Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★1

    De vil også lancere en dansk udgave, der dog i stedet vil komme til at gå under navnet "På med Pilen Palle". :D

    Høhø

    T. Nielsen 1-02-21 21:59

  • ★★★★★★1

    Stort tillykke med det. :)

    Der er mange børn herhjemme som har nogle ret triste skæbner bag sig, så man kan kun lette på hatten over at i vil gå ind og hjælpe dem med at få en bedre hverdag og et håb for fremtiden.

    Det er bare super sejt gået og alt mulig held og lykke med det fremover.

    Tak Hawkie:)

    T. Nielsen 1-02-21 22:00

  • ★★★★★★1

    Hedder det ikke "På med Pilen, Darth"?

    davenport 1-02-21 22:39

  • ★★★★★★0

    ekstrabladet.dk/underholdning/udlandkendte/fede-fritimer-stjernen-dustin-diamond-er-doed-blev-44-aar/8458792

    Zero Cool 1-02-21 23:03

  • ★★★★★★0

    Okay ... Maria Hirse har åbenbart fået to års ubetinget fængsel for at sende et tæskehold ud efter en ekskæreste!

    Altså, jeg kan da godt huske, at hun har været på kant med loven før (noget med noget hæleri og et indbrud i en hestestald). Men den havde jeg ikke lige set komme. 

    Hendes egen 16-årige søn var oven i købet angiveligt en del holdet og har fået et års betinget fængsel for det. 

    Hun var dygtig til at vende bogstaver, engang :-)

    Wayne 1-02-21 23:18

  • ★★★★★★0

    Hvis I er nysgerrige, kan I logge på borger.dk og se hvor mange feriepenge I kan få udbetalt til marts.

    Zero Cool 2-02-21 09:34

  • ★★★★★★0

    Ca. 12000 kr. efter skat. Så det er jo dejligt :)

    Guldager 2-02-21 10:10

  • ★★★★★0

    Ca. 12000 kr. efter skat. Så det er jo dejligt :)

    Samme her! Kan sgu være vi kan købe os et rækkehus i år alligevel =)

    David Lund 2-02-21 10:11

  • 0

    17.000 før skat og kæresten lidt mindre. De kommer til at gå til bileftersyn og ny gulv til overetagen - sidste gang var det en varmepumpe.
    Vi lever det vilde luksusliv :p

    Wimmie 2-02-21 11:22

  • ★★★★★★0

    Små 17.000 før skat og de er stort set brugt:-O

    T. Nielsen 2-02-21 11:31

  • ★★★★★★0

    Vores havner vist i puljen - "nyt terrassegulv" :-)

    Wayne 2-02-21 11:37

  • ★★★★★★0

    Har ikke arbejdet det forgangne år, så = 0.

    Har lige snakket med min rådgiver på Jobcenteret. Jeg skal i 13 ugers jobsøgningsforløb, dog over computer. Det er nok fint nok, så jeg kan få noget sparring og hjælp til at komme videre, for jeg er ærlig talt på bar bund. Kokkebranchen er lagt ned, og bliver det sidste der åbner. Rådgivning er alt sammen hjemmearbejde, så ingen er interesseret i at oplære nye lige pt. 

    Nu håber jeg at få lidt andre vinkler. Det er sjovt, da jeg jo selv har arbejdet med det i rigtig mange år, men som man siger: Bagerens børn er altid sultne..

    davenport 2-02-21 11:45

  • ★★★★★★0

    Vi skal bare bruge vores penge på "husting"...men sådan bliver det nok resten af livet :s

    Guldager 2-02-21 11:53

  • ★★★★★★0

    Guldager:

    "Så hvad laver du søndag aften?

    Jeg mixer ud og ruller op på pladekontrakten

    Og det passer!"

    - Johnson (En sand hustler) 

    davenport 2-02-21 12:04

  • ★★★★0

    Selvstændig så = 0 kr.

    chandler75 2-02-21 12:39

  • ★★★0

    Har ikke arbejdet det forgangne år, så = 0.

    Har lige snakket med min rådgiver på Jobcenteret. Jeg skal i 13 ugers jobsøgningsforløb, dog over computer. Det er nok fint nok, så jeg kan få noget sparring og hjælp til at komme videre, for jeg er ærlig talt på bar bund. Kokkebranchen er lagt ned, og bliver det sidste der åbner. Rådgivning er alt sammen hjemmearbejde, så ingen er interesseret i at oplære nye lige pt. 

    Nu håber jeg at få lidt andre vinkler. Det er sjovt, da jeg jo selv har arbejdet med det i rigtig mange år, men som man siger: Bagerens børn er altid sultne..

    Ja, det er ikke altid lige så nemt.

    Hørte du noget fra det der smitteopsporing. De søgte jo 700, men der var allerede lukket for ansøgninger mandag formiddag. Den blev vist slået op om fredagen. Det er da voldsomt så mange ansøgninger de må have fået så hurtigt.

    Aranyhajú Nyárszépe 2-02-21 12:48

  • ★★0

    Jeg kan ikke se noget på borger.dk :( 

    Wangsgaard 2-02-21 12:51

  • 0

    Jeg kan ikke se noget på borger.dk :( 

    Kan du ikke komme ind, eller kan du ikke finde hvor du skal se det?

    Wimmie 2-02-21 12:54

  • ★★1

    Har fundet det nu. Har 28000kr tilbage før skat så det er dejligt. De ryger nok bare ind på vores boliglån. 

    Wangsgaard 2-02-21 12:54

  • 0

    Har fundet det nu. Har 28000kr tilbage før skat så det er dejligt. De ryger nok bare ind på vores boliglån. 

    Og jeg synes vores penge skulle bruges kedeligt :p

    Wimmie 2-02-21 13:03

  • ★★★★★★2

    Jeg satser på at bruge mine penge på at leje et sommerhus sammen med nogle venner, hvor vi skal hygge os og tage stoffer, som ansvarlige voksne.

    Zero Cool 2-02-21 13:08

  • ★★★★★★0

    Skal se om jeg ikke kan skifte tætningslister på vores vinduer...er allerede udfordret af, at jeg ikke magter at skrue vinduerne af, og de kan ikke vendes rundt. Handyman bliver jeg satme aldrig :)

    Guldager 2-02-21 13:44

  • ★★★★★★0

    AN - der var 9000 ansøgere, så det er et smalt felt..

    davenport 2-02-21 14:18

  • ★★0

    Og jeg synes vores penge skulle bruges kedeligt :p

    Ja, jeg ville ønske man kunne bruge dem på at rejse eller noget andet spændende :D 

    Wangsgaard 2-02-21 14:32

  • ★★★★★★0

    Jeg gad godt bruge mine på en ny fed fladskærm. Men altså, vi har købt nye vinduer og døre for over 60.000 og vi vil også ofte penge på et nyt køkken. Så tror hverken banken eller fruen går med på ideen om et nyt tv. Kører stadig med min gamle plasmaskærm i filmrummet. Det er fra 2009. 

    T. Nielsen 2-02-21 14:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen