Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    Fedt!

    Ja - meget hænger nok på dig. Men kan nogen klare det - så er det dig :-)

    Haha tak for tilliden mester:) 

    T. Nielsen18-12-20 09:40

  • ★★★★0

    RIP Boba Fett :(

    Mødte ham (Jeremy Bulloch) en dag i Legoland, hvor han havde brugt dagen på at skrive autografer lige ved siden af den aktivitet jeg arbejdede på, men alligevel havde overskud til at stå og smalltalke med en sølle Legoland-ansat i et godt stykke tid efter. Super sympatisk mand, og mødet med ham har gjort at jeg elsker Boba Fett karakteren lidt mere end alle andre i SW universet.

    dyg18-12-20 09:43

  • ★★★★★★1

    Haha tak for tilliden mester:) 

    Hey - det er dig der er mesteren ;-)

    Wayne18-12-20 09:46

  • ★★★★1

    RIP Boba Fett :(

    Damn!

    Hilste på ham i en autografkø til et Sci-Fi event i Malmö og fik hans autograf på et billede, som jeg har hængende derhjemme, sammen  med mine tilvarende med Kenny Baker og David Prowse.

    Åkepool18-12-20 10:16

  • ★★★★★★1

    Damn!

    Hilste på ham i en autografkø til et Sci-Fi event i Malmö og fik hans autograf på et billede, som jeg har hængende derhjemme, sammen  med mine tilvarende med Kenny Baker og David Prowse.

    Holy Moses - så behøver man ikke andet. Fedt.

    Wayne18-12-20 10:23

  • ★★★★★★1

    1½ time til juleferie! :)

    Guldager18-12-20 10:29

  • ★★★★0

    1½ time til juleferie! :)

    Nice :) 

    Åkepool18-12-20 10:43

  • ★★★★1

    Der var heldigvis negativt svar på min Corona-test fra i går. Nu isolerer jeg mig selv, inden det går mod Sønderborg på søndag. 

    Jeg har været i syv sind, om jeg overhovedet skulle tage afsted, med to familiemedlemmer i højrisikogruppen. Min far er hjerteopereret og lige kommet hjem fra fire måneders indlæggelse efter en ondartet infektion, der gik i blodet. Og min søsters kræft er desværre allerede blusset op igen med spredning til lymferne i bughulen og metastase til den ene lunge, så hun skal have kemo igen i januar.

    Jeg vil jo helst ikke være den, der smitter dem med noget - og selvom jeg er frikendt lige nu, så kan jeg jo risikere at samle det op i toget på vej derned. 

    Men familien insisterer, og det er også svært at sige nej, fordi det hele tiden ligger i baghovedet, at det kan være den sidste jul, nogle af dem får. 

    thomsen18-12-20 11:38

  • ★★★★★★0

    Der var heldigvis negativt svar på min Corona-test fra i går. Nu isolerer jeg mig selv, inden det går mod Sønderborg på søndag. 

    Jeg har været i syv sind, om jeg overhovedet skulle tage afsted, med to familiemedlemmer i højrisikogruppen. Min far er hjerteopereret og lige kommet hjem fra fire måneders indlæggelse efter en ondartet infektion, der gik i blodet. Og min søsters kræft er desværre allerede blusset op igen med spredning til lymferne i bughulen og metastase til den ene lunge, så hun skal have kemo igen i januar.

    Jeg vil jo helst ikke være den, der smitter dem med noget - og selvom jeg er frikendt lige nu, så kan jeg jo risikere at samle det op i toget på vej derned. 

    Men familien insisterer, og det er også svært at sige nej, fordi det hele tiden ligger i baghovedet, at det kan være den sidste jul, nogle af dem får. 

    Ja, det er dæleme et lortevalg. Jeg krydser fingre for jer!

    T. Nielsen18-12-20 11:43

  • ★★★★★★1

    Der var heldigvis negativt svar på min Corona-test fra i går. Nu isolerer jeg mig selv, inden det går mod Sønderborg på søndag. 

    Jeg har været i syv sind, om jeg overhovedet skulle tage afsted, med to familiemedlemmer i højrisikogruppen. Min far er hjerteopereret og lige kommet hjem fra fire måneders indlæggelse efter en ondartet infektion, der gik i blodet. Og min søsters kræft er desværre allerede blusset op igen med spredning til lymferne i bughulen og metastase til den ene lunge, så hun skal have kemo igen i januar.

    Jeg vil jo helst ikke være den, der smitter dem med noget - og selvom jeg er frikendt lige nu, så kan jeg jo risikere at samle det op i toget på vej derned. 

    Men familien insisterer, og det er også svært at sige nej, fordi det hele tiden ligger i baghovedet, at det kan være den sidste jul, nogle af dem får. 

    Godt nyt, med negativt svar. Vi har vist alle nogle store overvejelser at skulle igennem. Talte længe med min mor i telefonen igår - min søn som står for julen i år er skræmt over tanken om at hun, eller mine svigerforældre skal blive smittet - og hun er fattet omkring situationen, og accepterer det, det ender med. Men jeg kunne høre tårerne trille imens. Det er #¤%%#& røvsygt, uanset hvad det ender med. Godt udsigterne for næste år er langt bedre.

    God jul - håber det bedste for dig og dine.

    Wayne18-12-20 12:05

  • ★★★★★★0

    Godt nyt, med negativt svar. Vi har vist alle nogle store overvejelser at skulle igennem. Talte længe med min mor i telefonen igår - min søn som står for julen i år er skræmt over tanken om at hun, eller mine svigerforældre skal blive smittet - og hun er fattet omkring situationen, og accepterer det, det ender med. Men jeg kunne høre tårerne trille imens. Det er #¤%%#& røvsygt, uanset hvad det ender med. Godt udsigterne for næste år er langt bedre.

    God jul - håber det bedste for dig og dine.

    Vi holder kun jul med min mor hvert andet år, så hvis hun ikke tager en tørn på 2 år mere, så er det nederen. Vi har fravalgt det som skrevet tidligere.

    T. Nielsen18-12-20 12:20

  • ★★★★★★0

    Vi holder kun jul med min mor hvert andet år, så hvis hun ikke tager en tørn på 2 år mere, så er det nederen. Vi har fravalgt det som skrevet tidligere.

    Samme her - hvert andet på tager hun turen til Præstø, til min bror. Der skulle hun faktisk have være i år, men turde ikke tage offentlig transport derover.

    Wayne18-12-20 12:32

  • ★★★★★★1

    Så fik lederne sagt glædelige jul til alle lærere, pædagoger og teknisk personale over Meet. På et meget fed måde: lederne erklærede arbejdsdagen for over, åbnede en juleøl og hældte en snaps op :)

    Så nu vil jeg bestille burger fra Odenses bedste burgerbar (og Fyns, kåret af Opdagdanmark), tage en lille morfar og hente sønnike fra børnehaven...og ikke tjekke Aula inden d. 3. januar :)

    Guldager18-12-20 12:33

  • ★★★★1

    Vi holder julefrokost på arbejdet via Zoom, og har kunnet købe takeaway og drikkevarer for helt op til 926kr på firmaets regning. Så her står den på for 300kr øl og for 600kr smørrebrød fra Aamanns til mig og fruen.

    dyg18-12-20 13:18

  • ★★★★0

    Vi holder julefrokost på arbejdet via Zoom, og har kunnet købe takeaway og drikkevarer for helt op til 926kr på firmaets regning. Så her står den på for 300kr øl og for 600kr smørrebrød fra Aamanns til mig og fruen.

    Fedt! :) 

    Åkepool18-12-20 13:25

  • ★★★★★★0

    Vi holder julefrokost på arbejdet via Zoom, og har kunnet købe takeaway og drikkevarer for helt op til 926kr på firmaets regning. Så her står den på for 300kr øl og for 600kr smørrebrød fra Aamanns til mig og fruen.

    Nice - min yngste sidder lige nu ved et lignende arrangement - derhjemme. Tænker han nok ender med at være lidt vissen, når jeg henter ham, efter 4 timers druk og zoom ;-)

    Wayne18-12-20 13:37

  • ★★★★★★0

    Vi holder julefrokost på arbejdet via Zoom, og har kunnet købe takeaway og drikkevarer for helt op til 926kr på firmaets regning. Så her står den på for 300kr øl og for 600kr smørrebrød fra Aamanns til mig og fruen.

    Lol, nice!

    Sygeplejerne har fået et honninghjerte, det er næsten ligeså godt...

    Guldager18-12-20 13:46

  • ★★★★0

    Jeg må lige slå et slag for Aamanns risalamande med kirsebærsovs. Hold nu kæft, den var lækker!

    dyg18-12-20 14:09

  • ★★0

    Fuck hvor er sidste afsnit i sæson 2 af The Mandalorian fed!

    Og nice at sæson 3 kommer til at starte på rent papir :D

    Tiany18-12-20 16:11

  • 0

    Blev deepthroated i går aftes for første gang i nyere tid, godt nok gennem næsen, det var da ikke dagens bedste oplevelse, men syntes folk gør det noget være end jeg oplevede det. 

    Så er du klar til weekenden på Tucan...?

    Popeye18-12-20 16:31

  • ★★★0

    Var oppe ved min barber i går og blive klippet. Det var klokken 10 og der havde han allerede klippet 8 andre. De lukker jo også ned mandag, så det er heller ikke til at vide hvornår man kan blive klippet igen.

    Bagefter sørgede jeg for at afspritte mig selv grundigt indvendigt.

    Aranyhajú Nyárszépe19-12-20 07:58

  • ★★★★★★2

    Det lyder også frygteligt, detdér med at ens hår kan være moderat længere end det plejer.

    Zero Cool19-12-20 08:17

  • ★★★1

    Det lyder også frygteligt, detdér med at ens hår kan være moderat længere end det plejer.

    Bestemt. Er også glad for at jeg nåede det.

    Aranyhajú Nyárszépe19-12-20 08:23

  • ★★★★★★1

    Jeg har ikke været til frisør i flere år. Jeg er et frygteligt menneske, I know:-/

    T. Nielsen19-12-20 08:26

  • ★★★★★★1

    Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var til frisør, men det er nok 2-3 år siden.

    Zero Cool19-12-20 09:08

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen