Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Det kommer lidt an på hvordan de er designet og hvilke immunrespons de giver. Virus bekæmpelse er det bedst hvis man både aktivere B-celler (antistof) og T-celler. Det kan sagtens være den ene er bedre end den anden. De vil nok have store overlap i deres beskyttelse så alle behøver ikke få samme vaccine. Der kommer mange vaccine versioner som sikkert alle vil give en form for beskyttelse, men tiden vil vise hvilken der er mest effektiv og i længst tid. Derfor tænker jeg også at folk måske skal have flere Covid vacciner. 

    Ved ikke om det var svar på dit spørgsmålet :D 

    Begge er vist mRNA-vacciner. 

    Men det var jo et vaskeægte videnskabssvar: tjo, måske, det kræver nok mere data :)

    Guldager18-11-20 19:32

  • ★★0

    Jeg har købt den nye Octavia som plug in hybrid. Det bliver så lækkert! 

    Den kigger vi bestemt også på!

    Vi har en Superb fra 2016 - den er stadig lækker her 4 år senere og det er sgu bare rart når man køre 110km hver dag. 
    Og Dyg der får du sgu bagagerum der vil noget :D

    Vi er relativt enige om også at kigge efter Skoda næste gang, det er meget bil for pengene :)

    Tiany18-11-20 19:37

  • ★★★★★★0

    Det med forsamling: Jeg fatter ikke, at folk ikke bare kan acceptere, at lige i år, der bliver det ikke som det plejer, og så bare tage den derfra. Vi er sgu sådan nogle vanedyr, der bliver mopset, hvis vi bliver "snydt" for noget. Det er jo ikke nogens skyld, det er bare sådan det er. Min mor har svært ved det, hun accepterer heller ikke at man ikke giver knus. Altså, hun bor 80 km væk og arbejder på et plejehjem..

    davenport18-11-20 20:12

  • ★★★★★★0

    Vi har kogt det ned til at min far og jeg holder jul sammen, min søsters familie holder jul sammen med min svogers forældre og så er 2. juledag afsat til min søsters familie, min far og jeg.

    Zero Cool18-11-20 20:59

  • ★★★★★★0

    I forbindelse med mit arbejde kører jeg rigtig meget, og vi kører på ferie sydpå i bil - frem for at flyve. Med så mange timer bag rattet, så er det vigtigt at komforten er i orden. Herudover kører vi ofte til Sondrup bakker, med vores hund - så vi har brug for pladsen.

    Men kan sagtens følge dig - biler er dyre. Jeg får også km penge, som jeg holder bil for, så på den måde belaster det ikke vores økonomi.

    Jeg kan såmænd godt forstå man gerne vil have en fed bil. Havde jeg haft kassen, havde jeg da givet og gerne købt noget endnu federe. De ting jeg ville lægt på var at den var miljøvenlig, havde høj sikkerhed og stor komfort. 

    T. Nielsen18-11-20 21:59

  • ★★★★★★0

    De ting jeg ville lægt på var at den var miljøvenlig, havde høj sikkerhed og stor komfort. 

    Lyder rigtigt. Gennemsnitligt bruger jeg over 3 timer i bil om dagen - så er komfort vigtigt. 
    Miljømæssigt/økonomisk tænker jeg det bliver en hybrid, næste gang. Ren el tror jeg ikke på med meget kørsel, endnu.

    Wayne18-11-20 22:25

  • ★★★★★★0

    Er Snyder udgaven af JL i S/H eller er det blot traileren (den jeg lige så på IMDb).

    T. Nielsen19-11-20 13:21

  • ★★★★★★0

    Er Snyder udgaven af JL i S/H eller er det blot traileren (den jeg lige så på IMDb).

    Det er bare traileren.

    Zero Cool19-11-20 13:29

  • ★★★★★★0

    Det er bare traileren.

    Tak

    T. Nielsen19-11-20 13:31

  • ★★★★★★0

    Så er der ryddet op, og huset er klar til weekend. Har kun drengene hjemme i aften. Min datter gider ikke rigtigt at være hjemme i weekenderne mere, så hun skal til PJ party. Jeg er lidt spændt på, hvornår hun begynder at prøve alkohol. Nu er vi en meget åben familie overfor hinanden, så jeg tror hun vil sige det, men det er jo aldrig til at vide. 

    davenport20-11-20 12:00

  • ★★★★0

    Hvor gammel er hun?

    chandler7520-11-20 12:08

  • ★★★★★★0

    12 ½ - tror jeg var omkring 13 da min deroute begyndte ;)

    Og tillykke med fødselsdagen :)

    davenport20-11-20 12:15

  • ★★★★0

    12 ½ - tror jeg var omkring 13 da min deroute begyndte ;)

    Og tillykke med fødselsdagen :)

    Tak tak 

    chandler7520-11-20 12:17

  • ★★★★0

    Jeg var vist 12, da vi var nogen stykker, der for første gang fik lov til at dele en flaske Malibu til nytårsaften...

    chandler7520-11-20 12:18

  • ★★★★★★0

    Jeg var 13 eller 14 tror jeg. Synes det er alt for tidligt dog:-D

    T. Nielsen20-11-20 12:25

  • ★★★1

    Jeg var 13 eller 14 tror jeg. Synes det er alt for tidligt dog:-D

    Ja, det er sjovt, som børn og forældre oplever den slags forskelligt :-D

    Jeg var fandeme også fremme i skoene som 12-13-årig. Men min datter? Det får hun s'gu ikke lov til!

    HonoDelLoce20-11-20 12:35

  • ★★★★★★0

    Så længe hun ikke begynder at ryge!!

    davenport20-11-20 12:36

  • ★★★★★★0

    Ja, det er sjovt, som børn og forældre oplever den slags forskelligt :-D

    Jeg var fandeme også fremme i skoene som 12-13-årig. Men min datter? Det får hun s'gu ikke lov til!

    Lige præcis og har det på samme måde.....Men om det lykkes, må tiden jo vise.

    T. Nielsen20-11-20 12:49

  • ★★★★★★0

    Jeg drak min første 6-pack øl da jeg gik ud af 9. klasse og der gik pænt mange år før jeg begyndte at drikke til koncerter og den slags.

    Zero Cool20-11-20 13:00

  • ★★★★★0

    Jeg har aldrig drukket en øl eller noget stærkere. Jeg håber min datter også ser fornuften i at lade være, når hun bliver stor. 

    Lars!20-11-20 13:20

  • ★★★★0

    Jamen tillykke med fødselsdagen, Rasmus :) 

    Åkepool20-11-20 13:24

  • ★★★★0

    Jamen tillykke med fødselsdagen, Rasmus :) 

    Tak tak :)

    chandler7520-11-20 13:40

  • ★★★★★0

    Ja, tillykke med fødselsdagen, Rasmus. :) 

    NightHawk20-11-20 13:46

  • ★★0

    Jeg har aldrig drukket en øl eller noget stærkere. Jeg håber min datter også ser fornuften i at lade være, når hun bliver stor. 

    WOW! Ligesom i aldrig nogensinde?? Altså ikke engang smagt det, eller haft lyst til det? Eller drukket det ved et uheld?

    MadMartigan20-11-20 14:56

  • ★★0

    Jeg drak mig helt ned som 14 årig i øl og sort svin. Jeg kastede op hele dagen efter, og drak så ikke i 5 år der efter. Begyndte i det små igen som 19 årig, og fik min første festsmøg på Skanderborg festivalen år 2000 21 år gammel, til Oasis som havde taget over for Skunk Anansi, der meldte afbud.

    MadMartigan20-11-20 15:01

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen