Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Jeg synes at vi i mange år har købt slik ind til både fastelavn og halloween, uden at der dukkede nogen op - til gengæld fik vi en overraskelse for et par år siden, hvor der en søndag morgen stod en gruppe fastelavnssoldater foran døren. 

    Jeg havde hørt om fænomenet, men aldrig oplevet det hverken som barn eller senere - så jeg stak dem noget slik. Det blev de så lange i ansigtet over, at jeg var nødt til at google det for lokalområdet - og der kunne jeg se at de samlede penge ind til en fest. Heldigvis kunne jeg nå at indhente dem, og havde ved et tilfælde kontanter liggende som de kunne få med.

    Om de havde for lidt ud af anstrengelserne, ved jeg ikke - men jeg har ikke set dem marchere siden.

    Wayne 1-11-21 08:14

  • ★★★★2

    Jeg brugte min Halloween aften på at dræbe zombier og de såkaldte "scars" i The Last of Us 2.

    Da det så var tid til at gå i seng omkring midnat, manglede jeg liiiige at gennemføre en lille delmission. Så jeg fortsatte "lidt" endnu.

    Og pludselig var klokken blevet kvart i 5. 

    Det blev ikke til mange timers søvn, og jeg har arbejdsmøder hele mandagen. Fuck, hvor er jeg træt nu. 

    Det er altså også irriterende, at adrenalinen holder mig lysvågen, mens jeg spiller. For så lægger man ikke mærke til at tiden går.

    Jeg ville aldrig kunne sidde oppe og se film hele natten. For så bliver øjnene tunge, og jeg døser hen allerede mellem midnat og 1.

    S. Rico 1-11-21 11:55

  • ★★1

    Så er min far blevet terminal kræftpatient. Mit eneste budskab til jer alle, stop med at ryge! 
    Lægwn sagde det meget klart at småcellet lungekræft kommer kun hvis man ryger og intet andet! 

    Wangsgaard 1-11-21 16:23

  • ★★★★★★0

    Det gør mig ondt at høre. Alle de bedste tanker til dig og din familie, og ikke mindst din far! 

    davenport 1-11-21 17:31

  • ★★★★★0

    Det er jeg ked af at høre Wangsgaard. Det er ikke en sjov tur at være igennem.

    Kruse 1-11-21 17:37

  • ★★★0

    Ked at at høre, Lykke til, Wangsgaard 

    Gormanden 1-11-21 17:47

  • ★★★★★★2

    Krammer, Wangsgaard 

    Inden for sådan normale ting, så er rygning absolut det dummeste, man kan gøre. Det er klart, crystal meth er dummere og bungyjump uden elastik...men det er knap så normalt.

    Jeg har været selskabsryger indtil jeg blev 30, men fik stoppet det. 

    Og et andet vigtigt budskab: det er aldrig for sent! Helbredseffekterne kommer næsten med det samme.

    Guldager 1-11-21 17:54

  • ★★0

    Tak alle sammen. Ja min far er så begyndt at ryge igen, hans rygestop holdte i under 1 uge selvom han fik diagnosen :( 

    Wangsgaard 1-11-21 18:31

  • ★★★★★★1

    Forbandet trist. 40 cigaretter om dagen var klart medvirkende til at min far kun blev 68 år.

    Svigerfar droppede smøgerne, da han fik en blodprop i hjertet som 60’årig - og han er lige blevet 79 år. Det kan altid betale sig at stoppe med det skidt. Kan huske at han var indlagt med en på Skejby - som havde fået lavet en hjertetransplantation - og forbud mod at ryge. Men gjorde det alligevel.

    Der mangler sgu en grad af respekt for de mennesker, som kæmper for at holde os i live! Og for det menneske som donerede…

    Kan også kun tilslutte mig at opfordre alle til at droppe det lort

    Wayne 1-11-21 19:28

  • ★★★★0

    Det gør mig ondt at høre, Wangsgaard. Masser af gode tanker og krammere herfra. 

    thomsen 2-11-21 08:29

  • ★★★★★0

    Det er jeg ked af at høre, Wangsgaard. De bedste tanker til dig og din familie og en krammer hefra også. 

    NightHawk 2-11-21 09:34

  • ★★★★0

    Fy for den Wangsgaard.

    De bedste tanker herfra.

    Åkepool 2-11-21 16:39

  • ★★★★0

    Ved ikke om det var nyhed her på siden, men hvis man har set filmen Memories of Murder, så blev morderen fundet for 2 år siden. I fængslet. :)

    soundvenue.com/film/2021/05/seriemorderfilm-blev-indhentet-af-virkeligheden-parasite-instruktoers-foerste-mestervaerk-kommer-nu-i-biografen-449241

    Babo 2-11-21 21:26

  • 1

    Min far har en vild kat som har fået  to killinger som nu er 1½ måned. De er simpelthen så søde, så dem har jeg og mine forældre stor fornøjelse af. Det skal siges at det er udekatte men de er stadigvæk nemme at komme til og tage op

    Kiyonji 3-11-21 14:37

  • ★★0

    Er her andre der oplever problemer med Outlook?

    Ryder666 3-11-21 16:13

  • ★★★★★★0

    Udekampe er noget skidt. De jan næsten sammenlignes med invasive arter. Katte skal ifølge loven holdes på egen grund, og vildkatte burde som minimum steriliseret.

    Jeg er ikke anti-kat, men de hører ikke til i naturen i Danmark.

    Guldager 3-11-21 17:01

  • ★★★★1

    Udekampe er noget skidt.

    Ja, man har som regel odds imod sig...

    chandler75 3-11-21 17:10

  • ★★★★★★0

    Ups :)

    Men googlede lige hurtig...katte er en invasiv art

    Guldager 3-11-21 17:58

  • ★★★★★★0

    Ja, man har som regel odds imod sig...

    Ja, det ofte bedre at have hjemmebanefordel…

    T. Nielsen 3-11-21 18:01

  • ★★★0

    Ja, katte bør slet ikke strejfe frit omkring og det er hvis det skal være rigtigt heller ikke lovligt. Ejerne skal holde dem på deres egen matrikel. Det er bare sådan en lov ingen kender eller overholder, og det har heller ingen konsekvenser, da man ikke længere må skyde dem.

    Ud over det er irriterende at høre på kattejammerkoncert om natten, så er det også rimelig klamt at se på alle de der udsplattede katte der ligger på vejene på nogle tidpunkter på året. 

    Aranyhajú Nyárszépe 3-11-21 19:48

  • ★★★★0

    Her i kolonihaveforeningen er der en hel del katte, som ikke er vilde, men som strejfer rundt mellem haverne - til irritation for en del, fordi de skider og tisser i andre folks haver.

    Jeg må også jævnligt skræmme nogle af kattene væk, når de står og kigger glubsk ned på guldfiskene i min havedam...

    chandler75 4-11-21 11:26

  • ★★★★1

    Matt Damon og Robert Downey Jr er castet i Nolans nye film. 

    Babo 4-11-21 12:29

  • ★★★★0

    Jeg har fået sorteret ud i mine dvd'er og BD'er. Det var meningen, at jeg ville skille mig af med det meste, men jeg har fundet ud af, at jeg vil prøve med noget airbnb-udlejning af min lejlighed, og jeg tænkte, at det måske kunne være sjovt at kunne tilbyde gæster et bibliotek med 500 film - også selvom nogen af gæsterne sikkert aldrig har prøvet af betjene en afspiller...

    Så nu har jeg solgt 200 dvd'er i DBA for 400 kr. Og så har jeg slået en auktion op i FB-gruppen "Køb og salg af Horror, B-action, Sleaze, Grindhouse & Exploitationfilm", hvor jeg har sat 75 titler til salg med udgåede Another World Entertainment-titler, en uåbnet Troma-boks, en tysk specialudgave af Re-Animator og andet i den stil. Der er indtil videre budt 600 kr.

    chandler75 4-11-21 13:19

  • ★★★★★★0

    Kom lige til at tænke på, om folk stadig laver puff-puff-give, når de ryger fede, her under disse coronatider? (Eller om man får hver sin joint, og skal have egen bong med?)

    davenport 4-11-21 17:07

  • ★★★★0

    Jeg har fået sorteret ud i mine dvd'er og BD'er. Det var meningen, at jeg ville skille mig af med det meste, men jeg har fundet ud af, at jeg vil prøve med noget airbnb-udlejning af min lejlighed, og jeg tænkte, at det måske kunne være sjovt at kunne tilbyde gæster et bibliotek med 500 film - også selvom nogen af gæsterne sikkert aldrig har prøvet af betjene en afspiller...

    Så nu har jeg solgt 200 dvd'er i DBA for 400 kr. Og så har jeg slået en auktion op i FB-gruppen "Køb og salg af Horror, B-action, Sleaze, Grindhouse & Exploitationfilm", hvor jeg har sat 75 titler til salg med udgåede Another World Entertainment-titler, en uåbnet Troma-boks, en tysk specialudgave af Re-Animator og andet i den stil. Der er indtil videre budt 600 kr.

    Satans! Så smed du mig lige af i svinget ;)

    Åkepool 4-11-21 19:26

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen