Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Det har nok mere med menneskeliv at gøre, end økonomiske årsager, skal du se. Vi taler jo trods alt om vacciner der presses igennem på rekordtid.

    Men ingen har vel lyst til at stå med ansvaret for menneskeliv, som er blevet forværret - på grund af hastværk.

    Det kommer måske til at ske i nogen lande - men vi får se...

    Wayne30-10-20 10:04

  • ★★★★★★0

    Jo.

    Tak.

    T. Nielsen30-10-20 10:13

  • ★★★★★★0

    Yes. De var vel ca. mellem 17 og 25 år.

    Det er det og det må sgu også være svært for en ung pige på Remas aftenvagt, at tage fat i dem der ikke overholder det.

    Jeg forstår godt, at de unge ikke gider gå med det, det gider jeg sgu heller ikke. Men nu er der kommet et påbud og så må vi bare overholde det.

    Helt enig - jeg har heller ikke lyst til det, men vi er nødt til at bakke det 100% op.

    Jeg er dog også lidt loren ved om alle egentligt overholder det strengt - hvem kan lige se på et stofbind hvor mange gange det er blevet brugt?

    Har folk nok med, og husker de at få dem vasket?

    Uanset hvad, så sender det en signalværdi - men jeg bemærkede i Ikea forleden - da det endnu ikke var trådt i kraft at folk med mundbind gik tættere på - end de som ikke havde.

    Spørgsmålet er om det skaber en falsk tryghed?

    Uanset hvad så har jeg købt rigeligt af mundbind til et stykke tid (uden dog at hamstre). Bauhaus havde 50 for 99 kr - nogen der har set dem billigere?

    Wayne30-10-20 10:21

  • ★★★★★★2

    Man kan aldrig komme uden om idioterne, det er stort set umuligt. Hvis man skal bruge tid på den slags, ser jeg hellere at man tager fat i dem, som har mundbind på hagen og under næsen, og forklarer dem hvordan de skal have skidtet rigtigt på, samt alle idioterne der har udviklet akut kol i "frihedens" navn og nægter at gå med masker.

    Lidt blid knippelsuppe kan med fordel lære dem hvad virkelig fascisme er, samt at de skal stoppe med at sætte andre folks liv på spil i "frihedens" navn.

    Zero Cool30-10-20 10:24

  • ★★★★★★1

    Man kan aldrig komme uden om idioterne, det er stort set umuligt. Hvis man skal bruge tid på den slags, ser jeg hellere at man tager fat i dem, som har mundbind på hagen og under næsen, og forklarer dem hvordan de skal have skidtet rigtigt på, samt alle idioterne der har udviklet akut kol i "frihedens" navn og nægter at gå med masker.

    Lidt blid knippelsuppe kan med fordel lære dem hvad virkelig fascisme er, samt at de skal stoppe med at sætte andre folks liv på spil i "frihedens" navn.

    Amen! Jeg kan kun erklære mig komplet enig.

    T. Nielsen30-10-20 10:26

  • ★★★★★★0

    Lidt blid knippelsuppe kan med fordel lære dem hvad virkelig fascisme er, samt at de skal stoppe med at sætte andre folks liv på spil i "frihedens" navn.

    Ha, ha :-)

    Wayne30-10-20 10:33

  • ★★★0

    Det er vel kun meget meget få der ikke overholder det. Jeg så ikke nogen i går uden, andet det var små børn. Der vil altid være nogen få der er på tværs. Det kan ikke undgås.

    Det er jo fair nok hvis man er imod mundbind, men så er det jo noget man skal arbejde på at ændre politisk. Ellers skal man jo overholde de spilleregler samfundet nu engang har besluttet.

    Aranyhajú Nyárszépe30-10-20 10:33

  • ★★★★★★0

    Det er vel kun meget meget få der ikke overholder det. Jeg så ikke nogen i går uden, andet det var små børn. Der vil altid være nogen få der er på tværs. Det kan ikke undgås.

    Det er jo fair nok hvis man er imod mundbind, men så er det jo noget man skal arbejde på at ændre politisk. Ellers skal man jo overholde de spilleregler samfundet nu engang har besluttet.

    Selvom man er imod mundbind, så kan man jo godt respektere andre - så må man jo bare bestille gennem Nemlig, og gå i stedet for at tage bussen.

    Wayne30-10-20 10:36

  • ★★★★★★2

    Jeg ser en håndfuld i s-toget på daglig basis og jeg synes at det er ret let at spotte dem. Dem som har helbredsmæssige årsager til ikke at have mundbind på, ser ofte ud som om, at de ikke er trygge ved situationen, mens dem som gør det af ideologiske årsager, ofte ser ud til at de prøver at fremprovokere en konfrontation.

    Der var bl.a. en med toget forleden, som demonstrativt tørrede sin mobiltelefon af med sit mundbind og så kiggede sig omkring, tilsyneladende for at tjekke om nogen havde fået øje på hans oprør.

    Zero Cool30-10-20 10:37

  • ★★★★★★0

    Jeg ser en håndfuld i s-toget på daglig basis og jeg synes at det er ret let at spotte dem. Dem som har helbredsmæssige årsager til ikke at have mundbind på, ser ofte ud som om, at de ikke er trygge ved situationen, mens dem som gør det af ideologiske årsager, ofte ser ud til at de prøver at fremprovokere en konfrontation.

    Der var bl.a. en med toget forleden, som demonstrativt tørrede sin mobiltelefon af med sit mundbind og så kiggede sig omkring, tilsyneladende for at tjekke om nogen havde fået øje på hans oprør.

    Men så gav du ham en gang blid knippelsuppe?

    Wayne30-10-20 10:39

  • ★★★★★★1

    Men så gav du ham en gang blid knippelsuppe?

    Han kom på min (lange) mentale liste til når revolutionen kommer.

    Zero Cool30-10-20 10:47

  • ★★★★★★0

    Han kom på min (lange) mentale liste til når revolutionen kommer.

    Lyder som om du får en travl dag, så :-D

    Wayne30-10-20 10:48

  • ★★★★★★1

    Lyder som om du får en travl dag, så :-D

    Travl, men sjov. Og bønderne bliver glade for alt den gødning der kommer ud af at køre folk gennem en grenhakker.

    Zero Cool30-10-20 10:53

  • ★★★★★★0

    Travl, men sjov. Og bønderne bliver glade for alt den gødning der kommer ud af at køre folk gennem en grenhakker.

    Lyder som en film inspireret af Coen brødrene :-)

    Wayne30-10-20 10:56

  • ★★★★★0

    I går modtog jeg en dyr rom (739 kr.), som jeg havde bestilt sammen med en anden vare. Det anden vare var faktisk udgået, og det var en fejl, at den stadig stod på deres side, så forhandleren overførte pengene for den vare tilbage. Men der må være sket en fejl i deres system, for i dag kom en fragtmand med endnu en pakke. Det var den samme dyre rom, som jeg modtog i går. Jeg har ikke bestilt to og de har endnu ikke trukket nogen penge for den. Jeg er nok lidt for regelret til ikke at ringe til dem senere og informere dem om fejlen.

    Kruse30-10-20 13:15

  • ★★★★★★0

    Jeg satte Disney+ op på mit tv i går, fordi jeg får besøg i dag og vedkommende vil gerne se Hocus Pocus.

    Det kan måske være, at det er fordi mit TV har et par år på bagen, men jeg synes godt nok at noget af deres HDR-materiale ser "forkert" ud. Rogue One så ud som jeg forventede, men der er et eller andet off ved eksempelvis Episode 3, som jeg hurtigt skippede igennem. Jeg ved ikke om det er opslaleringen, HDR-delen eller hvad præcis det er, men den ser endnu mere kunstig ud, end den gjorde tidligere.

    Zero Cool30-10-20 13:16

  • ★★★★★★0

    Obersten arbejder i Rema, og de havde kun en enkelt i går, der ikke fattede reglerne. Så da medarbejderen blev overfuset, kaldte de på chefen, der smed vedkommende ud. Mundbind gælder dog ikke for kassemedarbejderne, når de sidder ved kassen, da der er skærm foran. Men på når man går fra og til. De kan iøvrigt selv vælge mellem bind og visir.  

    davenport30-10-20 13:18

  • ★★★★★2

    I går modtog jeg en dyr rom (739 kr.), som jeg havde bestilt sammen med en anden vare. Det anden vare var faktisk udgået, og det var en fejl, at den stadig stod på deres side, så forhandleren overførte pengene for den vare tilbage. Men der må være sket en fejl i deres system, for i dag kom en fragtmand med endnu en pakke. Det var den samme dyre rom, som jeg modtog i går. Jeg har ikke bestilt to og de har endnu ikke trukket nogen penge for den. Jeg er nok lidt for regelret til ikke at ringe til dem senere og informere dem om fejlen.

    Jeg har allerede ringet til dem. De sagde, at de havde kommet til at sende min til dig, så du skal bare komme hjem til mig med den snarest =)

    David Lund30-10-20 13:19

  • ★★★★★1

    Jeg har allerede ringet til dem. De sagde, at de havde kommet til at sende min til dig, så du skal bare komme hjem til mig med den snarest =)

    Hmm, det lyder lidt suspekt. Jeg spurgte dog en nigeriansk prins, som jeg har mailet lidt med angående en masse indefrosne penge, som jeg kan tjene en stor gevinst på, og han overbeviste mig om, at du måtte tale sandt!

    Kruse30-10-20 14:26

  • ★★★★★2

    Hmm, det lyder lidt suspekt. Jeg spurgte dog en nigeriansk prins, som jeg har mailet lidt med angående en masse indefrosne penge, som jeg kan tjene en stor gevinst på, og han overbeviste mig om, at du måtte tale sandt!

    Det er min bror!

    David Lund30-10-20 14:32

  • ★★★★1

    Hader Postnord. Har en pakke på vej, som var sat til at skulle leveres i går. De skrev så at den desværre blev forsinket til i dag.. I dag har de så skrevet, at de ikke kunne træffe os hjemme, så den bliver sendt til et posthus... Men min kæreste har været hjemme hele dagen..

    Sidste pakke jeg fik med dem blev bare stillet i min opgang, uden underskrift. Er godt nok ved at være træt af dem!

    dyg30-10-20 15:20

  • ★★★★★★0

    Jeg har heldigvis kun haft okay oplevelser med Postnord på det sidste. Men kan genkende udfordringer.

    T. Nielsen30-10-20 16:38

  • ★★0

    Jeg har for anden gang mistet en pakke uden tracking. Jeg ved den er sendt ud af England, men den er ikke ankommet efter 20 arbejdsdage.

    Det var 400 kr dyre lærepenge - der må være en postmand, der er render rundt i flotte røde leggings 

    Tiany30-10-20 16:52

  • ★★★★★0

    Hader Postnord. Har en pakke på vej, som var sat til at skulle leveres i går. De skrev så at den desværre blev forsinket til i dag.. I dag har de så skrevet, at de ikke kunne træffe os hjemme, så den bliver sendt til et posthus... Men min kæreste har været hjemme hele dagen..

    Sidste pakke jeg fik med dem blev bare stillet i min opgang, uden underskrift. Er godt nok ved at være træt af dem!

    Den "bedste" jeg har oplevet var en pakke der ikke blev scannet så jeg fik aldrig af vide, den var kommet, og de ku ikke finde den når jeg var nede for at spørge efter den, indtil jeg en dag modtog en email om at pakken nu var røget tilbage til afsenderen. Post Nord ordnede dog heldigvis det med fragten da den blev sendt igen da det jo var dem som havde lavet en fejl eller hvad man vil kalde det.

    Men det godt nok en øv besked at få, for noget man så har gået og ventet på med længsel.

    Elwood30-10-20 19:02

  • ★★★★1

    Jeg har for anden gang mistet en pakke uden tracking. Jeg ved den er sendt ud af England, men den er ikke ankommet efter 20 arbejdsdage.

    Hvis det er noget du har købt fra en rigtig butik, så er det da deres problem hvis den ikke når frem.

    gi-jones30-10-20 22:44

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen