Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Fucking stræbere! Jeg har læst fem (5!) sider i en fagbog, drukket tre kopper kaffe, spist et stykke banankage fra i går og spillet lidt PS4. 

    Nu overvejer jeg, om jeg skal læse videre, eller om jeg skal gå hen at lægge mig. 

    Nå ja, jeg har også gået med hunden og skal snart afsted igen.

    Det er sådan nogenlunde nok min dag i dag.

    thomsen16-03-21 14:57

  • ★★★★★★0

    Jeg går tur ved stranden med hunden. Luften er kold, men det blæser ikke meget og solen varmer dejligt. 

    T. Nielsen16-03-21 15:41

  • ★★★1

    Jeg er jo også ved at blive vanvittig af at gå ledig herhjemme i den her Corona tid. Har derfor meldt mig ind i en masse vikarbureauer og nu virker der til at være bid der. Hende jeg snakkede med lød meget positiv. Nu skal jeg have bestilt en opdateret straffeattest og underskrevet en tilknytningsaftale. Det bliver måske nok ikke det mest interessante arbejde til en start, men bare det at komme ud og i gang igen, er stærkt tiltrængt.

    Aranyhajú Nyárszépe16-03-21 15:51

  • ★★★★★★0

    Hvad søger du som normalt?

    davenport16-03-21 16:26

  • ★★★★0

    Det bliver måske nok ikke det mest interessante arbejde til en start, men bare det at komme ud og i gang igen, er stærkt tiltrængt.

    Mon ikke meget af det også er hjemmearbejde?

    chandler7516-03-21 17:20

  • ★★★★★★0

    Jeg skal have meldt mit Amazon Prime fra. Har hørt det skulle være ret bøvlet. Men efter mit abonnement skiftede til den tyske pga en fejl og slettede min watch-list bruger jeg det meget lidt. Ville f.eks gerne se Burning. Men kan kun vælge tysk tekst på f.eks en film som Burning og så godt læser jeg heller ikke tysk længere, at jeg får nok ud af ikke-engelsk sproget film. Hvis der var engelsk tekst var det okay. Jeg kan selvfølgelig også vælge tysk tale. Det forstår jeg....men ej vel!

    T. Nielsen17-03-21 09:54

  • ★★★★★★0

    Bare slet betalingen på din netbank, så sker det helt automatisk :) 

    davenport17-03-21 09:56

  • ★★★★★★0

    Jeg skal have meldt mit Amazon Prime fra. Har hørt det skulle være ret bøvlet. Men efter mit abonnement skiftede til den tyske pga en fejl og slettede min watch-list bruger jeg det meget lidt. Ville f.eks gerne se Burning. Men kan kun vælge tysk tekst på f.eks en film som Burning og så godt læser jeg heller ikke tysk længere, at jeg får nok ud af ikke-engelsk sproget film. Hvis der var engelsk tekst var det okay. Jeg kan selvfølgelig også vælge tysk tale. Det forstår jeg....men ej vel!

    Mener bare du skal gå ind på din bruger via din pc, og afmelde. Jeg husker det ikke som bøvlet.

    Wayne17-03-21 10:00

  • ★★★0

    Hvad søger du som normalt?

    Mon ikke meget af det også er hjemmearbejde?

    Jeg er uddannet IT-supporter, men det er noget tid siden jeg har fået det brugt. Har dog været til jobsamtale inden for faget for nyligt, men fik det desværre ikke. På det sidste har jeg søgt alt hvad jeg mener at kunne varetage. Jeg endda søgt som bestyrer af fotovogn, selvom det også lyder pænt kedeligt.

    Som jeg forstod det, er der ikke tale om hjemmearbejde. Der kunne være flere ting på tale, men hun snakkede konkret om noget med at overvåge nogle maskiner. Det er måske ikke så ophidsende, men det bliver godt at komme ud og så kan jeg jo stadig søge videre samtidig.

    Aranyhajú Nyárszépe17-03-21 10:12

  • ★★★★★★0

    Nogen der ved hvor lang tid man skal vente på halspodning ved tidsbestilt tid i testcenter? Da vi sidst fik en hurtigtest gik der et kvarter, men jeg har lidt på fornemmelsen, at det her tager længere tid. Vil sgu gerne have drengene afsted i morgen.

    davenport17-03-21 13:28

  • ★★★★★★0

    Nogen der ved hvor lang tid man skal vente på halspodning ved tidsbestilt tid i testcenter? Da vi sidst fik en hurtigtest gik der et kvarter, men jeg har lidt på fornemmelsen, at det her tager længere tid. Vil sgu gerne have drengene afsted i morgen.

    Ved tidsbestilling tager det ikke så lang tid igen. Tror maks jeg har ventet i 15 minutter.

    Guldager17-03-21 14:35

  • ★★★★★★0

    www.instagram.com/p/CMgyqc7Hs7A/

    Der er sikkert nogle Top Gear-fans herinde. Kort sagt: Sabine Schmitz er død. Kræft er årsagen.

    Zero Cool17-03-21 14:36

  • ★★★★★★0

    Nogen der ved hvor lang tid man skal vente på halspodning ved tidsbestilt tid i testcenter? Da vi sidst fik en hurtigtest gik der et kvarter, men jeg har lidt på fornemmelsen, at det her tager længere tid. Vil sgu gerne have drengene afsted i morgen.

    De sidste mange gange jeg er blevet testet (fra dec og til nu, 4-5 gange) har det fra jeg gik ind til jeg var ude, 5-6 min. Lyntest har jeg prøvet en gang og det tog 30-35 min (inklusiv svar). 

    T. Nielsen17-03-21 14:47

  • ★★★★★0

    www.instagram.com/p/CMgyqc7Hs7A/

    Der er sikkert nogle Top Gear-fans herinde. Kort sagt: Sabine Schmitz er død. Kræft er årsagen.

    Wow. Jeg har lige tændt for tv’et på BBC Brit-kanalen for at have noget i baggrunden. Der viser de et af de nyere Top Gear afsnit, hvor Sabine er en deltager i en af udfordringerne. Jeg nåede lige at tænke, at det er langt tid siden jeg sidst tænkte på Sabine, og så går jeg ind på Moovy og opdager dit indlæg. Trist sammentræf.

    Kruse17-03-21 15:06

  • ★★★★★★0

    Hele familien er testet negativ. Jeg er dog stadig hunde syg. Så det er altså muligt at være syg, uden at det er corona. 

    davenport18-03-21 10:41

  • ★★★0

    nyheder.tv2.dk/video/UW5tWDdMVjRMRFp4TzJkWkhydnc1aHhwVG5DVTdXZlM=

    MOVIE100018-03-21 13:17

  • ★★★0

    Ude på arbejdsmarkedet, vil de åbenbart mange steder gerne have at man bliver testet jævnligt for Corona. Nogen steder så tit som en gang om ugen. Det må jeg heller få gjort i morgen. Er kun blevet testet en enkelt gang i efteråret, fordi jeg var lidt sløj.

    Der er noget med at der er flere slags test nu. Kviktest og PCR. Hvorfor en af dem er til næsen? og hvorfor en er til halsen?

    Aranyhajú Nyárszépe18-03-21 15:09

  • ★★★★★★0

    Ude på arbejdsmarkedet, vil de åbenbart mange steder gerne have at man bliver testet jævnligt for Corona. Nogen steder så tit som en gang om ugen. Det må jeg heller få gjort i morgen. Er kun blevet testet en enkelt gang i efteråret, fordi jeg var lidt sløj.

    Der er noget med at der er flere slags test nu. Kviktest og PCR. Hvorfor en af dem er til næsen? og hvorfor en er til halsen?

    Kvik er dem til næsen og der har de fået nye, som ikke skal helt så langt op. Det er ikke ubehageligt på nogen måde, men kan kilde lidt (synes jeg). PCR test er halsen, men de er heller ikke udpræget slemme synes jeg.

    Vi bliver anbefalet to test om ugen. Det når jeg nok ikke at leve helt op til altid. Men er da testet 2 gange de sidste 4 dage:-) Skal igen  på søndag, men det er fordi jeg skal på sygehuset om tirsdagen.

    T. Nielsen18-03-21 15:27

  • ★★★0

    Jeg prøvede den til halsen og den synes jeg var ubehageligt. Fik opkastningsfornemmelser. Så prøver jeg sådan en kvik her i weekenden, så er jeg klar til at arbejde på mandag.

    Aranyhajú Nyárszépe18-03-21 15:25

  • ★★0

    Jeg bliver testet en gang i ugen med PCR test (krav fra firmaet), jeg har haft forskellig oplevelser af hvor ubehagelig de kan være, især i forhold til hvor længe de mener at de skal pille ved dine mandler. Men jeg er så vant til det, at det rør mig langsomt. I dag da jeg blev testet, var jeg i Teams møde samtidig med, det tog under 2 min fra jeg gik ind i testcentret til jeg var ude.

    Min mand må kun møde på arbejde med en test der er max 72 timer gammel og SKAL dokumentere det. Så han er afhængig af kviktest (men kan kun bestille en PCR test af gangen, så det er helt umuligt at booke dem så tæt (med mindre man er nærkontakt) og få svar til tiden).

    Vi har besluttet at begge vores piger (8 og 5) også bliver testet en gang i ugen - her er det selvfølgelig PCR, som de begge har prøvet flere gange og aldrig brokker sig over.

    Tiany18-03-21 16:10

  • ★★★★★★1

    You had me at "pille ved dine mandler" :D 

    davenport18-03-21 17:06

  • ★★★★0

    Jeg kan stadig huske, hvor voldsomt ubehageligt det var at få stukket en vatpind ned i mandlerne af en læge - og det var 25 år siden!

    chandler7518-03-21 17:43

  • ★★★★★★1

    Jeg har i mange år haft drømme om kvindelige læger, der håndterede mine mandler. Men sådan er vi så forskellige... ;) 

    davenport18-03-21 19:05

  • ★★★★0

    Jeg har i mange år haft drømme om kvindelige læger, der håndterede mine mandler. Men sådan er vi så forskellige... ;) 

    En slags omvendt deepthroat...?

    chandler7518-03-21 19:19

  • ★★★★★★0

    Jeg kunne nok komme op med mere malende beskrivelser...

    davenport18-03-21 19:33

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen