Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Vi har jo mødt kæresten flere gange og han er en fornuftig og god dreng. Altid høflig og snakkesaglig. Men man er jo lidt jittery...

    davenport22-01-22 19:38

  • ★★★★★★0

    Takker Wayne:)

    Vsl - vi har selv en morfar som bare ikke må smittes - dejligt I fik styr på situationen…

    Wayne22-01-22 19:42

  • ★★★★★★0

    Vi har jo mødt kæresten flere gange og han er en fornuftig og god dreng. Altid høflig og snakkesaglig. Men man er jo lidt jittery...

    Var min 13 havde hun ikke fået lov til at sove sammen med en kæreste og slet ikke hos en familie jeg ikke kendte. Men måske jeg bare er reaktionær og overbeskyttende. Jeg synes bare det er for tidligt (og ja, hvis de vil bolle, boller de jo uanset, I know)

    T. Nielsen22-01-22 19:42

  • ★★★★★★0

    Vi har jo mødt kæresten flere gange og han er en fornuftig og god dreng. Altid høflig og snakkesaglig. Men man er jo lidt jittery...

    Nå ja og det var Ted Bundy jo også;-P

    T. Nielsen22-01-22 20:15

  • ★★★★0

    hvis de vil bolle, boller de jo uanset, I know)

    Åh, det lyder i mine ører så 70'er-agtigt, selvom jeg godt ved, at det bruges igen.

    I 70'erne bollede man, i 80'erne var man sammen, i 90'erne havde man sex, i 00'erne knaldede man, i 10'erne bollede man igen...

    chandler7522-01-22 20:18

  • ★★★★★★1

    Nå ja og det var Ted Bundy jo også;-P

    Ser nu mere Davenport selv som Al Bundy ;-D

    Wayne22-01-22 20:19

  • ★★★★★★0

    Åh, det lyder i mine ører så 70'er-agtigt, selvom jeg godt ved, at det bruges igen.

    I 70'erne bollede man, i 80'erne var man sammen, i 90'erne havde man sex, i 00'erne knaldede man, i 10'erne bollede man igen...

    Hey, I’m a child of the 70’s:)

    T. Nielsen22-01-22 20:24

  • ★★★★★★0

    Ser nu mere Davenport selv som Al Bundy ;-D

    Jo, men det var også mere datterens kæreste jeg tænkte på;)

    T. Nielsen22-01-22 20:24

  • ★★★★★★0

    Jo, men det var også mere datterens kæreste jeg tænkte på;)

    Ted var ikke specielt skræmmende ;-)

    Wayne22-01-22 20:26

  • ★★★★★★0

    Hey, I’m a child of the 70’s:)

    Er du ikke fra 69?

    Wayne22-01-22 20:28

  • ★★★★★★0

    Ted var ikke specielt skræmmende ;-)

    Nej præcis. En høflig ung mand:)

    T. Nielsen22-01-22 20:29

  • ★★★★★★0

    Er du ikke fra 69?

    You wish:-P

    T. Nielsen22-01-22 20:30

  • ★★★★★★0

    You wish:-P

    Knejt ;-)

    Wayne22-01-22 20:33

  • ★★★★★★0

    Knejt ;-)

    T. Nielsen22-01-22 20:36

  • ★★★★0

    Hey, I’m a child of the 70’s:)

    Bollede du allerede der?

    chandler7522-01-22 20:36

  • ★★★★★★0

    Bollede du allerede der?

    Nej, der skal vi vist frem til 1980 eller 81;.)

    T. Nielsen22-01-22 20:38

  • ★★★★1

    Nej, der skal vi vist frem til 1980 eller 81;.)

    Jeg har personligt altid syntes, at "knalde" lyder som noget, der er meget sjovere, end alt det andet...

    chandler7522-01-22 20:42

  • ★★2

    Der var anti-vaccine demo på Strøget i dag. Kan konstatere de er ligeglad med miljøet for der lå små flyers alle steder på jorden. Derefter skulle man lytte til en bil med højtaler på taget , om alle de løgne der var om vaccinen og vi alle vil dø. 

    Wangsgaard22-01-22 20:53

  • ★★★1

    Det smager lidt som saltet snot, hvis du mindes det fra du som barn slikkede dig om munden for at fjerne den snot der løb ud af næsen:D

    11-tals guf

    og pøj pøj med smitten hos jer og din datter. Indtil videre er vi gået helt fri, men det er jo bare et spørgsmål om tid ser det ud til, da det er blandt rigtig mange omkring os.

    Gormanden22-01-22 20:57

  • ★★★★★★1

    Derefter skulle man lytte til en bil med højtaler på taget , om alle de løgne der var om vaccinen og vi alle vil dø. 

    Gad vide om det var ham den paranoide i**** hernede fra. Han er i hvert fald så langt ude løgnagtig og træls, at jeg næsten synes det burde være ulovligt!

    T. Nielsen22-01-22 20:58

  • ★★★★★★0

    Jeg har personligt altid syntes, at "knalde" lyder som noget, der er meget sjovere, end alt det andet...

    Knalde, kneppe, bolle, fucke, elske..........Whatever works og giver pote....Undskyld, pussy vel;-)

    T. Nielsen22-01-22 21:00

  • ★★★★★★0

    11-tals guf

    Lige præcis:-D

    og pøj pøj med smitten hos jer og din datter. Indtil videre er vi gået helt fri, men det er jo bare et spørgsmål om tid ser det ud til, da det er blandt rigtig mange omkring os.

    Takker og ja, det er så mange smittede rundt om os og har været det længe, at det kan undre mig, ingen af os (pånær fruen, men det er helt tilbage i 2020) har fået det før. Jeg sagde dog i søndags, at jeg ville vædde på at inden denne uge var omme, havde en af pigerne fået det. De har været nærkontakt i skolen så mange gange og længe de sidste to uger, at jeg har opgivet at tælle og følge med i forhold til test. 

    T. Nielsen22-01-22 21:02

  • ★★★★★★1

    Ny,billig patentfri vaccine: www.google.com/amp/s/theconversation.com/amp/corbevax-a-new-patent-free-covid-19-vaccine-could-be-a-pandemic-game-changer-globally-174672

    Og to tosser på CBS - de burde helt sikkert fyres af mindst to årsager: manglende indsigt i videnskabelige processor og dårlig omdømme i forhold til CBS: ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/undervisere-ingen-vaesentlig-forskel-paa-coronapas-og-joedepas/9092647

    Guldager22-01-22 21:17

  • ★★★★★3

    Og to tosser på CBS - de burde helt sikkert fyres af mindst to årsager: manglende indsigt i videnskabelige processor og dårlig omdømme i forhold til CBS: ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/undervisere-ingen-vaesentlig-forskel-paa-coronapas-og-joedepas/9092647

    Agreed.

    For at citere skuespilleren Johs Gad: "If you think being told to get a vaccine that can help prevent unnecessary complications from a virus that has taken millions of lives, is the equivalent of my grandparents being put in concentration camps as their families were murdered, fuck you to your core."

    The Insider22-01-22 21:19

  • ★★★★★★0

    De har været nærkontakt i skolen så mange gange og længe de sidste to uger,

    Øvrig kontakt :) - bare for at være lidt pedantisk. Man er kun nærkontakt, hvis du bor sammen med nogen, er kærester med eller har sovet med nogen, der er smittet.

    Jeg er selv øvrig kontakt i forhold til sådan ca. 10 personer lige nu.

    Og apropos noget helt andet: T. Nielsen, du er da pædagog, ikke? Spørger fordi du skrev noget om kunder i et indlæg.

    Guldager22-01-22 21:21

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen