Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★1

    Jeg er den sidste uge blevet natpisser. Ikke så fedt at blive så gammel, så blæren ikke kan holde natten ud...

    Velkommen i klubben.

    Jeg var oppe to gange i nat :/ 

    Åkepool29-10-20 09:03

  • ★★★0

    Skriv lidt om mælk, så ;)

    Nej, er det noget du er interesseret i at komme af med? Eller hvordan fanden kan den vide det? Det er beyond me.

    Både og. Mit helbred kan ikke rigtigt holde til det længere. Blandt andet ødelægger det min søvn og giver mig kronisk diarre. Ud over det, følger der også en masse andre problemer med. Synes på det anden side også det ville være lidt kedeligt at gå helt over i den anden grøft og blive afholdsmand. Vil da gerne kunne nyde et par genstande i festligt lag engang imellem.

    Ved ikke hvordan den har opdaget det. Måske fordi jeg nævnte det herinde.

    Velkommen i klubben.

    Jeg var oppe to gange i nat :/ 

    Jeg skal engang imellem on natten, men kan ikke finde ud af om jeg skal pisse fordi jeg vågner, eller om jeg vågner fordi jeg skal pisse.

    Aranyhajú Nyárszépe29-10-20 09:25

  • ★★★★★★0

    Velkommen i klubben.

    Jeg var oppe to gange i nat :/ 

    Også du - bror ;-)

    Første gang er ok - der falder jeg nemt i søvn bagefter - men det er ikke fedt kl 5, så falder jeg bare ikke i søvn igen.

    Wayne29-10-20 09:26

  • ★★★★0

    Første gang er ok - der falder jeg nemt i søvn bagefter - men det er ikke fedt kl 5, så falder jeg bare ikke i søvn igen.

    Ja, det er helt sikkert mere svært at falde i søvn 2. gang.

    Jeg burde også stoppe med at fylde mig med Cola (Zero) lige inden jeg skal sove.

    Åkepool29-10-20 09:46

  • ★★★★★0

    Kl 5 er typisk dér, jeg bliver ramt. Ret nederen når man skal op kl 6, og ikke lige kan få den sidste time med. Anyway - i går gik jeg kold allerede kl 21 (sikkert pga manglende søvn over den sidste uge), og skulle ikke op og tisse om natten, da jeg ikke havde drukket noget siden ca kl 19. Det var ok befriende, men også ret nederen at jeg ikke liiiige fik mine ti sædvanlige børnefri timer til at se en film eller et par afsnit af en serie.

    David Lund29-10-20 09:49

  • ★★★★★★0

    Ja, det er helt sikkert mere svært at falde i søvn 2. gang.

    Jeg burde også stoppe med at fylde mig med Cola (Zero) lige inden jeg skal sove.

    Her er det vist mere kaffen som er synderen - har prøvet te - det er mere vanddrivende...

    Wayne29-10-20 09:50

  • ★★★★★★0

    Kl 5 er typisk dér, jeg bliver ramt. Ret nederen når man skal op kl 6, og ikke lige kan få den sidste time med. Anyway - i går gik jeg kold allerede kl 21 (sikkert pga manglende søvn over den sidste uge), og skulle ikke op og tisse om natten, da jeg ikke havde drukket noget siden ca kl 19. Det var ok befriende, men også ret nederen at jeg ikke liiiige fik mine ti sædvanlige børnefri timer til at se en film eller et par afsnit af en serie.

    Man kan (åbenbart) ikke få alt :-)

    Wayne29-10-20 09:51

  • ★★★★★★0

    Jeg har nappet en enkelt måneds D+ for lige at se den sidste sæson af Clone Wars og se om der var noget indhold på, som kunne friste, udover hvad jeg havde læst mig til.

    Her til morgen satte jeg Revenge of the Sith på, fordi jeg huskede den som over middel, men har ikke set den i evigheder. Ikke lang tid efter det første slag, endte jeg med at slukke igen, mand, noget bras.

    Zero Cool29-10-20 09:52

  • ★★★★1

    Revenge of the Sith

    Den har jeg stadigvæk ikke fået set... Jeg kan ikke lide Phantom Menace og jeg hader Attack of the Clones, så jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at se Revenge of the Sith. 

    dyg29-10-20 10:10

  • ★★★★★★3

    Den har jeg stadigvæk ikke fået set... Jeg kan ikke lide Phantom Menace og jeg hader Attack of the Clones, så jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at se Revenge of the Sith. 

    Det er den bedste af de tre, men det er også lidt som at sige, at hvis man skal vælge mellem tre alvorlige sygdomme, så vælger man den der er mindst ubehagelig at komme igennem.

    Zero Cool29-10-20 10:14

  • ★★★★★★0

    Den har jeg stadigvæk ikke fået set... Jeg kan ikke lide Phantom Menace og jeg hader Attack of the Clones, så jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at se Revenge of the Sith. 

    Kan anbefale at du gør det - især slutningen hvor Vader opstår er det hele værd.

    Wayne29-10-20 10:24

  • ★★★★0

    Den har jeg stadigvæk ikke fået set... Jeg kan ikke lide Phantom Menace og jeg hader Attack of the Clones, så jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at se Revenge of the Sith. 

    Det er klart den bedste af de tre, især sidste halvdel :) 

    Åkepool29-10-20 10:26

  • ★★★★1

    Det er klart den bedste af de tre, især sidste halvdel :) 

    især slutningen hvor Vader opstår er det hele værd.

    Det er bare ikke nok til, at jeg gider sidde igennem resten :)

    dyg29-10-20 10:27

  • ★★★★★★2

    Altså, man får et godt grin når Vader opstår og 

    Padme dør af at være lidt ked af det.

    Zero Cool29-10-20 10:30

  • ★★★★★★0

    Altså, man får et godt grin når Vader opstår og 

    Padme dør af at være lidt ked af det.

    Heresy :-)

    Wayne29-10-20 10:32

  • ★★★★★★1

    Revenge of the Sith er virkelig, virkelig dårlig...personligt synes jeg, det er den 3. dårligste big budget-film overhovedet. Spider-Man 2 og Spider-Man 3 er værre. Sidstnævnte har jeg på 2/10, de to andre på 3/10. Så Dyg, bare drop at se den :) - find slutningen på Youtube i stedet.

    Guldager29-10-20 10:34

  • ★★★★1

    Så Dyg, bare drop at se den :) - find slutningen på Youtube i stedet.

    Jeg er ret sikker på, at jeg har set slutningen, ellers har jeg bare set nok memes på 9gag til at kunne hele slutningen.

    dyg29-10-20 10:36

  • ★★★0

    Der er trailer ude til Crew-1, der er programsat til 14 november.

    youtu.be/zjJc8vSPNyk

    Aranyhajú Nyárszépe29-10-20 10:39

  • ★★★★★★0

    Spider-Man 2

    Er den bedste film om Spidey, der er lavet. Men der er jo intet at stille op hvis man ikke forstår superhelteuniverset :-)

    Wayne29-10-20 10:45

  • ★★★★★★0

    Er den bedste film om Spidey, der er lavet. Men der er jo intet at stille op hvis man ikke forstår superhelteuniverset :-)

    Det har ikke noget at gøre med, om jeg forstår superhelteuniverset eller ej...som jeg har sagt flere gange før, så er der også MCU og X-Men-film, jeg kan lide. Spider-Man 2 er bare virkelig ringe :)

    Guldager29-10-20 10:52

  • ★★2

    Revenge of the Sith er virkelig, virkelig dårlig...personligt synes jeg, det er den 3. dårligste big budget-film overhovedet

    Har du set The Rise of Skywalker? Jeg ville vælge at se Revenge of the Sith to gange over at se Rise én gang

    HelmerJ29-10-20 10:57

  • ★★★★★★0

    Det har ikke noget at gøre med, om jeg forstår superhelteuniverset eller ej...som jeg har sagt flere gange før, så er der også MCU og X-Men-film, jeg kan lide. Spider-Man 2 er bare virkelig ringe :)

    Jeg kunne forstå det hvis du mente The Amazing Spiderman 1 og 2 - men det du skriver giver ingen mening.

    Det kræver nærmest at du beskriver dine problemer med den i forhold til den oprindelige tegneserie - for at jeg kan tage det bare en smule seriøst.

    Wayne29-10-20 10:58

  • ★★★★★★0

    Har du set The Rise of Skywalker? Jeg ville vælge at se Revenge of the Sith to gange over at se Rise én gang

    Helt enig :-)

    Wayne29-10-20 10:58

  • ★★★★★★1

    Man kan jo også bare vælge at lade være med at se dem der er dårlige.

    Zero Cool29-10-20 11:03

  • ★★★★★★1

    Det kræver nærmest at du beskriver dine problemer med den i forhold til den oprindelige tegneserie

    Den oprindelige tegneserie er irrelevant i forhold til, hvad jeg synes om filmen. Jeg lader mig ikke påvirke af forholdet mellem de forskellige udgaver.

    Guldager29-10-20 11:05

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen