Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★1

    Fra Wicked Vision i Tyskland:

    Graf Zaroff (The Most Dangeroues Game, 1932) - limited edition mediabuch - den klassiske pre-code horrorfilm om en gruppe skibbrudne, der skyller i land på en tropeø, hvor en vanvittig greve udser sig dem som byttedyr i en sin storvildtsjagt. 

    For et par år siden udsendte Wicked Vision en super flot ny restaurering, der langt overstiger alle tidligere udgivelser. Desværre var den ultra-limited til kun 1000 eksemplarer og forsvandt hurtigt.

    Men nu er den genoptrykt i en flot mediabook-udgave. Alting, inkl. det tyske kommentarspor, skulle have engelske undertekster, så det eneste, man går glip af i forhold til den gamle udgave, er det vendbare cover, der også havde den originale titel på engelsk. 

    Black Torment (1960) - limited edition mediabuch - britisk gotisk horror, der for en gangs skyld ikke kommer fra Hammer eller Amicus. Jeg har faktisk næsten lige købt den engelske BD, men så faldt jeg over denne her på tilbud. Den har en del ekstramateriale, hvor den engelske er helt tom, så jeg valgte at opgradere, nu hvor jeg alligevel skulle lægge en bestilling. 

    thomsen 8-08-21 10:25

  • ★★0

    Fra Gucca efter besvær med levering dog kun én dag forsinket fik jeg følgende Blu Rays

    Charlie's Angels

    Charlie's Angels Full Throttle

    Fra DBA

    The Bone Collector på BD med dansk tekst

    alle Blu Rays er dansk release med dansk tekst

    Ryder666 9-08-21 15:11

  • ★★★★★0

    Fra Amazon.com:

    • World of Wong Kar Wai (Criterion - BD)

    Kruse10-08-21 17:11

  • ★★★0

    Bestilt hos Amazon.de.

    • Howards End
    • Mr. Right
    • African Queen
    • Dronningen
    • Der Golem
    • Memento
    • Dogville
    • The Rider
    • Lost Girls and Love Hotels
    • Little Big Man
    • I Origins
    • The Layover

    Alle på BD

    Steffan Rasmussen10-08-21 18:55

  • ★★0

    Fra Elgiganten

    Captain Fantastic dansk release med dansk tekst på BD

    Fra Amazon.com

    En double feature på hver sin Blu Ray disc, Zack And Miri + Clerks 2.

    Det var den billigste måde at anskaffe Clerks 2 på. Til gengæld var den spritny stadig plomberet.

    Ryder66611-08-21 12:07

  • ★★★★★★1

    Fra amazon.de fik jeg bestilt:

    • A Prayer Before Down
    • It Comes at Night
    • A Good Woman Is Hard to Find
    • Love & Basketball

    samt Rob Zombies to Halloween-film.

    Guldager13-08-21 19:19

  • ★★★★★0

    Fra amazon.de fik jeg bestilt:

    • A Prayer Before Down
    • It Comes at Night
    • A Good Woman Is Hard to Find
    • Love & Basketball

    Nogle rigtig gode film du har købt. Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om "A Good Woman Is Hard to Find". 

    Mht  "Love & Basketball" så vil jeg dog anbefale dig at afbestille den tyske udgave - jeg formoder det er på DVD? 

    D. 21 september og d. 25 oktober udgives filmen nemlig på BD af Criterion (region A og region B) i en helt ny 4K restaureret udgave og med helt nyt ekstramateriale. :)

    NightHawk14-08-21 12:57

  • ★★★★★★0

    D. 21 september og d. 25 oktober udgives filmen nemlig på BD af Criterion (region A og region B) i en helt ny 4K restaureret udgave og med helt nyt ekstramateriale. :)

    Det er ikke en film, jeg behøver på 4K :)

    Guldager14-08-21 12:58

  • ★★★★★0

    Det er ikke en film, jeg behøver på 4K :)

    Det er heller ikke 4K UHD men en almindelig BD. Restaureringen er baseret på et 4K scan, tror jeg det er. Om ikke andet får du væsentligt mere for pengene her og får samtidig mulighed for at se filmen i den bedst mulige udgave. :) 

    NightHawk14-08-21 13:02

  • ★★★★★★0

    Ekstramateriale bruger jeg sjældent. Så medmindre det er et bedre cut, så behøver jeg den ikke på BD. 

    Selvom det er fedt, når tingene står knivskarpt på mit 75" QLED, så har jeg intet imod at se slidte udgaver af film.

    Guldager14-08-21 14:25

  • ★★1

    Godt nok i går. Men fik købt en signeret udgave af Sven-ole Thorsens bog “Stærk mand i Hollywood”, til sci-fi con. Hørte ham fortælle nogle røver historier der, han var svær at stoppe igen :-). Så glæder mig til at læse bogen.

    Weird_J15-08-21 08:09

  • ★★0

    Godt nok i går. Men fik købt en signeret udgave af Sven-ole Thorsens bog “Stærk mand i Hollywood”, til sci-fi con. Hørte ham fortælle nogle røver historier der, han var svær at stoppe igen :-). Så glæder mig til at læse bogen.

    Jeg overvejede også messen i Randers mest pga Sven Ole Thorsen og Jakob Stegelmann. Kom desuden i tanke om det afsnit af til middag hos, hvor Sascha Dupont fik Sven smidt ud af programmet blot fordi hun mente at hun fik skældud. Come on, så grov var han altså ikke.

    Hvordan gik dit møde med Sven?

    Ryder66615-08-21 21:41

  • ★★0

    Jeg overvejede også messen i Randers mest pga Sven Ole Thorsen og Jakob Stegelmann. Kom desuden i tanke om det afsnit af til middag hos, hvor Sascha Dupont fik Sven smidt ud af programmet blot fordi hun mente at hun fik skældud. Come on, så grov var han altså ikke.

    Hvordan gik dit møde med Sven?

    Der er ikke mget at fortælle det var nærmest bare, God dag og Farvel:-). Der var kø, for det var lige efter han have holdt sit indslag.

    Weird_J16-08-21 05:03

  • ★★0

    Der er ikke mget at fortælle det var nærmest bare, God dag og Farvel:-). Der var kø, for det var lige efter han have holdt sit indslag.

    Okay, det jeg godt kan lide ved sci-fi con i Sverige, er at køerne ikke er så voldsomme, og at stjernerne har overskud og tålmodighed til deres fans. Kunne dog også forestille mig at det skyldtes større rammer, og naturligvis prisen for autografen, selv det nok er cirka det samme som Randers omkring de 200kr afhængig af hvor stort et navn de har hyret. Det er desuden samme åbningstider hvis jeg husker rigtigt fra 10-18 lørdag og søndag.

    Hvad gav du for den?

    Ryder66616-08-21 14:39

  • ★★0

    Okay, det jeg godt kan lide ved sci-fi con i Sverige, er at køerne ikke er så voldsomme, og at stjernerne har overskud og tålmodighed til deres fans. Kunne dog også forestille mig at det skyldtes større rammer, og naturligvis prisen for autografen, selv det nok er cirka det samme som Randers omkring de 200kr afhængig af hvor stort et navn de har hyret. Det er desuden samme åbningstider hvis jeg husker rigtigt fra 10-18 lørdag og søndag.

    Hvad gav du for den?

    Jeg have også tænkt mig og rose ham for hans indslag, men det gik lidt i vasken det hele. Jeg gav 300kr for bogen.

    han tog 150kr for et billede med autograf og 100 kr hvis man ville have et billede sammen med ham. Ikke så slemt. Mange af hans billeder var sammen med Arnold, så man fik da lidt dobbeltkonfekt ud af det, hvis man valgte det:-).

    Weird_J16-08-21 16:00

  • ★★1

    Jeg have også tænkt mig og rose ham for hans indslag, men det gik lidt i vasken det hele. Jeg gav 300kr for bogen.

    han tog 150kr for et billede med autograf og 100 kr hvis man ville have et billede sammen med ham. Ikke så slemt. Mange af hans billeder var sammen med Arnold, så man fik da lidt dobbeltkonfekt ud af det, hvis man valgte det:-).

    Det var da en rimelig pris.

    Kender godt til dobbeltkonfekt. 

    Da jeg mødte Vernon Wells fik jeg en selfie samt et billede fra Commando hvor han står ved siden af Arnold Schwarzenegger signeret. Han skrev dit berømte citat"I'm going to shoot you between your balls"

    Ryder66616-08-21 18:54

  • ★★0

    Det var da en rimelig pris.

    Kender godt til dobbeltkonfekt. 

    Da jeg mødte Vernon Wells fik jeg en selfie samt et billede fra Commando hvor han står ved siden af Arnold Schwarzenegger signeret. Han skrev dit berømte citat"I'm going to shoot you between your balls"

    Sejt :-D.

    Det undre mig lidt, hvorfor de gider stå der til sådan nogle messer. Jeg ved godt Sven ole nok ikke har tjent fyrsteligt, men lidt må man da have tjent på så mange film. Og han er jo ikke helt ung længere selvom han holder sig godt.

    Weird_J16-08-21 19:19

  • ★★★★0

    Det undre mig lidt, hvorfor de gider stå der til sådan nogle messer. Jeg ved godt Sven ole nok ikke har tjent fyrsteligt, men lidt

    Nogle synes nok det er meget fedt at blive idoldyrket

    chandler7516-08-21 20:00

  • ★★0

    Sejt :-D.

    Det undre mig lidt, hvorfor de gider stå der til sådan nogle messer. Jeg ved godt Sven ole nok ikke har tjent fyrsteligt, men lidt må man da have tjent på så mange film. Og han er jo ikke helt ung længere selvom han holder sig godt.

    De får nok en pæn sjat for det. Og så er det vel for at promovere sig selv lidt, vil jeg tro og mænge sig lidt blandt deres fans. På et tidspunkt var det meningen at Robert Picardo var blandt store navne der skulle være afholdt, til en messe i Danmark, men på grund af skuffende billetsalg/ interesse blev det ikke til noget. Mener at prisen for at have Picardo i en weekend løb op i 650.000kr, hvis jeg husker rigtigt...eller var det billetten der kostede 650kr, men det arrangørerne gav udtryk for var, på grund af underskud, måtte de droppe arrangementet, hvilket var ærgerligt, for jeg ville godt ha mødt op. Pointen er, at jeg tror stjernerne tjener en ordentlig sum ekstra penge for godt 16 timer i alt på en weekend på messen.

    Der har dog været et showmaster event i København på et tidspunkt, hvor Robert Englund og John Rhys Davies var på programmet. Jeg deltog dog ikke.

    Ryder66616-08-21 20:04

  • ★★0

    Nogle synes nok det er meget fedt at blive idoldyrket

    Jo og det syntes Sven-ole nok også lidt, men han virkede bare utroligt nede på jorden. Det sjove var at jeg enlig have valgt fra at skulle høre hans Q&A fordi jeg allerede have trukket min lillebror igennem, Jacob Stegelmann og Han Duo.. ( han kunne lide begge dele) Men da det blev tid til Sven-ole, og han åbenbart ikke syntes der var kommet folk nok op, stillede han sig selv ud på gangen og snakkede I hele højtaler anlægget i hallen, og sagde at nu skulle man altså komme der op, fordi nu skulle han fortælle røverhistorier.. Det kunne man jo ikke stå for ( og okay, standene i år var ret kedelige). Og jeg er glad for vi gik der op, for det var mega sjovt at høre historier og finde ud af han ikke var så barsk som hans muskler fik ham til at se ud:-).

    De får nok en pæn sjat for det. Og så er det vel for at promovere sig selv lidt, vil jeg tro og mænge sig lidt blandt deres fans. På et tidspunkt var det meningen at Robert Picardo var blandt store navne der skulle være afholdt, til en messe i Danmark, men på grund af skuffende billetsalg/ interesse blev det ikke til noget. Mener at prisen for at have Picardo i en weekend løb op i 650.000kr, hvis jeg husker rigtigt...eller var det billetten der kostede 650kr, men det arrangørerne gav udtryk for var, på grund af underskud, måtte de droppe arrangementet, hvilket var ærgerligt, for jeg ville godt ha mødt op. Pointen er, at jeg tror stjernerne tjener en ordentlig sum ekstra penge for godt 16 timer i alt på en weekend på messen.

    Der har dog været et showmaster event i København på et tidspunkt, hvor Robert Englund og John Rhys Davies var på programmet. Jeg deltog dog ikke.

    Tvivler på der er de store penge at hente i Randers, tror det var omkring 2500 gæster der dukkede op:-). Men der var vidst også en visning af Gladiator i Hadsten Bio, jeg tror han var med til om Søndagen. 

    Weird_J16-08-21 20:47

  • ★★0

    Jo og det syntes Sven-ole nok også lidt, men han virkede bare utroligt nede på jorden. Det sjove var at jeg enlig have valgt fra at skulle høre hans Q&A fordi jeg allerede have trukket min lillebror igennem, Jacob Stegelmann og Han Duo.. ( han kunne lide begge dele) Men da det blev tid til Sven-ole, og han åbenbart ikke syntes der var kommet folk nok op, stillede han sig selv ud på gangen og snakkede I hele højtaler anlægget i hallen, og sagde at nu skulle man altså komme der op, fordi nu skulle han fortælle røverhistorier.. Det kunne man jo ikke stå for ( og okay, standene i år var ret kedelige). Og jeg er glad for vi gik der op, for det var mega sjovt at høre historier og finde ud af han ikke var så barsk som hans muskler fik ham til at se ud:-).

    Tvivler på der er de store penge at hente i Randers, tror det var omkring 2500 gæster der dukkede op:-). Men der var vidst også en visning af Gladiator i Hadsten Bio, jeg tror han var med til om Søndagen.  

    Okay, det var ikke mange ifht Sverige, men de opper sig virkelig også i Sverige og får nogle ret gode navne til tider, og som jeg skrev er det nok også større rammer. Vil tro at der ihvertfald er det dobbelte antal af mennesker der besøger messen. Jeg kommer også tidligt på dagen, hvor der ikke er så mange besøgende før sidst på dagen, så der er fri adgang til stjernerne uden den store kø. Q&A er også velbesøgt men lykkedes alligevel altid at få plads på forreste række.

    Any how, Sven Ole er måske ikke det største navn sammenlignet med Sveriges, så det har nok også lidt at skulle ha sagt ifht den løn de får for at stille op.

    Ryder66616-08-21 21:25

  • ★★★★★0

    Fra Amazon.UK:

    • On The Waterfront - Criterion 
    • The Cameraman - Criterion 
    • The Great Buster : A  Celebration - Dokumentar 
    • Inherit The Wind 
    • Orphans 
    • Robin Hood : Men In Tights
    • Samurai Jack - The Complete Series

    Alt sammen på BD. :) 

    NightHawk17-08-21 16:29

  • ★★★★★0

    Fra Amazon.De:

    • Spaceballs 
    • 52 Pick-Up
    • The Rocketeer 
    • Candyman - Unrated 
    • Robin Hood : Prince of Thieves - Steelbook 
    • Silver Bullet - Mediabook 
    • The Dark Half - Mediabook 
    • The Witch Next Door - Mediabook 

    Fra Amazon.UK:

    • The Karate Kid : 1-4 boxset 
    • Wonder Woman 1984

    Alle på BD. :) 

    NightHawk18-08-21 15:21

  • ★★★★★0

    Candyman - Unrated 

    Nogen særlig grund til du ikke gik efter Arrows udgave ?

    Godt nok er limited edition OOP så vidt jeg ved, men den udgave der er tilgængelig er den R-rated US udgave, UK udgaven var ekslusive til Arrow Limited release så vidt jeg ved.

    Blot nysgerrig, sikkert nogen som ved mere om dette end jeg gør :)

    Elwood18-08-21 19:29

  • ★★0

    Fra Amazon.ca to dage før planlagt leveringpå Blu Ray

    Blu Ray Double Feature

    The Trigger Effect med Kyle Maclachlan

    Body Count med David Caruso

    Det er to film på en skive, men krydser fingre for en god kvalitet.

    Ryder66618-08-21 20:59

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen