Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Playpilot har ikke svaret

    Tænkte at Lund var mere pålidelig;-)

    T. Nielsen13-06-21 15:10

  • ★★★★★1

    Hr. David Lund, et spørgsmål til dig. Er der nogen steder man kan se Van Damme filmen Full Love? Ved du det ikke, tænker jeg at ingen ved det;-)

    Nope. Filmen har en laaang og broget historie. Den er blevet vist på Cannes for et forholdsvist positivt publikum, men Van Damme var ikke helt tilfreds med resultatet selv, så den er endt i et post-produktions helvede med konstante løfter om en snarlig udgivelse i årevis (og konstante skift af titel frem og tilbage). Van Damme ser den helst kun udkomme, når han er 100% tilfreds med alt, da det er en historie/præstation/film som er meget personlig, og han har i lang tid ikke kunne finde en klipper, som han stoler på. Hans søn har overtaget klippearbejdet og post-produktionen, men det er vist snart et år siden. Det lovede ellers godt. Muligvis får vi den aldrig at se. Who knows? Jeg har efterhånden givet lidt op på den, men det er ellers en af de film, jeg længe har set allermest frem til. Den kan næsten kun skuffe.

    David Lund13-06-21 15:16

  • ★★★★★★0

    Ja så kan det godt være, at det er bedre at lade det blive ved "myten". Havde en ide om, at den nemlig var bedre og måske endda virkelig god, end en del af de mange senere års Van Damme film. Tak for et fyldigt svar. 

    T. Nielsen13-06-21 15:23

  • ★★★★★★0

    Opdagede lige at den er opført to gange på IMDb. Her står den som en "ny" film, der lander i år?

    www.imdb.com/title/tt11009590/

    T. Nielsen13-06-21 15:26

  • ★★★★★★0

    Tænkte at Lund var mere pålidelig;-)

    David = pålideligheden selv

    Wayne13-06-21 15:27

  • ★★★★★★0

    David = pålideligheden selv

    Når du læser hans svar, vil du vide hvorfor jeg spurgte ham:-D <3

    T. Nielsen13-06-21 15:29

  • ★★★★★★0

    Når du læser hans svar, vil du vide hvorfor jeg spurgte ham:-D <3

    Han er jo et omvandrende lexicon på JCVD ;-D

    Wayne13-06-21 15:40

  • ★★★★★0

    Opdagede lige at den er opført to gange på IMDb. Her står den som en "ny" film, der lander i år?

    www.imdb.com/title/tt11009590/

    Som sagt - det er sket hvert år. Jeg tror ikke på, at den udkommer, før jeg har udgivelsen i hånden. Flere gange har man kunne forudbestille, og den har endda haft en udgivelsesdato med kun få uger væk stående hos alle (bl.a. også Amazon), for at senere blive udskudt på ubestemt dato.

    David Lund13-06-21 16:13

  • ★★★★★★9

    Så døde min gamle ven, så medtaget af kræft at det var en lettelse at se ham få fred. Nåede at viske i hans øre, at jeg elskede ham og han svarede med svag stemme, lige måde sjant. Kort tid efter var han væk:-( 

    T. Nielsen14-06-21 18:04

  • ★★1

    Så døde min gamle ven, så medtaget af kræft at det var en lettelse at se ham få fred. Nåede at viske i hans øre, at jeg elskede ham og han svarede med svag stemme, lige måde sjant. Kort tid efter var han væk:-( 

    Det er godt nok gået stærkt:-(.

    kondolere og mange tanker til dig og hans famile.

    Weird_J14-06-21 18:07

  • ★★★1

    Så døde min gamle ven, så medtaget af kræft at det var en lettelse at se ham få fred. Nåede at viske i hans øre, at jeg elskede ham og han svarede med svag stemme, lige måde sjant. Kort tid efter var han væk:-( 

    Trist at høre, men godt han fik fred. Alt det bedste herfra!

    MadMartigan14-06-21 18:08

  • ★★★★1

    Så døde min gamle ven, så medtaget af kræft at det var en lettelse at se ham få fred. Nåede at viske i hans øre, at jeg elskede ham og han svarede med svag stemme, lige måde sjant. Kort tid efter var han væk:-( 

    Hvor ulideligt trist, tragisk og uretfærdigt det end er, så er det så hjertevarmende, at han har haft sine elskede så tæt på til sidst. Mine dybeste medfølelser og tanker til dig og hans familie.

    dyg14-06-21 18:12

  • ★★1

    Kondolere :( 

    Wangsgaard14-06-21 18:14

  • ★★★★7

    Det gør mig ondt at høre, Thomas. Varme tanker herfra.

    Min søster døde desværre også, meget pludseligt, lørdag aften.

    Hun blev indlagt onsdag, fordi hun havde svært ved at trække vejret. Hun havde haft en blodprop i den ene lunge i efteråret, en bivirkning ved kemoen og fik derfor blodfortyndende medicin.

    En røngtenundersøgelse viste i første omgang kun, at hun havde lungebetændelse i den ene lunge, men hendes iltoptag var ekstremt lavt. Lægen mente, at hun formentlig havde haft en blodprop mere, og at vævet i lungen var dødt. Min søster fik derfor at vide, at hun skulle regne med, at hun skulle bruge en iltflaske, også når hun kom ud, og at de ikke kunne love, om det ville blive så meget bedre igen, at hun kunne blive fri for den igen.

    Hun var først meget ked af det, men livede op, da en fysioterapeut fra det palliative team viste hende, at man også kunne få små iltflasker, der kunne være i en lille skuldertaske, så hun stadigvæk kunne gå ud med hunden og tage rundt og besøge folk. 

    Jeg talte med hende sidst i torsdags, og der var hun ved godt mod og havde affundet sig med, at situationen så ud, som den gjorde.

    Lørdag havde hun besøg af min mor og sin datter, og de hyggede sammen. Hun var i godt humør, og hendes tal for iltoptag så bedre ud, så hun stod formentlig til at kunne komme hjem efter weekenden. 

    Men vores forældre blev ringet op af hospitalet ved 23-tiden og fik at vide, at de skulle skynde sig derop, fordi hun havde fået hjertestop, og de arbejdede på hende. Men inden de havde fået samlet min niece op og var kommet frem, var min søster desværre borte. 

    Jeg har meget svært ved at tage ind, og jeg tænker, at det nok først går op for mig, når jeg tager til Sønderborg i morgen for at være sammen med de andre, og hun ikke er der.

    Vi vidste godt, at hun nok ikke ville blive en af dem, der kom til at overleve ti år med kræft, men derfor kom det alligevel som et stort chok, fordi der ikke var noget varsel om, at det var der, vi var. 

    Jeg er meget taknemmelig for, at jeg nåede at være sammen med hende i sidste uge, hvor jeg var dernede for at fejre vores fars 80 års fødselsdag. Selvom hun havde både gode og dårlige, mere smertefyldte dage, så nåede vi at få snakket sammen, gået en lang tur med hunden i skoven og ned til vandet, spillet lidt spil sammen og mobbet vores forældre, som vi plejede. 

    Men jeg er slet ikke parat til at tage afsked endnu. Hun var min "partner in crime," min store inspiration i forhold til at skrive, min fortrolige, og mit humoristiske forbillede. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal forstå en verden uden hende i.

    Min søster blev 56 år. Hun efterlader sig en datter på 19, der går i 2.g og kun lige er flyttet hjemmefra. 

    Undskyld for min wall-of-text, men jeg havde brug for at komme ud med det. 

    thomsen14-06-21 19:29

  • ★★★★2

    Det bedste herfra ven, men dæleme hvor det går stærkt med sådan noget :(

    Babo14-06-21 19:34

  • ★★★★★★2

    I har begge min dybeste medfølelse og jeg kondolerer. 

    davenport14-06-21 19:52

  • ★★★★★2

    Puha, nogle hårde oplevelser. Jeg kondolerer jer begge.

    Kruse14-06-21 20:01

  • ★★★★★2

    @Thomas og Thomsen -

    Det er godt nok nogle hårde uger i har været igennem. I har begge min dybeste medfølelse og jeg fik sgu tårer i øjnene, da jeg læste jeres meget rørende og smukke ord i har skrevet. 

    Alt det bedste, de varmeste tanker og en stor krammer herfra til jer begge.

    NightHawk14-06-21 20:22

  • ★★★★★★2

    Så døde min gamle ven, så medtaget af kræft at det var en lettelse at se ham få fred. Nåede at viske i hans øre, at jeg elskede ham og han svarede med svag stemme, lige måde sjant. Kort tid efter var han væk:-( 

    Øv øv - kondolerer, men godt han fik fred og godt du fik sagt farvel - trods alt 

    Wayne14-06-21 20:58

  • ★★★★★★1

    Det gør mig ondt at høre, Thomas. Varme tanker herfra.

    Min søster døde desværre også, meget pludseligt, lørdag aften.

    Hun blev indlagt onsdag, fordi hun havde svært ved at trække vejret. Hun havde haft en blodprop i den ene lunge i efteråret, en bivirkning ved kemoen og fik derfor blodfortyndende medicin.

    En røngtenundersøgelse viste i første omgang kun, at hun havde lungebetændelse i den ene lunge, men hendes iltoptag var ekstremt lavt. Lægen mente, at hun formentlig havde haft en blodprop mere, og at vævet i lungen var dødt. Min søster fik derfor at vide, at hun skulle regne med, at hun skulle bruge en iltflaske, også når hun kom ud, og at de ikke kunne love, om det ville blive så meget bedre igen, at hun kunne blive fri for den igen.

    Hun var først meget ked af det, men livede op, da en fysioterapeut fra det palliative team viste hende, at man også kunne få små iltflasker, der kunne være i en lille skuldertaske, så hun stadigvæk kunne gå ud med hunden og tage rundt og besøge folk. 

    Jeg talte med hende sidst i torsdags, og der var hun ved godt mod og havde affundet sig med, at situationen så ud, som den gjorde.

    Lørdag havde hun besøg af min mor og sin datter, og de hyggede sammen. Hun var i godt humør, og hendes tal for iltoptag så bedre ud, så hun stod formentlig til at kunne komme hjem efter weekenden. 

    Men vores forældre blev ringet op af hospitalet ved 23-tiden og fik at vide, at de skulle skynde sig derop, fordi hun havde fået hjertestop, og de arbejdede på hende. Men inden de havde fået samlet min niece op og var kommet frem, var min søster desværre borte. 

    Jeg har meget svært ved at tage ind, og jeg tænker, at det nok først går op for mig, når jeg tager til Sønderborg i morgen for at være sammen med de andre, og hun ikke er der.

    Vi vidste godt, at hun nok ikke ville blive en af dem, der kom til at overleve ti år med kræft, men derfor kom det alligevel som et stort chok, fordi der ikke var noget varsel om, at det var der, vi var. 

    Jeg er meget taknemmelig for, at jeg nåede at være sammen med hende i sidste uge, hvor jeg var dernede for at fejre vores fars 80 års fødselsdag. Selvom hun havde både gode og dårlige, mere smertefyldte dage, så nåede vi at få snakket sammen, gået en lang tur med hunden i skoven og ned til vandet, spillet lidt spil sammen og mobbet vores forældre, som vi plejede. 

    Men jeg er slet ikke parat til at tage afsked endnu. Hun var min "partner in crime," min store inspiration i forhold til at skrive, min fortrolige, og mit humoristiske forbillede. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal forstå en verden uden hende i.

    Min søster blev 56 år. Hun efterlader sig en datter på 19, der går i 2.g og kun lige er flyttet hjemmefra. 

    Undskyld for min wall-of-text, men jeg havde brug for at komme ud med det. 

    Kondolerer - det er da helt forfærdeligt trist - også når der så ud til at være lidt håb.

    Wayne14-06-21 21:00

  • ★★★★★★1

    Det gør mig ondt at høre, Thomas. Varme tanker herfra.

    Min søster døde desværre også, meget pludseligt, lørdag aften.

    Hun blev indlagt onsdag, fordi hun havde svært ved at trække vejret. Hun havde haft en blodprop i den ene lunge i efteråret, en bivirkning ved kemoen og fik derfor blodfortyndende medicin.

    En røngtenundersøgelse viste i første omgang kun, at hun havde lungebetændelse i den ene lunge, men hendes iltoptag var ekstremt lavt. Lægen mente, at hun formentlig havde haft en blodprop mere, og at vævet i lungen var dødt. Min søster fik derfor at vide, at hun skulle regne med, at hun skulle bruge en iltflaske, også når hun kom ud, og at de ikke kunne love, om det ville blive så meget bedre igen, at hun kunne blive fri for den igen.

    Hun var først meget ked af det, men livede op, da en fysioterapeut fra det palliative team viste hende, at man også kunne få små iltflasker, der kunne være i en lille skuldertaske, så hun stadigvæk kunne gå ud med hunden og tage rundt og besøge folk. 

    Jeg talte med hende sidst i torsdags, og der var hun ved godt mod og havde affundet sig med, at situationen så ud, som den gjorde.

    Lørdag havde hun besøg af min mor og sin datter, og de hyggede sammen. Hun var i godt humør, og hendes tal for iltoptag så bedre ud, så hun stod formentlig til at kunne komme hjem efter weekenden. 

    Men vores forældre blev ringet op af hospitalet ved 23-tiden og fik at vide, at de skulle skynde sig derop, fordi hun havde fået hjertestop, og de arbejdede på hende. Men inden de havde fået samlet min niece op og var kommet frem, var min søster desværre borte. 

    Jeg har meget svært ved at tage ind, og jeg tænker, at det nok først går op for mig, når jeg tager til Sønderborg i morgen for at være sammen med de andre, og hun ikke er der.

    Vi vidste godt, at hun nok ikke ville blive en af dem, der kom til at overleve ti år med kræft, men derfor kom det alligevel som et stort chok, fordi der ikke var noget varsel om, at det var der, vi var. 

    Jeg er meget taknemmelig for, at jeg nåede at være sammen med hende i sidste uge, hvor jeg var dernede for at fejre vores fars 80 års fødselsdag. Selvom hun havde både gode og dårlige, mere smertefyldte dage, så nåede vi at få snakket sammen, gået en lang tur med hunden i skoven og ned til vandet, spillet lidt spil sammen og mobbet vores forældre, som vi plejede. 

    Men jeg er slet ikke parat til at tage afsked endnu. Hun var min "partner in crime," min store inspiration i forhold til at skrive, min fortrolige, og mit humoristiske forbillede. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal forstå en verden uden hende i.

    Min søster blev 56 år. Hun efterlader sig en datter på 19, der går i 2.g og kun lige er flyttet hjemmefra. 

    Undskyld for min wall-of-text, men jeg havde brug for at komme ud med det. 

    For pokker Thomsen. Det er jeg godt nok ked af at læse. Det jo så trist så trist:-( Varme og omsorgsfulde tanker herfra til dig og jeres nærmeste og tak for tanken<3 

    Også tak til jer andre der har skrevet. Det gik hurtigt med RRH fra han skulle undersøges pga problemer med maven/afføringen og de fik mistanke om kræft til at han nu er død. Det var sidst i april. 12 maj fik han kræftdiagnosen, der var allerede røget 10-12 kg af ham (og han var ikke overvægtig). 

    T. Nielsen14-06-21 21:30

  • ★★★★1

    For fanden da også Thomsen, det gør mig virkeligt ondt!

    dyg14-06-21 21:48

  • ★★★★★★1

    Thomas - søger du stadig efter en brugt iPad?

    www.auktionshuset.dk/auktioner/apple-imacs-ipads-iphones-1/lots/543/apple-ipad-5th-generation-wi-fi-32gb--2017--momsfri

    Der er flere på auktionen

    Wayne15-06-21 09:11

  • ★★★★★★1

    Thomas - søger du stadig efter en brugt iPad?

    www.auktionshuset.dk/auktioner/apple-imacs-ipads-iphones-1/lots/543/apple-ipad-5th-generation-wi-fi-32gb--2017--momsfri

    Der er flere på auktionen

    Ja, det gør jeg jo egentlig nok, selv om vi har smidt den videre til familien. Tak for link. Jeg tjekker det lige ud. 

    T. Nielsen15-06-21 10:36

  • ★★★★★★0

    Ja, det gør jeg jo egentlig nok, selv om vi har smidt den videre til familien. Tak for link. Jeg tjekker det lige ud. 

    Var så lidt ;-)

    Wayne15-06-21 10:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen