Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★★0

    Fra CDON:

    • Watchmen: Season 1 (BD)
    • The Lighthouse (BD)
    • Color Out of Space (BD)
    • Weathering with You (BD)
    • Mortal Kombat Kollection (BD)

    Kruse 2-12-20 11:23

  • ★★★★★★0
    • Mortal Kombat Kollection (BD)

    MOOOORTAL KOMBAT

    Zero Cool 2-12-20 12:09

  • ★★★★★0

    MOOOORTAL KOMBAT

    TEST YOUR MIGHT!

    Elwood 2-12-20 14:14

  • 0

    Alejandro Jodorowsky Collection fra Arrow på blu-ray.

    • Fando y Lis (1968)
    • El Topo (1970)
    • The Holy Mountain (1973)
    • Psychomagic, a healing art (2019)

    Deadbeat at Dawn (1988) på blu-ray fra Arrow. 

    True Stories (1986) på blu-ray fra Criterion. 

    Santa Sangre (1989), også af Jodorowsky, på DVD.

    Nightmare in a Damaged Brain (1981) på DVD. 

    Eaten Alive (1980) af Umberto Lenzi på DVD.

    Un Flic (1972) af Jean-Pierre Melville på DVD.

    The Entity (1982) på DVD.

    The Films of James Broughton (17 kortfilm) på DVD. 

    NIGHTMARE! EATEN ALIVE! THE ENTITY! Så er der snart filmaften! 

    Joachim Jelle 2-12-20 15:31

  • ★★1

    NIGHTMARE! EATEN ALIVE! THE ENTITY! Så er der snart filmaften! 

    Haha fuck yeah, der bliver samlet godter ind! 

    Mikkel Abel 2-12-20 20:41

  • ★★★1

    Fra Amazon:

    • Essential Fellini - BD Criterion boks
    • The Irishman - BD Criterion

    Steffan Rasmussen 3-12-20 12:18

  • ★★★★★0

    Fra Powerhousefilms:

    • Eyes of Laura Mars (BD)
    • Marlene Dietrich & Josef von Sternberg at Paramount 1930-1935 (BD)

    Kruse 4-12-20 10:33

  • ★★★★★0

    Fra Bilka:

    • A Beautiful Day in the Neighborhood (BD)

    Kruse 4-12-20 13:36

  • ★★★★★★0

    Jackie Chans Police Story og Police Story 2

    Samt lidt nyere film:

    • Systembryder
    • Wild Rose
    • King of Staten Island
    • Proxima

    Guldager 4-12-20 19:51

  • ★★★★★★0

    Og fik bestilt lidt Hitchcock:

    • The Lodger 
    • Lifeboat 
    • Young and Innocent 
    • Sabotage 

    Samt tre patches til min battle vest:

    • Darkthrone - Panzerfaust 
    • Mercyful Fate - Melissa 
    • Rotting Christ - logo

    Guldager 5-12-20 22:32

  • ★★★★★0

    Fra Mondo Macabre:

    • Symptoms (1974) (BD)
    • Perversion Story (1969) (BD)
    • Who Can Kill a Child? (1976) (BD)

    Fra Zoom:

    • Being There (1979) (BD)
    • Beau Travail (1999) (BD)
    • Holiday (1938) (BD)

    Kruse 7-12-20 15:53

  • ★★★★0

    Fra deepdiscount.com:

    West of Zanzibar (dvd)

    The Magician (dvd)

    The Hunger (BD)

    DD havde tilbud på Warner Archive, så jeg slog til og fik fyldt et par huller, da de oven i købet havde en ekstra rabatkupon på 15%.

    Det er længe siden, jeg sidst har købt en dvd. Men jeg fokuserer lidt på stumfilm for tiden, og der er desværre ikke den store chance for, at mange af dvd-udgivelserne nogensinde vil blive opdateret til blu-ray. Markedet er simpelthen for lille, eller også er det overlevende filmmateriale i for dårlig stand. 

    Så jeg bed i det halvsure æble og bestilt en stak Lon Chaney/ Tod Browning-film (der skulle gerne være en boks mere med fire film på vej i posten til mig), og så Rex Ingrams The Magician, som jeg har villet se i et stykke tid. 

    Lon Chaney var jo den helt store, amerikanske horrorstjerne i 1920'erne og indspillede udover de berømte The Hunchback of Notre Dame og The Phantom of the Opera også en stribe mindre film med hofinstruktøren Tod Browning.

    Rex Ingram er der til gengæld nok ikke andre end dedikerede historienørder og stumfilmsfans, der kender i dag. Men i sin samtid regnedes han for at være en af de største og bedste instruktører, måske kun overgået af D.W. Griffith. 

    The Magician er ikke noget overset mesterværk. Men det er en solid, lille okkult sag om en gal videnskabsmand/ troldmand, der v.h.a. menneskeofring forsøger at skabe nyt liv. Enkelte steder er den en tydelig inspirationskilde til Universals Frankenstein fra 1931, og så er den i øvrigt temmeligt frit inspireret af samtidens enfant terrible, den virkelige kultleder, "magiker" og satanist Alister Crowley. 

    The Hunger er Tony Scotts debutfilm, en 1980'er-stillig, nogle steder musikvideolignende vampyrfilm med bl.a. Susan Sarandon og David Bowie i hovedrollerne. 

    thomsen 7-12-20 17:26

  • ★★★★★★0

    The Magician lyder ret interessant.

    Fik selv bestilt The Purge 4-Movie Collection. Har ikke set nogen af dem.

    Guldager 7-12-20 17:42

  • ★★★0

    Fra The Book Depository

    • Ready Player Two

    Steffan Rasmussen 7-12-20 19:27

  • ★★★★★1

    Cowboy Bebop soundtracket på Vinyl
    Jeg måtte bare ha det!

    Nåja og Das Boot Complete Edition på BD

    Elwood 7-12-20 19:53

  • ★★★★★★0

    En Denon AVR-X2700H surroundreceiver. Min nuværende receiver er 11 år gammel og det er ikke fordi den spiller dårligt eller fejler noget, men funktionsmæssigt er den begyndt at halte lidt bagefter.

    Jeg slipper bl.a. for at have et optisk kabel mellem mit tv og receiveren, får HDMI 2.1 til når den slags bliver aktuelt, en pladespillerindgang, samt små quality of life-opgraderinger, eksempelvis at den understøtter Spotify direkte, så jeg måske kan undvære en ekstra enhed i anlægget (p.t. en DAC med en laptop sluttet til).

    Samtidig understøtter den også analoge indgange, hvilket er ret nice, nu når moderne TV ikke gør det længere.

    Zero Cool 9-12-20 02:02

  • ★★★★★★0

    Fra Føtex

    Vores mand i Amerika

    Wayne 9-12-20 10:17

  • ★★★0

    Fra Føtex

    Vores mand i Amerika

    Hvad måtte du slippe for den?

    Steffan Rasmussen 9-12-20 11:04

  • ★★★★★★0

    Hvad måtte du slippe for den?

    Jeg slap med 99,-

    Wayne 9-12-20 11:22

  • ★★★★★0

    Fra Amazon.com:

    • Essential Fellini (Criterion - BD)

    Kruse 9-12-20 15:01

  • ★★★★0

    Fra Amazon.com:

    • Essential Fellini (Criterion - BD)

    For dælen! Det kribler godt nok i mine fingre for at få fat i den også (sammen med deres Karel Zeman-boks) Hvor meget måtte du bløde for den, Kruse, og var den pakket godt nok ind?

    Jeg er lidt tilbageholdende med at bestille mere fra amazon lige nu efter for mange dårlige oplevelser. Men på den anden side så bliver det jo også noget dyrere, hvis man skal til at bestille alle bokse til fuld pris hos diabolikdvd.com.

    thomsen10-12-20 13:38

  • ★★★★0

    Elgigantens tilbud var for godt til mig, så jeg smuttede lige forbi og købte Cyberpunk 2077 til sølle 333 kr! Det er noget mere spiseligt end de 550 kr., det koster på PSN.

    For én gangs skyld har de også gjort noget ud af den fysiske indpakning, så man føler, at man faktisk får mere for pengene ved at købe den en fysisk kopi. Jeg synes ofte i dag, at man sidder med fornemmelsen, at æsken lige så godt bare kunne have indholdt en kode til at downloade spillet, for der er ikke andte end en disk i æsken. Men Cyberpunk kommer både med et slipcover, for dem der kan lide den slags, et stort kort a la GTA og RDR2, nogle postkort og en world guide, der nok er værd at læse. 

    Så håber jeg bare, at spillet også holder. De foreløbige anmeldelser er lidt blandede, der skulle bl.a. være ret mange bugs, og jeg kan da se, at man udover spillet også skal downloade en patch på fucking 47 GB for overhovedet at komme i gang! 

    thomsen10-12-20 13:45

  • ★★★1

    For dælen! Det kribler godt nok i mine fingre for at få fat i den også (sammen med deres Karel Zeman-boks) Hvor meget måtte du bløde for den, Kruse, og var den pakket godt nok ind?

    Jeg er lidt tilbageholdende med at bestille mere fra amazon lige nu efter for mange dårlige oplevelser. Men på den anden side så bliver det jo også noget dyrere, hvis man skal til at bestille alle bokse til fuld pris hos diabolikdvd.com.

    Min var i hvert fald pakket fint ind. Den kommer i en papkasse fra Criterion der passer til indholdet. Og den papkasse er så pakket ind i papkassen fra Amazon (I hvert fald hos mig. Men bestilte selvfølgelig også The Irishman oveni, så ved ikke om de kunne finde på bare at sende i boksen fra Criterion). 

    Jeg gav $125 + fragt/told/moms. Mener det blev lidt over $170 at den udgjorde.

    Men kan se den nu står til $200.

    Steffan Rasmussen10-12-20 14:10

  • ★★★★★0

    For dælen! Det kribler godt nok i mine fingre for at få fat i den også (sammen med deres Karel Zeman-boks) Hvor meget måtte du bløde for den, Kruse, og var den pakket godt nok ind?

    Jeg er lidt tilbageholdende med at bestille mere fra amazon lige nu efter for mange dårlige oplevelser. Men på den anden side så bliver det jo også noget dyrere, hvis man skal til at bestille alle bokse til fuld pris hos diabolikdvd.com.

    Den var på tilbud til $124.99 for en måned siden, og jeg valgte den lidt dyrere fragtmulighed, hvor man også indbetaler et depositum for told/moms. Fragten var $15.66 og Import Fees Deposit var på $35.19. Sidst jeg købte noget med den fragtmulighed fik jeg refunderet en del af dette beløb, så det kan gå hen og blive lidt billigere, men samlet set kostede det $175.84.

    Pakken kommer fra Criterion allerede pakket ind i pap, som så yderligere lå en en forholdsvis flad Amazon pakke. Boksen er rimelig flad og med de beskyttende lag pap omkring fra Criterion, så tror jeg man slipper for de værste skader, men det er ikke fordi at Amazon har gjort noget ekstra i at forhindre dette. Min slap igennem helskindet.

    Kruse10-12-20 14:23

  • ★★★★★0

    Fra Bilka:

    • Vores mand i Amerika (BD)

    Kruse11-12-20 13:48

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen