Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★★0

    Har faktisk også kun set The General med Buster Keaton - det må komme efter Harold Lloyd.

    Har dog en noget nær komplet Charlie Chaplin-samling.

    Eureka har udgivet tre Buster Keaton volumes med i alt 10 film på i nyrestaurerede udgaver og masser af ekstramateriale. De er alle pengene værd. :)

    NightHawk 9-01-22 19:34

  • ★★★★★0

    Og Criterion udgav hans sidste gode film "The Cameraman". Den er også et must own. Efter den røg Buster Keaton ind en større nedtur med karrieren og hans talefilms-periode blev aldrig ligeså god, som da han lavede stumfilm. I 1965 lavede han dog et herligt comeback til stumfilms-æraen med kortfilmen "The Railrodder", som er helt genial. Den er med på volume 2 af Eurekas udgivelser. :)

    NightHawk 9-01-22 19:52

  • ★★★★★1

    Modtog i da en stak pakker fra Amazon.De:

    • Back To The Future II : Hoverboard set (Playmobil)
    • Back To The Future III : Wild West set (Playmobil)
    • Scooby-Do : Mystery Machine bil (Playmobil)
    • Scooby-Do : Shaggy & Scooby set (Playmobil)
    • James Bond : Goldfinger/Aston Martin set (Playmobil)
    • Harry Palmer 3 : The Billion Dollar Brain (BD)
    • 48 Hours & Another 48 Hours (BD)
    • Malignant (BD)

    Så skal der samles Playmobil her de næste par dage. Det er faktisk ret hyggeligt at sidde og nørde rundt med. Er spændt på at få samlet Aston Martin settet, så jeg kan få afprøvet katapult-sæddet. :)

    NightHawk10-01-22 14:48

  • ★★★★★0

    Modtog idag en pakke fra Amazon.UK:

    • The Suicide Squad (James Gunn) (BD)
    • Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings (BD)
    • Cold War (BD)
    • Hellfighters - Limited Edition (BD)
    • No Time To Die - Collectors Edition (BD)
    • Shetland - Sæson 6 (DVD)

    Glæder mig til endelig at få set den nyeste James Bond. Og så bliver det ligeså fedt at vende tilbage til shetlands-øerne og en ny spændende omgang mord-mysterie med den herligt fandenivoldske detektiv Jimmy Perez. :)

    NightHawk11-01-22 16:54

  • ★★★★★★0

    Har bestilt fra amazon.de i diverse udgaver:

    • The Woman in the Window
    • The Postman Always Rings Twice (1946)
    • Bigger Than Life
    • They Live By Night
    • Days of Wine and Roses
    • Long Day's Journey Into Night

    Bliver rart med nogle klassikere igen :)

    Og har fundet en del af min watch-liste på Youtube og Archive.org

    Hvis det ikke havde været pga. den fucking bagatelgrænse var fjernet, kunne jeg have sparet en masse penge ved Amazon Marketplace på co.uk...

    Guldager11-01-22 17:01

  • ★★★★★★0

    Modtog idag en pakke fra Amazon.UK:

    • Hellfighters - Limited Edition (BD)

    John Wayne filmen?

    T. Nielsen11-01-22 17:19

  • ★★★★★0

    Modtog idag en pakke fra Amazon.UK:

    • Cold War (BD)

    Har du set den før? En fantastisk og smuk film!

    Kruse11-01-22 17:23

  • ★★★★0

    @Mikke Abel, kan huske, at du for nogle uger siden skrev, at de havde bestilt flere gange fra Deepdiscount for nylig uden problemer. 

    Kan du huske, hvor lang tid, der ca. gik, før du fik tingene, og om du kunne tracke forsendelserne.

    Jeg bestilte nemlig en pakke mellem jul og nytår, og den blev hurtigt afsendt. Men siden har der ikke været nogen bevægelse. Trackingen har via RR Donnelley ført mig vdiere til noget, der hedder Interpost Shipping og igen videre til Bring, hvor jeg blot for den besked, at de venter på, at den ankommer til et af deres servicepunkter. 

    Det var præcis det samme, jeg var ude for, tilbage i juni, hvor jeg havde en forsendelse, der forsvandt, så nu er jeg lidt nervøs for, at det samme er ved at ske igen.

    --

    Jeg mangler også stadigvæk min All Haunts-boks fra Severin. Den blev afsendt den 17. og har lige siden befundet sig i omegnen af lufthavnen i L.A. Den ser dog endeligt ud til at være sendt videre her den 6/1, men jeg tør ikke håbe for meget, for jeg har før set, at så er den dukket op på et andet USPS-lager i samme lufthavn nogle dage senere.

    Men hey, det er da fremskridt - i det mindste er den afsendt! Severin har stadigt ikke fået sendt min Black Friday-bestilling her 40 dage senere. 

    Det er vildt, at de kan blive ved med at leve videre med deres elendige kundeservice, dårlige forsendelse, og fuldstændig negligering hver gang en af deres releases viser sig at have en fejl. Men de lever nok højt på, at de er et af de boutique-labels, der har de bedste titler.

    thomsen11-01-22 18:03

  • ★★★★★0

    John Wayne filmen?

    Jep, den hvor han er brandmand. Den udkom på BD for nylig. :) 

    NightHawk11-01-22 18:19

  • ★★★★★0

    Har du set den før? En fantastisk og smuk film!

    Nej, jeg har ikke set den før. Men jeg har set "Ida" af samme instruktør og den var jeg helt vild med, så jeg glæder mig meget til at se "Cold War". :)

    NightHawk11-01-22 18:22

  • ★★★★★1

    Nej, jeg har ikke set den før. Men jeg har set "Ida" af samme instruktør og den var jeg helt vild med, så jeg glæder mig meget til at se "Cold War". :)

    “Ida” er også fantastisk, men “Cold War” er endnu bedre. Jeg ser frem til at høre hvad du synes om den :)

    Kruse11-01-22 19:04

  • ★★★★★★1

    Jep, den hvor han er brandmand. Den udkom på BD for nylig. :) 

    Så den for måske 25-30 år siden (åh Gud er det så længe). Gad egentlig godt selv eje den. Tak for info:) Jeg vil kigge efter den.

    T. Nielsen11-01-22 19:22

  • ★★1

    @Mikke Abel, kan huske, at du for nogle uger siden skrev, at de havde bestilt flere gange fra Deepdiscount for nylig uden problemer. 

    Kan du huske, hvor lang tid, der ca. gik, før du fik tingene, og om du kunne tracke forsendelserne.

    Jeg bestilte nemlig en pakke mellem jul og nytår, og den blev hurtigt afsendt. Men siden har der ikke været nogen bevægelse. Trackingen har via RR Donnelley ført mig vdiere til noget, der hedder Interpost Shipping og igen videre til Bring, hvor jeg blot for den besked, at de venter på, at den ankommer til et af deres servicepunkter. 

    Det var præcis det samme, jeg var ude for, tilbage i juni, hvor jeg havde en forsendelse, der forsvandt, så nu er jeg lidt nervøs for, at det samme er ved at ske igen.

    Det har taget de 2-4 uger, så det har været en tålmodig omgang omend. Så vidt jeg mindes har der ikke været mulighed for noget tracking - ellers har jeg i hvert fald ikke været opmærksom på det. Men der har aldrig været problemer ift. de ikke er dukket op, gået tabt eller andet. :)

    Mikkel Abel12-01-22 00:26

  • ★★0

    Fik følgende film

    Fra Tradera

    Don't Say Af Word, på Blu Ray med Michael Douglas, svensk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 128kr inklusiv forsendelse.

    The Call, på Blu Ray med Halle Berry, nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand.pris 127kr inklusiv forsendelse.

    Devil In A Blue Dress, på Blu Ray med Denzel Washington, tysk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris cirka 150kr inklusiv forsendelse

    Remember, på Blu Ray med Christopher Plummer, nordisk release med dansk tekst. Købt brugt. Pris knap 30kr Inkl forsendelse

    Dawn Of The Dead, på Blu Ray med Ving Rhames, nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 52kr inklusiv forsendelse.

    Fra Amazon De

    Monster Dog, på Blu Ray uncut media book, med Alice Cooper, tysk release med original engelsk lydspor. Købt spritny stadig plomberet knap 197kr inklusiv forsendelse

    Fra Laserdisken

    Eight Below, på Blu Ray med Paul Walker, UK release med dansk tekst. Købt spritny stadig plomberet. Pris 79kr

    Black Dog, på Blu Ray med Patrick Swayze,  US release med engelsk tekst. Købt spritny stadig plomberet. Pris 149kr

    Ryder66612-01-22 12:32

  • ★★★★★0

    Så ankom den sidste pakke i denne omgang fra Amazon.Uk:

    • Nobody (BD)
    • Champion (BD)
    • Toys of He-Man and The Masters of The Univere (Bog)

    Bliver sjovt at se Bob Odenkirk i en mere hårdtslående rolle. Og så blev jeg lige inspireret af Thomas køb af "Champion" med Kirk Douglas, så den røg også med i denne omgang. Og så lykkedes det mig endelig at få fat på den store 700 siders store moppedreng af en bog, der går bag om "Masters of The Universe" legetøjet i alle dets forskellige udgivelser. Det er ham der har Pixel Dan kanalen på YouTube, der har lavet bogen. Han er selv kæmpe fan af franchisen, så der er i den grad kælet for detaljen i denne super lækre bog. :)

    NightHawk12-01-22 16:14

  • ★★0

    Fra Gucca var der 2 følgende Blu Rays

    Fast & Furious 9, på Blu Ray, som indeholder Director's Cut og Biografversion.

    Den var sat betydeligt ned i pris og kostede kun 70kr

    Hell Or High Water, på Blu Ray med Jeff Bridges, pris 80kr

    Begge er naturligvis dansk release med dansk tekst

    Ryder66613-01-22 16:16

  • ★★★★★★0

    Fra Føtex

    No Time To Die

    Shang Chi

    Wayne15-01-22 08:28

  • ★★0

    Fra DBA

    A Million Ways To Die In The West, på Blu Ray med Seth MacFarlane, dansk release med dansk tekst

    The Magnificent Seven, på Blu Ray med Denzel Washington, dansk release med dansk tekst

    Pris for begge, købt brugt men i god stand 70kr Inkl forsendelse.

    Freddy Vs Jason, på Blu Ray med Robert Englund, US release købt brugt men i perfekt stand. Pris 58kr Inkl forsendelse.

    Ryder66615-01-22 15:49

  • ★★0

    Det blev til en enkelt Blu Ray fra DBA

    James Bond: No Time To Die, på Blu Ray med Daniel Craig, dansk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 85kr Inkl forsendelse

    Ryder66617-01-22 11:52

  • ★★0

    Lidt flere fra DBA, denne gang på dvd, da jeg lige vil se dem lidt an, før jeg opgraderer til Blu Ray. Det er 4 film på 2 discs.

    Thrillers

    A Shock To The System

    The Hit List

    Skeletons

    Fortunes Of War

    Big Drama Movies

    Mindfield

    Flipping

    Lewis & Clark & George

    Purgatory

    Crime Thriller Movies

    The Banker

    Killer Image

    Escape 1990

    Back Stab

    Film markeret med fed skrift, er dem jeg har været på udkig efter i noget tid og overvejer opgradering til Blu Ray af dem der er tilgængelige

    De er region 2 og med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 75kr inkl forsendelse

    Ryder66617-01-22 14:15

  • ★★0

    Fik følgende Blu Rays

    Fra Tradera

    Man On Fire, på Blu Ray med Denzel Washington, Svensk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris Inkl forsendelse 47kr

    Fra iMusic

    The Last Showing, på Blu Ray med Robert Englund, UK release med engelsk tekst. Købt spritny stadig plomberet. Pris 50kr

    Strange Days, på Blu Ray med Ralph Fiennes, UK release med engelsk tekst. Købt spritny stadig plomberet. Pris 79kr

    Fra  Læsehesten Randers

    Beyond The Reach, på Blu Ray med Michael Douglas, dansk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 33kr

    The Order, på Blu Ray med Jean Claude Van Damme, dansk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 33kr

    Ryder66618-01-22 14:17

  • ★★★★★0

    Modtog i dag en enkelt film mere fra Amazon.De:

    • Violet & Daisy - Mediabook (BD)

    Det er en krimi-komedie fra 2011 med Saoirse Ronan og James Gandolfini i hovedrollerne, som er gået fuldstændig under radaren hos mig. Det har muligvis noget at gøre med at filmen blev udgivet samme år som "Hanna", som jo også har Saoirse Ronan i hovedrollen, og at den derfor har overskygget "Violet & Daisy", som heller ikke fik international biografpremiere.

    De professionelle film-anmeldere var ikke vilde med "Violet & Daisy" har jeg læst mig frem til, mens det til gengæld virker som om det modsatte er tilfældet, når det gælder almindelige filmfans/filmnørder. Så jeg er spændt på at se hvilken lejr jeg ender med at havne i. Lige umiddelbart ser den ganske underholdende ud og Saoirse Ronan og James Gandolfini plejer at være garant for gode præstationer, så jeg tror det bliver en positiv oplevelse. :)

    youtu.be/C7CdL8xXmxE

    youtu.be/59CFBjTK2KM

    NightHawk19-01-22 15:20

  • ★★★★★★0

    Købte The Last Duel i Føtex, efter at ham den frække skrev til mig, at den var landet. Var ellers i tvivl, da den jo også er på Disney+, som jeg jo har betalt for. Så måske lidt fjollet, men tænkte den var en jeg gerne så i samlingen og finder også, at jeg kan få mere smæk på lyden på en BD end via streaming. 

    T. Nielsen20-01-22 07:39

  • ★★★★★★0

    Købte The Last Duel i Føtex, efter at ham den frække skrev til mig, at den var landet. Var ellers i tvivl, da den jo også er på Disney+, som jeg jo har betalt for. Så måske lidt fjollet, men tænkte den var en jeg gerne så i samlingen og finder også, at jeg kan få mere smæk på lyden på en BD end via streaming. 

    Har planer om at se den i weekenden - og køber den nok ikke. Jeg synes generelt at jeg er blevet for doven til finde skiverne frem, hvis jeg kan finde det via streaming. Men jeg køber stadig ind til mine samlinger, og når det er en film jeg ikke kan finde på tjenesterne.

    Lyden - er der en forskel på den?

    Wayne20-01-22 09:03

  • ★★★★★★0

    Har planer om at se den i weekenden - og køber den nok ikke. Jeg synes generelt at jeg er blevet for doven til finde skiverne frem, hvis jeg kan finde det via streaming. Men jeg køber stadig ind til mine samlinger, og når det er en film jeg ikke kan finde på tjenesterne.

    Lyden - er der en forskel på den?

    Jeg bilder mig ind at det bulder mere på skive end på streaming. Muligt det ikke er korrekt. 

    Men ellers er jeg også mest begyndt at købe klassikere og film man ikke kan se om line. 

    T. Nielsen20-01-22 09:10

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen