Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★3

    Der er en eller anden vis tryghed over flow-TV - man er lidt mindre alene, fordi andre også ser det samtidig. Giver det mening?

    Tror det er hele pointen med Aftenshowet. Kan i hvert fald ikke forestille mig at der er nogen der for andet ud af det.

    gi-jones21-05-21 23:29

  • ★★★★0

    Nej, men nu har jeg fundet et dementi, og den afviste du lige med det samme?

    Jeg jeg gjorde ej. Jeg skrev at den artikel jeg havde læst, intet havde at gøre med den der Youtubeklovn, som dit dementi gik på ;) Det var jo også helt ude i skoven, så den kan jeg såmænd godt forstå blev dementeret.

    Medierne er desværre nogle klaphatte til det med artikler og overskrifter...

    Der er vi til gengæld helt enige :) 

    men tanken om pigerne skulle vokse op uden en far fik vitterligt ram på mig.

    Det er også sådan jeg har det, udover at mine er drenge ;)

    Men det er bare generelt og ikke kun i disse tider.

    Åkepool22-05-21 17:52

  • ★★0

    Jeg opgav at se Eurovision song contest, da det virkelig er elendigt i år, så nu ser jeg sidste disc på dvd, af første sæson Zorro med Duncan Regehr

    Ryder66622-05-21 22:09

  • ★★★★★0

    Jeg opgav at se Eurovision song contest, da det virkelig er elendigt i år, så nu ser jeg sidste disc på dvd, af første sæson Zorro med Duncan Regehr

    Det er elendigt hvert år, men jeg ser det alligevel. Der er altid et par gode grin iblandt =)

    David Lund22-05-21 23:12

  • ★★0

    Det er elendigt hvert år, men jeg ser det alligevel. Der er altid et par gode grin iblandt =)

    Det har du nok ret i....og kan sagtens forstå at Danmark røg ud under semifinalen

    Ryder66622-05-21 23:22

  • ★★★★★0

    Nå for satan - så var det endda en af de 2-3 nogenlunde sange der var med, som også løb med sejren. Det plejer ellers være et eller andet pis.

    David Lund23-05-21 00:58

  • ★★0

    Nå for satan - så var det endda en af de 2-3 nogenlunde sange der var med, som også løb med sejren. Det plejer ellers være et eller andet pis.

    Ja, overraskende nok var det et rockband der vandt og ikke den der feminine gut/eller hvad han/hun nu skulle forestille at være, dem fra Schweiz.

    Var det bare mig, eller lød forsangeren fra det italienske band ikke en smule som Marilyn Manson?? Rock N Roll never dies.

    Jeg så kun afstemningen og vindersangen, men hørte dog dem fra Schweiz i semifinalen.

    Ryder66623-05-21 02:16

  • ★★★★★★0

    Guldager, hvordan står det til?

    T. Nielsen23-05-21 07:04

  • ★★★★★0

    Ja, overraskende nok var det et rockband der vandt og ikke den der feminine gut/eller hvad han/hun nu skulle forestille at være, dem fra Schweiz.

    Var det bare mig, eller lød forsangeren fra det italienske band ikke en smule som Marilyn Manson?? Rock N Roll never dies.

    Jeg så kun afstemningen og vindersangen, men hørte dog dem fra Schweiz i semifinalen.

    Marilyn Manson fik jeg ikke lige stemmen kædet sammen med. Men altid fedt når det er noget rock af en slags, der vinder =)

    David Lund23-05-21 07:14

  • ★★★★★★0

    Vi blev kontaktet igår af Anettes chef. Anette havde en af sine kollegaer med i sin bil i fredags som er blevet smittet med Covid 19. Pinsen blev pludselig lidt mere intens.

    Og så 7 sølle dage før vi skal vaccineres....

    Wayne23-05-21 08:34

  • ★★★★★★1

    Guldager, hvordan står det til?

    38,6 i feber og megatræt...stadig ingen andre symptomer. Af hvad jeg kan læse mig frem til, så varer sådan et feber-forløb 10-12 dage. 

    Det er stadig ok at være isoleret, og Lauge er god til forstå, at han ikke må komme herind.

    Guldager23-05-21 10:18

  • ★★★★2

    In other news: Jeg var i biografen for første gang siden sidste sommer i fredags, og det var fandme lækkert. 

    gi-jones23-05-21 11:49

  • ★★★★★★0

    38,6 i feber og megatræt...stadig ingen andre symptomer. Af hvad jeg kan læse mig frem til, så varer sådan et feber-forløb 10-12 dage. 

    Det er stadig ok at være isoleret, og Lauge er god til forstå, at han ikke må komme herind.

    Så status quo, hvilket vel er okay, trods alt. 10-12 dage lyder meget rigtigt. Kender snart en del der har ligget netop 14 dage, hvor de to sidste har været symptomfri, som de anbefaler man gør.

    Noget helt andet, som intet har med Guldager at gøre. Jeg er i træningscenter for første gang siden feb 2020 og hvor er det feeeeedt:D 

    T. Nielsen23-05-21 13:31

  • ★★★1

    In other news: Jeg var i biografen for første gang siden sidste sommer i fredags, og det var fandme lækkert. 

    Har været afsted to gange. Sound of Metal og Minari. Regner med at fange Memories of Murder i morgen.

    Steffan Rasmussen23-05-21 18:37

  • ★★★★★★0

    Skal til den obligatoriske diskussion om hvilken film vi skal se i aften.... Har fået højreb og is...

    davenport23-05-21 20:50

  • ★★★★★★2

    Så lige fans i Brøndby. Hold nu kæft mand! Der var jo mange tusinde. De har bare anmeldt, at der skulle være en demonstration, så kunne de komme til fodboldfest. Kan ikke forstå man kan gå op i noget så ligegyldigt, og så bare skide på reglerne? 

    davenport24-05-21 18:48

  • ★★1

    Har lige været i bad, smækker Stone Cold på når jeg har set den sidste disc af syvende sæson af married with children. Mangler kun 2 afsnit på skiven.

    Ryder66624-05-21 18:58

  • ★★3

    Ja tillykke med til Brøndby med mesterskabet og ny start bølge 3 af corona smitte, hold kæft det er dumt! 

    Wangsgaard24-05-21 19:46

  • ★★★★1

    Det skulle jo være et faktum, at en stor del af de der Men in Black, der har stået bag en masse demonstrationer, kommer fra hooligan-miljøet. 

    thomsen24-05-21 20:24

  • ★★0

    Jeg ser Fright Night part 2 1988 på BD,.mens jeg venter på at ovnen er klar til en omgang spareribs fra Jensens bøfhus købt i fakta. Af tilbehør bliver det vist bare til en omgang pulvermos med smørsauce. Måske man skulle oprette en madtråd, hvis der ikke allerede findes én?!

    Ryder66624-05-21 22:58

  • ★★0

    Er lige blevet færdig med Fright Night part 2 1988 

    Så nu vil jeg se et afsnit eller to af Zorro anden sæson

    Er spændt på at se om den fungerer uden Michael Tylo og Efrem Zimbalist Jr.

    Ryder66625-05-21 00:36

  • ★★★★★0

    Det er satme nogle fede film, du får set, Ryder! Det er lige den slags, jeg ville ønske, der var flere af =)

    David Lund25-05-21 06:52

  • ★★★★★★0

    Har en pakket dag foran mig (men selvvalgt). Først job, så til træning for anden gang siden opstart (har været overraskende frisk efter sidst, selv om jeg var bange for jeg var gået lidt rigeligt til den). Efter træning har jeg lovet at hjælpe min mor med en evt ny mobil, så derfor svinger jeg forbi hende. Derefter et sidste besøg hos min gamle ven med kræft, inden han får den “endelige” dom om hvor slemt det reelt mener det står til. 

    T. Nielsen25-05-21 08:03

  • ★★★★★★0

    Ryder - knock yourself out: www.moovy.dk/forum/bland-selv/Madtraden :)

    davenport25-05-21 08:34

  • ★★0

    Det er satme nogle fede film, du får set, Ryder! Det er lige den slags, jeg ville ønske, der var flere af =)

    Me too

    Ryder66625-05-21 09:51

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen