Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    NightHawK og Babo jeg er skuffet over ikke at læse om det her fra jer som det første.

    bloody-disgusting.com/movie/3672729/popular-youtube-critic-chris-stuckmann-directing-horror-movie-shelby-oaks/

    Jeg følger Chris Stuckmann jævnligt og har også set hans kortfilm og fulgt med i de videoer, han har lavet der mere præcist handler om hans store drøm om at blive filminstruktør. :)

    I en af de videoer nævnte Stuckmann på et tidspunkt, at han var i forhandlinger om at skulle lave en spillefilm, men at han ikke måtte fortælle hvad projektet gik ud på. Det var jo heller ikke 100% sikkert på det tidspunkt, om det overhovedet blev til noget.

    Men jeg tænker, at "Shelby Oaks" må være det projekt han har teaset omkring. Det er bare super fedt for ham, at det lykkedes og fedt også at høre lidt mere om filmens handling. Stuckmann lavede også denne helt nye video i går, hvor han snakker om sin kommende horror-film. :)

    youtu.be/_gtYXbWc3oI

    NightHawk 7-07-21 16:13

  • ★★★★★★1

    Ud og jag den næste - gamle jas :-D

    Snakker vi jobs?:-D

    T. Nielsen 7-07-21 16:27

  • ★★★★1

    Jeg følger Chris Stuckmann jævnligt og har også set hans kortfilm og fulgt med i de videoer, han har lavet der mere præcist handler om hans store drøm om at blive filminstruktør. :)

    I en af de videoer nævnte Stuckmann på et tidspunkt, at han var i forhandlinger om at skulle lave en spillefilm, men at han ikke måtte fortælle hvad projektet gik ud på. Det var jo heller ikke 100% sikkert på det tidspunkt, om det overhovedet blev til noget.

    Men jeg tænker, at "Shelby Oaks" må være det projekt han har teaset omkring. Det er bare super fedt for ham, at det lykkedes og fedt også at høre lidt mere om filmens handling. Stuckmann lavede også denne helt nye video i går, hvor han snakker om sin kommende horror-film. :)

    youtu.be/_gtYXbWc3oI

    God video og smukt budskab han sender til nutidens filminteresserede, der ønsker at instruere film. Vi lever da også heldigvis i en tid, hvor mulighederne er mange. Men jeg er spændt på at se om han rent faktisk også har et talent. Tiden må vise. 

    Babo 7-07-21 19:03

  • ★★★★★★1

    Snakker vi jobs?:-D

    Skurk ;-D

    Wayne 7-07-21 19:18

  • 0

    Sidder og nyder et glas rose ovenpå en fantastisk bjergetape, hvor der i ren sympati også lige røg 40 km i benene på home-traineren samtidigt med. Nu har jeg så lovet fruen at "se" kampen i aften, men mon dog hun opdager hvis jeg ser lidt counterstrike på ipad'en imens ^^ 

    Camie 7-07-21 19:25

  • ★★★★★★0

    Har malet sønnikes værelse i dag, og gik lidt i panik til putning, fordi jeg ikke vidste om han måtte sove derinde...

    Men malingen er tør, blev færdig kl 14 og der har været åben vindue og dør hele dagen. Så tror det går. Det er vandbaseret med den bedste rating.

    Og fik byttet vores brænde for en flaske Fernet Branca :)

    Guldager 7-07-21 20:26

  • ★★★★★0

    Nå lidt godt nyt er der da nu, ser ud til Nordisk film, og Cinemaxx er blevet enige om noget, eller enig om at være uenig, uanset, så er forsalget til Suicide Squad begyndt, og det er en WB titel.

    Så er det blot Disney der mangler.

    Elwood 8-07-21 13:22

  • ★★★★★★0

    Så bliver OL uden tilskuere. Godt de fik bygget alt det, til ingen verdens nytte.

    davenport 8-07-21 16:10

  • ★★★★2

    Vores hus er under angreb af tordenfluer. Altså de der bittesmå sataner, som sætter sig overalt. Især på hvide overflader, på huden hvor de kilder og kløer. Og så elsker de at kravle ind under computerskærme og glasbilledrammer, hvor de ender med at dø og bliver siddende som klamme små sorte lig.

    Jeg HADER dem, og de skal dø alle sammen !!!

    "Wipe them out. All of them"

    S. Rico 8-07-21 16:35

  • ★★★★★★0

    Godt de fik bygget alt det, til ingen verdens nytte.

    Så ligesom et normalt OL.

    Zero Cool 8-07-21 17:01

  • ★★★★★★0

    Vores hus er under angreb af tordenfluer. Altså de der bittesmå sataner, som sætter sig overalt. Især på hvide overflader, på huden hvor de kilder og kløer. Og så elsker de at kravle ind under computerskærme og glasbilledrammer, hvor de ender med at dø og bliver siddende som klamme små sorte lig.

    Jeg HADER dem, og de skal dø alle sammen !!!

    "Wipe them out. All of them"

    De yder at yngle i afløb, har jeg læst. Så måske i skal få renset disse?

    T. Nielsen 8-07-21 17:43

  • 2

    Jeg HADER dem, og de skal dø alle sammen !!!

    "Wipe them out. All of them"

    "The only good bug, is a dead bug!"

    Camie 8-07-21 17:46

  • ★★★0

    "Wipe them out. All of them"

    Star wars citat fra palpatine? Nr III?

    Gormanden 8-07-21 18:17

  • ★★★★0

    Star wars citat fra palpatine? Nr III?

    Ja og nej. Det er Palpatine, men fra Episode I :-)

    S. Rico 8-07-21 19:45

  • ★★★★0

    De yder at yngle i afløb, har jeg læst. Så måske i skal få renset disse?

    Tak for tippet.

    Men det er næppe det som er problemet i vores tilfælde. Afløbene bliver renset rimelig tit - bl.a. fordi vi er tre piger i vores hus, og med alle deres mange bade og lange hår, så stopper det hurtigt til.

    De små sataner flyver ind i huset fra en mark, som ligger foran vores hus. Jeg læste engang, at de søger ind i husene, når temperaturen og fugtigheden er tilpas høj (eller rettere: utilpas høj).

    S. Rico 8-07-21 19:51

  • ★★★★★★2

    Så ligesom et normalt OL.

    Og ligesom film, musik og tegneserier der også er til ingen verdens nytte ;)

    Guldager 8-07-21 20:37

  • ★★★★★★2

    Og ligesom film, musik og tegneserier der også er til ingen verdens nytte ;)

    Jeg skal ikke kunne udelukke at jeg husker forkert her, men jeg kan ikke lige komme på musik, film og tegneserier, der har bygget hele byer op, der står og forfalder efterfølgende, bare for at nogle rige folk kan blive rigere, samt få sig en spiller til damer i meget små beach volley-uniformer. :)

    Zero Cool 8-07-21 21:08

  • ★★★★★★1

    Men der er også millioner af mennesker, der lever af sport, hvor det er deres højeste mål at vinde OL. For mange sportsgrene er det jo den største af alle konkurrencer. 

    Og mange film bliver da lavet netop for at gøre andre folk rigere? 

    Men min pointe var mest af alt, at langt det meste vi interesser os for, er til ingen verdens nytte - hvilket nok var meget skjult i min korte sætning :)

    Guldager 8-07-21 21:44

  • ★★★★★★0

    Man kan vel også leve af sport, uden at efterlade et spor af korruption og forladte bygninger efter sig?

    Altså, jeg er ret ligeglad med hvad folk bruger deres tid på, min kommentar svarede meget specifikt på "godt de fik bygget alt det, til ingen verdens nytte".

    Bygninger, du ved, ikke interesser.

    Zero Cool 8-07-21 21:48

  • ★★★★★★0

    Bygninger, du ved, ikke interesser

    Ah, troede du mente, at OL geberelt var til ingen verdens nytte:)

    Hvilket jeg for i øvrigt mener, at nærmest alt er...Men den uddybning må komme i morgen, for nu er det sengetid her.

    Guldager 8-07-21 21:54

  • ★★★★★★0

    Men den uddybning må komme i morgen

    Ikke for min skyld. Men hvis du vil underholde andre med det, skal jeg ikke holde dig tilbage.

    Zero Cool 8-07-21 21:55

  • ★★★0

    Ja og nej. Det er Palpatine, men fra Episode I :-)

    Ah ja, som Darth Sidious i hologram, det rigtigt :)

    Gormanden 8-07-21 21:55

  • ★★★★★★0

    Var til aftendruk ved min kones kusine. Det udviklede sig Hun kunne ikke forstå der var vand i haven, så efter lidt snak, ankom vandværket og 4 håndværkere med rendegraver, og gravede hele hendes have op. Jeg sad jo som normalt, bare med et glad hvidvin og overvågede slagets gang. Jeg ved ikke hvad det endte med, da drengene begyndte at opføre sig som små svin, så vi måtte tage hjem. 

    davenport 8-07-21 23:45

  • ★★0

    Jeg vil se disc 2 sæson 10 af Married With Children på dvd.

    Mangler cirka halvanden sæson, så er jeg helt færdig med hele serien på 262 afsnit, ialt.

    Ryder666 8-07-21 23:57

  • ★★★★★★1

    Vores hus er under angreb af tordenfluer. Altså de der bittesmå sataner, som sætter sig overalt. Især på hvide overflader, på huden hvor de kilder og kløer. Og så elsker de at kravle ind under computerskærme og glasbilledrammer, hvor de ender med at dø og bliver siddende som klamme små sorte lig.

    Jeg HADER dem, og de skal dø alle sammen !!!

    "Wipe them out. All of them"

    Enig - værste kryb er findes

    Wayne 9-07-21 01:55

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen