Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Du har ikke høje tanker om ungernes kreative talenter ;-D

    Jo deres far her synes de er flotte:D Men ikke om mine evner og i et øde område i øsende regnvejr og hård blæst, er det vist kun skraldefolkene der kommer forbi…hvis vi er heldige:)

    Men tak for tilliden. Kommer du forbi, får du en gratis (lys sten med smilende sol på, mit design;)

    T. Nielsen21-10-21 11:46

  • ★★★★★★0

    Jeg ville da hellere nyde en god frokost i Madkælderen, end at se på utilgiveligt dårligt cirkus i Kolding Storcenter.. ;)

    davenport21-10-21 11:57

  • ★★★★★★0

    Det giver mening :)

    Tager mig en lille lur før jeg skal ud at drikke og høre EYES, Riverhead og Kill Trip (som jeg ikke kender). Har dog lidt ondt af Pia, for Lauge har været I vanvittig overdrive hele ferien...

    Guldager21-10-21 12:32

  • ★★★★★★0

    Jeg ville da hellere nyde en god frokost i Madkælderen, end at se på utilgiveligt dårligt cirkus i Kolding Storcenter.. ;)

    Det jo derfor du skal tænke positivt;-P 

    T. Nielsen21-10-21 12:40

  • ★★★1

    En af mine naboer holder fest i dag. Hun arbejder på en skole og holder ferie ligesom skolebørnene. Jeg skal jo på aftenarbejde, men er hjemme og holde weekend ved midnat. Så kigger jeg ind til festen og drikker et par fyraftensøl. Det prøvede jeg også i sommers. Det er lidt en speciel oplevelse, for så er jeg jo ædru og alle de andre godt overrislet på det tidspunkt. Det skal nok blive sjovt,

    Aranyhajú Nyárszépe21-10-21 12:49

  • ★★★0

    Lav en bod udenfor - der er måske penge i skidtet?

    Ellers kan de altid forære dem væk i julegave.

    Da jeg var barn lavede vi askebægere i ler i skolen (Pølsemetoden). De sikkert bragt megen glæde ved juletid.

    Aranyhajú Nyárszépe21-10-21 12:54

  • ★★★★★★0

    En af mine naboer holder fest i dag. Hun arbejder på en skole og holder ferie ligesom skolebørnene. Jeg skal jo på aftenarbejde, men er hjemme og holde weekend ved midnat. Så kigger jeg ind til festen og drikker et par fyraftensøl. Det prøvede jeg også i sommers. Det er lidt en speciel oplevelse, for så er jeg jo ædru og alle de andre godt overrislet på det tidspunkt. Det skal nok blive sjovt,

    Jeg bliver total stresset af at komme sent til fester. Plejer at drikke mig lynfuld så :)

    Guldager21-10-21 12:57

  • ★★★0

    Jeg bliver total stresset af at komme sent til fester. Plejer at drikke mig lynfuld så :)

    jep, forstår dig - en bunder af et par glas iskolde vodkaer og så er det indhentet på no time

    Gormanden21-10-21 13:06

  • ★★★★8

    Går maks. ind på træning i øjeblikket.

    Jeg har ellers haft en virkelig dårlig periode den sidste måned.

    Jeg valgte at trappe lidt ned på min medicin, fordi jeg følte, at jeg var inde i en boble og ikke rigtigt har kunne forholde mig ordentlig til min søsters død i forsommeren.

    Medicin tager både toppen og bunden af følelsesregisteret, og så bliver alting en smule leverpostej. Man bliver en lille smule ligeglad med det hele. Det har været rigtig ubehageligt at føle på den måde i forhold til min søster, og det var ved at drive mig til vanvid.

    Jeg vidste så også godt, at det ville være det værst tænkelige tidspunkt at gå ned i dosis, fordi jeg i forvejen plejer at ryge i et hul her henover efteråret, når alting bliver mørkt og koldt og trist. Men jeg valgte at gøre det alligevel, fordi alternativet føltes værre.

    Så den sidste måned har jeg været helt ude i tovene, meldt fra til de fleste af mine aktiviteter og konstant været fem minutter fra at hoppe ud foran et tog.

    Jeg nåede til et skillepunkt i torsdags, hvor jeg måtte indse, at enten måtte jeg gøre noget, eller også ville det ende med en indlæggelse eller det, der var værre. Så jeg endte med at tage i Fitness World og træne. Jeg var der bare i 45 minutter, men det alene var nok til, at humøret kom en smule op. Fredag fortsatte jeg med at smutte i svømmehallen, og så har jeg ellers vekslet hver/ hveranden dag med at styrketræne, svømme eller tage til karate. 

    Jeg har lovet mig selv, at jeg maks. må holde en enkelt dags pause for at restituere. For ellers bliver det hurtigt for svært for mig at komme afsted igen, og jeg kan med det samme mærke det på humøret de dage, hvor jeg ikke får trænet.

    Det er nok en smule desperat lige i øjeblikket, men jeg kan mærke, at det gør mig godt. Jeg føler, at jeg har gjort noget godt for mig selv hver gang; jeg sover bedre om natten, og så kan jeg allerede se og mærke det på vægten. 

    Jeg har en lille gulerod i form af, at jeg er kommet til at sige ja til en julefrokost ude i byen til sådan et stort fællesarrangement den 4/12, og det ville være fedt, hvis jeg rent faktisk kunne komme afsted og kunne passe en af mine skjorter. 

    thomsen21-10-21 14:07

  • ★★★★1

    Går maks. ind på træning i øjeblikket.

    Godt kæmpet, Thomsen! Jeg er heldigvis forskånet for lignende, men når jeg selv er nede i et hul, så kan jeg godt genkende, at motion er noget af det eneste, der kan få mig på højkant igen.

    dyg21-10-21 14:22

  • ★★★★★1

    Går maks. ind på træning i øjeblikket.

    Jeg har ellers haft en virkelig dårlig periode den sidste måned.

    Jeg valgte at trappe lidt ned på min medicin, fordi jeg følte, at jeg var inde i en boble og ikke rigtigt har kunne forholde mig ordentlig til min søsters død i forsommeren.

    Medicin tager både toppen og bunden af følelsesregisteret, og så bliver alting en smule leverpostej. Man bliver en lille smule ligeglad med det hele. Det har været rigtig ubehageligt at føle på den måde i forhold til min søster, og det var ved at drive mig til vanvid.

    Jeg vidste så også godt, at det ville være det værst tænkelige tidspunkt at gå ned i dosis, fordi jeg i forvejen plejer at ryge i et hul her henover efteråret, når alting bliver mørkt og koldt og trist. Men jeg valgte at gøre det alligevel, fordi alternativet føltes værre.

    Så den sidste måned har jeg været helt ude i tovene, meldt fra til de fleste af mine aktiviteter og konstant været fem minutter fra at hoppe ud foran et tog.

    Jeg nåede til et skillepunkt i torsdags, hvor jeg måtte indse, at enten måtte jeg gøre noget, eller også ville det ende med en indlæggelse eller det, der var værre. Så jeg endte med at tage i Fitness World og træne. Jeg var der bare i 45 minutter, men det alene var nok til, at humøret kom en smule op. Fredag fortsatte jeg med at smutte i svømmehallen, og så har jeg ellers vekslet hver/ hveranden dag med at styrketræne, svømme eller tage til karate. 

    Jeg har lovet mig selv, at jeg maks. må holde en enkelt dags pause for at restituere. For ellers bliver det hurtigt for svært for mig at komme afsted igen, og jeg kan med det samme mærke det på humøret de dage, hvor jeg ikke får trænet.

    Det er nok en smule desperat lige i øjeblikket, men jeg kan mærke, at det gør mig godt. Jeg føler, at jeg har gjort noget godt for mig selv hver gang; jeg sover bedre om natten, og så kan jeg allerede se og mærke det på vægten. 

    Jeg har en lille gulerod i form af, at jeg er kommet til at sige ja til en julefrokost ude i byen til sådan et stort fællesarrangement den 4/12, og det ville være fedt, hvis jeg rent faktisk kunne komme afsted og kunne passe en af mine skjorter. 

    Det er super sejt kæmpet, Thomsen. Når man tænker på, hvad du har været igennem, så er det altså vildt imponerende, at du kæmper imod på den måde. 

    Jeg blev sgu lige et øjeblik helt nervøs, da du skrev det med toget og selv om jeg ikke kender dig, så er jeg rigtig glad for at høre, at du har lagt de mørke tanker bag dig.

    Jeg synes bestemt, at du skal tage afsted til det arrangement og få dig en god oplevelse og nogle hyggelige timer. Det er jeg sikker på, at du vil få en masse positive ting ud af.

    NightHawk21-10-21 15:17

  • ★★★★★★1

    Også en virtuel krammer og ikke mindst et high five herfra, mand!

    davenport21-10-21 15:21

  • ★★★★★★1

    Går maks. ind på træning i øjeblikket.

    Det er nok en smule desperat lige i øjeblikket, men jeg kan mærke, at det gør mig godt. Jeg føler, at jeg har gjort noget godt for mig selv hver gang; jeg sover bedre om natten, og så kan jeg allerede se og mærke det på vægten. 

    Kæmpe skulderklap herfra - kæmpestort du reagerer så positivt og kæmper dig videre. Lyder som den helt rigtige måde!!

    Wayne21-10-21 15:38

  • ★★★0

    Jeg er næsten færdig med at pakke til min ferie, der starter i morgen.

    gi-jones21-10-21 22:34

  • ★★★★★★0

    Seychellerne eller noget andet i Det Indiske Ocean?

    davenport22-10-21 01:32

  • 0

    Har lige læst at Alec Baldwin ved et uheld har skudt to personer under optagelserne til en ny western og den ene er afgået ved døden. Crazy! :-O

    Bony22-10-21 05:54

  • ★★★★0

    Har lige læst at Alec Baldwin ved et uheld har skudt to personer under optagelserne til en ny western og den ene er afgået ved døden. Crazy! :-O

    Fatter ikke det kan ske. 

    Babo22-10-21 06:21

  • ★★★0

    Fatter ikke det kan ske. 

    Nej det er tragisk og uvirkeligt, men sket før. Brandon Lee (søn af Bruce) døde også i en lignende episode i 1993 under de sidste optagelser til The Crow. En i øvrigt fremragende kultfilm imo. 

    men også vildt det er 2 der kommer til skade samtidig - nr 2 er tilsyneladende instruktøren, weird! 

    Gormanden22-10-21 07:50

  • ★★★★★★0

    Har lige læst at Alec Baldwin ved et uheld har skudt to personer under optagelserne til en ny western og den ene er afgået ved døden. Crazy! :-O

    Det er filmens fotograf som er død og instruktøren blev også ramt. Står allerede på filmens info på IMDb

    Wayne22-10-21 08:18

  • ★★★1

    Seychellerne eller noget andet i Det Indiske Ocean?

    Nej, Caribien. Specifikt Curacao og Bonaire i de Hollandske Antiller.

    Det er her og her hvis nogen er i tvivl

    gi-jones22-10-21 09:37

  • ★★0

    Nej, Caribien. Specifikt Curacao og Bonaire i de Hollandske Antiller.

    Det er her og her hvis nogen er i tvivl

    Cool, god tur 

    MadMartigan22-10-21 09:50

  • ★★0

    Nej, Caribien. Specifikt Curacao og Bonaire i de Hollandske Antiller.

    Det er her og her hvis nogen er i tvivl

    Location scouting til "Madding 2 - 2 mand på en tømmerflåde" ?

    HelmerJ22-10-21 10:28

  • ★★★0

    Nej, Caribien. Specifikt Curacao og Bonaire i de Hollandske Antiller.

    Det er her og her hvis nogen er i tvivl

    Har du meldt dig til Robinson ekspeditionen?

    MOVIE100022-10-21 10:42

  • ★★★1

    Har du meldt dig til Robinson ekspeditionen?

    Nope, men jeg har pakket en hel kuffert med dykkergrej og forklaret min kone at jeg kun skal have det tøj med jeg kan have på. Så må vi se om jeg slipper afsted med det :)

    gi-jones22-10-21 10:47

  • ★★★★0

    Nej det er tragisk og uvirkeligt, men sket før. Brandon Lee (søn af Bruce) døde også i en lignende episode i 1993 under de sidste optagelser til The Crow. En i øvrigt fremragende kultfilm imo. 

    men også vildt det er 2 der kommer til skade samtidig - nr 2 er tilsyneladende instruktøren, weird! 

    I know, men vildt man ikke har større sikkerhed. 

    Babo22-10-21 13:41

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen