Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Jeg købte også ordentlig stol og bord tilbage i maj pga smadret ryg. Eftersom jeg har arbejdet hjemmefra lige siden, så var det nok meget fornuftigt.

    dyg12-02-21 18:27

  • ★★★★★★0

    WTF? Vågnede lidt i otte. Det er weekend og endda ferie, så skulle sove længe. Men den var hjernen åbenbart ikke med på. Nu bliver det en lang dag...

    davenport13-02-21 08:34

  • ★★★★★★0

    WTF? Vågnede lidt i otte. Det er weekend og endda ferie, så skulle sove længe. Men den var hjernen åbenbart ikke med på. Nu bliver det en lang dag...

    Det er længe for mig, hvis jeg sover længere end til 7. 

    T. Nielsen13-02-21 08:48

  • ★★★★★★0

    Ja ja, den tidelige fugl får jo som bekendt ormene :D 

    davenport13-02-21 10:01

  • ★★★★★★0

    Ja ja, den tidelige fugl får jo som bekendt ormene :D 

    Og nu vil denne early bird tage ud og kælke, komplet med frokost, kage, kaffe og hvad vi ellers får brug for:)

    T. Nielsen13-02-21 10:16

  • ★★★★★★0

    Det ligger også i kortene her, at jeg tvinges udenfor i løbet af dagen. Så røg mine planer med coke og ludere lige...

    davenport13-02-21 10:18

  • ★★★★★★0

    Jeg elsker det. Kan ikke holde ud og sidde hjemme hele dagen og så tvinges man også til at være enten huslig eller aktiv afventende. Jeg gider ingen af delene.

    T. Nielsen13-02-21 10:43

  • ★★★★★★1

    Jeg kan godt lide at være huslig. Nyder at gøre rent og rydde op. (Ville ønske resten af husstanden havde på samme måde!)

    davenport13-02-21 11:27

  • ★★★0

    Jeg kan godt lide at være huslig. Nyder at gøre rent og rydde op. (Ville ønske resten af husstanden havde på samme måde!)

    Du er mere end velkommen til at besøge mig, en gang om måneden 

    MOVIE100013-02-21 12:10

  • ★★★★0

    Jeg kan godt lide at være huslig. Nyder at gøre rent og rydde op. (Ville ønske resten af husstanden havde på samme måde!)

    Det kender jeg godt. I vores hus er kønsrollerne byttet rundt. Jeg er den eneste af hankøn, men samtidig den eneste, der rydder op.

    Jeg nægter dog at rydde op på teenagetøsernes værelser. Der er mere tøj på gulvet end i deres skabe. Og rent og beskidt tøj er selvfølgelig totalt blandet sammen.

    S. Rico13-02-21 12:25

  • ★★★★★★0

    Vi er også omvendt. Jeg har 10 tommelfingre, så den slags klarer konen. Jeg står for alt køkken, da hun ikke kan skære en skive pålæg, uden at smadre kniven og svine 17 forskellige potter og pander til. Det samme med min mellemste. Han er et regulært svin i køkkenet, og han vil simpelthen ikke lære, at rydde op efter sig. Til forskel er min teenage-datter god til at rydde op efter sig og hjælper med vasketøj osv. (Fars pige!)

    davenport13-02-21 13:01

  • ★★★★0

    Mine to teenagedøtre tror de bor på et hotel. Kaster tit våde håndklæder direkte i vasketøjskurven efter at have brugt håndklædet én gang.

    S. Rico13-02-21 13:09

  • ★★★★★★0

    Jeg kan godt lide at være huslig. Nyder at gøre rent og rydde op. (Ville ønske resten af husstanden havde på samme måde!)

    Jeg gider det ikke. Eller meget lidt. Ikke dermed sagt jeg ikke er eller gør det. Vi deler det huslige ca 50/50 og alt det andet, som haven, bilen osv deler vi 80/20, så jeg står for det meste af det. Jeg hader dog endnu mere at være inaktiv, hvis jeg ikke læser, ser film og lignende. Jeg har aldrig været god til at slappe rigtigt af. Derfor gad jeg heller ikke charterferier hvor men ligger i solen før i tiden. Da jeg mødte Anette i 2011 tog vi dog efter et lille halvt år på en afbudsrejser sammen, da hun elsker at ligge HELE dagen i solen. Der nød jeg det faktisk. Lå i skyggen med musik i ørerne og læste Hamilton bøger:) 

    T. Nielsen13-02-21 15:22

  • ★★★★★★0

    Jeg synes vi er sluppet nådigt med vores datter, efter hvad man hører af skrækhistorier om teenagere af hunkøn ;)

    davenport13-02-21 15:22

  • ★★★★★★0

    soundvenue.com/film/2021/02/eksplosiv-hbo-dokumentar-undersoeger-misbrugsanklagerne-mod-woody-allen-se-den-dramatiske-trailer-439689

    Der er en ny dokumentar på vej om sexanklagerne mod Allen.

    Zero Cool13-02-21 23:48

  • ★★★★★★1

    Når man ser asiatiske kampsportsfilm, hvad er så egentlig den enten rette betegnelse, eller hvad kalder og kaldte vi dem herhjemme (altså film som dem med Bruce Lee og også helt nye). Jeg sad og så et par nye og kunne ikke helt finde ud af, om jeg burde betegne dem som kamsportsfilm (selv om historien intet havde med sport at gøre), Kung Fu film eller Karatefilm?

    T. Nielsen14-02-21 09:41

  • ★★★★★★0

    Martial arts plejer jeg at bruge .

    Film som Hero, Crouching Tiger kaldes for wuxia, mens de historiske film i Japan kaldes jidaigeki. 

    Guldager14-02-21 10:12

  • ★★★★★0

    Martial arts synes jeg kan omfatte et hvilket som helst område. Jeg kalder dem simpelthen bare asiatiske kampsportsfilm, hvis de skal være fra Asien =)

    David Lund14-02-21 10:14

  • ★★★★★★0

    Det var bl.a. den vistnok Sydkoreanske Revenger jeg så. Den mindede mig lidt om de film jeg så et par stykker af (måske lidt flere) på tvivlsomme VHS kopier tilbage i 80’erne. Dog mindre “komisk”. Husker noget om at man dengang ofte kaldte dem....ja kung fu eller karatefilm. 

    T. Nielsen14-02-21 10:22

  • ★★★★★★0

    kung fu eller karatefilm. 

    Men det er diskriminerende over for taekwondo, jiu jitsu og gymkata!

    Martial arts synes jeg kan omfatte et hvilket som helst område. Jeg kalder dem simpelthen bare asiatiske kampsportsfilm, hvis de skal være fra Asien =)

    Ja, så kalder jeg den asiatisk martial arts-film ;)

    Guldager14-02-21 10:26

  • ★★★★★★0

    Men det er diskriminerende over for taekwondo, jiu jitsu og gymkata!

    Hahaha..... har tænkt at det måske kunne ramme skævt og det går jo ikke:-) Tror jeg bare holder mig til kampsportsfilm, selv om det måske også kan være lidt misvisende (i mine ører, da der intet sport nødvendigvis er i dem). Tak for input.

    T. Nielsen14-02-21 11:07

  • ★★★★★★0

    Er der nogen her, der er stødt på "Den Mentale Kriger" på Facebook? Hernede er han i hvert fald vanvittig populær hos mange, så han er dukket op flere gange og hver gang jeg hører ham eller læser, hvad han har skrevet, kan jeg ikke lade være med at tænke, at det dog er den værste gang banale gylle!

    T. Nielsen14-02-21 12:30

  • ★★★★★0

    Er der nogen her, der er stødt på "Den Mentale Kriger" på Facebook? Hernede er han i hvert fald vanvittig populær hos mange, så han er dukket op flere gange og hver gang jeg hører ham eller læser, hvad han har skrevet, kan jeg ikke lade være med at tænke, at det dog er den værste gang banale gylle!

    Aldrig hørt om ham, så blev nødt til at se en video. Fandt en hvor han giver 5 gode råd til sportsfolk - bl.a. er det vigtigt at spise, sove og drikke ordentligt og have disciplin. Det er jo svært at være uenig, men er det ikke noget de fleste godt ved, eller er jeg bare overordentligt og helt vanvittig intelligent for at vide dette i forvejen?

    David Lund14-02-21 12:55

  • ★★★★★★1

    eller er jeg bare overordentligt og helt vanvittig intelligent for at vide dette i forvejen

    Det sidste er du nok, men næppe af den grund:-D

    T. Nielsen14-02-21 12:52

  • ★★★★★0

    Det sidste er du nok, men næppe af den grund:-D

    <3

    David Lund14-02-21 12:55

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen