Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★1

    Placeringen betyder vel lidt, eftersom jeg sad ca 290mio km væk fra dronen, da den fløj.

    Ah, nu er jeg med ... okay, det er selvfølgelig ret vildt. :-)

    thomsen21-04-21 11:15

  • ★★★★★★0

    Så blev drengene klippet. De lignede efterhånden også fugleskræmsler. 

    davenport21-04-21 15:38

  • ★★★★★★5

    Min nye chef har lige skrevet, at jeg skal starte op 6/5. Og så inviterede han mig til personalefest på mandag med mad og drikke. Det synes jeg sgu er fedt. Så kan man lige møde alle, inden man bare kastes ud i det. (Så er det nok bedst at jeg ikke drikker mig stiv og snakker om UFOer hele dagen...)

    davenport21-04-21 19:31

  • ★★★0

    (Så er det nok bedst at jeg ikke drikker mig stiv og snakker om UFOer hele dagen...)

    Eller Roskilde...

    gi-jones21-04-21 20:23

  • ★★1

    Eller Roskilde...

    Ja Roskilde er ikke for sjov

    HelmerJ22-04-21 07:32

  • 0

    Min nye chef har lige skrevet, at jeg skal starte op 6/5. Og så inviterede han mig til personalefest på mandag med mad og drikke. Det synes jeg sgu er fedt. Så kan man lige møde alle, inden man bare kastes ud i det. (Så er det nok bedst at jeg ikke drikker mig stiv og snakker om UFOer hele dagen...)

    Du har sikkert skrevet det, men jeg orker ikke at trawle igennem tråde - men hvor har du fået job? Og tillykke :)

    Wimmie22-04-21 14:03

  • ★★★★★★1

    Den Gyldne Hane i Kolding :)

    og tak :)

    davenport22-04-21 15:24

  • ★★★★★★0

    To klasser og lærere er sendt hjem med smitte fra pigernes skole. Umiddelbart er vores pigers klasser ikke berørt, men som skolen skriver, så skal vi være ekstra obs på symptomer. Skæbnen vil så at den store (på 7) begynder at beklage sig over ondt i halsen. Så nu har vi begge pigerne ude og testes. Håber vi får hurtigt og negativt svar, for vi havde en skøn weekend foran os med fodboldstævner, svømning og hygge, fordi vi ikke har andre planer og har valgt en pause med vinduer med mere. 

    T. Nielsen22-04-21 17:01

  • ★★★0

    Er svømmehallen åbnet?

    Aranyhajú Nyárszépe22-04-21 18:36

  • ★★★★★★0

    Er svømmehallen åbnet?

    For træning for børn ja. 

    T. Nielsen22-04-21 18:51

  • ★★1

    Som viborgenser bliver jeg nød til at se TV2 nu(kl20.00) ham Bach har aldrig haft er godt ry i Viborg, men nu stikker det da helt af.

    Weird_J22-04-21 20:06

  • ★★★★★★0

    Godt nok noget af en svindler...

    davenport22-04-21 21:42

  • ★★0

    Godt nok noget af en svindler...

    Ja det er ikke for kønt. Tvivler dog efterhånden på om det får konsekvenser.

    Weird_J23-04-21 07:06

  • ★★★★★★0

    Er blevet tilbudt vaccine igen. Jeg kan dog kun (stadig) vælge steder på Sjælland og Bornholm. Det virker lidt underligt at de ikke kan sætte deres computersystem, til at vælge folk udfra hvor de bor. Det lyder ikke som det mest vanskelige at lave. Nå, skal til læge i dag, så vender jeg den lige med hende.

    davenport23-04-21 07:53

  • ★★★★★★0

    Er blevet tilbudt vaccine igen. Jeg kan dog kun (stadig) vælge steder på Sjælland og Bornholm. Det virker lidt underligt at de ikke kan sætte deres computersystem, til at vælge folk udfra hvor de bor. Det lyder ikke som det mest vanskelige at lave. Nå, skal til læge i dag, så vender jeg den lige med hende.

    Det virker underligt. For alle jeg kender, uanset om det har været pga alder, arbejde eller de var i risikogruppen, er det tilbudt i deres egen region?

    Er det pga din sukkersyge du får den tilbudt? 

    T. Nielsen23-04-21 08:52

  • ★★★★★★0

    Ja, præcis. Vi er åbenbart særligt udsatte. Jeg forstår det heller ikke. 

    davenport23-04-21 09:29

  • ★★★★★★0

    Ja, præcis. Vi er åbenbart særligt udsatte. Jeg forstår det heller ikke. 

    Har du prøvet at ringe? Jeg ringede for min mor, det tog 12-13 minutter (om eftermiddagen), så havde hun to tider på nærmeste vaccinationssted. Ved godt det er i en anden region, så muligt i kører med længere tider?

    T. Nielsen23-04-21 09:33

  • ★★★★★★1

    Har du prøvet at ringe? Jeg ringede for min mor, det tog 12-13 minutter (om eftermiddagen), så havde hun to tider på nærmeste vaccinationssted. Ved godt det er i en anden region, så muligt i kører med længere tider?

    Min mor, som vel bor i en af de travleste regioner fik også en tid med det samme, da hun ringede - det samme gælder mine svigerforældre.

    Wayne23-04-21 09:38

  • ★★★★★★0

    Jeg hører lige lægen ad først, og så ringer jeg nok. 

    In other news - NASA er ved at sende 4 astronauter til ISS. Man kan følge med på nasa.gov og der er pt. 2 timer til launch.

    davenport23-04-21 09:47

  • ★★★★★★1

    www.hollywoodreporter.com/thr-esq/apple-must-face-lawsuit-for-telling-consumers-they-can-buy-movies-tv-shows

    Zero Cool23-04-21 10:54

  • ★★★★★0

    www.hollywoodreporter.com/thr-esq/apple-must-face-lawsuit-for-telling-consumers-they-can-buy-movies-tv-shows

    Fuck yeah.

    The Insider23-04-21 11:05

  • ★★★0

    Er blevet tilbudt vaccine igen. Jeg kan dog kun (stadig) vælge steder på Sjælland og Bornholm. Det virker lidt underligt at de ikke kan sætte deres computersystem, til at vælge folk udfra hvor de bor. Det lyder ikke som det mest vanskelige at lave. Nå, skal til læge i dag, så vender jeg den lige med hende.

    Min far fik invitationen for en uges tid siden. Her i byen var der booket langt ud i fremtiden, men i nabobyen 25 km væk, var der massere af tider, så der kører jeg ham ned på søndag. Så det lyder underligt at du ikke kan få nogle tider. Jeg er fra Sydfyn.

    Aranyhajú Nyárszépe23-04-21 14:24

  • ★★★1

    Det er i øvrigt dejligt med weekend, når man har knoklet hele ugen. Håber på at vejret også er godt i morgen, så tror jeg at jeg tager på vandretur. Hjalp en af de lokale originaler med sine computerproblemer. Han havde loppemarked, så fik en Trangia for ulejligheden. Den skal jeg ud i naturen og have kokkereret med. Så må jeg bare passe på ikke at starte en skovbrand.

    God weekend til alle :)

    Aranyhajú Nyárszépe23-04-21 14:28

  • ★★★★★★0

    Skal passe niecen i dag, det bliver ganske hyggeligt. Det er en generalprøve før det bliver vigtigt. Min bror vil have en hjemmefødsel, og når det sker skal vi også passe hende. Så hun skal lige vendes til at være hos os :) - og er desuden aldrig blevet passet i så lang tid før (hun er snart 3 år)

    Guldager24-04-21 07:09

  • ★★★★0

    Jeg er et år bagud i forhold til alle andre, så jeg har først fået lavet min surdej nu, og det første brød står i ovnen lige nu.

    og er desuden aldrig blevet passet i så lang tid før (hun er snart 3 år)

    Det længste min unge har været væk fra os, har været en dag i børnehaven og derefter på playdate til kl. 18:30. Han har aldrig overnattet andre steder, men inden alt for længe skal han prøve at sove ved sin bedste veninde.

    dyg24-04-21 07:40

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen