Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Når man fucker med Covid19 reglerne fucker man med Tom Cruise;

    www.youtube.com/watch

    Wayne16-12-20 10:48

  • ★★2

    Er ved at lave fysisk rapport hjemme på sofaen, online undervisning er ikke helt dumt..

    dog lidt svært at lave de praktiske opgaver på drejebænk/fræser. Men jo ikke os der har bestemt vi skal hjem og kukkelure:-).

    skal til samtale om læreplads på Fredag, håber det lykkedes, er bare desværre i konkurrence med en anden fra klassen, det er lidt øv det skal være sådan.

    Weird_J16-12-20 10:55

  • ★★★★★★0

    Er ved at lave fysisk rapport hjemme på sofaen, online undervisning er ikke helt dumt..

    dog lidt svært at lave de praktiske opgaver på drejebænk/fræser. Men jo ikke os der har bestemt vi skal hjem og kukkelure:-).

    skal til samtale om læreplads på Fredag, håber det lykkedes, er bare desværre i konkurrence med en anden fra klassen, det er lidt øv det skal være sådan.

    Der er mange udfordringer pt.

    Held og lykke med lærepladsen :-)

    Wayne16-12-20 10:57

  • ★★0

    Der er mange udfordringer pt.

    Held og lykke med lærepladsen :-)

    Det må man sige!

    og mange tak :-)

    Weird_J16-12-20 11:00

  • ★★★★0

    skal til samtale om læreplads på Fredag, håber det lykkedes, er bare desværre i konkurrence med en anden fra klassen, det er lidt øv det skal være sådan.

    Så håber jeg for dig, at du er bedre end den anden eller i hvert fald præsenterer dig bedre :)

    Held og lykke.

    Åkepool16-12-20 11:42

  • ★★★★1

    Når man fucker med Covid19 reglerne fucker man med Tom Cruise;

    www.youtube.com/watch

    Sådan Tom!

    You tell them.

    Åkepool16-12-20 11:48

  • ★★★★★★1

    Sådan Tom!

    You tell them.

    Og det er Arnold og Sylvester han taler til ;-D

    Wayne16-12-20 11:49

  • ★★★★1

    Og det er Arnold og Sylvester han taler til ;-D

    Ha ha, good one :)

    Jeg synes det er helt i orden, at han lige fortæller dem hvordan det foregår. Han er STJERNEN og ikke mindst producer på filmen som de har fået lov at filme, hvis de kan overholde diverse restriktioner, så hvis nogle ikke kan finde ud af det, så er det sgu helt i orden at han går lidt amok. Det er jo hans navn og rygte, ikke deres, der bliver udstillet.

    Åkepool16-12-20 11:52

  • ★★★★★★1

    Vi har ret stærke udseendemæssige gener i min familie - altså ikke forstået som om, at vi ligefrem er skide kønne, men både min søsters børn og mine ligner mere os end vores respektive ægtefæller =)

    I vores tilfælde tror jeg, at oprydningskompetencerne hos den mindste kommer fra, at vi valgte en Steiner-dagpleje til ham. Her indgår oprydning og diverse opgaver som en del af legen og dagligdagen. Han skal dog uden tvivl i helt almindelig folkeskole, når tiden kommer, da storebrorens skole samt lærerne er virkelig gode. Ved dog ikke helt med børnehaven endnu. Det er sgu hårdt med alle de små detaljer i livets planlægning som forælder =)

    Tror vores stammer fra generne der slår igennem. Selvsagt er der sikkert også en god portion stimuli og opdragelse/omsorg og kærlighed indenover, der har påvirket hvem de er/bliver til. Men de har gået i samme kommunale børnehave og endda haft en gid håndfuld af de samme pædagoger (men ikke kun). Vi valgte så, selv om jeg egentlig gerne støtter op om folkeskolen og den diversitet de møder der, en privatskole, da den kunne levere vires behov for stabilitet, tilgang og faglighed. 

    Men ja enig, det er mange små og store valg man gør sig. 

    T. Nielsen16-12-20 11:54

  • ★★★★★★1

    Ha ha, good one :)

    Jeg synes det er helt i orden, at han lige fortæller dem hvordan det foregår. Han er STJERNEN og ikke mindst producer på filmen som de har fået lov at filme, hvis de kan overholde diverse restriktioner, så hvis nogle ikke kan finde ud af det, så er det sgu helt i orden at han går lidt amok. Det er jo hans navn og rygte, ikke deres, der bliver udstillet.

    Præcis :-)

    Wayne16-12-20 11:53

  • ★★★★★★0

    Er ved at lave fysisk rapport hjemme på sofaen, online undervisning er ikke helt dumt..

    dog lidt svært at lave de praktiske opgaver på drejebænk/fræser. Men jo ikke os der har bestemt vi skal hjem og kukkelure:-).

    skal til samtale om læreplads på Fredag, håber det lykkedes, er bare desværre i konkurrence med en anden fra klassen, det er lidt øv det skal være sådan.

    Held og lykke, håber det lykkes:)

    T. Nielsen16-12-20 11:56

  • ★★★★0

    Jeg er lige, af en kollega, blevet tilbudt en friskrøget ål til 130 kr. Er det en god pris?

    Det siger han selv at det er. Jeg tror den var 50-60cm. lang.

    Åkepool16-12-20 13:16

  • ★★★★★★0

    Jeg er lige, af en kollega, blevet tilbudt en friskrøget ål til 130 kr. Er det en god pris?

    Det siger han selv at det er. Jeg tror den var 50-60cm. lang.

    Lyder billigt

    Wayne16-12-20 13:20

  • ★★★★★★0

    Vi køber dem privat, og giver 100,- pr. stk. Det er noget dyrt møg. Jeg fik mit sidste stykke ål 2. juledag sidste år. Det var råt ved en fejl i røgningen, tror jeg. Jeg spiser aldrig ål igen. Er lige ved at brække mig, bare ved at tænke på det. 

    davenport16-12-20 13:29

  • ★★★★★★0

    Vi køber dem privat, og giver 100,- pr. stk. Det er noget dyrt møg. Jeg fik mit sidste stykke ål 2. juledag sidste år. Det var råt ved en fejl i røgningen, tror jeg. Jeg spiser aldrig ål igen. Er lige ved at brække mig, bare ved at tænke på det. 

    Lad være med at deep throate dem.

    Zero Cool16-12-20 13:35

  • ★★★★0

    Lyder billigt

    Okay.

    Jeg skal kun til en enkelt julefrokost og det er med dem vi holder jul med og jeg er tilsyneladende den eneste der kan lide røget ål, så jeg takker nej.

    Jeg sidder ikke bare derhjemme og æder det.

    Åkepool16-12-20 13:47

  • ★★★★★★0

    Okay.

    Jeg skal kun til en enkelt julefrokost og det er med dem vi holder jul med og jeg er tilsyneladende den eneste der kan lide røget ål, så jeg takker nej.

    Jeg sidder ikke bare derhjemme og æder det.

    Hvorfor spurgte du så? ;-)

    Wayne16-12-20 13:54

  • ★★★★★★0

    Overvejer kraftigt at købe et par billetter;

    musikhusetaarhus.dk/arrangementer/star-wars/

    Wayne16-12-20 14:07

  • ★★★★★★0

    Overvejer kraftigt at købe et par billetter;

    musikhusetaarhus.dk/arrangementer/star-wars/

    Do it, do it!

    T. Nielsen16-12-20 14:14

  • ★★★★0

    Hvorfor spurgte du så? ;-)

    Jeg spurgte inden jeg fik ringet til dem der holder julefrokosten og de vendte så tilbage, efter at have undersøgt om andre end mig ville have ål.

    Åkepool16-12-20 14:14

  • ★★★★0

    Overvejer kraftigt at købe et par billetter;

    musikhusetaarhus.dk/arrangementer/star-wars/

    Hvad er der at overveje?

    Åkepool16-12-20 14:14

  • ★★★★★★0

    Jeg spurgte inden jeg fik ringet til dem der holder julefrokosten og de vendte så tilbage, efter at have undersøgt om andre end mig ville have ål.

    Aah  :-)

    Wayne16-12-20 15:31

  • ★★★★★★1

    Hvad er der at overveje?

    Om fruen skal med, eller ikke ;-)

    Wayne16-12-20 15:32

  • ★★★★0

    Om fruen skal med, eller ikke ;-)

    Aah :) 

    Åkepool16-12-20 15:41

  • ★★★0

    Har været i Svømmehallen for at tage de sidste baner i år og nede på stamværtshuset. Han havde juleøl til 10 kroner, men julen er jo også over inden han kan åbne igen. Der var mange mennesker, også nogle jeg ikke har set i lang tid. Nu er jeg gået i corona-skjul.

    Aranyhajú Nyárszépe16-12-20 17:19

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen