Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Yeah, og Spider-Mans dragt.

    Den er den værste

    Wayne24-10-20 22:39

  • 0

    Jeg har set nogle af filmene før, men aldrig allesammen i rækkefølge. Det gør også at jeg har opdaget hvor fremsynet de har været i forhold til hvilken retning filmene skulle gå. For eksempel at Wakanda bliver nævnt i Age of Ultron for derefter at være en del af handlingen i Civil War og flere af sådanne små hints. Og så er de ret godt castet.

    Whispering Horse24-10-20 23:04

  • ★★★★★★0

    Ja, trods nogle enkelte knapt så heldige film og nogle småfejl hist og her, er det svært ikke at være imponeret over stærkt de står som en samlet fortælling over 11 år.

    Udover hvor fremsynet de har været, har de også været virkelig gode til at lave callbacks igennem hele serien, hvilket især er let at få øje på i løbet af Iron Mans historie. Det er alt fra de mere åbenlyse ting, som Tonys PTSD fra invasionen af New York i den første Avengers og han endelig får muligheden for at konfrontere Thanos, til småting som at han kommer til skade med sin ene arm i en af filmene og der er små hints til i andre film, at han aldrig helt er kommet over skaden.

    Nå ja, og alle de mennesker som dukker op til hans begravelse, inkl. drengen fra Iron Man 3.

    Zero Cool24-10-20 23:27

  • ★★★★★0

    Øv, altså! Jeg har lige læst, at Netflix hverken forlænger "Im Not Okay With This" eller "Teenage Bounty Hunters" med en sæson 2, hvilket er dybt frustrerende, da begge serier sluttede med en ret stor cliffhanger.

    De kunne sgu godt lige have givet dem en sæson mere, så der kunne være blevet rundet af på en ordentlig måde ligesom, at Netflix gjorde med eksempelvis "The End of the Fucking World". Men sådan skulle det desværre ikke komme til at gå. :(

    NightHawk25-10-20 16:58

  • ★★0

    Er Netflixs kasse ved at være tom? syntes de dropper en del serier i tiden.

    Weird_J25-10-20 17:03

  • ★★★★★★0

    Er Netflixs kasse ved at være tom? syntes de dropper en del serier i tiden.

    Deres kasse har ikke været fyldt i årevis, de skylder over 14 milliarder dollars væk, sidst der var en artikel om det i april.

    Zero Cool25-10-20 17:08

  • ★★★★★0

    Er Netflixs kasse ved at være tom? syntes de dropper en del serier i tiden.

    Ja, det kunne desværre godt tyde lidt på det. Men så på den anden side har de jo lige lavet en film mere med Adam Sandler og lige forlænget "Cobra Kai" med to sæsoner mere, så helt i bund kan de vel heller ikke være. 

    Det er mega ærgerligt ift til de to serier jeg nævnte før, da seertallene har været meget positive og de begge er blevet rost af både anmeldere og publikum. Så det virker som en temmelig bizar beslutning synes jeg.

    NightHawk25-10-20 17:09

  • ★★★★★2

    Når de dropper serier så er det i det fleste tilfælde ud fra en kalkulation om hvorvidt serien kan skaffe nye abonnenter. Det giver derfor mere mening for dem, at lave nye serier end at lave mere end 2 sæsoner af en given serie.

    Og indtil videre skaber Netflix stor nok værdi til, at det ikke skaber problemer, at skylder mange penge. Jeg har ikke nok viden på området til at forstå, hvordan sådan en forretningsmodel kan fungere, men det virker ikke til at de hos Netflix på nogen måde er bekymret.

    Kruse25-10-20 17:17

  • ★★★0

    Gælden er vel i sig selv ikke et problem, så længe investorerne har tiltro til dem. Mener der er noget med at Spotify har haft en gæld på 1 millard dollars.

    Aranyhajú Nyárszépe25-10-20 17:33

  • ★★★★★★0

    Jeg burde opsige NF. Jeg ser sjældent noget der, men min datter ville slagte mig. Hun bløder for Riverdale.

    davenport25-10-20 17:35

  • ★★★★★★1

    Nej, gælden er ikke et problem, indtil man begynder at forlange at den bliver betalt. Jeg skal naturligvis heller ikke gøre mig alt for klog på hvordan firmaer som Netflix fungerer, men almindelig logik siger at der vel på et eller andet tidspunkt skal skabes overskud. Der er jo trods alt ikke tale om en licensbaseret tv-kanal, men en normal privat virksomhed.

    Selvfølgelig er problemet ikke større end at hvis Netflix knækker nakken, så står der en del andre streamingtjenester parat til at overtage deres indhold, men det virker som en noget ustabil forretningsmodel i forhold til de andre på markedet, som typisk har et moderselskab stående bagved, med en god portion penge på kontoen: Disney, Amazon, Apple, HBO osv.

    Zero Cool25-10-20 17:39

  • ★★★★★0

    Var Amazon ikke også en af de virksomheder, hvor man i mange år talte om, at de ikke opererede med profit?

    Kruse25-10-20 18:05

  • ★★0

    Ja vidste godt de har stor gæld, så tænkte det kunne være, der var nogen der ville til at have nogle penge:-).

    Men som Kruse skriver, er deres valg selvfølgelig totalt regnet igennem og de har vel også efterhånden godt styr på hvad der sælger i serier. Syntes bare det var mange serier på en gang der røg.

    Weird_J25-10-20 18:23

  • ★★★★★★1

    Var Amazon ikke også en af de virksomheder, hvor man i mange år talte om, at de ikke opererede med profit?

    Jo jo, Amazon gik vist også konkurs et par gange. Deres primære indtjening i dag, er dog ikke deres streaming eller butikkerne, men deres serverdrift. Størstedelen, hvis ikke hele Netflix' infrastruktur, ligger hos Amazon.

    Zero Cool25-10-20 18:27

  • 0

    Ja Amazon er en mastodont også fordi de har flere indkomstkanaler. På sigt bliver deres streamingtjeneste også stor i norden. De er jo allerede ved at etablere deres "butik" i Sverige, som nok højst sandsynlig skal dække hele norden. De har så hidtil gjort det lidt anderledes i forhold til deres film, da de først er tilgængelig til streaming efter de har været i biografen. Og så har de selvfølgelig deres servere, som nævnt ovenfor. Jeg mener at det primært er Amazon og Google som står for serverdriften for de store tjenester.

    Whispering Horse25-10-20 18:51

  • ★★★★1

    Jeg arbejder også for en virksomhed, der ikke har haft driftsoverskud et eneste år ud af de snart 15 år den har eksisteret, og vi runder snart en årlig omsætning på $1mia. Som andre har sagt, så længe investorerne er glade, så går det.

    dyg25-10-20 18:58

  • ★★★★★★0

    Har man mulighed for at se Godmorgen Danmark på TV2 - så optræder Viggo Mortensen live kl. 8.10 - i forbindelse med at han debuterer som instruktør. Ca kl 8.35 er Susanne Bier forbi, samme sted.

    Wayne26-10-20 06:38

  • ★★★★★★0

    Har man mulighed for at se Godmorgen Danmark på TV2 - så optræder Viggo Mortensen live kl. 8.10 - i forbindelse med at han debuterer som instruktør. Ca kl 8.35 er Susanne Bier forbi, samme sted.

    Han taler glimrende dansk, når man tænker på at han er født i NY - og ikke har boet i Danmark gennem sin opvækst.

    Wayne26-10-20 08:16

  • ★★★★0

    Hvordan håndterer jer med briller det med mundbind? Hver gang jeg tager et mundbind på, dugger de til, så min sigtbarhed reduceredes til ca. 50 %, så jeg famler rundt halvt i blinde...

    Til at starte med, så skal man altså virkelig stramme den der metalting i masken, helt tæt til næsen og udad. Jeg trykker den virkelig tæt hele vejen ud af masken og det virker for det meste.

    For nej, det virker heller ikke hver gang, og når det ikke gør, så bruger jeg også Guldagers finte, men at sætte brillen lidt ud på tuden.

    Og det siger sig selv, at masken skal så langt op på næsen, at den er under næsepuderne på brillen.

    Og så er jeg helt enig med jer andre, omkring det med deres dragter/masker i MCU. Det er sgu blevet lidt for magi-agtigt.

    Åkepool26-10-20 08:48

  • ★★★★0

    Til at starte med, så skal man altså virkelig stramme den der metalting i masken, helt tæt til næsen og udad. Jeg trykker den virkelig tæt hele vejen ud af masken og det virker for det meste.

    For nej, det virker heller ikke hver gang, og når det ikke gør, så bruger jeg også Guldagers finte, men at sætte brillen lidt ud på tuden.

    Jeg kan bare ikke lide dem der med metalbøjle... Foretrækker stofmaskerne.

    chandler7526-10-20 08:54

  • ★★★★★★0

    Fuld respekt for de nye restriktioner, jeg har endnu ikke haft brug for at have maske på - men de ligger klar.

    Wayne26-10-20 09:09

  • ★★★★0

    Jeg kan bare ikke lide dem der med metalbøjle... Foretrækker stofmaskerne.

    Som brillebærer, så bliver du nødt til dem med metalbøjle, synes jeg. Det gør en stor forskel.

    jeg har endnu ikke haft brug for at have maske på

    Jeg er designeret frokosthenter i vores afdeling på jobbet, så der skal jeg have mundbind eller visir på hver dag.

    Og det irriterer mig hver dag.

    Åkepool26-10-20 09:16

  • ★★★★★0

    Jeg har lige købt en Ninja Turtles, Cthulhu og Bloodsport stofmaske, så jeg kan se ligeså sej ud, som jeg føler mig, når jeg har maske på! Man ser jo totalt gangsta ud med dem på! 

    David Lund26-10-20 09:18

  • ★★★0

    Jeg har lige købt en Ninja Turtles, Cthulhu og Bloodsport stofmaske, så jeg kan se ligeså sej ud, som jeg føler mig, når jeg har maske på! Man ser jo totalt gangsta ud med dem på! 

    Hvor henne?

    MOVIE100026-10-20 09:27

  • ★★★★★★1

    Hvis ansigtsbind kan gøre, at jeg kan gå i fred, fordi folk ikke altid genkender mig, så hilser jeg dem mere end velkommen:-D

    T. Nielsen26-10-20 09:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen