Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★0

    100 kr. for det hele, de film og den stak cd'er jeg nappede til Huset.

    Accords lagersalg ligger i Skindergade og de kører hollandsk udsalg hele tiden og starter forfra hver d. 1. Der er selvfølgelig meget lort derinde og det er "anden sortering" eller noget som de ikke kan sælge i de andre butikker. Men de har Blu-ray, DVD, CD, vinyl, lakplader, VHS og lejlighedsvis spil og den slags også.

    Er det sorteret efter fx soundtracks, eller må man bare væbne sig med tålmodighed, når man kigger igennem?

    chandler7527-09-19 13:06

  • ★★★★0

    Fra Zoom.co.uk (tak for heads up):

    Lidt til overlevelses- og katastrofesamlingen samt et par andre opgraderinger:

    Jungle [Blu-ray]

    Lone Survivor (4K Ultra HD)

    Apollo 13 (4K Ultra HD)

    Arctic [Blu-ray]

    The Quake [DVD]

    Waterworld (4K Ultra HD)

    The Impossible [Blu-ray]

    A Man Called Horse [Blu-ray]

    Always [Blu-ray]

    Death Wish [Blu-ray]

    A Few Good Men [Blu-ray]

    Jeg har endnu ikke 4k, men mon ikke det kommer...

    chandler7527-09-19 13:26

  • ★★★★★★0

    Er det sorteret efter fx soundtracks, eller må man bare væbne sig med tålmodighed, når man kigger igennem?

    Jeg mener at det er sorteret efter genre, når det kommer til musik, men ellers ikke sorteret og de har ikke en liste eller styr på hvad de præcis har, fordi det ville være for stort et arbejde, i forhold til hvad de tjener på det.

    Zero Cool27-09-19 13:56

  • ★★★★★1

    Da jeg runder de 43 år i dag, har jeg valgt at forkæle mig selv med en stak film, som er en blanding af nostalgiske gensyn samt et par nyere titler. :)

    Fra Amazon.UK/De : 

    • The Major and The Minor (BD)
    • High Noon - Limited Edition (BD)
    • The Goonies - 30'th Anniversery Edition (BD)
    • TMNT - The Original Movie Trilogy (BD)
    • Au Hasard Balthazar - Criterion (BD)
    • Swing Time - Criterion (BD)
    • Gloria Bell (BD)
    • Spiderman : Into The Spiderverse (BD)
    • Dragged Across Concrete (BD)

    Senere i dag skal jeg holde fødselsdag med de gamle, hvor den står på chili con carne, citronfromage og cheesecake, og en film som højst sandsynligt bliver "Rambo IV". Det bliver sgu meget hyggeligt. :) 

    NightHawk28-09-19 13:35

  • ★★★★2

    Tillykke NightHawk :)

    Mærkeligt med de år i et forum som dette. I mine ører har alle den alder de havde, da jeg startede ud i 2003. Så tillykke med de 27.

    Bruce28-09-19 13:59

  • ★★★★★★1

    Tillykke Nighthawk!

    T. Nielsen28-09-19 14:02

  • ★★1

    Tillykke med dagen NightHawk!! :-)

    Weird_J28-09-19 14:02

  • ★★★★★0

    Tillykke NightHawk :)

    Mærkeligt med de år i et forum som dette. I mine ører har alle den alder de havde, da jeg startede ud i 2003. Så tillykke med de 27.

    Tillykke Nighthawk!

    Tillykke med dagen NightHawk!! :-)

    Tusind tak skal I have. :) 

    Og Bruce,  det siges jo at 40 idag er det nye 20 , så det passer jo meget godt med de 27. :) 

    NightHawk28-09-19 14:45

  • ★★★★1

    Tillykke med fødelsdagen - jeg får ud fra, at TMNT spiller på nostalgi-faktoren? :)

    chandler7528-09-19 14:55

  • ★★★★★0

    Tillykke med fødelsdagen - jeg får ud fra, at TMNT spiller på nostalgi-faktoren? :)

    Mange tak. :) 

    Ja, den gamle TMNT trilogi har jeg altid haft et soft spot for trods det, at den sine steder også er noget kikset. Måden de har designet karakterene på samt stemningen og humoren, synes jeg også stemmer rigtig godt overens med den daværende tegneserie, som jeg læste og så den animerede serie som kørte på TV2. :) 

    De nyere udgaver af TMNT har dog ikke rigtig haft min interesse og især ikke den version af Michael Bay, hvor det ser ud som om Donatello og Co.  er på steroider.

    NightHawk28-09-19 15:06

  • ★★★★1

    Tusind tak skal I have. :) 

    Og Bruce,  det siges jo at 40 idag er det nye 20 , så det passer jo meget godt med de 27. :) 

    Jeg er 55, som er det nye 35 :)

    Bruce28-09-19 20:08

  • ★★★★★★0
    • Låt den rätte komma in
    • The Andromeda Strain
    • Hedwig and the Angry Inch
    • Avengers: Endgame
    • Mononoke
    • Nausicaä

    Alt på BD fra Zoom og CDON.

    Zero Cool29-09-19 13:24

  • ★★★★1

    Tillykke med fødselsdagen i går, NightHawk! :)

    thomsen29-09-19 13:39

  • ★★★★1

    Tillykke med de 18, ven :D

    Babo29-09-19 14:38

  • ★★★★★0

    Tillykke med fødselsdagen i går, NightHawk! :)

    Tillykke med de 18, ven :D

    Mange tak. :) 

    NightHawk29-09-19 15:01

  • ★★★★★★0

    Jeg var til Skrækfest i lørdags for at købe billige DVD'er hos Phantasmo DVD og for at se dødsmetal. Det blev til følgende film:

    • Mother of Tears
    • Karate Bullfighter
    • Gladiator Cop
    • Madman
    • City of the Living Dead
    • Slagt Mig Nøgen
    • Mountain of the Cannibal God
    • The Exorcism of Emily Rose
    • The Crazies
    • The Last Exorcism
    • Three Extremes
    • A Bay Of Blood
    • It's Alive
    • It's Alive 2: It Lives Again
    • It's Alive 3: Island of the Alive

    Og Rock 'n' Roll High School, men den havde jeg i forvejen :)

    Guldager30-09-19 17:26

  • ★★★★★★0

    Jeg var til Skrækfest i lørdags for at købe billige DVD'er hos Phantasmo DVD og for at se dødsmetal. Det blev til følgende film:

    • Mother of Tears
    • Karate Bullfighter
    • Gladiator Cop
    • Madman
    • City of the Living Dead
    • Slagt Mig Nøgen
    • Mountain of the Cannibal God
    • The Exorcism of Emily Rose
    • The Crazies
    • The Last Exorcism
    • Three Extremes
    • A Bay Of Blood
    • It's Alive
    • It's Alive 2: It Lives Again
    • It's Alive 3: Island of the Alive

    Og Rock 'n' Roll High School, men den havde jeg i forvejen :)

    Slagt mig nøgen. Årtiers titel :-) 

    Karate Bullfighter - kan også et eller andet ;-)

    Wayne30-09-19 17:32

  • ★★0

    Twin Peaks: The Entire Mystery på BD. Indeholder sæson 1-2, Fire Walk With Me, The Missing Pieces og en god slat ekstramateriale. 

    Mikkel Abel 2-10-19 15:17

  • ★★0

    Lucio Fulcis The Beyond (1981) fra Arrow Films i en skøn steelbook-udgave. For længst OOP, og koster efterhånden knaster i brugtsalg, men en sælger på Ebay var villig til at sælge billigt. Endda uåbnet. Jeg er meget tilfreds!

    Mikkel Abel 4-10-19 10:17

  • ★★★★★0

    Så dukkede mine pakker endelig op! :)

    Fra Amazon.UK :

    • Tegan and Sara - "Hey, Im Just Like You" (CD)
    • Tegan and Sara - "Highschool" (Bog/Hardcover)

    NightHawk 4-10-19 15:46

  • ★★★★★★0

    Jeg var forbi Faraos og købte vil. 1 af The Umbrella Academy og Hit-Girl, skrevet af Kevin Smith og tegnet af danske Pernille Ørum.

    Zero Cool 4-10-19 17:32

  • ★★★★★0

    Jeg var forbi Faraos og købte vil. 1 af The Umbrella Academy og Hit-Girl, skrevet af Kevin Smith og tegnet af danske Pernille Ørum.

    Troede du havde den der Hit-Girl allerede ?

    Elwood 4-10-19 17:38

  • ★★★★★0

    Jeg var forbi Faraos og købte vil. 1 af The Umbrella Academy og Hit-Girl, skrevet af Kevin Smith og tegnet af danske Pernille Ørum.

    Jeg så for noget tid siden at de har lavet "The Umbrella Company" som tv-serie. Har du set den og hvis ja kan du så anbefale den? :) 

    Lyder fedt mht. "Hit -Girl". Jeg mener at jeg så et interview med Pernille Ørum for noget tid siden, hvor hun snakkede om det projekt. Men jeg kan desværre ikke rigtig huske, hvor det var jeg så det henne. Hun tegner i hvert fald helt suverænt godt, så det er fedt at se, at hun har slået igennem på det amerikanske marked.

    NightHawk 4-10-19 17:38

  • ★★★★★★0

    Troede du havde den der Hit-Girl allerede ?

    Jeg har første blad, dette er en TPB med de første 4 numre.

    Zero Cool 4-10-19 17:41

  • ★★★★★★0

    Jeg så for noget tid siden at de har lavet "The Umbrella Company" som tv-serie. Har du set den og hvis ja kan du så anbefale den? :) 

    Lyder fedt mht. "Hit -Girl". Jeg mener at jeg så et interview med Pernille Ørum for noget tid siden, hvor hun snakkede om det projekt. Men jeg kan desværre ikke rigtig huske, hvor det var jeg så det henne. Hun tegner i hvert fald helt suverænt godt, så det er fedt at se, at hun har slået igennem på det amerikanske marked.

    Ja, jeg kan godt lide tv-serien. Jeg har ikke læst tegneserien, så det bliver interessant at se hvor meget de to ligner hinanden.

    Zero Cool 4-10-19 17:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen