Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Selvom jeg nu er rask, så skal jeg da vist lige huske på, at jeg stadig skal slappe lidt af...har lige sprittet af i huset, ryddet op og snakket med svigerfag, der kom på besøg - og det var temmelig hårdt, så nu bliver jeg nødt til at slappe af. Det er vist fint, jeg har to feriedage nu her...

    Godt at høre at du trods alt er kommet igennem det værste og nu kan se fremad. :) 

    NightHawk 3-06-21 13:02

  • ★★★★★0

    Jeg kunne ikke lige finde den tråd der er lavet til formålet, så skriver i stedet i denne tråd.

    Det er angående "Hvad modtog du i dag" tråden, som der er opstået en fejl i så den ser pænt mærkelig ud. Og det samme gælder "Hvilken film skal du se nu?"tråden.

    På forhånd tak  :) 

    NightHawk 3-06-21 13:14

  • ★★★★★★0

    Meget forudsigeligt kom FitnessWorld med et ikke-svar på min henvendelse. Så nu kan jeg starte forfra og vente yderligere en uge på mine penge. Mistænker de trækker tiden med vilje.

    T. Nielsen 3-06-21 16:20

  • ★★★★0

    Så blev jeg også inviteret til et skud tysk-amerikansk magnetiserende arm-guf!

    dyg 3-06-21 16:44

  • ★★★★★★1

    Så blev jeg også inviteret til et skud tysk-amerikansk magnetiserende arm-guf!

    Pas på - det er fandme irriterende med bestik og småmønter som konstant skal pilles af ;-D

    Wayne 3-06-21 16:48

  • ★★★★1

    Pas på - det er fandme irriterende med bestik og småmønter som konstant skal pilles af ;-D

    Jeg er mere nervøs for, hvordan det påvirker min prins albert.. Det kunne godt komme til at gøre ondt!

    dyg 3-06-21 16:51

  • ★★1

    Den kommer vel bare til at stå ret op af maven som da man var 15år

    HelmerJ 4-06-21 06:58

  • ★★★★1

    Den kommer vel bare til at stå ret op af maven som da man var 15år

    Stå op af maven? Ved mig er det vommen, der hænger ned over den. Pjeverten er alligevel så kort, at den aldrig ville kunne nå op til en slank mave alligevel.

    dyg 4-06-21 07:55

  • ★★1

    Kender det godt, det er kun min mave der er stor nok til at hænge

    HelmerJ 4-06-21 08:25

  • ★★★★★2

    Så fik jeg også indbydelse til vaccine. Jeg snuppede den tidligst mulige tid indenfor 100km afstand, så det bliver på torsdag!

    David Lund 4-06-21 09:11

  • ★★★★1

    Så fik jeg også indbydelse til vaccine. Jeg snuppede den tidligst mulige tid indenfor 100km afstand, så det bliver på torsdag!

    Nice! Jeg kom først til den 15., da jeg bare tog nærmeste mulighed (Bella Center).

    dyg 4-06-21 10:23

  • ★★★★★★5

    Sidder og skriver mindeord til kommende begravelse. Det er nemt, der er efter 36 års venskab jo masser at fortælle, men det er dæleme også hårdt. Jeg er nok lidt et tudefjæs. 

    Han var en gøgler, bandit og pirat, men også et begavet og dybt menneske, der havde en barsk opvækst med en psykopatisk og voldelig mor og en alkoholiseret og fraværende far, hvilket naturligvis kom til at sætte et stort præg på hans liv og det mørke og den vrede han bar på. Men jeg fokuserer på lyset, at han landede hvor han altid havde ønsket at være med en lille familie og væk fra al den ballade der var en del af hans ungdomsliv. 

    T. Nielsen 4-06-21 12:51

  • ★★★★★★0

    Sidder og skriver mindeord til kommende begravelse. Det er nemt, der er efter 36 års venskab jo masser at fortælle, men det er dæleme også hårdt. Jeg er nok lidt et tudefjæs. 

    Han var en gøgler, bandit og pirat, men også et begavet og dybt menneske, der havde en barsk opvækst med en psykopatisk og voldelig mor og en alkoholiseret og fraværende far, hvilket naturligvis kom til at sætte et stort præg på hans liv og det mørke og den vrede han bar på. Men jeg fokuserer på lyset, at han landede hvor han altid havde ønsket at være med en lille familie og væk fra al den ballade der var en del af hans ungdomsliv. 

    Shit er han allerede død?

    Wayne 4-06-21 16:55

  • ★★★★★★0

    Shit er han allerede død?

    Nå ja, sådan kunne det nok lyde. Men nej, ikke endnu. Jeg er blot påbegyndt mindeordene. Har fortalt ham udkastet, hvad jeg grundlæggende vil sige. Ved godt jeg fik skrevet i datid.

    T. Nielsen 4-06-21 17:46

  • ★★1

    Sidder og skriver mindeord til kommende begravelse. Det er nemt, der er efter 36 års venskab jo masser at fortælle, men det er dæleme også hårdt. Jeg er nok lidt et tudefjæs. 

    Han var en gøgler, bandit og pirat, men også et begavet og dybt menneske, der havde en barsk opvækst med en psykopatisk og voldelig mor og en alkoholiseret og fraværende far, hvilket naturligvis kom til at sætte et stort præg på hans liv og det mørke og den vrede han bar på. Men jeg fokuserer på lyset, at han landede hvor han altid havde ønsket at være med en lille familie og væk fra al den ballade der var en del af hans ungdomsliv. 

    Fy for fanden, i dag drikker jeg bajere med min allerbedste ven, og seriøst jeg tror ikke jeg ville kunne skrive en tale til hendes begravelse.. Tror bare jeg ville grave mig ned i et stort hul... så hatten af for dig, jeg sender dig så mange tanker lige nu, du er virkelig sej :-)

    Weird_J 4-06-21 17:51

  • ★★★★★★0

    Vi sidder og ser Raya og den sidste Drage og må konstatere at den store på 7, bare ikke kan lide at ting ikke ender godt på film. Ikke at den ikke ender godt, det er jo Disney, men hun er tæt på at gå i gråd, hvis hun tror andet. Den lille stortuder blot.

    T. Nielsen 4-06-21 19:37

  • ★★★★★★0

    Fy for fanden, i dag drikker jeg bajere med min allerbedste ven, og seriøst jeg tror ikke jeg ville kunne skrive en tale til hendes begravelse.. Tror bare jeg ville grave mig ned i et stort hul... så hatten af for dig, jeg sender dig så mange tanker lige nu, du er virkelig sej :-)

    Tak...Det er heller ingen ønskeposition som du har regnet ud. Men det er hans ønske og det vil jeg gerne ære.

    T. Nielsen 4-06-21 19:39

  • ★★★★★★1

    Hold kæft, jeg har fået en teenager pige i huset. Det er blevet rigtig slemt de sidste par dage, med vrængende øjne, ingen kommunikation, smækken med døren og ord man ikke lige helt kan høre, men godt forstår betydningen af. Og i næste nu griner hun og deltager i det hele. Det er satme ikke nemt, når man er vant til en sød pige, der altid har været ret som en snor. Jeg tror jeg er en stor idiot, der ikke fatter noget 90% af tiden, set i hendes øjne. Danm! 

    davenport 4-06-21 19:44

  • ★★★★★★0

    Nå ja, sådan kunne det nok lyde. Men nej, ikke endnu. Jeg er blot påbegyndt mindeordene. Har fortalt ham udkastet, hvad jeg grundlæggende vil sige. Ved godt jeg fik skrevet i datid.

    Pyh - vildt at får sine egne mindeord at se, det er ikke mange forundt.

    Wayne 4-06-21 20:18

  • ★★★★★★0

    Vi sidder og ser Raya og den sidste Drage og må konstatere at den store på 7, bare ikke kan lide at ting ikke ender godt på film. Ikke at den ikke ender godt, det er jo Disney, men hun er tæt på at gå i gråd, hvis hun tror andet. Den lille stortuder blot.

    Damn - havde ellers tænkt at se den i aften - men det lyder voldsomt :-)

    Wayne 4-06-21 20:20

  • ★★★★★★0

    Den var sgu lidt kedelig. Faldt næsten i søvn tilsidst. Synes Disney mangler deres magi efterhånden. Det er flot lavet, men alt for meget pladder.

    davenport 4-06-21 22:41

  • ★★★★1

    Hold kæft, jeg har fået en teenager pige i huset. Det er blevet rigtig slemt de sidste par dage, med vrængende øjne, ingen kommunikation, smækken med døren og ord man ikke lige helt kan høre, men godt forstår betydningen af. Og i næste nu griner hun og deltager i det hele. Det er satme ikke nemt, når man er vant til en sød pige, der altid har været ret som en snor. Jeg tror jeg er en stor idiot, der ikke fatter noget 90% af tiden, set i hendes øjne. Danm! 

    Haha, jeg kan næsten høre hendes øjne rulle. 

    Jeg har jo ikke børn selv, desværre, men min niece på 19 har kørt den samme stil de sidste mange år, selvom den da er blevet en smule mere afdæmpet, end da den var på sit højeste. 

    Det kan være vildt frustrerende, hvordan humøret bare svinger fra det ene øjeblik til det andet. På den anden side kan jeg sagtens huske, hvor irriterende, jeg selv syntes, mine forældre var, dengang jeg selv var i den alder. Jeg var helt sikkert heller ikke nem at have boende. :-)


    thomsen 5-06-21 11:09

  • ★★★★★★0

    Har været 4 timer i Odense Zoo med familien og Lauges to uofficelle tanter...ganske hyggeligt, men det han gider slet, slet ikke gå på toilet andre steder end herhjemme, hos mormor/morfar og farmor. Og i børnehaven vil han gerne tisse, men han skider bare i bukserne, fordi han ikke vil gøre det på deres toilet.

    Guldager 5-06-21 15:25

  • ★★★★★★1

    Skal på shoppetur i dag. Synes egentlig det er meget hyggeligt, når man ved, hvad man skal have. Konen synes det er lidt træls dog.

    Men jeg gider ikke det der uplanlagte shopping, hvor man ser efter ting, man ikke har brug for.

    Frokost på Jensens Bøfhus bliver det også til...fint til prisen med frokostpriser

    Guldager 6-06-21 08:51

  • ★★0

    Jeg har døjet med et hold i ryggen hele weekend... ekstra irriterende, fordi jeg faktisk ikke ved hvad det skyldes. Men ingen tvivl om at der sidder noget i klemme. Det kræver lidt at jeg får hjælp til alt, hvilket er dybt frustrerende, håber sgu snart det løsner op.

    Tiany 6-06-21 12:45

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen