Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Der er jo væsentligt færre bevægelige sliddele i en elbilmotor, så det er sikkert rigtigt.

    dyg 2-05-21 13:42

  • ★★★★0

    Var forbi Frederiksberg-centeret for første gang siden nedlukningen i december, så jeg kunne få byttet et par julegaver og brugt et gavekort. 

    Kom hjem med lidt tøj og en bog fra Gyldendal Business. Jeg er normal ikke så vild med selvhjælpsbøger, men jeg læste en ung forfatters anbefalelse af den og hørte en del af den som (dårlig lydbog). Så nu endte jeg med at købe den i stedet. 

    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er bare ikke så god til lydbøger. Min søster er begyndt at abonnere på Mofibo og er super glad for det og bruger det hele tiden. Men jeg kan simpelthen ikke koncentrere mig om det. Jeg vil tusind gange hellere sidde med en bog af papir. Kan dog forestille mig, at det kan være fedt, hvis man har lang transporttid.

    Så var jeg forbi og få lavet en kviktest, og den nasale metode har godt nok ændret sig til det bedre, siden jeg prøvede den sidst lige før jul. 

    Jeg har bestilt en masse gamle papirer på Rigsarkivet, som jeg skal ind og kigge på i morgen, og det er åbenbart krav, at man har en frisk test eller er blevet vaccineret for at få lov at komme ind. 

    thomsen 2-05-21 16:44

  • ★★★★★★1

    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er bare ikke så god til lydbøger.

    Jeg hører meget gerne faglitteratur som lydbøg, men kan ikke fordrage skønlitteratur. Faglitteratur synes jeg, at jeg skal koncentrere min mindre om. Jeg hører på mellem 1.25 og 1.75xnormal alt efter fortællerstemmen - for det meste dog 1.5xnormal.

    Guldager 2-05-21 17:40

  • ★★★★★★1

    Er ved at gøre klar til at spille Dungeons & Dragons med mine børn og en veniende. De har glædet sig hhelt vildt, så nu håber jeg at jeg kan winge den som i gamle dage, da jeg ikke lige har et senarie liggende. Det bliver noget med en trold og en prinsesse og en skov og nogle huler. Resten tager jeg hen ad vejen. 

    davenport 2-05-21 19:06

  • ★★★★★★0

    Er lige ude og lade mig teste. Har lidt irritation i hals og næse. Skal på job i morgen tidlig, så må lige se tiden an, om jeg må ringe og sige at jeg ikke dukker op, selv om jeg ikke som sådan føler mig syg. Måske jeg har det fint i morgen tidlig.

    T. Nielsen 2-05-21 19:36

  • ★★★★0

    Er ved at gøre klar til at spille Dungeons & Dragons med mine børn og en veniende. De har glædet sig hhelt vildt, så nu håber jeg at jeg kan winge den som i gamle dage, da jeg ikke lige har et senarie liggende. Det bliver noget med en trold og en prinsesse og en skov og nogle huler. Resten tager jeg hen ad vejen. 

    Med eller uden figurer? :)

    chandler75 2-05-21 20:01

  • ★★★★★★3

    Uden. Det var en kæmpe succes. Min mellemste er helt oppe at køre. Det var sjovt at se, hvordan de umiddelbart tog forskellige problemstillinger op, og sad længe og snakkede om hvad de skulle gøre. 

    Det var simpelt som intro: De sidder på en kro, der er snevejr, og en kongelig vagt vælter såret ind af døren. Prinsessen er blevet bortført af en trold, og der mangler folk til at få hende tilbage. De nåede kun gennem to byer, og kom i en situation, hvor de i stedet for at betale 1/4 guldmønt for mad, forplejning og opstalding, valgte at true kromanden med døden, hvis de ikke fik gratis ophold. 

    De har virkelig taget det til sig, og jeg håber de kan erstatte alt det Ipad shit med noget samarbejde. De fangede det virkeligt. Og jeg behøvede nærmest ikke som GM, at gribe særligt meget ind. Vi tager tråden op igen i morgen, og så skal de op på slottet, og hyres til opgaven med at finde prinsessen. :D 

    davenport 2-05-21 21:36

  • ★★★★★★1

    Skulle sove, men så forslog YouTube interviewet mellem Bowie og Vinterberg. Meget interessant :)

    youtu.be/OmGdcSoTvvk

    Guldager 2-05-21 22:45

  • ★★★★★★0

    Har meldt mig syg på job. Har hovedpine, ondt i halsen, feber og er utilpas. Ikke voldsomt (endnu?), men nok til at jeg også burde være blevet hjemme FØR pandemien. 

    Får svar på min test senere i dag tænker jeg. 

    Den store begyndte at græde, da hun var bange da hun har opfanget at corona evt kan være farlig og at den potentielt kan være værre for mig. Har (på afstand og isoleret i soveværelset) forklaret hende, at jeg har lidt antistoffer (eller soldater som hun kalder dem) i kroppen, da jeg har fået første vaccine. Så at hun ikke skulle være så nervøs for mig (håber det er sandt?). 

    T. Nielsen 3-05-21 05:54

  • ★★★★★★1

    Har meldt mig syg på job. Har hovedpine, ondt i halsen, feber og er utilpas. Ikke voldsomt (endnu?), men nok til at jeg også burde være blevet hjemme FØR pandemien. 

    Får svar på min test senere i dag tænker jeg. 

    Den store begyndte at græde, da hun var bange da hun har opfanget at corona evt kan være farlig og at den potentielt kan være værre for mig. Har (på afstand og isoleret i soveværelset) forklaret hende, at jeg har lidt antistoffer (eller soldater som hun kalder dem) i kroppen, da jeg har fået første vaccine. Så at hun ikke skulle være så nervøs for mig (håber det er sandt?). 

    God bedring

    Wayne 3-05-21 06:27

  • ★★★★★★1

    Tak min ven:)

    T. Nielsen 3-05-21 06:36

  • ★★★★★★0

    Tak min ven:)

    Altid ;-)

    Vi satser på at det bare er en træls forkølelse/influenza

    Wayne 3-05-21 07:05

  • ★★★★★★0

    Altid ;-)

    Vi satser på at det bare er en træls forkølelse/influenza

    Hvis jeg ikke får det meget værre end nu, er jeg næsten lidt ligeglad med hvad det er. Tror dog ikke det er COVID-19 jeg ligger med. Men på den anden side, så er tre klasser (med over 11-12 smittede indtil videre eller hvad jeg har fået fortalt) og flere ansatte sendt hjem fra børnenes skole. Så pigerne kunne da have slæbt noget med hjem. 

    T. Nielsen 3-05-21 07:12

  • ★★★★★★0

    Hvis jeg ikke får det meget værre end nu, er jeg næsten lidt ligeglad med hvad det er. Tror dog ikke det er COVID-19 jeg ligger med. Men på den anden side, så er tre klasser (med over 11-12 smittede indtil videre eller hvad jeg har fået fortalt) og flere ansatte sendt hjem fra børnenes skole. Så pigerne kunne da have slæbt noget med hjem. 

    Fedt du ikke er ramt hårdere, i hvertfald 

    Lav noget te - se nogle film ;-)

    Wayne 3-05-21 07:18

  • ★★★★0

    Jeg hører meget gerne faglitteratur som lydbøg, men kan ikke fordrage skønlitteratur. Faglitteratur synes jeg, at jeg skal koncentrere min mindre om. Jeg hører på mellem 1.25 og 1.75xnormal alt efter fortællerstemmen - for det meste dog 1.5xnormal.

    Sjovt, jeg har det fuldstændigt omvendt. Jeg læser fagbøger for information og for at lære noget, og derfor synes jeg tit, at jeg skal koncentrere mig meget mere for at fange vigtige pointer, hvor det ikke gør så meget, hvis jeg lige misser en sætning i skønlitteraturen. 

    thomsen 3-05-21 10:24

  • ★★★★1

    Har meldt mig syg på job. Har hovedpine, ondt i halsen, feber og er utilpas. Ikke voldsomt (endnu?), men nok til at jeg også burde være blevet hjemme FØR pandemien. 

    Får svar på min test senere i dag tænker jeg. 

    God bedring, Thomas. Jeg håber, at du slipper udenom Covid, Ebola, og hvad der nu ellers er på omgang rundt omkring i de danske byer. 

    thomsen 3-05-21 10:27

  • ★★★★★★1

    God bedring, Thomas. Jeg håber, at du slipper udenom Covid, Ebola, og hvad der nu ellers er på omgang rundt omkring i de danske byer. 

    Tak, det nok bare en helt gemen forkølelse tror jeg:)

    T. Nielsen 3-05-21 10:29

  • ★★★★★1

    Har meldt mig syg på job. Har hovedpine, ondt i halsen, feber og er utilpas. Ikke voldsomt (endnu?), men nok til at jeg også burde være blevet hjemme FØR pandemien. 

    Får svar på min test senere i dag tænker jeg. 

    Den store begyndte at græde, da hun var bange da hun har opfanget at corona evt kan være farlig og at den potentielt kan være værre for mig. Har (på afstand og isoleret i soveværelset) forklaret hende, at jeg har lidt antistoffer (eller soldater som hun kalder dem) i kroppen, da jeg har fået første vaccine. Så at hun ikke skulle være så nervøs for mig (håber det er sandt?). 

    Du må have rigtig god bedring, Thomas. Håber ikke det er andet end en almindelig forkølelse. 

    NightHawk 3-05-21 12:49

  • ★★★★★★1

    Tak:)

    T. Nielsen 3-05-21 13:07

  • ★★★★★★0

    Ligner et forstadie til en virkelighedens Iron Man;

    nyheder.tv2.dk/video/a2lfOXZMRnhPR01xY1c4QnJMRUVhcXBqOV9kMjQ5ZDc=

    Wayne 3-05-21 16:55

  • ★★4

    /rant on
    Hesus… jeg skal vist bare være glad hvis jeg bliver vaccineret i 2021 (som 36, snart 37 årig)… og nej med familiehistorik i mente kommer jeg ikke til frivilligt at tage hverken AstraZeneca eller Johnson&Johnson… 

    Få nu bare investeret i noget mere Pfizer og Moderna 

    /rant off

    Tiany 3-05-21 17:41

  • ★★★★★0

    /rant on
    Hesus… jeg skal vist bare være glad hvis jeg bliver vaccineret i 2021 (som 36, snart 37 årig)… og nej med familiehistorik i mente kommer jeg ikke til frivilligt at tage hverken AstraZeneca eller Johnson&Johnson… 

    Få nu bare investeret i noget mere Pfizer og Moderna 

    /rant off

    Hear hear!

    David Lund 3-05-21 18:14

  • ★★★★★★1

    Det var ikke covid-19 jeg havde, så bare en ganske almindelig gemen forkølelse sikkert (selv om jeg indrømmer at i min tilstand også frygter at det er min lungesygdom der går amok)

    T. Nielsen 4-05-21 06:40

  • ★★1

    Det var ikke covid-19 jeg havde, så bare en ganske almindelig gemen forkølelse sikkert (selv om jeg indrømmer at i min tilstand også frygter at det er min lungesygdom der går amok)

    Super:-)

    God bedring:-)

    Weird_J 4-05-21 08:30

  • ★★★★★★1

    Det var ikke covid-19 jeg havde, så bare en ganske almindelig gemen forkølelse sikkert (selv om jeg indrømmer at i min tilstand også frygter at det er min lungesygdom der går amok)

    Vi satser på forkølelsen - godt det ikke var covid :-)

    Wayne 4-05-21 09:01

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen