Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg har fået 2 måneders gratis Dplay med mit nye internetabonnement og kiggede løst på indholdet. Det mest interessante lader til at være Poirot.

    Zero Cool 8-10-20 12:06

  • ★★★★★★0

    Alle sæsoner af De Unge Mødre er der altså også...

    davenport 8-10-20 12:13

  • ★★★★0

    Det mest interessante lader til at være Poirot.

    Nope, det er "Ex on the Beach"!

    chandler75 8-10-20 12:27

  • ★★★★0

    Nope, det er "Ex on the Beach"!

    Ej hallo! Det er sgi da Vlado!

    dyg 8-10-20 13:04

  • ★★★★★0

    Jeg sidder og er ked af at Laurie Holden er 50. Det er jo alt for gammel for en som jeg... 

    Der er vel ikke nogen lov imod det. Og hun er jo heller ikke en mælkekarton. 

    Lars! 8-10-20 15:01

  • ★★★★★★0

    www.youtube.com/watch

    Et barn har sat en lejemorder på Julemanden og Julemanden spilles af Mel Gibson.

    Zero Cool 8-10-20 16:07

  • 0

    Mank teaser

    www.youtube.com/watch

    Bobby Long 8-10-20 21:25

  • ★★★2

    www.youtube.com/watch

    Et barn har sat en lejemorder på Julemanden og Julemanden spilles af Mel Gibson.

    Okay, what the actual fuck?

    Jeg ANER ikke, hvad helvede jeg lige har set, men jeg elsker hvert et sekund af det!

    HonoDelLoce 9-10-20 09:57

  • ★★★★★★0

    Min mellemste har lige arvet alle mine film. Nu har han ikke mere plads, og de står i 2 lag. Så mangler vi bare de to sidste kasser på loftet, som lige skal sorteres for evt. voksenfilm, før han får lov at rode i dem.

    davenport 9-10-20 14:32

  • ★★★★★★0

    Min mellemste har lige arvet alle mine film. Nu har han ikke mere plads, og de står i 2 lag. Så mangler vi bare de to sidste kasser på loftet, som lige skal sorteres for evt. voksenfilm, før han får lov at rode i dem.

    Forærede min samling af TinTin albums til min ældste, på et tidspunkt - det skulle jeg ikke have gjort, 3 år senere var de helt i laser ;-)

    Wayne 9-10-20 14:37

  • ★★★★★★0

    Han passer godt på dem. Han har min Tusindårsfalk (Ja, den fra Kenner), og den er stadig intakt her nogle år senere :)

    davenport 9-10-20 16:02

  • ★★★★★★0

    Han passer godt på dem. Han har min Tusindårsfalk (Ja, den fra Kenner), og den er stadig intakt her nogle år senere :)

    Det fortjener stor ros, du er modig ;-)

    Wayne 9-10-20 16:31

  • ★★★★★★0

    ... Han har også ca. 20 figurer (også de originale) med de rigtige våben... :D 

    davenport 9-10-20 18:50

  • ★★★0

    Der blev den anden dag funderet lidt over skuespillervalget til den nye The Stand, men nu kan i måske få lidt syn for sagen. Der er nemlig kommet en trailer ud:

    youtu.be/l--4gu4CQBM

    Aranyhajú Nyárszépe10-10-20 08:51

  • ★★★★★★0

    Der blev den anden dag funderet lidt over skuespillervalget til den nye The Stand, men nu kan i måske få lidt syn for sagen. Der er nemlig kommet en trailer ud:

    youtu.be/l--4gu4CQBM

    Jamen dog, det ligner virkelig lort.

    Zero Cool10-10-20 10:48

  • ★★★★★★0

    Er i Lalandia med farmor, sønnike, hustru og min brors kæreste og datter. Hun er ca 2.5 år, og sover stadig middagslur. Der har vi dét godt nok noget lettere, fordi vi ikke skal planlægge efter det.

    Det bliver en årlig tradition, og det er jo fedt! Altså, indtil min mor ikke gider arbejde mere, for så vil hun ikke betale mere, siger hun :)!! - lige nu får hun både pension og har fuldtidsjob. 

    Guldager10-10-20 15:36

  • ★★★★★★0

    Har brugt hele dagen på at hive gulvtæppe af Mikkels værelse og flytte om. Set ud fra hvor meget tid de børn bruger foran en skærm, er det helt ufatteligt så meget lort de har. Så gik foden på hans 42 tommer i stykker, og det var snublende tæt på, at han fik det i hovedet. Så nu har vi købt et ophæng til det, og det var så den lørdag.

    Glæder mig til den Chateaubriand, der ligger i sous viden og skal druknes i bearnaise senere :D 

    davenport10-10-20 17:03

  • ★★★★★★3

    Blev lige sat til dørs af min søn:

    "Far, hvad hedder den her?" (Holder en bamse op.)

    "En Gremlin."

    "Er det ikke en Mogwai?"

    "Jo..."

    SLAM!

    davenport11-10-20 17:46

  • ★★0

    Ser at Davenport har deaktiveret sin bruger - kan fornemme det var pga politik tråden. 
    Super ærgerligt at han føler der ikke er plads til alle. 
    René jeg håber du dukker op igen en gang i fremtiden.

    Tiany12-10-20 13:54

  • ★★★0

    Det har jo været en helt føljeton at følge med i og jeg kommer til at savne indlæggene om de kulinariske udskejelser i madtråden. Nu er han så ikke den eneste der har har haft deaktiveret sin bruger på det sidste og så senere vendt tilbage igen. Måske skal der bare lige falde lidt ro på.

    Aranyhajú Nyárszépe12-10-20 14:49

  • ★★★4

    At deaktivere sin bruger, for så at vende tilbage igen på et senere tidspunkt, er vel dette forums version af en mopset teenager, der smækker med døren.

    Essal12-10-20 15:11

  • ★★★★★★0

    At deaktivere sin bruger, for så at vende tilbage igen på et senere tidspunkt, er vel dette forums version af en mopset teenager, der smækker med døren.

    Er det ikke kun BN der hidtil har “smækket” med døren, da han følte sig generet af en fra redaktionen? Babo’s exit (*3) har ikke været i forbindelse med debatter, har det (måske han har været utilfreds med den generelle stemning i en tråd ved jeg ikke, men så har det nok haft med noget kritik af en Nolan film at gøre. Har der været andre?

    T. Nielsen12-10-20 15:38

  • ★★★0

    Bruno har haft deaktiveret sin bruger og er kommet tilbage. Hvem var det ellers der også gjorde det for nyligt? Guldager?

    Det kan lade sig gøre at få genaktiveret in bruger, hvis man kender ejerne af siden og derfor kan bevise hvem man er.

    Jeg ville jo så nok bare lade være med at besøge siden og logge ind, hvis jeg blev træt af jer :)

    Aranyhajú Nyárszépe12-10-20 15:43

  • ★★★★★★0

    Bruno har haft deaktiveret sin bruger og er kommet tilbage. Hvem var det ellers der også gjorde det for nyligt? Guldager?

    Det kan lade sig gøre at få genaktiveret in bruger, hvis man kender ejerne af siden og derfor kan bevise hvem man er.

    Jeg ville jo så nok bare lade være med at besøge siden og logge ind, hvis jeg blev træt af jer :)

    Men Bruno har vel ikke smækket med døren:) Men ja, det mest oplagte er naturligvis bare at holde sig væk....hvis man kan. Det måske det som er nemmere for nogen, hvis de ikke gider siden mere i en periode. 

    T. Nielsen12-10-20 15:47

  • ★★★★★★1

    Nah, jeg mindes ikke at have smækket med døren. Jeg har dog haft min bruger deaktiveret et par gange, jeg tror det længste var et sted mellem et halvt år og et år.

    Edit, 9 måneder, kan jeg se på min bruger.

    Zero Cool12-10-20 15:53

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen