Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    1½ time til jobsamtale. Jeg ryster som et espeløv...

    Hals og benbrud!

    T. Nielsen24-03-21 09:59

  • ★★0

    1½ time til jobsamtale. Jeg ryster som et espeløv...

    Knæk og bræk!

    Weird_J24-03-21 10:14

  • ★★★★★0

    1½ time til jobsamtale. Jeg ryster som et espeløv...

    Held og lykke med det, Davenport. :)

    NightHawk24-03-21 10:51

  • ★★★★★★0

    Så kan man bestille feriepenge.

    Zero Cool24-03-21 11:01

  • ★★★★★★0

    De ryger direkte til nye vinduer - og håber dæleme på, at vi når at få tilskud fra Energipuljen den 7. april.

    Guldager24-03-21 11:03

  • ★★★★0

    Kun en halv times ventetid!

    dyg24-03-21 11:03

  • ★★★★★★3

    Tak for H & L alle. Synes det gik godt. Jeg får svar fredag. Hvis jeg får det, betyder det aften og weekendarbejde, men sådan er branchen nu. Men det er et godt sted, og meget flinke mennesker.

    davenport24-03-21 12:34

  • ★★★0

    Edit: Overså lige at der var en side mere.

    Godt at det er gået godt. Krydser fingre for at du får det :)

    Aranyhajú Nyárszépe24-03-21 17:59

  • ★★★★★★0

    Den 6. maj kan man komme på bar igen!

    Det er min favoritmåde at koble af på - en god bartur fra eftermiddag til jeg ikke kan mere :) 

    Tømmermændene er ret hårde ved mig, så det sker max. 2 gange om måneden dog.

    Guldager24-03-21 20:21

  • ★★★★0

    max. 2 gange

    Teenager..

    dyg24-03-21 20:24

  • ★★★★0

    Den 6. maj kan man komme på bar igen!

    Med coronapas...

    Når jeg en sjælden gang går på bar (eller nok rettere bodega) med vennerne, sker det som regel med meget kort varsel, så med mindre de kan teste ved indgangen, bliver det nok ikke så aktuelt for mit vedkommende...

    chandler7524-03-21 20:26

  • ★★★★★★1

    Når jeg en sjælden gang går på bar (eller nok rettere bodega) med vennerne, sker det som regel med meget kort varsel, så med mindre de kan teste ved indgangen, bliver det nok ikke så aktuelt for mit vedkommende...

    Med en livlig 3,5-årig så vil jeg meget gerne have afsat ham om morgenen og formiddagen efter en druktur, så det kræver lidt mere planlægning :) - det er lang tid siden, jeg har taget en spontan tur.

    Med bar mener jeg brunt værtshus :)

    Guldager24-03-21 20:34

  • ★★★★★★0

    Teenager..

    Yes :) 

    Hvis jeg ikke havde børn, så var jeg nok afsted de fleste fredage.

    Guldager24-03-21 20:34

  • ★★★★★★0

    Med coronapas...

    Når jeg en sjælden gang går på bar (eller nok rettere bodega) med vennerne, sker det som regel med meget kort varsel, så med mindre de kan teste ved indgangen, bliver det nok ikke så aktuelt for mit vedkommende...

    Du må tænke forud og blive testet med jævne mellemrum...Så har du altid et “frisk” coronapas:D 

    T. Nielsen24-03-21 20:40

  • ★★★★★★0

    Jeg gider egentlig ikke drikke mig fuld. Da jeg var yngre, kunne det være sjovt. Men udover jeg ikke finder det specielt sjovt at være påvirket, så ødelægger det så meget god tid hvor jeg kunne lave noget sjovere. Jeg drikker så også meget sjældent nogen former for spiritus. 

    T. Nielsen24-03-21 20:42

  • ★★★★0

    Du må tænke forud og blive testet med jævne mellemrum...Så har du altid et “frisk” coronapas:D 

    Jeg er endnu ikke blevet testet, men hvis jeg skulle, skulle det være for at kunne komme en tur på den lokale i Vanløse med billige øl og billige kvinder...

    chandler7524-03-21 20:46

  • ★★★★★★0

    Jeg er endnu ikke blevet testet, men hvis jeg skulle, skulle det være for at kunne komme en tur på den lokale i Vanløse med billige øl og billige kvinder...

    Det jo en god grund (selv om det næsten lyder som en sang af Airbourne:)

    T. Nielsen24-03-21 20:50

  • ★★★★1

    Jeg gider egentlig ikke drikke mig fuld. Da jeg var yngre, kunne det være sjovt. Men udover jeg ikke finder det specielt sjovt at være påvirket, så ødelægger det så meget god tid hvor jeg kunne lave noget sjovere. Jeg drikker så også meget sjældent nogen former for spiritus. 

    Jeg er ikke vild med at være fuld, men mit problem er, at jeg elsker øl (primært de sure) - Og jeg gider sgu ikke spytte det ud igen.

    dyg24-03-21 20:57

  • ★★★0

    Jeg kan nu godt lide rusen indtil at vist punkt. Jeg selv og andre har det også med at smide hæmningerne og så bliver det gerne lidt sjovere. Mit helbred kan dog ikke rigtigt tåle det længere. Det er også dyrt i smøger og taxaer. Det feder jo også.

    Aranyhajú Nyárszépe24-03-21 21:04

  • ★★★★★★0

    Jeg er ikke vild med at være fuld, men mit problem er, at jeg elsker øl (primært de sure) - Og jeg gider sgu ikke spytte det ud igen.

    Jeg kan såmænd også lide en øl, whisky, rom eller en gin/tonic. Men drikker det ikke ret ofte og vil egentlig bare nyde en eller to.

    T. Nielsen24-03-21 21:09

  • ★★★★★★1

    Jeg gider egentlig ikke drikke mig fuld. Da jeg var yngre, kunne det være sjovt. Men udover jeg ikke finder det specielt sjovt at være påvirket, så ødelægger det så meget god tid hvor jeg kunne lave noget sjovere. Jeg drikker så også meget sjældent nogen former for spiritus. 

    Samme her - det er ved at være nogle år siden at jeg syntes at det var værd at smadre en week-end. En normal uge for mig er  2-4 genstande - og stort set altid fredag/lørdag. 

    Vi har et barskab som bare samler støv.

    Wayne25-03-21 09:03

  • ★★★★★★0

    Jeg sidder og forbereder mig til efter påske - mens svigermor gør rent og svigerfar ligger sten på terrassen :)

    Jeg foretrækker at forberede langsigtet, men det er lidt svært i denne tid, hvor tingene kan ændres ret hurtigt.

    Guldager25-03-21 10:27

  • ★★★★★★0

    Har lige gjort hele huset rent. Det var dejligt at få det hele pænt. Og konen kommer først hjem fra arbejde lidt over 12, så nu vil jeg sætte mig med en bog (Under the Dome) og drikke en kop kaffe :)

    davenport25-03-21 10:36

  • ★★★★1

    Samme her - det er ved at være nogle år siden at jeg syntes at det var værd at smadre en week-end. En normal uge for mig er  2-4 genstande - og stort set altid fredag/lørdag. 

    Vi har et barskab som bare samler støv.

    Åh, hvor jeg kender det. Har en masse god whisky og rom stående med støv på flaskerne, fordi jeg aldrig eller meget, meget sjældent tager en drink. Og når og hvis jeg gør, så er det højst en enkelt.

    Der er selvfølgelig tømmermændene, når man ikke er vant til det. Men for mig er det det psykiske, der er hovedårsagen. Jeg har jo efterhånden i mange år haft problemer med cyklisk, dvs. tilbagevendende depression. Det kommer lidt an på, hvordan det har været at være ude aften før, og det er heller ikke stensikkert, men som tommelfingerregel har jeg lagt mærke til, at der er en overvejende sandsynlighed for, at jeg ryger helt ned i et natsort hul dagen derpå - og det er det simpelthen ikke værd for mig. 

    Så i en hel del år har det været sådan, at størstedelen af de genstande, jeg når at indtage i løbet af året, er blevet drukket, når jeg har været hjemme hos familien, og der har været rødvin på bordet eller en øl og en snaps til den stegte flæsk. 

    Den del er dog svundet ind til stort set ingenting, efter min far blev hjerteopereret for et par år siden. Hvor vi før normalt drak et par flasker vin til maden og nogle gange endda tre, når vi var samlet, så bliver det knap nok til en enkelt nu. 

    Det gør mig egentligt ikke det store. Jeg kan rigtig godt lide et godt glas rødvin, men jeg foretrækker at være klar i hovedet dagen efter. 

    thomsen25-03-21 10:37

  • ★★★★★★1

    Samme her - det er ved at være nogle år siden at jeg syntes at det var værd at smadre en week-end. En normal uge for mig er  2-4 genstande - og stort set altid fredag/lørdag. 

    Vi har et barskab som bare samler støv.

    Så mange bliver det ikke engang til her. Måske 1-2 om måneden tror jeg. Så mit barskab samler i den grad også støv:) 

    T. Nielsen25-03-21 10:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen