Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Det er synd, når de gamle falder. Det er tit hoften, og det bliver aldrig godt igen. Min farmor vred om på knæet, og hun kom aldrig tilbage i haven igen, selvom det var det hun bedst kunne lidt.

    davenport29-08-20 15:59

  • ★★★★★★0

    Nogen er som sådan godt ved muffen: www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/directors/george-lucas-net-worth/

    davenport29-08-20 21:46

  • ★★★★★0

    Nogen er som sådan godt ved muffen: www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/directors/george-lucas-net-worth/

    This:

    Why is George Lucas so insanely rich?

    It all boils down to an extremely wise business decision he made back when negotiating his pay for the first Star Wars in 1973. Coming off the incredible success of American Graffiti, Lucas was entitled to a salary of $500,000 for his next movie. That was a significant raise over the $150,000 he earned from Graffiti. Instead of accepting the nearly 300% pay raise, George approached the Fox executives with a proposition. George generously offered to keep his salary at $150,000 in exchange for two seemingly insignificant requests: #1) That he retain all merchandising rights, and #2) that he would retain the rights to any sequels. Fox executives were thrilled with the offer, thinking George's space movie wouldn't be much more than a blip on the entertainment radar. Obviously this turned out to be a VERY bad deal for Fox, and arguably the greatest film contract in history for George. By 2012, Star Wars had earned $20 billion in merchandise sales and $4 billion in home entertainment sales.

    Lars!29-08-20 23:35

  • ★★★0

    This:



    Difficult to see. Always in motion is the future.

    MadMartigan29-08-20 23:41

  • ★★★★★★0

    Det er en meget sjov side jeg linker til. Jeg vidste fx. ikke at Rasmus Seebach og Lucas Graham havde mange penge.

    davenport30-08-20 10:41

  • ★★★★★★0

    Nogen er som sådan godt ved muffen: www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/directors/george-lucas-net-worth/

    Det er nok også derfor, at alle pengene fra salget af LucasFilm gik til velgørenhed, mens Lucas fedter rundt derhjemme og laver film i sin garage.

    Zero Cool30-08-20 11:17

  • ★★★★★★1

    Jeg har for et par uger siden fact-tjekket siden de der celebritynetworth og det er en person uden indsigt i noget som helst, der står for den. Så det er altså en dybt utroværdig side,der ingen hold har i virkeligheden 

    Guldager30-08-20 12:19

  • ★★★★★★0

    Gad vide hvad der foregår lige nu. Der er rigtig mange sider på detdér internet, som enten timer out eller har superlange svartider.

    Zero Cool30-08-20 13:18

  • ★★★0

    Gad vide hvad der foregår lige nu. Der er rigtig mange sider på detdér internet, som enten timer out eller har superlange svartider.

    Jeg har svært ved at komme ind på e-boks og borger for at læse mail. Jeg kan godt logge ind på borger f.eks. men lige så snart jeg vil læse mail så timer den ud. 

    Essal30-08-20 14:41

  • ★★★★★★0

    Der har været bøvl med det offentliges sider i fredags, i hvert tilfælde. Synes bare de fik det løst?

    davenport30-08-20 15:15

  • ★★★★★★0

    www.dr.dk/nyheder/indland/medie-store-problemer-med-internettet-i-europa-og-usa

    davenport30-08-20 15:18

  • ★★★★★0

    Jeg har lige set Chris Stuckmans anmeldelse af Bill and Ted Face the Music og det var alt i alt meget positivt. Det lyder lige som en af den  slags herligt nostalgiske og optimistiske komedier, der er brug for i disse lettere deprimerende tider.

    Jeg var lidt nervøs mht. om de kunne få det til at fungere så lang tid efter de to første film i serien, men det ser heldigvis ud til, at de har lavet en sequel der bestemt var  ventetiden værd. 

    youtu.be/L83xHjt4goc

    Og generelt er anmeldelserne af 3'eren rigtig gode, så det lover sgu godt. :) 

    NightHawk31-08-20 02:29

  • ★★★★★★0

    Øj, det er derfor jeg HADER at rode med nettet. Åh jo, alle siger at det er SÅ nemt at sætte Jensen Meshsystem op. Jo, det virker da også nemt. Jeg ved jeg har gjort alt rigtigt. Alligevel virker skidtet ikke. App’en til systemet bliver ved med at skrive “din forbindelsestype for internettet kunne ikke registreres. Genstart modem osv osv”. Har jeg prøvet, hjalp ikke. Samme melding. What to do?!!!?? Nå, jeg forsøger at ringe til udbyder. Ved ikke om de kan eller vil hjælpe. Men ellers aner jeg vitterligt ikke hvad jeg skal gøre?

    T. Nielsen31-08-20 10:22

  • ★★★★★★0

    Ahh, det var fordi det var min gamle ip adresse, så de fik det fikses. Har lige speedtestet det (jaja jeg ved det godt Bruno, kabel kabel). 80 down og 160 up. Langt langt bedre, selv om jeg stadig synes det er vildt, hvis en 200/200 forbindelse mister 120 på down. 

    T. Nielsen31-08-20 10:43

  • ★★★★★★0

    Jeg testede i lørdags på kabel.  49/489 - men jeg har en 500/500 forbindelse, eller det betaler jeg for. Klager over det, når jeg får overskud til det..

    davenport31-08-20 10:48

  • ★★★★★★0

    Pudsigt, så testede jeg i stuen både før og efter næste Mesh enhed var sat op. Ingen forskel. 50 down og 80-90 up. Så kan jeg ikke lige lure hvad de ekstra enheder giver? 

    T. Nielsen31-08-20 10:52

  • ★★★★0

    Jeg har lige ringet til Disney+, da jeg var i tvivl om mit tv kunne køre Disney+

    De skriver nemlig at de er kompatible med bl.a. Samsung tv'er fra 2016 og frem der bruger det der hedder "Tizen" (kan ikke huske om det er et operativsystem eller hvad det er).

    Mit tv er præcis fra 2016 og har "Tizen", så jeg tænkte at det gik, men ville lige være helt sikker inden jeg binder mig for et år og det var da godt jeg lige ringede til dem, for min model står ikke på deres liste over de tv'er de er kompatible med, selvom det både er fra 2016 og har "Tizen".

    Så jeg er pissed nu, da vi bestemt ikke har råd til et nyt tv :( 

    Åkepool 1-09-20 09:37

  • ★★★★★★0

    Tizen er et OS, ja.

    Nap en evt. Chromecast.

    Zero Cool 1-09-20 09:49

  • ★★★★★★0

    Har i ikke en PS4 eller lign.? Tror også bare du kan chromecaste det fra en PC. Ja, eller fra en telefon.

    davenport 1-09-20 09:49

  • ★★★★★★0

    Jeg har lige ringet til Disney+, da jeg var i tvivl om mit tv kunne køre Disney+

    De skriver nemlig at de er kompatible med bl.a. Samsung tv'er fra 2016 og frem der bruger det der hedder "Tizen" (kan ikke huske om det er et operativsystem eller hvad det er).

    Mit tv er præcis fra 2016 og har "Tizen", så jeg tænkte at det gik, men ville lige være helt sikker inden jeg binder mig for et år og det var da godt jeg lige ringede til dem, for min model står ikke på deres liste over de tv'er de er kompatible med, selvom det både er fra 2016 og har "Tizen".

    Så jeg er pissed nu, da vi bestemt ikke har råd til et nyt tv :( 

    Altså, kan i ikke gøre det via en mobil og så caste det til tv'et?

    T. Nielsen 1-09-20 09:54

  • ★★★★0

    Tizen er et OS, ja.

    Nap en evt. Chromecast.

    Har i ikke en PS4 eller lign.? Tror også bare du kan chromecaste det fra en PC. Ja, eller fra en telefon.

    Jeg har absolut ingen teknisk forstand, men er det bare en hvilken som helst Cromecast og hvordan virker sådan en?

    Jeg har en 10 år gammel pc, der står i min kælder, langt fra vores tv.

    Min ene søn har sin egen PS4, der står på hans værelse, så den går heller ikke.

    Åkepool 1-09-20 09:57

  • ★★★★★★0

    Altså, kan i ikke gøre det via en mobil og så caste det til tv'et?

    Det kræver at TV'et understøtter det, eller at man har en Chromecast. Mit TV understøtter eksempelvis at man caster til YouTube og vistnok Netflix fra mobilen, fordi de to apps er "indbygget", men ikke andre apps.

    Zero Cool 1-09-20 09:57

  • ★★★★★★2

    Jeg har absolut ingen teknisk forstand, men er det bare en hvilken som helst Cromecast og hvordan virker sådan en?

    Jeg har en 10 år gammel pc, der står i min kælder, langt fra vores tv.

    Min ene søn har sin egen PS4, der står på hans værelse, så den går heller ikke.

    Der er den almindelig udgave og Ultra-udgaven. Forskellen er, at den almindelige kan køre HD og Ultra kan 4K. Du smækker den til tv'et, føler brugsanvisningen for tilslutning og installerer D+ på din mobil. Når du skal se noget, finder du det på din mobil, trykker på et ikon på appen, som "sender" det til Chromecasten og så kører det.

    Zero Cool 1-09-20 10:00

  • ★★★★★★1

    Jeg har lige ringet til Disney+, da jeg var i tvivl om mit tv kunne køre Disney+

    De skriver nemlig at de er kompatible med bl.a. Samsung tv'er fra 2016 og frem der bruger det der hedder "Tizen" (kan ikke huske om det er et operativsystem eller hvad det er).

    Mit tv er præcis fra 2016 og har "Tizen", så jeg tænkte at det gik, men ville lige være helt sikker inden jeg binder mig for et år og det var da godt jeg lige ringede til dem, for min model står ikke på deres liste over de tv'er de er kompatible med, selvom det både er fra 2016 og har "Tizen".

    Så jeg er pissed nu, da vi bestemt ikke har råd til et nyt tv :( 

    Vi har et LG fra 2017 og vi cromecaster alt. Der findes godt nok en række præinstallerede apps på skærmen, men min oplevelse er at de ikke kører lige så stabilt som når man caster.

    Når du har sat din cromecast op så kommer du garanteret gradvist til at droppe alt andet. 

    Wayne 1-09-20 10:21

  • ★★★★★★3

    .. og den virker også til Redtube...

    davenport 1-09-20 10:31

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen