Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★4

    Drømte i nat, at jeg var hjemme hos Wayne:

    Man skal nok ikke starte med at wrestle med sine gæster, den første gang de kommer. Fedt at i har to fjernsyn i stuen, men jeg var noget overrasket over jeres minimalistiske og gammeldags indretning. Jeg troede du var noget større i virkeligheden, men Anette ser da ud til at have kommet godt over de sidste par vintre, og lad mig sige: Hun bærer en rødblomstret kjole pænt, på en helt Gary Larsonsk vis. Og så skal i have lavet det loft over kælderen. Det regner virkelig meget ind. Lige et råd: Det hjælper ikke at lukke sig inde i den kælder, og begræde den hundehvalp. Det kommer den ikke tilbage af. Men du ryger godt nok mange smøger. Tja...

    davenport18-09-20 10:12

  • ★★★★★★0

    Har lige fået en mail om at det kursus min kone og jeg deltog på her mandag og tirsdag, er der konstateret COVID-19, så jeg er på vej ud og lade mig teste. Skal vel også testes om et par dage igen. Suk:-/

    T. Nielsen18-09-20 12:54

  • ★★★★0

    Har lige fået en mail om at det kursus min kone og jeg deltog på her mandag og tirsdag, er der konstateret COVID-19, så jeg er på vej ud og lade mig teste. Skal vel også testes om et par dage igen. Suk:-/

    Øv!

    Åkepool18-09-20 13:09

  • ★★★★★★0

    Drømte i nat, at jeg var hjemme hos Wayne:

    Man skal nok ikke starte med at wrestle med sine gæster, den første gang de kommer. Fedt at i har to fjernsyn i stuen, men jeg var noget overrasket over jeres minimalistiske og gammeldags indretning. Jeg troede du var noget større i virkeligheden, men Anette ser da ud til at have kommet godt over de sidste par vintre, og lad mig sige: Hun bærer en rødblomstret kjole pænt, på en helt Gary Larsonsk vis. Og så skal i have lavet det loft over kælderen. Det regner virkelig meget ind. Lige et råd: Det hjælper ikke at lukke sig inde i den kælder, og begræde den hundehvalp. Det kommer den ikke tilbage af. Men du ryger godt nok mange smøger. Tja...

    Holy Moses - det må være fra et andet liv i et univers som ikke ligger parallelt ;-D

    Wayne18-09-20 13:36

  • ★★★★★★0

    Har lige fået en mail om at det kursus min kone og jeg deltog på her mandag og tirsdag, er der konstateret COVID-19, så jeg er på vej ud og lade mig teste. Skal vel også testes om et par dage igen. Suk:-/

    Held og lykke :-)

    Wayne18-09-20 13:36

  • ★★★★★★0

    Synes den var vigtig at dele :D 

    davenport18-09-20 13:37

  • ★★★★★★0

    Synes den var vigtig at dele :D 

    Tak for det mareridt ;-)

    Wayne18-09-20 13:38

  • ★★★★★★0

    Tror det foregik et sted omkring Århus, og det har jeg på fornemmelsen er korrekt? :D 

    davenport18-09-20 13:44

  • ★★★★★★0

    Øv!

    Held og lykke :-)

    Pigerne skal testes i morgen, vi skal tage vores forholdsregler har de skrevet til os. Oprindeligt havde pigernes bedsteforældre inviteret pigerne ud og sove fra i dag til søndag. Det nu i stedet blevet til os alle fire i isolation, i hvert fald indtil første svar. Jeg er blevet rådet til at blive testet igen på mandag eller tirsdag. 

    T. Nielsen18-09-20 16:10

  • ★★★★★★0

    Pigerne skal testes i morgen, vi skal tage vores forholdsregler har de skrevet til os. Oprindeligt havde pigernes bedsteforældre inviteret pigerne ud og sove fra i dag til søndag. Det nu i stedet blevet til os alle fire i isolation, i hvert fald indtil første svar. Jeg er blevet rådet til at blive testet igen på mandag eller tirsdag. 

    Hvorfor igen?

    Wayne18-09-20 19:52

  • ★★★★★★0

    Det er i mod de nye retningslinjer, tror jeg. Medmindre man har haft tæt kontakt til en smittet, skal man kun testes en gang. 

    Dvs. har man siddet i samme sofa, krammet, været tæt på en smittet i længere tid, så er det to tests - hvis man lige er led længere væk, så er det kun en gang. Det er hvert fald sådan, det er for skoleelever.

    Guldager18-09-20 19:59

  • ★★★★★★0

    Hvorfor igen?

    Sikkerhed tænker jeg. 

    T. Nielsen18-09-20 20:00

  • ★★0

    Fik lige købt adgang til at kunne se Le Mans, fra start. De sidste par år har jeg været i tvivl om jeg gad bruge tid på det, men det klør altid i fingrene når de begynder at kører:-)

    Weird_J19-09-20 03:16

  • ★★★★★★0

    Fik lige købt adgang til at kunne se Le Mans, fra start. De sidste par år har jeg været i tvivl om jeg gad bruge tid på det, men det klør altid i fingrene når de begynder at kører:-)

    De viser desværre ikke så meget fra starten, på grund af enkeltstart i Touren.

    Wayne19-09-20 10:39

  • ★★0

    De viser desværre ikke så meget fra starten, på grund af enkeltstart i Touren.

    Nej derfor jeg var nød til at købe adgang via wec appen, så kan jeg da se de første timer der:-). Og det var billigere ind en måneds Eurosport abonnement.

    Weird_J19-09-20 11:45

  • ★★★★★★0

    Nej derfor jeg var nød til at købe adgang via wec appen, så kan jeg da se de første timer der:-). Og det var billigere ind en måneds Eurosport abonnement.

    Ah - sådan :-)

    Wayne19-09-20 13:11

  • ★★★★★0

    Jeg sidder og ser et klip fra verdens bedste bordtennis-kamp, der nogensinde er spillet. :)

    youtu.be/hDv75LUY5ZA

    NightHawk19-09-20 15:19

  • ★★★2

    Hold da op hvor er streaming kvaliteten ringe på HBO Nordic!

    Det er det værste jeg nogensinde har set (ikke en overdrivelse). Samtlige andre streaming tjenester har bedre streaming kvalitet end Nordic. Selv Youtube er længder bedre. 

    Håber virkelig at det bliver forbedret når HBO Max går i luften i 2021. At tage penge for det er jo helt til grin. 

    Kunne heldigvis få det gratis i 2 uger, da jeg ikke har brugt mit abonnement i lang tid, men det er sgu lige før det ikke er det værd. Er ved at se "What We Do in the Shadows" serien, men det ligner ærlig talt lort. 

    Glad for at jeg ikke har betalt for det.

    Essal19-09-20 15:52

  • ★★★★★0

    Hold da op hvor er streaming kvaliteten ringe på HBO Nordic!

    Det er det værste jeg nogensinde har set (ikke en overdrivelse). Samtlige andre streaming tjenester har bedre streaming kvalitet end Nordic. Selv Youtube er længder bedre. 

    Håber virkelig at det bliver forbedret når HBO Max går i luften i 2021. At tage penge for det er jo helt til grin. 

    Kunne heldigvis få det gratis i 2 uger, da jeg ikke har brugt mit abonnement i lang tid, men det er sgu lige før det ikke er det værd. Er ved at se "What We Do in the Shadows" serien, men det ligner ærlig talt lort. 

    Glad for at jeg ikke har betalt for det.

    Jeg havde samme oplevelse som dig, da jeg tog en måned gratis i sin tid. Synes kvaliteten var pænt ringe, så derfor havde jeg ingen lyst til at fortsætte med et abonnement.

    NightHawk19-09-20 16:07

  • ★★★0

    Jeg havde samme oplevelse som dig, da jeg tog en måned gratis i sin tid. Synes kvaliteten var pænt ringe, så derfor havde jeg ingen lyst til at fortsætte med et abonnement.

    En kæmpe skam for HBO har stadig det absolut mest interessante indhold, men det er som om at de ingen gang gider at tage streaming seriøst. 

    Jeg gider næsten ingen gang forsætte med at se serien. Det er seriøst ringe. 

    Essal19-09-20 16:13

  • ★★★★★★0

    Er lige på smuttur til det vestjyske, fordi sønnike gerne vil se sin farmor - det fungerer egentlig meget godt med sådan en dagstur. Det tager knap to timer, og så kan vi køre hjemad, når han skal sove ved en 19.30-tiden. 

    Guldager20-09-20 16:52

  • ★★★★★★1

    Der gik den dag... Skulle lige lære min datter at spille 7-kabale, og nu er det aftensmadstid... Det er nu meget rart for hjernen :D 

    davenport20-09-20 17:46

  • ★★★★★★0

    Så er den mellemste startet på ny skole i dag. Er godt nok spændt på at høre hvordan det er gået.

    davenport21-09-20 13:20

  • ★★★★0

    Så er den mellemste startet på ny skole i dag. Er godt nok spændt på at høre hvordan det er gået.

    Det gik da hurtigt.

    Åkepool21-09-20 13:45

  • ★★★★★0

    Fuuuuuck! Nu var jeg lige begyndt, at kunne gå nogenlunde normalt igen (omend langsomt), og så snublede jeg lige i dag, så fibersprængningen gik op igen. Så er det forfra endnu engang =(

    David Lund21-09-20 14:00

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen