Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★4

    Jeg har lige takket ja til et nyt job (internt i virksomheden) - det er mega spændende for der følger en helt del mere ansvar med.

    Nu skal jeg så bare lige have breaket det til min nuværende leder (hun skal på barsel til april) og nå at få overdraget ansvar for opgaver fra min kommende leder inden hun går på barsel (19.februar)... ja alle vores ledere keder sig, det vælter ud med corona-babyer ;D

    Tiany 2-02-21 19:31

  • ★★1

    Jeg har lige takket ja til et nyt job (internt i virksomheden) - det er mega spændende for der følger en helt del mere ansvar med.

    Nu skal jeg så bare lige have breaket det til min nuværende leder (hun skal på barsel til april) og nå at få overdraget ansvar for opgaver fra min kommende leder inden hun går på barsel (19.februar)... ja alle vores ledere keder sig, det vælter ud med corona-babyer ;D

    Stort tillykke med den nye stilling! 

    Wangsgaard 2-02-21 20:37

  • ★★★0

    Lort...

    Lort indeed.

    Prøv at google semiconductor shortage car manufacturers.

    Av...

    Det er åbenbart sådan en "vi har sovet i timen"-fejl kollektivt fra bilbranchen. Som altid er min timing perfekt!...

    HonoDelLoce 2-02-21 20:48

  • ★★0

    Lort indeed.

    Prøv at google semiconductor shortage car manufacturers.

    Av...

    Det er åbenbart sådan en "vi har sovet i timen"-fejl kollektivt fra bilbranchen. Som altid er min timing perfekt!...

    Læst godt om det i Ingeniøren at det er igangsat at Europa skal være i stand til at producere dem selv så vi kan være uafhængige af usa og kina

    Wangsgaard 2-02-21 20:59

  • ★★★★★★0

    Sidder lige og ser slutningen af en dokumentar om John Belushi og der viser de et klip, hvor han laver en parodi på Joe Cocker. Han gør det egentlig godt. Det var dog nok ikke gået i dag, at gøre grin med et menneske med handicap.

    T. Nielsen 2-02-21 22:26

  • ★★★★★4

    Det var dog nok ikke gået i dag, at gøre grin med et menneske med handicap.

    I 2016 kunne man stadig gøre det og ende med at blive valgt som USA’s præsident :)

    Kruse 2-02-21 22:48

  • ★★★★★0

    Dermed ikke sagt, at han er retvisende for, hvad alle andre kunne slippe afsted med. Det var bare det eneste jeg kunne tænke på, da jeg læste den sætning.

    Kruse 2-02-21 22:54

  • ★★★★★★0

    I 2016 kunne man stadig gøre det og ende med at blive valgt som USA’s præsident :)

    Ja det ved jeg og det var ækelt. Tænkte faktisk netop på dette, da jeg så Belushi gøre det. Lad mig omformulere det til, at i dag var der nok flere der havde taget afstand og de fleste komikere med respekt for sig selv (og andre!) havde nok tænkt sig om en ekstra gang, inden vedkommende havde kastet sig ud i dette......Håber jeg da:)

    T. Nielsen 2-02-21 22:54

  • ★★★★★1

    Ja det ved jeg og det var ækelt. Tænkte faktisk netop på dette, da jeg så Belushi gøre det. Lad mig omformulere det til, at i dag var der nok flere der havde taget afstand og de fleste komikere med respekt for sig selv (og andre!) havde nok tænkt sig om en ekstra gang, inden vedkommende havde kastet sig ud i dette......Håber jeg da:)

    Som jeg skrev i indlægget over, mens du var igang med at skrive dette, så er han ikke retvisende for alle og i alle brancher. Din pointe holder stadig og var fuld forståelig :)

    Men med tanke på Trump og bl.a. Marjorie Taylor Greene, hvis vilde udtalelser har været fremme i medierne den seneste tid, så kan man tilsyneladende slippe afsted med alt og stadig have en stor opbakning, hvis man er republikansk politiker. Det er selvfølgelig væsentligt anderledes end at være komiker på Saturday Night Live, som var det din pointe gik på.

    Kruse 2-02-21 23:03

  • ★★★★★★0

    Det er ret vildt og også trist, at følge amerikansk politik og hvad man kan gøre og sige. Det har du desværre meget ret i. Men korrekt, min pointe var naturligvis rettet mod komikere. Men som sagt, så tænkte jeg det samme som du. Så din kommentar var velvalgt!

    T. Nielsen 2-02-21 23:09

  • ★★★★★★0

    Jeg har lige takket ja til et nyt job (internt i virksomheden) - det er mega spændende for der følger en helt del mere ansvar med.

    Nu skal jeg så bare lige have breaket det til min nuværende leder (hun skal på barsel til april) og nå at få overdraget ansvar for opgaver fra min kommende leder inden hun går på barsel (19.februar)... ja alle vores ledere keder sig, det vælter ud med corona-babyer ;D

    Tillykke 

    Også med den kommende familieforøgelse :-)

    Wayne 3-02-21 00:03

  • ★★0

    Tillykke 

    Også med den kommende familieforøgelse :-)

    Jo tak 

    Og nej jeg skal ikke have en baby - det er kun alle de andre :D

    Tiany 3-02-21 05:44

  • ★★★★★★0

    Jo tak 

    Og nej jeg skal ikke have en baby - det er kun alle de andre :D

    Det kommer som en frynsegode, bare vent og se :-D

    Wayne 3-02-21 06:50

  • ★★0

    Det kommer som en frynsegode, bare vent og se :-D

    Nej - jeg kommenterede faktisk direkte på, til samtalen, at jeg aldrig skal have flere børn. Jeg er så drøn elendig til, ikke alene at være gravid, men også at få ungen ud når tiden er, at det skal jeg ikke udsættes mere for.

    At jeg så har børn på 8 og 5 år, hvor den mindste stadig ikke sovet igennem og jeg dermed har levet på afbrudt søvn i snart 9 år, gør også beslutningen nemmere :D

    Tiany 3-02-21 07:41

  • ★★★★★0

    At jeg så har børn på 8 og 5 år, hvor den mindste stadig ikke sovet igennem og jeg dermed har levet på afbrudt søvn i snart 9 år, gør også beslutningen nemmere :D

    I hear ya! Jeg er på 9,5 år med manglende søvn. De gange jeg har mulighed for at sove godt/længe lykkedes det heller ikke længere - tænker jeg er marked for life.

    David Lund 3-02-21 07:48

  • ★★★★★★0

    I hear ya! Jeg er på 9,5 år med manglende søvn. De gange jeg har mulighed for at sove godt/længe lykkedes det heller ikke længere - tænker jeg er marked for life.

    Stop jer selv.....I gør mig nervøse:) Vores to har fået den uvane at kalde 1-2 gange hver nat og det er dem begge, hvad der ofte vækker os 3-4 gange. Samtidig er den næsten altid sikker, at mindst en af den vågner tidligere end deres timer med søvn burde tillade, når vi endelig har fri. Der har været en periode på flere måneder hvor det var stoppet. Men op igennem 2020 er bare taget til. Jeg render rundt med konstant søvnunderskud. Jeg kæmper for at holde mig vågen med næsten alle film jeg ser (hvad der gør at jeg ofte forsøger at finde film med kort spilletid). 

    T. Nielsen 3-02-21 08:00

  • ★★★★★0

    Well, jeg har vænnet mig til 5-6 timers søvn om natten, og er nogenlunde frisk igennem film osv nu. Men det har taget mig et par år at nå til det stadie.

    David Lund 3-02-21 09:01

  • 0

    Nej - jeg kommenterede faktisk direkte på, til samtalen, at jeg aldrig skal have flere børn. Jeg er så drøn elendig til, ikke alene at være gravid, men også at få ungen ud når tiden er, at det skal jeg ikke udsættes mere for.

    At jeg så har børn på 8 og 5 år, hvor den mindste stadig ikke sovet igennem og jeg dermed har levet på afbrudt søvn i snart 9 år, gør også beslutningen nemmere :D

    Øh...det kom jeg også til (at sige til samtalen at jeg ikke skulle have flere børn) - 1½ år efter blev jeg gravid igen - og endda helt med vilje :p

    NU er det dog slut - getting my tubes tied ;)

    Wimmie 3-02-21 09:10

  • ★★★★0

    1½ år efter blev jeg gravid igen - og endda helt med vilje :p

    Hvor stor aldersforskel er det der er på dine tre dejlige tøser?

    dyg 3-02-21 09:25

  • 0

    Hvor stor aldersforskel er det der er på dine tre dejlige tøser?

    Mila er 9, Nora bliver 7 i næste uge og Anna er knapt 10 måneder :)

    Jeg er virkelig glad for at vi valgte at få en efternøler <3

    Wimmie 3-02-21 09:28

  • ★★★★★★0

    Well, jeg har vænnet mig til 5-6 timers søvn om natten, og er nogenlunde frisk igennem film osv nu. Men det har taget mig et par år at nå til det stadie.

    Det med så lidt nattesøvn, det kunne jeg uden problemer da jeg var i 30'erne. Men ikke mere, slet ikke når disse timer kun opnås ved at lægge timerne sammen:-D Jeg skal dog også indrømme, at mine skavanker med kroppen, hvor meget det end irriterer mig, desværre også spiller (større eller mindre?) en rolle på hvor træt jeg er. Der kan jeg godt mærke, at kroppen har det godt med søvn på en helt anden måde end tidligere.

    T. Nielsen 3-02-21 09:35

  • ★★★★★★0

    Jeg vil rigtig gerne have en mere, men det vil Pia ikke så gerne. Jeg er også 40, så det må gerne være indenfor et par år, hvis det skal være :)

    Men altså, hun har været rigeligt på hospitalet med graviditet og brystkræft, så hun gider ikke rigtig sådan noget mere. Så det er helt op til hende.

    På den anden side - det fungerer virkelig godt for os med en enkelt. Fin økonomi, let at have tid til ham, god balance mellem familieliv og fritidsliv (som vi værdsætter højt). Altså, vi har god mulighed for at komme ud og afsted uden det går udover vores tid sammen. 

    Guldager 3-02-21 09:49

  • ★★★★★★0

    Nej - jeg kommenterede faktisk direkte på, til samtalen, at jeg aldrig skal have flere børn. Jeg er så drøn elendig til, ikke alene at være gravid, men også at få ungen ud når tiden er, at det skal jeg ikke udsættes mere for.

    At jeg så har børn på 8 og 5 år, hvor den mindste stadig ikke sovet igennem og jeg dermed har levet på afbrudt søvn i snart 9 år, gør også beslutningen nemmere :D

    Helt ok. Tænkte bare at dine ledere var på barsel - og du får mere ansvar - så måtte næste skridt jo være flere børn, hvis den statestik skulle holde.

    :-D

    Wayne 3-02-21 09:52

  • ★★★★★0

    I 2016 kunne man stadig gøre det og ende med at blive valgt som USA’s præsident :)

    Han er virkelig en sær anomaly. Han har kunnet bryde alle spilleregler, fordi man på en eller anden måde accepterede det som normalt for ham. Et fænomen vi nok kommer til at snakke om i mange årtier. 

    Lars! 3-02-21 09:57

  • ★★★★0

    Jeg har længe gerne villet nøjes med en enkelt, men jeg er kommet mere og mere til at tænke på, hvor godt det kunne blive for ham, når han bliver ældre, at have en bror eller søster. Hverken jeg eller min kæreste har søskende, så han har heller ingen fætre/kusiner.  

    dyg 3-02-21 09:59

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen