Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★1

    haha, er der nogen der vil betale for det? :)

    Jeg var så fascineret af stillingsbeskrivelsen, at jeg slet ikke lagde mærke til lønnen! Men det var fuldtid!

    David Lund20-05-21 12:19

  • ★★★★★★0

    Det var i hvert fald det helt forkerte tidspunkt at blive selvstændig på. Det har da bestemt også fået mig til at kigge lidt på jobannoncer engang imellem. Det fedeste job jeg endnu har fundet, er sneglepasser! Jeg var satme tæt på at ansøge - bare sidde og glo på snegle hele dagen =)

    Du kan også arrangere hønseskidningskonkurrencer? Tror der er penge i lortet!

    T. Nielsen20-05-21 12:20

  • ★★★★★★1

    Jeg ville gerne svare lidt længere, Helmer, men er temmelig træt :)

    Guldager20-05-21 12:23

  • ★★★★0

    Jeg var så fascineret af stillingsbeskrivelsen, at jeg slet ikke lagde mærke til lønnen! Men det var fuldtid!

    Job som poder giver pisse godt :)

    Babo20-05-21 12:29

  • ★★★★★0

    Du kan også arrangere hønseskidningskonkurrencer? Tror der er penge i lortet!

    !!!

    David Lund20-05-21 12:29

  • ★★★★★0

    Job som poder giver pisse godt :)

    Jeg er ikke så god til dårlig ånde =O

    David Lund20-05-21 12:30

  • ★★★★★★0

    Jeg ville gerne svare lidt længere, Helmer, men er temmelig træt :)

    Hvordan går det ellers? Ved at være ovenpå igen? 

    T. Nielsen20-05-21 12:32

  • ★★★★0

    Jeg er ikke så god til dårlig ånde =O

    Man er jo fuldt dækket fra top til tå, så meget, at de får burka til at ligne løs hørbluse :)

    Babo20-05-21 12:38

  • ★★★★★★1

    Hvordan går det ellers? Ved at være ovenpå igen? 

    Troede jeg var on the road to recovery...Men har fået 38.3 igen. Så nu undersøger vi muligheden for isolationsophold, for så kan Lauge og Pia komme ud med en negativ test mandag

    Guldager20-05-21 15:28

  • ★★★★★★0

    Øv, men god bedring!

    T. Nielsen20-05-21 15:41

  • ★★★★★★2

    Øv, men god bedring!

    Tak :)

    Det værste er fandeme det psykiske. Måtte ringe til vagtlægen, fordi jeg slet ikke kunne finde ro i min hjerne...altså...hvorfor feberen går fra 37-38.3 på en dag. Men hun var skidesød og sagde, at der kun var to ting, jeg skulle være opmærksom på: meget høj feber og vejrtrækningsbesvær. Og at man godt kunne have flukturerende temperaturer i op til 3 uger. Så længe min almentilstand var fin, så var det ikke noget problem. Og det er den sådan nogenlunde - er pissetræt, men kan sagtens rydde op og lave mad osv.

    Fordi Pia først kan bryde isolation om 1 uges tid, så bliver jeg hjemme. Fordi best case-scenario, så er jeg symptomfri om et par dage, worst case scenario (i forhold til et mildt forløb), så skal Lauge og Pia være isoleret i 2 uger fremfor 1.

    Pia arbejder hjemme, Lauge keder sig i børnehaven alligevel - så jeg tror faktisk, vi vil se på at købe en hel masse nyt legetøj, så Lauge trods alt ikke skal sidde og se TV i 2 uger endnu :)

    Guldager20-05-21 17:15

  • ★★★★★★2

    Har lige atter besøgt min gamle buddy, der har kræft. Øv hvor ser han ud. På en måned har han tabt 14-15 kg (og han var ikke overvægtigt), har så store smerter at han ikke magter at gå en tur rundt om blokken og maven er oppustet at se på. Et trist syn og desværre nok ikke et der bliver bedre:-( Jeg tvivler på han overlever og i det hele taget lever mere når vi rammer 2022.

    T. Nielsen20-05-21 17:17

  • ★★★★★0

    Jeg har lige set Chris Stuckman's anmeldelse af A Quiet Place : Part II som han kalder for en af de bedste horror sequels. Den glæder jeg mig satme til at se. 

    youtu.be/ktiicnJfUt4

    NightHawk20-05-21 18:06

  • ★★★★0

    Jeg har lige set Chris Stuckman's anmeldelse af A Quiet Place : Part II som han kalder for en af de bedste horror sequels. Den glæder jeg mig satme til at se. 

    youtu.be/ktiicnJfUt4

    Ser også frem til den. Jeg kunne godt lide etteren selvom der var plads til forbedring. Var ikke klar over den var skudt på film? 

    Babo20-05-21 18:27

  • ★★★★★1

    Har lige atter besøgt min gamle buddy, der har kræft. Øv hvor ser han ud. På en måned har han tabt 14-15 kg (og han var ikke overvægtigt), har så store smerter at han ikke magter at gå en tur rundt om blokken og maven er oppustet at se på. Et trist syn og desværre nok ikke et der bliver bedre:-( Jeg tvivler på han overlever og i det hele taget lever mere når vi rammer 2022.

    Det er sgu trist at læse. Bare der dog snart kunne blive opfundet en kur der permanent kunne kurere alle former for kræft. Det er så urimeligt hvor tilfældigt det rammer og på hvilken måde. Alt det bedste til din ven og en stor krammer herfra.

    NightHawk20-05-21 18:32

  • ★★★★★0

    Tak :)

    Det værste er fandeme det psykiske. Måtte ringe til vagtlægen, fordi jeg slet ikke kunne finde ro i min hjerne...altså...hvorfor feberen går fra 37-38.3 på en dag. Men hun var skidesød og sagde, at der kun var to ting, jeg skulle være opmærksom på: meget høj feber og vejrtrækningsbesvær. Og at man godt kunne have flukturerende temperaturer i op til 3 uger. Så længe min almentilstand var fin, så var det ikke noget problem. Og det er den sådan nogenlunde - er pissetræt, men kan sagtens rydde op og lave mad osv.

    Fordi Pia først kan bryde isolation om 1 uges tid, så bliver jeg hjemme. Fordi best case-scenario, så er jeg symptomfri om et par dage, worst case scenario (i forhold til et mildt forløb), så skal Lauge og Pia være isoleret i 2 uger fremfor 1.

    Pia arbejder hjemme, Lauge keder sig i børnehaven alligevel - så jeg tror faktisk, vi vil se på at købe en hel masse nyt legetøj, så Lauge trods alt ikke skal sidde og se TV i 2 uger endnu :)

    Rigtig god bedring, Guldager. Håber du kommer hurtigt igennem det og  uden nogen senfølger. 

    NightHawk20-05-21 18:33

  • ★★★★★0

    Ser også frem til den. Jeg kunne godt lide etteren selvom der var plads til forbedring. Var ikke klar over den var skudt på film? 

    Jeg synes den første var tæt på perfekt. Hvad synes du, at der skulle have været ændret på? :)

    Nej, jeg var heller ikke klar over, at den var filmet/optaget på den måde. Det tror jeg kun er til filmens fordel ift. dens udtryk.

    Det bliver muligvis en af de største oplevelser i biografen i år.

    NightHawk20-05-21 18:39

  • ★★★★★★0

    Har lige atter besøgt min gamle buddy, der har kræft. Øv hvor ser han ud. På en måned har han tabt 14-15 kg (og han var ikke overvægtigt), har så store smerter at han ikke magter at gå en tur rundt om blokken og maven er oppustet at se på. Et trist syn og desværre nok ikke et der bliver bedre:-( Jeg tvivler på han overlever og i det hele taget lever mere når vi rammer 2022.

    Vildt trist :-(

    Lige før man håber, for hans skyld, at det går hurtigt.

    Wayne20-05-21 18:43

  • ★★★★★★0

    Snakkede med Smitteopsporingen...fordi Lauge ikke vil testes, skal han være i isolation i 7 dage...altså, efter jeg er symptomfri. Det er ikke holdbart :) - så nu er jeg gået i selvisolation i eget hjem, og om 7 dage flytter Lauge og Pia så hjem til bedsteforældrene.

    Guldager20-05-21 18:56

  • ★★★★1

    Du har større risiko for at dø af corona end af en vaccine...

    Det kommer vel an på hvor forsigtig man er. Jeg er da ikke død endnu ;)

    Du har større risiko for at dø af corona end af en vaccine...

    Puha, godt jeg ikke er der ;) 

    Vokser?? Hvad mener du?

    Forudsigeligt fra dig Davenport, men stadig genialt :) 

    Tja, når man dør af vaccinen, undgår man selvfølgelig hospitalisering...

    Ha ha :) 

    Åkepool20-05-21 19:16

  • ★★★★0

    De to vacciner man bruger forbindes vel ikke med nogen dødsfald?

    Jo, i Frankrig og Israel. Eller i det mindste et af stederne.

    Her vil jeg så tillade mig at citere gode gamle Arnold som svar til dette. 

    Ja okay. Når Arnold åbner munden, så retter jeg ind. Så er der bestilt tid til vaccination :) 

    Åkepool20-05-21 19:19

  • ★★★★0

    Det er bestemt rigtigt godt skrevet! Og så er Arnold jo bare pissesej =)

    Aaaamen!

    Tro ikke hverken corona eller vaccinerne imod kan skade den menneskelige hjerne nok til at nogen griner af ham

    Jeg har grinet af op til flere Adam Sandler film, helt uden påvirkning af noget som helst.

    Åkepool20-05-21 19:21

  • ★★★★★★3

    Jo, i Frankrig og Israel. Eller i det mindste et af stederne. 

    Link?

    Guldager20-05-21 19:24

  • ★★★★0

    Link?

    Puha, det er nogle dage siden jeg læste det og kan ikke huske hvor.

    Men prøv at google Israel covid et eller andet. Det var nogle engelsksprogede artikler.

    Åkepool20-05-21 19:26

  • ★★★★★★2

    Link?

    Nu spurgte du og jeg køber den ikke helt, før jeg ser evidens. Uanset er der givet flere hundrede millioner med de to vacciner og hvis man lader sug skræmme af et muligt (muligt!) dødsfald, så burde man nok undlade at gå ud og/eller søge hjælp til sin angst (og jeg laver ikke engang sjov, for jeg har været ramt af angst!)

    T. Nielsen20-05-21 19:31

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen