Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Var der fri adgang for offentligheden, eller var du en del af pressen? For ham der stod vagt ved døren, sagde at jeg bare kunne tage chancen og prøve at snige mig ind....men jeg ville ikke risikeres at smides ud, specielt ikke med den gode plads jeg i forvejen havde.

    Presse. Har aldrig set folk uden akkreditering derinde, så vildt nok hvis en vagt ville lukke dig ind. Han kan miste sin stilling på det.

    David Lund 9-08-21 12:41

  • ★★0

    Presse. Har aldrig set folk uden akkreditering derinde, så vildt nok hvis en vagt ville lukke dig ind. Han kan miste sin stilling på det.

    Okay, så giver det mening...jeg talte timer, og ventede trofast i godt 10 timer....vagten studsede også over at jeg kom igen, men ved at stille mig ved indgangen til pressemøde, på forreste række, var der 100% bid...og selv om der var tyske kendisser på den røde løber, lod jeg dem skrive i bogen. Senere på aftenen da pressemøderne vist var overstået, var jeg træt af at jeg havde købt en der bog med blanke sider, så lod kendte tyske skrive i bogen. Angela Merkel var vist dukket op til Martin Scorsese Rolling Stones dokumentar Shine a Light...og hun var en af dem der skrev i bogen. Der var endda også en der tog et billede af mig der var ved at få en signatur af en kendt tysk babe...kan ikke huske navnet, men selv om jeg gik imod mine principper, ville jeg ikke gå tomhændet hjem. Werner Herzog var også på pladsen, på den rigtige side af den røde løber.

    Ryder666 9-08-21 13:12

  • ★★★★★★0

    Tror desværre der er alt alt for mange lande og ledere der slet ikke kan/vil/tør/magter rykke nok. Selv i et oplyst land som vores er vi jo ret slow (mig selv inklusiv…spiser jo forsat for meget kød, streamer for meget osv osv)

    Enig - vi er selv nogle svin.

    Og er der ikke noget med at Danmark pynter på det hele ved at købe Co2 aflad i u-lande?

    Wayne 9-08-21 13:33

  • ★★6

    Min nye hobby er at gå ind og svarer Saszline lidt igen på Twitter til hendes konspirationsteorier og usandheder. Ved godt det ikke nytter noget men kan bare ikke lade vær. Gad vide hvornår jeg bliver blokeret :D 

    Wangsgaard 9-08-21 21:36

  • ★★★★★★1

    Min nye hobby er at gå ind og svarer Saszline lidt igen på Twitter til hendes konspirationsteorier og usandheder. Ved godt det ikke nytter noget men kan bare ikke lade vær. Gad vide hvornår jeg bliver blokeret :D 

    Kan man læse med, uden at have Twitter?

    T. Nielsen 9-08-21 21:49

  • ★★1

    Kan man læse med, uden at have Twitter?

    Du kan prøve twitter.com/saselines :) 

    Wangsgaard 9-08-21 21:57

  • ★★★★★★0

    Du kan prøve twitter.com/saselines :) 

    Shit hvor er hun skudt! 

    T. Nielsen 9-08-21 22:07

  • ★★★★★★0

    Jeg kunne ikke lade være med at smile lidt, over noget jeg hørte en 9-10 årig pige fortælle sine veninder i morges, da jeg fulgte vores den store i skole til hendes første dag i 2. klasse.

    Meget dramatisk: ”Al vores strøm gik i går, i hele huset. Så vi havde intet internet”:-D

    T. Nielsen 9-08-21 22:37

  • ★★★★★2

    Min nye hobby er at gå ind og svarer Saszline lidt igen på Twitter til hendes konspirationsteorier og usandheder. Ved godt det ikke nytter noget men kan bare ikke lade vær. Gad vide hvornår jeg bliver blokeret :D 

    Du fik til gengæld tørt på af en anden bruger kan jeg se:

    Du skal til optikeren. Du er jo næsten blind. Der er ingen vaccine fordi der var ingen COVID-19 virus før gift indsprøjtningerne startede. Vågn op

    Hvordan man kan være så virkelighedsfjern er uforståeligt for mig.

    Kruse 9-08-21 23:06

  • ★★2

    Du fik til gengæld tørt på af en anden bruger kan jeg se:

    Hvordan man kan være så virkelighedsfjern er uforståeligt for mig.

    Det har jeg slet ikke set. Synes ikke Twitter er særlig bruger venlig :D. Ja jeg taler for døve ører og derfor skal jeg stoppe :D

    Wangsgaard10-08-21 07:43

  • ★★★★★★1

    Det har jeg slet ikke set. Synes ikke Twitter er særlig bruger venlig :D. Ja jeg taler for døve ører og derfor skal jeg stoppe :D

    Det tror jeg desværre ofte man gør på nettet i debattråde og lignende. Nettet kunne ellers godt bruge flere som dig, der kan svare folk igen med argumenter, så godt underbygget af fakta. 

    T. Nielsen10-08-21 08:17

  • ★★★★★★1

    Så starter den mindste i 0. klasse i dag:) En stor dag, for hele familien. De begynder begge to også til musik i dag. Det er jeg glad for de er motiveret for.

    T. Nielsen10-08-21 08:18

  • ★★★★5

    Det har jeg slet ikke set. Synes ikke Twitter er særlig bruger venlig :D. Ja jeg taler for døve ører og derfor skal jeg stoppe :D

    Jeg bliver enormt harm over alle de idioter, der kommer med dybt tåbelige og på kanten af skadelige kommentarer til hele pandemi og vaccine debatten online. Men jeg er også godt klar over, at det er en håbløs kamp, og derfor er jeg holdt op med at læse, hvad idioterne skriver.

    Problemet er, at de godtroende idioter, der læser kommentarerne kun ser konspirationsteorierne, og praktisk talt ingen er, der taler imod de tåbelige teorier, og dermed tror, at alle har den holdning.. 

    dyg10-08-21 08:56

  • ★★★★★★0

    Jeg bliver enormt harm over alle de idioter, der kommer med dybt tåbelige og på kanten af skadelige kommentarer til hele pandemi og vaccine debatten online. Men jeg er også godt klar over, at det er en håbløs kamp, og derfor er jeg holdt op med at læse, hvad idioterne skriver.

    Problemet er, at de godtroende idioter, der læser kommentarerne kun ser konspirationsteorierne, og praktisk talt ingen er, der taler imod de tåbelige teorier, og dermed tror, at alle har den holdning.. 

    Du siger det ret præcist som jeg tænker det. 

    T. Nielsen10-08-21 11:06

  • ★★★★★★0

    Jeg bliver enormt harm over alle de idioter, der kommer med dybt tåbelige og på kanten af skadelige kommentarer til hele pandemi og vaccine debatten online. Men jeg er også godt klar over, at det er en håbløs kamp, og derfor er jeg holdt op med at læse, hvad idioterne skriver.

    Problemet er, at de godtroende idioter, der læser kommentarerne kun ser konspirationsteorierne, og praktisk talt ingen er, der taler imod de tåbelige teorier, og dermed tror, at alle har den holdning.. 

    De fortjener ikke at man bruger to sekunder af sin tid på dem - de er udenfor pædagodisk rækkevidde!

    Wayne10-08-21 11:38

  • ★★★★★★0

    Så er jeg hjemme efter 2. dag i første klasse. (Jeg er nødt til at være med, for at oplære de nye lærere i diabetes.) Men hvor er det dog et gabende kedeligt, larmende sted. Og det er som om lærerne ikke sætter min dreng på plads, når han ikke gør som der bliver sagt. Det er nok fordi jeg er der, så jeg trak mig for nogle af timerne, og sad bare udenfor døren ved et bord og læste. Men klasselæreren er vaks, og havde tastet de korrekte kulhydrater ind, selv om jeg kun viste hende det en gang i går. Det var jeg noget benovet over, og jeg roste hende også for det. 

    davenport10-08-21 14:40

  • ★★★★★★0

    Får først elever i morgen, men det bliver sgu godt at komme rigtig i gang igen. Skal have min egen 7. klasse, en ny 7. klasse, og en 9. klasse, jeg har haft siden de gik i 7. Ikke så mange klasser, men hver fredag får til efteruddannelse til geografilærer.

    Guldager10-08-21 14:56

  • ★★★★★★0

    Nogen her med viden om lyd? Jeg har altid vendt min subwoofer med front mod mig. Men jeg har fået fortalt, at det kan give en god effekt at smide fronten mod væggen (forudsat den står tæt på en selvfølgelig). Nogen der ved om det lyder korrekt?

    T. Nielsen10-08-21 16:32

  • 0

    De er i gang med at lægge ny asfalt på vejen i mit område. For et par uger siden var det fortovet det fik en tur. På lang sigt er det sikkert meget fint, men lige når det står på er det da ret irriterende med alt den larm. Ikke mindst når jeg også skal arbejde. Omvendt så lyner or tordner det også så det opvejer da lidt af det.

    Kiyonji10-08-21 17:15

  • ★★★★★0

    De er i gang med at lægge ny asfalt på vejen i mit område. For et par uger siden var det fortovet det fik en tur. På lang sigt er det sikkert meget fint, men lige når det står på er det da ret irriterende med alt den larm. Ikke mindst når jeg også skal arbejde. Omvendt så lyner or tordner det også så det opvejer da lidt af det.

    Jeg prøvede engang, at de gik i gang med asfaltarbejde lige udenfor mit vindue, da det blev midnat - så dejligt når man havde sovet dårligt natten i forvejen, og så se frem til, at slet ikke sove næste nat også…

    David Lund10-08-21 17:32

  • 0

    Jeg prøvede engang, at de gik i gang med asfaltarbejde lige udenfor mit vindue, da det blev midnat - så dejligt når man havde sovet dårligt natten i forvejen, og så se frem til, at slet ikke sove næste nat også…

    Det gør de heldigvis ikke her. Det er 7-18. Jeg tror ikke engang de må arbejde udenfor disse arbejdstider. Det er da også uforskammet at gøre sådan noget om aftenen og natten, synes jeg i hvert fald.

    Kiyonji10-08-21 17:52

  • ★★★★1

    Nogen her med viden om lyd? Jeg har altid vendt min subwoofer med front mod mig. Men jeg har fået fortalt, at det kan give en god effekt at smide fronten mod væggen (forudsat den står tæt på en selvfølgelig). Nogen der ved om det lyder korrekt?

    SUB kan jeg huske var det mest besværlige at placere, dengang jeg makkede i mit 7.2 dali system. Jeg prøvede mange løsninger. Det med væggen kunne være en løsning da det giver refleksioner. Jeg placerede min til at begynde med i hjørnet, dernæst længere midt for og har endda prøvet bag. 

    Babo10-08-21 18:00

  • ★★★★★0

    Det gør de heldigvis ikke her. Det er 7-18. Jeg tror ikke engang de må arbejde udenfor disse arbejdstider. Det er da også uforskammet at gøre sådan noget om aftenen og natten, synes jeg i hvert fald.

    Jeg gik også ud og snakkede med dem, men det var åbenbart blevet varslet via en eller anden hjemmeside, og så måtte man gerne. Bullshit I say!

    David Lund10-08-21 18:08

  • ★★★★★★0

    Da subben kom frem, var det ligemeget hvor den stod. Men det kan selvfølgelig have ændret sig mange gange siden.

    davenport10-08-21 18:40

  • ★★★★★★0

    SUB kan jeg huske var det mest besværlige at placere, dengang jeg makkede i mit 7.2 dali system. Jeg prøvede mange løsninger. Det med væggen kunne være en løsning da det giver refleksioner. Jeg placerede min til at begynde med i hjørnet, dernæst længere midt for og har endda prøvet bag. 

    Bag sofaen?

    T. Nielsen10-08-21 18:57

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen