Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★0

    Ja, der er stor forskel på AirPods og AirPods Pro. Pro har gummi-stykket i enden, der gør at de slutter helt tæt til øregangen, mens de almindelige AirPods er i hård plastik og ikke slutter helt tæt. Personligt er jeg ikke glad for de almindelige, da jeg får ondt i brusket i ørene af at have dem på i længere tid.

    Hvad du siger. Bekræftet da jeg sælger dem :)

    Babo25-11-21 13:04

  • ★★★★★★0

    Hvad du siger. Bekræftet da jeg sælger dem :)

    Er det så dem du sælger ude i baglokalet, eller var det de andre du fortalte mig om og tilbød mig billigt?

    T. Nielsen25-11-21 13:08

  • ★★★2

    Nu skal vi snart også have en AirPods tråd :P

    Er ikke så meget med på noderne. Har selv bare købt noget billigt kineser halløj nede i Føtex og det virker ok. Normalt bruger jeg høreværn med indbygget radio og bluetooth, men det kan jeg ikke have på, hvis jeg også har hjelm på. Så det er praktisk med de der små dytter i ørene.

    I dag har jeg fødselsdag og har købt godt med kage til kollegaerne. Og så er det weekend igen til midnat, så det er jo dejligt.

    Aranyhajú Nyárszépe25-11-21 13:14

  • ★★★★0

    Er det så dem du sælger ude i baglokalet, eller var det de andre du fortalte mig om og tilbød mig billigt?

    Ikke forstået :)

    Babo25-11-21 13:15

  • ★★★★★★0

    Ikke forstået :)

    Bandit!

    T. Nielsen25-11-21 13:17

  • ★★★★★★0

    Der er en smittet pædagog i sønnikes børnehave, og nu skal Lauge testes på 4. og 6. dagen. Han har dog ikke ville testes før. Eller - han skal faktisk ikke testes, det er kun en opfordring. Der er ikke en gang noget med isolation.

    Nu har han så fået en mild feber (lige omkring de 38), men han har også fået skoldkopper. Han er stadig helt frisk, så er egentlig ikke nervøs for, om han har corona.

    Problemet er lidt, at vi har et julearrangement på søndag for familien, som egentlig alle har sagt, de gerne vil komme uanset hvad - men vi kan i princippet ikke adskille skoldkop-feber fra coronafeber. Og han hoster også lidt, men det gør han ret ofte, så det kan man heller ikke bruge til noget.

    Jeg vil personligt også have det fint med at afholde arrangementet, selvom han har feber - men vi overvejer at aflyse også. Ikke fordi det føles godt - det er faktisk topnederen og er egentlig ret træt af hele situation. Så aflysningen kommer ikke pga. egoisme, men pga. at det er det mest ansvarlige ;)

    Guldager25-11-21 13:22

  • ★★★★★★0

    Han er stadig helt frisk, så er egentlig ikke nervøs for, om han har corona.

    Ca. halvdelen af børnene (ud af 26) i den 2. klasse som min største hun går i, har haft det. Ingen af dem, har været alvorligt syge og flere af dem, har slet ingen symptomer haft. 

    T. Nielsen25-11-21 13:31

  • ★★★★★★0

    Jeg tror også, at der er en del børn, der har haft corona uden det er blevet opdaget.

    Det er faktisk helt vildt, at vi på 2 uger kun har haft 6 (kendte) tilfælde på vores skole. Vi har selvfølgelig nogle regler - de må ikke opholde sig på gangen, og hver klasse har en havedør, som de skal bruge om morgenen. De regler startede under sidste nedlukning, og vi fandt ud af, at det virkede meget godt.

    Nu har vi fået åbnet op for tid til test af Lauge kl. 15 i dag...jeg tvivler stærkt på, at det lykkedes, for han er lidt fesen :)

    Guldager25-11-21 13:53

  • ★★★★★★0

    Jeg tror også, at der er en del børn, der har haft corona uden det er blevet opdaget.

    Det er faktisk helt vildt, at vi på 2 uger kun har haft 6 (kendte) tilfælde på vores skole. Vi har selvfølgelig nogle regler - de må ikke opholde sig på gangen, og hver klasse har en havedør, som de skal bruge om morgenen. De regler startede under sidste nedlukning, og vi fandt ud af, at det virkede meget godt.

    Nu har vi fået åbnet op for tid til test af Lauge kl. 15 i dag...jeg tvivler stærkt på, at det lykkedes, for han er lidt fesen :)

    Kan han bestikkes?

    T. Nielsen25-11-21 14:00

  • ★★★★★★0

    Kan han bestikkes?

    Nope. Det er dog ca 6 måneder siden sidst, og det er jo alligevel godt vel 12% af hans liv, så måske det går denne gang :)

    Guldager25-11-21 14:11

  • ★★★★0

    Min søn tog det i stiv arm de 4 gange han blev testet tilbage i august. Men han blev så også bestukket en smule, men det virker nu langtfra altid.

    dyg25-11-21 14:23

  • ★★★★★★0

    Min mindste nægter det. Vi havde en poder der engang startede det hele med den ledende sætning "Er det her noget du ikke har lyst til?" Der var jeg satme sur, da vi stod og skulle til Tyskland.

    davenport25-11-21 14:35

  • ★★★★★★0

    Vores er blevet testet ret mange gange efterhånden, siden den store første gang blev testet tilbage i foråret (tror jeg det var) 2020, fordi hun var syg. Det var inden massetest begyndte. De har heldigvis aldrig taget det som noget særligt. Så de glider lige igennem.

    T. Nielsen25-11-21 14:41

  • ★★★★★★0

    Lauge har altid været skeptisk overfor andre.

    Vatpinden var i munden af to meget korte omgange, så håber der kom nok til en prøve. På den anden side, så sparer vi ca 800 kr, hvis vi skal aflyse på søndag... :)

    Guldager25-11-21 16:18

  • ★★★★★★0

    Lauge har altid været skeptisk overfor andre.

    Vatpinden var i munden af to meget korte omgange, så håber der kom nok til en prøve. På den anden side, så sparer vi ca 800 kr, hvis vi skal aflyse på søndag... :)

    Er den slags skeptisk ikke også mere normalt hos særligt/højt begavede børn?

    T. Nielsen25-11-21 16:46

  • ★★★★★★1

    Er den slags skeptisk ikke også mere normalt hos særligt/højt begavede børn?

    Jo, de er ofte mere forsigtige.

    ----

    I aften skal jeg se et teaterstykke, hvor nogen af mine elever er med. Askepop. Har mest brug for at slappe af, men det skal nok blive hyggeligt. 

    Guldager25-11-21 17:09

  • ★★★★★★0

    Og så hedder det selvfølgelig “den slags skepsis”:) 

    Askepop….Det lyder da af…Zzzzz….slap…..Zzzz….pende;)

    T. Nielsen25-11-21 17:20

  • ★★★★0

    I dag har jeg fødselsdag

    Stort tillykke med fødselsdagen :) 

    Åkepool25-11-21 17:25

  • ★★★★★★0

    Stort tillykke med fødselsdagen :) 

    Den havde jeg overset. Tillykke Big A. 

    T. Nielsen25-11-21 17:37

  • ★★★★★★0

    Ja tillykke Kisby :) 

    davenport25-11-21 18:27

  • ★★★★★0

    I dag har jeg fødselsdag og har købt godt med kage til kollegaerne. Og så er det weekend igen til midnat, så det er jo dejligt.

    Stort tillykke med fødselsdagen, A.N. :)

    NightHawk25-11-21 19:14

  • ★★★★★★0

    Tillykke

    Wayne25-11-21 19:21

  • ★★★1

    Tak :)

    Var på aftenvagt i går, så det var stille og roligt. Fik stoppet noget kage i kollegaerne. I dag vil jeg fejre det lidt. En af mine naboer vil lave en lagkage til mig. Jeg er vild med de der klassiske danske lagkager med flødeskum, syltetøj, creme og det hele. Det der othello siger mig ikke så meget. Der er for meget marcipan.

    Aranyhajú Nyárszépe26-11-21 12:07

  • ★★★★★1

    Sidder og ser en herlig video hvor et værksted, der plejer at lave biler til diverse filmproduktioner har genskabt Ghostbuster teamets legendariske bil Ecto-1 fra 1984. Og tilmed så man kan køre i den på almindelige vis. På et tidspunkt dukker Dan Akroyd op for at se værket og han er pænt imponeret for at sige det mildt. :)

    youtu.be/ZM0dUoBmEfg

    NightHawk26-11-21 13:14

  • ★★★★0

    Tillykke AN! :-)

    thomsen26-11-21 14:20

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen