg også lige til at spørge om :-D.

    Man er jo fristet af det andet tilbud.

    Weird_J24-08-20 15:48

  • ★★★★★★0

    Hvad blev der af det der samarbejde med Disney+?

    Jeg skal jo have forudbestilt :) 

    Osse mig - jeg venter også  :-)

    Wayne24-08-20 16:16

  • ★★★★0

    Jeg ved ikke helt, hvad status er, så hvis I er bekymrede om at gå glip af intro-tilbuddet, skal I selvfølgelig bare slå til nu på det andet - det er fuldt forståeligt!

    chandler7524-08-20 19:54

  • ★★★★★★0

    Jeg er gået i gang med Black Mirror igen, efter kun at have set første sæson og et par enkelte afsnit hist og her efter. Jeg er kommet frem til, at jeg kun kan holde til 1-2 afsnit om dagen, fordi hold da kæft, hvor er nogle af dem deprimerende.

    Zero Cool24-08-20 19:57

  • ★★★★0

    Jeg er kommet frem til, at jeg kun kan holde til 1-2 afsnit om dagen, fordi hold da kæft, hvor er nogle af dem deprimerende.

    Jeg kunne kun holde til at fordøje 1 afsnit om aftenen...

    chandler7524-08-20 20:09

  • ★★★2

    Jeg ved ikke helt, hvad status er, så hvis I er bekymrede om at gå glip af intro-tilbuddet, skal I selvfølgelig bare slå til nu på det andet - det er fuldt forståeligt!

    Intro-tilbuddet gælder jo til dagen inden lanceringen, så ingen grund til at gå i panik. Før den 13 i hvert fald ;-)

    HonoDelLoce24-08-20 20:39

  • ★★★★★★0

    Skal til min 3. coronatest nu.

    Første gang fik jeg ret hurtigt feber og ubehag, som gik over dagen efter. Fik svar efter 6 timer, og den var negativ. Jeg tror, det var en kombi af pludselig varm vejr og allergi.

    Anden gang var i onsdags, fordi en elev jeg har haft i 45 minutter, fik corona (gennem noget familie) - og både mig og alle andre hun havde haft kontakt med, var negativ. Fik svar efter ca. 20 timer.

    Tredje gang er det fordi, jeg har ondt i halsen uden andre symptomer, men pga kontakt med føromtalte elev samt mit job som skolelærer mente lægen, at jeg skulle testes. Har tid kl. 13.55 og håber dæleme på hurtigt svar. Ellers skal jeg lave onlineundervisning i morgen, hvilket er fint nok, men man har bare så lidt kontrol med, hvad eleverne laver. I weekenden har jeg været ved Vesterhavet til fest med venner og deres børn og i Legoland med noget omskiftelig vejr, så jeg regner egentlig med, det bare er noget træk blandet med en hård weekend. Men altså, better safe than sorry. 

    Guldager25-08-20 10:04

  • ★★★★★★0

    Jeg kunne kun holde til at fordøje 1 afsnit om aftenen...

    Ja, noget af det kan være pænt fucked.

    Zero Cool25-08-20 10:10

  • ★★★★★★7

    Jeg stødte på min genbo i dag, over ved børnenes skole. Første gang jeg ser hende siden hun i lørdags mistede sin mand (hende og børnene har ikke været hjemme). Gik over til hende og gav hende et kram og udtrykte min medfølelse. Øj hvor så hun ødelagt ud:( Og så deres børn. Kunne kun se den mindste, der stod med hættetrøjen trukket godt op over hovedet. At se det lille menneske stå der med tårer i øjnene. Gav ham et kram og sagde at jeg var ked af at han havde mistet sin far. Jeg begyndte sgu selv at græde. Men tænker det er det rigtige, at sætte ord på og handling bag. 

    T. Nielsen25-08-20 10:36

  • ★★★★★★1

    Jeg stødte på min genbo i dag, over ved børnenes skole. Første gang jeg ser hende siden hun i lørdags mistede sin mand (hende og børnene har ikke været hjemme). Gik over til hende og gav hende et kram og udtrykte min medfølelse. Øj hvor så hun ødelagt ud:( Og så deres børn. Kunne kun se den mindste, der stod med hættetrøjen trukket godt op over hovedet. At se det lille menneske stå der med tårer i øjnene. Gav ham et kram og sagde at jeg var ked af at han havde mistet sin far. Jeg begyndte sgu selv at græde. Men tænker det er det rigtige, at sætte ord på og handling bag. 

    Helt enig, det er svært midt i sorgen - men bedre at deltage end gå uden om. Sørgerligt.

    Wayne25-08-20 10:53

  • ★★★★3

    Stærkt gjort Thomas, det havde de fleste undladt at gøre.

    Åkepool25-08-20 11:03

  • ★★★3

    Ja, der er jo mange der nærmest går over på modsatte side af fortorvet grundet berøringsangst. Det tror jeg ikke man skal have. De skal nok sige til hvis det er for meget.

    Aranyhajú Nyárszépe25-08-20 11:08

  • ★★★★★★1

    Helt enig, det er svært midt i sorgen - men bedre at deltage end gå uden om. Sørgerligt.

    Stærkt gjort Thomas, det havde de fleste undladt at gøre.

    Man kan jo også sige, at det værste er allerede sket for dem. Så selv om man kan have berøringsangst, så tror jeg man må tænke sådan.  

    T. Nielsen25-08-20 11:07

  • ★★★★★★0

    Ja, der er jo mange der nærmest går over på modsatte side af fortorvet, grundet berøringsangst. Det tror jeg ikke man skal have. De skal nok sige til hvis det er for meget.

    Ja, som skrevet oppeover, så har de allerede oplevet det værste.

    T. Nielsen25-08-20 11:09

  • ★★★★★★0

    Så røg venstre siderude lige ned i døren... For helvede! Nu skal den på værksted i morgen = $$$$

    davenport25-08-20 14:51

  • ★★★★★1

    Jeg stødte på min genbo i dag, over ved børnenes skole. Første gang jeg ser hende siden hun i lørdags mistede sin mand (hende og børnene har ikke været hjemme). Gik over til hende og gav hende et kram og udtrykte min medfølelse. Øj hvor så hun ødelagt ud:( Og så deres børn. Kunne kun se den mindste, der stod med hættetrøjen trukket godt op over hovedet. At se det lille menneske stå der med tårer i øjnene. Gav ham et kram og sagde at jeg var ked af at han havde mistet sin far. Jeg begyndte sgu selv at græde. Men tænker det er det rigtige, at sætte ord på og handling bag. 

    Fik lige læst om den forfærdelige ulykke for lidt siden. Det er jo helt ufattelig tragisk, når sådan noget sker. Derfor synes jeg også, at det er super stærkt gået af dig, at du går hen og viser din omsorg på den måde, som du har gjort her. 

    NightHawk25-08-20 16:01

  • ★★★0

    Ja, noget af det kan være pænt fucked.

    Glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har det på den måde angående Black Mirror. Primært de første 2 sæsoner, som er ret dystre.

    Jeg bliver sjældent påvirket af serier i sådan en grad, at jeg må holde en pause fra dem. Men med Black Mirror var det kun 1 afsnit ad gangen.

    Det hjalp selvfølgelig heller ikke på det, at jeg var under meget stress da jeg begyndte på serien i sin tid. 

    Essal25-08-20 16:17

  • ★★★★★★0

    Jeg så "Shut Up and Dance" i går, den fik mig sgu lige til at holde en pause og se noget let underholdning i stedet for.

    Zero Cool25-08-20 16:24

  • ★★★★★★0

    Hvor ser i den serie henne?

    T. Nielsen25-08-20 17:26

  • ★★★★★★0

    Hvor ser i den serie henne?

    Netflix.

    Zero Cool25-08-20 17:31

  • ★★★★★★0

    Netflix.

    Tak. Må tjekke den ud næste gang jeg snupper en måned eller to. I har gjort mig ret nysgerrige. Jeg troede først det var The Blacklist og undrede mig over at den skulle være så “mørk”. 

    T. Nielsen25-08-20 17:34

  • ★★★★★★0

    Jeg er vild med formatet. Jeg synes nu ikke den påvirker mig på den måde. Jeg vender tit tilbage, bare fordi den er så fed. Det afsnit med Miley Cyrus er super godt.

    davenport25-08-20 18:37

  • ★★★★★0

    Så røg venstre siderude lige ned i døren... For helvede! Nu skal den på værksted i morgen = $$$$

    Mine vindusviskere holdt op med at virke. Midt i intens regnvejr, så pludselig var jeg blind. Heldigvis var der en parkeringsplads lige til venstre, hvor jeg holdt indtil bygen var ovre.. Så nu er jeg begrænset af vejret indtil nogen kan fikse den. 

    Lars!25-08-20 20:26

  • ★★★★★★0

    Jeg oprettede mig i aftes på Nemli.dk fordi der var et par gode tilbud på ting jeg ikke kan købe i alm. supermarkeder. Da jeg så skulle færdiggøre min bestilling, fik jeg at vide, at jeg skulle købe for mindst 400,- Så - fuck dem! Er der nogen af jer, der har erfaring med andre steder, der fungerer på samme måde - altså med udbringning? Jeg har kun prøvet varebestilling professionelt, men vil egentlig gerne benytte muligheden. Det er bare sjældent jeg handler for over 400,-

    davenport27-08-20 11:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen