Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★★★0

    Fra Eurekas Silent Sale:

    • The Holy Mountain 
    • The Last Command 
    • Variete 
    • Madam Dubarry 
    • Destiny
    • Diary of a Lost Girl 

    Guldager 5-06-20 06:35

  • ★★★0

    Fra Amazon.com (Bestilt fredag - leveret i dag):

    • Night Court - Season 1-3 (DVD)
    • Ingmar Bergman's Cinema - Criterion (BD)

    Steffan Rasmussen 8-06-20 14:05

  • ★★★★★★0

    Ingmar Bergman's Cinema - Criterion

    !!! 

    Den havde jeg ikke set. Har alle filmene, så vil ikke investere i den, men det er godt nok en vild boks. 

    Guldager 8-06-20 19:50

  • ★★★★★0

    Modtog i dag et par film mere fra Amazon.UK :

    • Hostiles (BD)
    • The People Under The Stairs (BD)
    • Summer Holiday - Remastered (BD)
    • Hair  - 40'th Anniversary Edition (BD)

    NightHawk10-06-20 18:19

  • ★★★0

    Lige et åbent spørgsmål: Hvad er jeres oplevelser mht leveringer fra Zoom? Jeg afventer en håndfuld pakker derfra og kan ikke helt lure, om der spiller corona, PostNord eller andet indover leveringstiden.

    Dolphinfriendly10-06-20 19:52

  • ★★★★★★0

    Lige et åbent spørgsmål: Hvad er jeres oplevelser mht leveringer fra Zoom? Jeg afventer en håndfuld pakker derfra og kan ikke helt lure, om der spiller corona, PostNord eller andet indover leveringstiden.

    Laaaang leveringstid. Mener min pakke var 6-7 uger undervejs 

    Guldager10-06-20 19:54

  • ★★★0

    Laaaang leveringstid. Mener min pakke var 6-7 uger undervejs 

    Fuck, det var godt nok længe!

    Dolphinfriendly10-06-20 19:57

  • ★★0

    Lige et åbent spørgsmål: Hvad er jeres oplevelser mht leveringer fra Zoom? Jeg afventer en håndfuld pakker derfra og kan ikke helt lure, om der spiller corona, PostNord eller andet indover leveringstiden.

    Jeg har altid haft gode oplevelser med dem, og tror ikke jeg har oplevet det har taget mere end en uge. 

    Mikkel Abel10-06-20 19:58

  • ★★★0

    Lige et åbent spørgsmål: Hvad er jeres oplevelser mht leveringer fra Zoom? Jeg afventer en håndfuld pakker derfra og kan ikke helt lure, om der spiller corona, PostNord eller andet indover leveringstiden.

    2-3 uger plejer mine at tage.

    Steffan Rasmussen10-06-20 20:14

  • ★★★★★0

    2-3 uger plejer mine at tage.

    Ja, det tror jeg også er min oplevelse.

    Kruse10-06-20 20:21

  • ★★★★★★0

    Det skal lige siges, at min oplevelse er baseret på en bestilling midt under coronanedlukningen... 

    Guldager10-06-20 20:25

  • ★★★0

    2-3 uger plejer mine at tage.

    Seneste ordre - bestilt 29/5 ankom i går 11/6.

    Steffan Rasmussen12-06-20 14:25

  • ★★★0

    Fra Zoom.co.uk:

    3 for £30

    • Apollo 13 (UHD) - fjerde forskellige format jeg ejer den film på :-)
    • Rocketman (UHD)
    • Bumblebee (UHD)

    4£ pr. stk.

    • American Woman (BD)
    • Mr. Jones (BD)
    • Charade (BD)
    • Everything Must Go (BD)
    • Born to be Blue (BD)
    • QT8 - The First Eight (BD)
    • Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (BD)
    • Dad's Army (BD)
    • Loving (BD)
    • Baywatch - Extended Edition (BD)
    • McLaren (BD)
    • Ferrari - Race to Immortality (BD)

    Fra Amazon.de:

    • The Wanderer (BD)
    • iPhone SE cover
    • Bien-Marie

    Steffan Rasmussen12-06-20 14:39

  • ★★★★★0

    Fra Zoom.co.uk:

    • Fail-Safe (BD)
    • Badlands (BD)

    Kruse12-06-20 15:22

  • ★★★★★0

    Fra Zoom.co.uk:

    • Fail-Safe (BD)
    • Badlands (BD)

    De blev bestilt d. 1. juni, sendt d. 3 juni og modtaget i dag d. 12. juni. Det var en ganske fin tid.

    Kruse12-06-20 15:26

  • ★★★★1

    Fra Faraos Cigarer:

    Kwaidan (Eureka)

    Jeg blev snuppet med benene på sengekanten, da Eurekas lækre limited edition lynhurtigt blev udsolgt. Godt nok har den et par eksklusive extras og en fin slipcase og et hæfte med genoptryk af novellerne bag filmen. Men det er trods alt stadigvæk det samme transfer som Criterions udgave.

    Anyway, jeg nåede ikke at få den billigt hos Eureka selv, og så må man jo betale ekstra. Heldigvis slap jeg for. at betale de helt ublu eBay-priser, men jeg måtte stadigvæk ligge en ekstra "hund" for at få den hos Faraos. 

    Nå ja, så har jeg også fået seks spændende filmbøger fra Amazon UK og Amazon UK market place. Men de var allesammen elendigt pakket og så desuden ud til at have være brugt som kastebold i postens middagspause, så de ryger retur hver og en. :/

    thomsen12-06-20 16:49

  • ★★★★★★0

    En sjælden opgradering fra min side:

    Apocalypse Now - Final Cut på BD

    Well, det er teknisk set ikke en upgrade, for det er Redux, jeg har på DVD.

    Amazon forslog også en film, And Then We Danced, som så spændende ud. Den var en smule kontroversiel blandt ultrakonservative i Georgien (det er en svensk-georgiansk film), fordi den er om homoseksuel kærlighed.

    Og så nappede jeg også lige en forudbestilling på Weathering With You - Makoto Shinkais nyeste. Jeg har set 5 af hans film, og det er blevet til to 8/10 og tre 9/10, så det er en film, jeg ser utrolig meget frem til.

    Guldager12-06-20 23:41

  • ★★★★★★0

    South Park sæson 1-5 og 6-10 på DVD.

    Zero Cool13-06-20 00:13

  • ★★★★★0

    Modtog i dag fra Amazon.Uk :

    • Spider-Man : Legacy Collection - Limited (BD)

    Jeg har aldrig brudt mig om den gamle danske udgivelse af Sam Raimis "Spider-Man" trilogi, som jeg havde stående på BD.

    Både cover og selve boxen er grimt designet, så da jeg faldt over denne nyere udgivelse og så tilmed til 20 pund tænkte jeg, at nu var det sgu på tide at få skiftet det gamle boxset ud med den nye lækre digibook.

    youtu.be/DVqL717oq68

    Desuden havde jeg hverken "The Amazing Spider-Man" 1 og 2 i forvejen, så det var nu en ret god deal for 5 film plus timevis af både nyt og gammelt ekstramateriale.

    Ud over de to versioner af "Spider-Man 2" indeholder den nye digibook boks også et helt nyt cut af "Spider-Man 3" i form af et "Editors Cut".

    Det bliver spændende at se, hvor meget der er ændret og om det eventuelt kan gøre filmen bedre end det originale cut.

    NightHawk15-06-20 16:23

  • ★★★★★★0

    Ud over de to versioner af "Spider-Man 2" indeholder den nye digibook boks også et helt nyt cut af "Spider-Man 3" i form af et "Editors Cut".

    Det bliver spændende at se, hvor meget der er ændret og om det eventuelt kan gøre filmen bedre end det originale cut.

    Du må gerne lige give en heads-up mht. Spider-Man 3. Jeg husker den som virkelig dårlig og har vist ikke set den, siden jeg så den i biografen. En af de første Blu-ray-bokse jeg købte, var med trilogien og jeg solgte 3'eren uden at gense den. :D

    Zero Cool15-06-20 16:26

  • ★★★★★0

    Du må gerne lige give en heads-up mht. Spider-Man 3. Jeg husker den som virkelig dårlig og har vist ikke set den, siden jeg så den i biografen. En af de første Blu-ray-bokse jeg købte, var med trilogien og jeg solgte 3'eren uden at gense den. :D

    Det skal jeg nok huske. Jeg satser på at gense den gamle trilogi i løbet af ugen og så vil jeg lige vende tilbage med et par ord om "Spider-Man 3" - Editors Cut. :)

    Jeg har nu aldrig hadet den oprindelige version af 3'eren, selv om jeg er helt med på, at den har sine fejl og mangler. Hvis det havde været op til mig at bestemme, havde jeg gjort Harry Osborne til Hobgoblin i stedet for blot en variant af den gamle Green Goblin. Og dernæst havde jeg nok helt valgt at droppe Venom og først introduceret ham i et reboot med en mørkere stil og tone.

    Jeg tror et af de punkter, hvor fans af Spider-Man universet og Sam Rami er gået mest skævt af hinanden har været ifht Venom. Det er egentlig også klart nok, hvis man tænker på, at Sam Raimis stil jo tog udgangspunkt i tegneserierne fra 60'erne og 70'ernes mere kulørte periode mens, at Venom er en skurk fra sidst i 80"erne, hvor Spider-Man tegneserierne var blevet langt mere mørke og dystre.

    Nå Raimi så tager og blander det sammen, bliver det rigtig tydeligt at de to tidsperioder og derigennem folks forventning til en tro skildring af Venom slet ikke matcher hinanden. Derfor havde det måske også været bedst, hvis Venom slet ikke havde været en del af trilogien.

    NightHawk15-06-20 17:04

  • ★★1
    • The Carl Theodor Dreyer Collection (BD) - indeholder Master of the House (1925) | Good Mothers (1942) | Day of Wrath (1943) | The Fight Against Cancer (1947) | The Village Church (1947) | They Caught the Ferry (1948) | Thorsvaldsen (1949) | Storstrom Bridge (1950) | A Castle Within a Castle (1955) | Ordet (1955) | Gertrud (1964) og en pokkers masser ekstramateriale. 
    • The Big Lebowski (4K UHD)
    • The Lighthouse (BD) 
    • Moonlight (BD) 
    • Princess Mononoke (BD)

    Det er dejligt at få ryddet ud i en solid stak gamle dvd'er og cd'er, når det kan byttes til sådan en omgang. 

    Mikkel Abel16-06-20 08:52

  • ★★★★★0

    Fra Gucca.dk:

    • Sleepless in Seattle (BD)
    • You’ve Got Mail (BD)
    • Wild Things (BD)
    • Trading Places (BD)
    • The Handmaiden (BD)

    Kruse16-06-20 10:20

  • ★★★★★0

    Fra Bilka:

    • Birds of Prey (BD)

    Kruse19-06-20 19:22

  • ★★★★★2

    Fra Zoom.co.uk:

    • Avatar: The Last Airbender - The Complete Series (BD)

    Fra Eureka.co.uk:

    • Man With a Movie Camera (1929) (BD)
    • The Last Command (1928) (BD)
    • Diary of a Lost Girl (1929) (BD)
    • Nosferatu (1922) (BD)

    Kruse22-06-20 16:29

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen