Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg så det gerne, men jeg tror ikke der vil ske, da det ganske enkelt ville blive dyrere og mere besværgerligt for hver film at producere, og det vil låse de næste film fast i en grad, som jeg ikke tror de ønsker. Det kunne dog være fedt.

    Jeg tror desværre du har ret og som “nyhed” er det nok derfor ikke meget bevendt. Men da meget sjovt at høre hvad folk tænker. 

    T. Nielsen21-10-20 15:07

  • ★★★★★★1

    En af mine få helte er død i nat, James Randi. En fantastisk mand der bl.a. har afsløret Uri Gellers fusk, og andre der har snydt folk for millioner. Varm, humoristisk og genial. Desuden var han en legende indenfor tryllekunstner-verdenen. Det er ikke overraskende, han blev 92.

    Man kan se om hans liv i An Honest Liar eller læse hans bog, Flim-Flam.

    Guldager22-10-20 06:31

  • ★★★★★★0

    Damn! 5 elever er sendt hjem fra min datter og mindste søns skole. De havde været til noget idræt, hvor en instruktør blev testet positiv i dag. Heldigvis kun klassetrin 4,5 og 9. Nu er det pludselig tæt på :O

    davenport22-10-20 14:31

  • ★★★★★★0

    Har lige fået en mail fra D+. De har lavet GroupWatch, så man kan invitere 5 til at se en film sammen - hver for sig. Det er sgu godt tænkt.

    davenport22-10-20 17:26

  • ★★★0

    Eleverne fra vores lokale skoler bliver sendt hjem med jævne mellemrum. Her er det ganske normalt efterhånden. Læser lige at der igen sendes 100 elever hjem nu her. Mener det er tredje gang det sker bare med den skole.

    Aranyhajú Nyárszépe22-10-20 17:59

  • 0

    Jeg har fundet ud af at Disney+ er ret dårlig til at huske hvad man følger med i. Jeg ser blandt andet The Mandalorian og The Simpsons og normalvis viser den nyeste afsnit i "continue watching" men det sletter den så åbenbart fra tid til anden, så jeg selv skal huske på hvor langt jeg er kommet i serien. Det er nemt nok i The Mandalorian da der er ganske få afsnit men i The Simpsons kan det hurtigt blive besværligt, især fordi jeg allerede har se de første mange sæsoner før. Så nu har jeg lavet et dokument, så jeg manuelt kan dokumentere for langt jeg er kommet, når nu Disney+ ikke kan finde ud af det.

    I øvrigt når jeg har set en film eller afsnit, så kommer den automatisk med forslag til hvad jeg så kan se og den eneste måde at komme til forsiden er at klikke på "details" og derefter på "home". Det er ikke helt gennemtænkt deres design.

    Og nu kan jeg se at Ant-Man, som jeg så igår står som "continue watching." Med andre ord kan du ikke regne med den funktion.

    Jeg kan også se at når jeg kigger på hvilke afsnit den har registreret at jeg har set, så skifter det også ligesom vejret. Den ene dag er det alle afsnit, så er det kun nogle afsnit den har registreret og så den næste dag er det nogle andre afsnit. Det er kvalitetsmæssigt på niveau med Viaplay.

    Whispering Horse23-10-20 18:23

  • ★★★★0

    Jeg har indtil nu været ret forskånet, eftersom jeg hverken tager offentlig transport elle handler dagligvarer (udover online), men: Hvordan håndterer jer med briller det med mundbind? Hver gang jeg tager et mundbind på, dugger de til, så min sigtbarhed reduceredes til ca. 50 %, så jeg famler rundt halvt i blinde...

    chandler7523-10-20 20:12

  • ★★★★★★0

    Jeg har indtil nu været ret forskånet, eftersom jeg hverken tager offentlig transport elle handler dagligvarer (udover online), men: Hvordan håndterer jer med briller det med mundbind? Hver gang jeg tager et mundbind på, dugger de til, så min sigtbarhed reduceredes til ca. 50 %, så jeg famler rundt halvt i blinde...

    Det er ikke lykkes mig at løse det. Indimellem rammer jeg det lidt bedre end andre gange. Men generelt er jeg begyndt at undlade brillerne når jeg har mundbind på. Det kan jeg jo så gøre, fordi de ikke er strengt nødvendige for mig.

    T. Nielsen23-10-20 20:16

  • ★★★0

    Jeg har indtil nu været ret forskånet, eftersom jeg hverken tager offentlig transport elle handler dagligvarer (udover online), men: Hvordan håndterer jer med briller det med mundbind? Hver gang jeg tager et mundbind på, dugger de til, så min sigtbarhed reduceredes til ca. 50 %, så jeg famler rundt halvt i blinde...

    Jeg har nogle dykkerbriller med styrke, er tæt på at tage dem i brug, men så ligner jeg også en eller anden terrorist.

    MOVIE100023-10-20 20:24

  • ★★★★★★0

    Jeg sætter brillerne lidt ned ad næsen 

    Guldager23-10-20 20:40

  • ★★★★0

    Jeg sætter brillerne lidt ned ad næsen 

    Det synes jeg ikke hjælper.

    chandler7523-10-20 20:44

  • ★★★★★0

    Jeg har nogle dykkerbriller med styrke, er tæt på at tage dem i brug, men så ligner jeg også en eller anden terrorist.

    Det er fandme også irriterende, at alle terrorister absolut SKAL gå med dykkerbriller! =)

    David Lund23-10-20 20:46

  • ★★★★★0

    Jeg har nogle dykkerbriller med styrke, er tæt på at tage dem i brug, men så ligner jeg også en eller anden terrorist.

    Så kan du ligeså godt gå all in og tage en Borat bikini på samtidig. :D

    NightHawk23-10-20 21:00

  • ★★★0

    Det er fandme også irriterende, at alle terrorister absolut SKAL gå med dykkerbriller! =)

    imgur.com/a/gqk20Hm

    MOVIE100023-10-20 21:15

  • ★★★★★★1

    Mener man kan få sådan noget nano-væske man bruger til bilruder, så man ikke skal bruge vinduesviskerne. Måske det kan gøre jobbet?

    davenport23-10-20 21:17

  • ★★★★★0

    imgur.com/a/gqk20Hm

     !!!

    David Lund23-10-20 22:34

  • ★★★★★★1

    Jo, man kan få noget anti-dug behandling til briller. Eller bruge et visir.

    Zero Cool23-10-20 23:21

  • ★★0

    Har brugt 5 timer på matematik aflevering :-O.
    Men er da nået et godt stykke, så er glad.
    Nu gider jeg ikke mere i dag, tror der skal findes en film og så bare slappes af.

    Weird_J24-10-20 16:03

  • ★★★★★★0

    Om lidt over 2 timer er fruen hjemme fra job og hendes sidste lørdagsvagt. Kæft det bliver dejligt, at hun nu skal til at have fri hver weekend. Hun kørte 0740 i morges, så dagen kan sgu godt blive lidt lang alene med de skønne piger:) Glæder mig virkelig til vi skal til at have rigtig familietid sammen. 

    T. Nielsen24-10-20 16:20

  • ★★★★★★0

    Jeg har den første Avengers kørende i baggrunden og jeg må sige, at jeg foretrækker de gamle Iron Man-rustninger, hvor det hele føles mekanisk og mere virkeligt, i stedet for magi forklædt som "nanoteknologi".

    Zero Cool24-10-20 21:28

  • ★★★★★0

    Jeg har den første Avengers kørende i baggrunden og jeg må sige, at jeg foretrækker de gamle Iron Man-rustninger, hvor det hele føles mekanisk og mere virkeligt, i stedet for magi forklædt som "nanoteknologi".

    Meget enig. Jeg har det også på samme måde med eksempelvis Black Panthers mere oldschool dragt i "Civil War" og så den CGI designede maske han fik senere hen. 

    NightHawk24-10-20 21:37

  • ★★★★★★0

    Meget enig. Jeg har det også på samme måde med eksempelvis Black Panthers mere oldschool dragt i "Civil War" og så den CGI designede maske han fik senere hen. 

    Yeah, og Spider-Mans dragt.

    Zero Cool24-10-20 21:39

  • ★★★★★0

    Yeah, og Spider-Mans dragt.

    Jep, den er jeg heller ikke super vild med. Kunne lagt bedre lide den udgave fra Sam Raimis trilogi.

    NightHawk24-10-20 21:41

  • 0

    Jeg er i gang med at se hele MCUs film i den rækkefølge de er udgivet, hvilket giver mest mening for mig. Det er lidt op og ned kvalitetsmæssigt synes jeg. Age of Ultron er indtil videre et af lavpunkterne. Et af problemerne med The Avengers er også at de skal give tid til så mange karakterer at det bliver lidt overfyldt og så er det altså bare ikke alle karaktererne som er ligeså interessante. Jeg kan godt lide Bruce Banner men Hulk har jeg aldrig brudt mig om. Ikke bare i filmene, men sådan helt generelt. Og nu har vi så også fået Vision som jeg også finder pænt irriterende.

    Jeg ser i øjeblikket Civil War, så må lige holde øje med Black Panthers maske. Jeg har kun set Black Panther da den udkom, så kan ikke lige huske forskellene.

    Whispering Horse24-10-20 22:02

  • ★★★★★★0

    Det er også rækkefølgen der giver bedst mening. Hvis man er stor nok fan til at se serien igennem nogle gange, kan andre rækkefølger give mening, fordi man alligevel har en god portion baggrundsviden.

    Den første Avengers synes jeg fungerer ret godt. Jo, der er mange figurer, men omvendt er en stor del af figurerne blevet introduceret igennem de første film i MCU. Jeg er dog enig i, at Age of Ultron lidt er noget bæ og jeg synes at resten af filmene i serien holder sig over den kvalitetsmæssigt.

    Der er nogle stykker, som lidt føles som mere af det samme, som GotG 2 og Ant-Man 2, uden rigtigt at tilføje alverden til universet og den eneste jeg virkelig synes fejler, er Black Panther. Den kunne jeg godt lide oprindeligt med efter et gensyn, er det gået op for mig, hvor lidt den interne logik i filmen fungerer og det hiver virkelig historien ned. På alle andre punkter, er den dog ret god.

    Zero Cool24-10-20 22:18

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen