Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Tillykke med købet til sønnike:)

    Takker, han er helt oppe at køre - det er ret stort for ham :-)

    Wayne16-06-21 23:11

  • ★★★★★★1

    En pudsig ting i går, da jeg talte med lægen. Jeg understregede over for hende, at jeg naturligvis ikke gik og tænkte at det jeg fortalte hende havde noget med vaccinerne at gøre, men at jeg i hele perioden efter jeg havde gået AZ vaccinen havde som var min sygdom blevet værre, med mere hoste, feberfornemmelse og generelt ubehag, men at jeg efter andet stik med Moderna havde fået det bedre end længe. Jeg tilskrev det selv tilfældigheder og det er det sikkert også. Men lægen sagde at sådan havde hun oplevet flere og at hun ikke kunne udelukke en sammenhæng. Særligt med det jeg sagde om AZ sagde hun. Der blev også noteret flittigt og det med AZ blev tilføjet min journal. Hmmm…..

    T. Nielsen17-06-21 07:53

  • ★★★★2

    494 dage gik der fra jeg sidste gang var på kontoret til i dag, hvor jeg endeligt er tilbage. Det er en enormt mærkelig fornemmelse, men alligevel føles det næsten som om, jeg ikke har været væk.

    dyg17-06-21 11:23

  • ★★★★★0

    Så blev jeg også korthåret igen. Lige i tide til den store hedebølge. Rart at komme af med det nok længste hår jeg nogensinde har haft.

    Kruse17-06-21 13:25

  • ★★★★★★0

    Jeg skal til frisør på næste torsdag. Det er første gang i flere år. Plejer at trimme det ned selv. Men nu har det fået lov at vokse, så jeg kan få lidt frisure:) 

    T. Nielsen17-06-21 13:28

  • ★★★★0

    overvejer et buzz cut som man kalder det, hos min frisør, tør ikke selv at eksperimentere :)

    Babo17-06-21 13:33

  • ★★★★★0

    overvejer et buzz cut som man kalder det, hos min frisør, tør ikke selv at eksperimentere :)

    Du’ sgu ikke så punk, Babo!

    David Lund17-06-21 14:05

  • ★★★★0

    Du’ sgu ikke så punk, Babo!

    :D

    Babo17-06-21 14:16

  • ★★★★★★1

    Så skru dog ned for varmen 

    Wayne17-06-21 14:57

  • ★★★0

    Ups, endte i hængekøjen igen med en kold zero og noget arbejde :)

    Gormanden17-06-21 15:24

  • ★★★★2

    Så skru dog ned for varmen 

    Ja, fuck det er varmt! 

    Der kom i det mindste én god ting ud af Corona nedlukningen: i stedet for udlandsrejse købte vi sidste år et sommerhus i Nordjylland.

    Med indbygget air-condition. :-)

    Jeg sidder p.t. indenfor i en dejlig afkølet stue og ser Ash vs Evil Dead med en rom & cola i hånden.

    S. Rico17-06-21 16:40

  • 2

    Ja, fuck det er varmt! 

    Der kom i det mindste én god ting ud af Corona nedlukningen: i stedet for udlandsrejse købte vi sidste år et sommerhus i Nordjylland.

    Med indbygget air-condition. :-)

    Jeg sidder p.t. indenfor i en dejlig afkølet stue og ser Ash vs Evil Dead med en rom & cola i hånden.

    Det må godt nok være nogle luksusferier du tager på, når du får råd til et sommerhus ved at sløjfe en udenlandsrejse.

    Verbal17-06-21 17:03

  • ★★★★★★1

    Ja, fuck det er varmt! 

    Der kom i det mindste én god ting ud af Corona nedlukningen: i stedet for udlandsrejse købte vi sidste år et sommerhus i Nordjylland.

    Med indbygget air-condition. :-)

    Jeg sidder p.t. indenfor i en dejlig afkølet stue og ser Ash vs Evil Dead med en rom & cola i hånden.

    Fy for pokker - det gad jeg ikke, eller jo - men heldigvis har jeg god skygge bagerst i haven med en god brise - så tænker vi ender der med mad og skærm kl 18. :-)

    Wayne17-06-21 17:14

  • ★★★★1

    Det må godt nok være nogle luksusferier du tager på, når du får råd til et sommerhus ved at sløjfe en udenlandsrejse.

    Njaaa - jeg sagde vel ikke, at det gik lige op. Og sommerhuset blev så heller ikke ligefrem købt kontant. 

    Men faktisk har vi indtil videre sparet penge på hele 5 planlagte udlandsrejser (2 x sommerferie, efterårsferie, vinterferie, og påskeferie).

    Til gengæld kører vi begge rundt i gamle skodbiler (5-10 år gammel Opel Astra og Honda Civic). Der er rigtig mange - især her i Jylland - der kører rundt i helt nye Audi, BMW og Mercedes. Folk bruger gladeligt en halv million kr. på en ny bil hver tredje år. Men de samme folk synes det er luksus at bruge 100.000 kr. på en ferie. Jeg foretrækker klart at spare i hverdagen og fyre pengene af på ferier - end omvendt. Men det er selvfølgelig smag og behag.

    S. Rico17-06-21 17:33

  • ★★★★1

    Fy for pokker - det gad jeg ikke, eller jo - men heldigvis har jeg god skygge bagerst i haven med en god brise - så tænker vi ender der med mad og skærm kl 18. :-)

    "Fy for pokker" til rom & cola eller til Ash vs Evil Dead?

    S. Rico17-06-21 17:35

  • ★★★★★★1

    "Fy for pokker" til rom & cola eller til Ash vs Evil Dead?

    Det var vist bare et stænk af misundelse til begge dele 

    Wayne17-06-21 17:55

  • ★★★★0

    Går en tur langs Vesterhavet. Der er godt nok mange mennesker her ved Blokhus.

    Kom så forbi en restaurant hvor der er opsat storskærm. Der bliver vist spillet en eller anden fodboldkamp. Ud fra folks interesse i kampen kunne det tyde på, at Danmark måske er med??

    S. Rico17-06-21 18:42

  • ★★★★★★0

    Går en tur langs Vesterhavet. Der er godt nok mange mennesker her ved Blokhus.

    Kom så forbi en restaurant hvor der er opsat storskærm. Der bliver vist spillet en eller anden fodboldkamp. Ud fra folks interesse i kampen kunne det tyde på, at Danmark måske er med??

    1-0 DK

    Wayne17-06-21 18:44

  • ★★★★0

    1-0 DK

    Sejt! 
    Over hvem?

    S. Rico17-06-21 18:47

  • ★★★★★★1

    Ups, endte i hængekøjen igen med en kold zero og noget arbejde :)

    Troede lige du skrev ZeroCool…..:)

    T. Nielsen17-06-21 18:48

  • ★★★★★★0

    Sejt! 
    Over hvem?

    OMG ;-D

    Wayne17-06-21 18:55

  • ★★★★0

    Troede lige du skrev ZeroCool…..:)

    S. Rico17-06-21 18:56

  • ★★★★★★1

    Ups, endte i hængekøjen igen med en kold zero og noget arbejde :)

    Den nupper Ronaldo ikke …

    Wayne17-06-21 18:57

  • ★★★★0

    OMG ;-D

    Det land har jeg aldrig hørt om.

    Orkernes MidGård ?

    S. Rico17-06-21 18:59

  • ★★★★★★0

    Skulle bare lige tjekke nyheder på EB...havde glemt, der var landskamp :) - det bimlede lidt med deres (håbløst overbrugte) breaking news.

    Guldager17-06-21 19:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen