Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★★★0

    Bestilte lidt fra den tuske del af Amazon:

    Monsters Collection [Blu-ray]

    Quatermain - Das ultimative Abenteuer [Blu-ray]

    Orca, der Killerwal [Blu-ray]

    Convoy [Blu-ray]

    Et par af filmene i monsters boksen, dem har jeg allerede på BD. Men det var billigere at vælge boksen, end at købe dem alle individuelt. 

    Convey har jeg egentlig aldrig været så vild med. Måske jeg er det mere denne gang. Købte den mest, fordi jeg snart har en ret pæn stor samling af Peckinpahs film. 

    T. Nielsen17-04-22 11:59

  • ★★★★★★1

    Nu har jeg købt mere dyrt - er kommet til at bruge 3000 kr på film i denne måned. Ups :)

    Men det blev til 6 klassiske Hollywood-film:

    They Live By Night - BD fra Criterion

    High Sierra - BD fra Criterion

    Seven Days in May - BD fra Warner Archives

    Elmer Gantry - BD

    I Want To Live! - DVD

    I Remember Mama - DVD

    Guldager18-04-22 11:41

  • ★★0

    Fik følgende film idag

    Fra Tradera.

    Lucky Number Slevin, på Blu Ray med Bruce Willis, nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris cirka 230kr inkl forsendelse

    Fra Amazon.UK

    Get Shorty, på Blu Ray med John Travolta, UK release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris cirka 150kr inkl forsendelse

    Ryder66621-04-22 10:59

  • ★★★★★★1

    Købte mig noget mere kræs...

    3 bokse med Buster Keatons film fra 20'erne fra Eureka

    The Cameraman med Buster Keaton fra Criterion Collection

    Samt en William Wyler-film, The Collector og en Sidney Lumet: The Pawnbroker. 

    Guldager21-04-22 21:48

  • ★★★★1

    Fra Arrow:

    4K UHD - Phenomena - Arte Originale Limited Edition

    4K UHD - An American Werewolf in London - Limited Edition

    Shock - store exclusive Beyond the Door II slip

    Fra Second Sight:

    Session 9 - limited edition

    The Babadook - 4K UHD limited edition

    Phenomena er en upgrade fra BD. Jeg besluttede, at jeg gerne ville opgrade alle Argentos film til 4K UHD, for jeg er rte vild med Arrows nye serie med det originale italienske artwork. Næste film i serien skulle efter sigende blive en UK-only-udgivelse af Tenebre

    Den amerikanske varulv nåede jeg aldrig at købe på BD, så det var et nemt valg.

    Pakken blev som sædvanligt fanget i tolden. Men da jeg inden havde skrevet til Arrow og fået lovning på,at de ville refundere moms og gebyr, så turde jeg godt at bestille. Foreløbigt har jeg ikke haft problemer med det, men det er sikkert en god idé at spørge, før man bestiller. I hvert fald har jeg læst flere, også danskere, der har haft problemer med at få dem til at refundere pengene, og det lader til at være meget afhængig af, hvem man lige får fat i i kundeservice.

    Jeg var også ret meget i tvivl om The Babadook. Jeg synes, at det er en god film, og jeg mener egentlig også, at den er vigtig, fordi den var med til at kickstarte hele denne her "bølge" af horrorfilm for et mere voksent publikum. På den anden side er den jo skudt digitalt i 2K, så hvad vinder man egentligt ved en 4K-udgivelser? Men anmeldelserne har været gode, og jeg er en sucker for Second Sights limited editions, så FOMO fik mig til sidst. 

    thomsen22-04-22 12:15

  • ★★★★★1

    Købte mig noget mere kræs...

    3 bokse med Buster Keatons film fra 20'erne fra Eureka

    The Cameraman med Buster Keaton fra Criterion Collection

    Nice! Så må du have rigtig god fornøjelse med filmene. Du har mange timers forygende god underholdning i vente. Er spændt på at høre hvad du synes om dem. :) 

    NightHawk22-04-22 14:47

  • ★★★★★1

    Fra Arrow:

    4K UHD - Phenomena - Arte Originale Limited Edition

    4K UHD - An American Werewolf in London - Limited Edition

    Shock - store exclusive Beyond the Door II slip

    Fra Second Sight:

    Session 9 - limited edition

    The Babadook - 4K UHD limited edition

    Phenomena er en upgrade fra BD. Jeg besluttede, at jeg gerne ville opgrade alle Argentos film til 4K UHD, for jeg er rte vild med Arrows nye serie med det originale italienske artwork. Næste film i serien skulle efter sigende blive en UK-only-udgivelse af Tenebre

    Den amerikanske varulv nåede jeg aldrig at købe på BD, så det var et nemt valg.

    Pakken blev som sædvanligt fanget i tolden. Men da jeg inden havde skrevet til Arrow og fået lovning på,at de ville refundere moms og gebyr, så turde jeg godt at bestille. Foreløbigt har jeg ikke haft problemer med det, men det er sikkert en god idé at spørge, før man bestiller. I hvert fald har jeg læst flere, også danskere, der har haft problemer med at få dem til at refundere pengene, og det lader til at være meget afhængig af, hvem man lige får fat i i kundeservice.

    Jeg var også ret meget i tvivl om The Babadook. Jeg synes, at det er en god film, og jeg mener egentlig også, at den er vigtig, fordi den var med til at kickstarte hele denne her "bølge" af horrorfilm for et mere voksent publikum. På den anden side er den jo skudt digitalt i 2K, så hvad vinder man egentligt ved en 4K-udgivelser? Men anmeldelserne har været gode, og jeg er en sucker for Second Sights limited editions, så FOMO fik mig til sidst. 

    Fedt. Der er lutter gode udgivelser. Og jeg deler din begejstring for Second Sights limited udgaver. :)

    NightHawk22-04-22 14:49

  • ★★★★1

    Fedt. Der er lutter gode udgivelser. Og jeg deler din begejstring for Second Sights limited udgaver. :)

    Ja, jeg er virkelig blevet hooked på dem. Regner med at skulle have købt Censor og forudbestilt The Witch her til den første. 

    thomsen22-04-22 17:01

  • ★★★0

    Fra Amazon.co.uk:

    • Leaving Las Vegas (BD)
    • Man on Wire (BD)
    • Sound of Metal (BD)
    • The Crying Game (BD)
    • One Day in September (DVD)
    • Arthur (DVD)

    Fra Amazon.com:

    • Encanto (4K)
    • King Richard (4K)
    • Nightmare Alley (4K)
    • No Time to Die (4K)
    • West Side Story (4K)
    • Adaptation (BD)
    • A Soldier's Story (BD)
    • Belfast (BD)
    • Dick Tracy (BD)
    • Festen (BD) - Criterion
    • Herzog: The Collection (BD)
    • Hustle & Flow (BD)
    • Nothing But Trouble (BD)
    • The Big Chill (BD)
    • When We Were Kings (BD) - Criterion
    • Born into Brothels (DVD)
    • Places in the Heart (DVD)
    • Quiz Show (DVD)
    • The Last Days (DVD)

    Steffan Rasmussen23-04-22 22:42

  • ★★★★★★0

    En rimelige stor bunke alligevel :) - er de bestilt i to bestillinger?

    Fik selv lige købt lidt mere klassisk Hollywood - denne gang nogle af de længere film:

    • Flight of the Phoenix (BD)
    • Zorba the Greek
    • The Longest Day (BD)
    • The Guns of Navarone
    • The Jazz Singer

    Guldager24-04-22 14:28

  • ★★★0

    En rimelige stor bunke alligevel :) - er de bestilt i to bestillinger?

    Bestilt på en gang, men ankom i tre seperate forsendelser. 8 stk., 8 stk. og så Herzog boksen + 2 ekstra. Alle tre i bløde kuverter (hvoraf den ene var revet i stykker, men der manglede heldigvis ikke noget), så ikke fantastisk indpakning.

    Steffan Rasmussen24-04-22 14:57

  • ★★★★0

    Bestilt på en gang, men ankom i tre seperate forsendelser. 8 stk., 8 stk. og så Herzog boksen + 2 ekstra. Alle tre i bløde kuverter (hvoraf den ene var revet i stykker, men der manglede heldigvis ikke noget), så ikke fantastisk indpakning.

    Jeg er næsten helt stoppet med at bruge Amazon pga. deres nye "øko-venlige" (sådan markedsfører de den selv) indpakning.

    Hvad nytter det, at man sparer CO2, fordi den er marginalt lettere, hvis det så betyder, at man er nødt til at få gensendt mange af tingene, fordi de bliver smadrede under transporten pga. manglende beskyttelse?

    Dertil kan man så lægge, at i hvert fald den ene model af kuverten, som jeg har modtaget, er fuld af plastic, og det virker da ikke særligt "øko-venligt" på mig?

    Jeg bestilte for noget tid siden tre bøger fra dem, fordi jeg havde et gavekort - og kun den ene ankom i nogenlunde hel stand, fordi det var en indbundet bog, og den var sendt i en æske.

    De to andre var store, akademiske paperbacks, sendt i de bløde kuverter og fuldstændigt krøllede ved ankomsten. Den ene var sågar kun sendt i en tynd papirkuvert. Den ankom tilfældigvis lige en dag, hvor det sneede, så kuverten var gennemblødt og bogen sjaskvåd i kanterne.

    Jeg har nu fået byttet begge én gang med samme resultat, og jeg ved ikke rigtigt, om jeg skal prøve en tredje gang, eller om jeg blot skal smide håndklædet i ringen og returnere dem.

    Jeg leder derfor med lys og lygte efter at andet sted at købe amerikanske fagbøger fra, som pakker deres ting ordentligt. Men det er åbenbart svært at finde. Så nu tænker jeg på simpelthen at tage konsekvensen og bestille fra en dansk boghandel. William Dam pakkede, så vidt jeg husker, deres ting fint ind, sidst jeg bestilte fra dem.

    Det er noget lort, for jeg har stadigvæk et halvtstort gavekort liggende hos amazon.com. Jeg ville egentligt helst bruge det på en bestemt, meget dyr bog i to bind om amerikansk stumfilms-horror og -sci-fi. Men det er store paperbacks, så det er jo nærmest at bede om ballade selv ...

    Jeg kommer nok med at nøjes med at bruge Amazon til enkeltudgivelser fremover og så droppe at købe bøger og BD-bokse fra dem.

    thomsen24-04-22 16:01

  • ★★★0

    Fra Zavvi.ie:

    • The Man Who Never Was

    Fra Amazon.de:

    • Mask
    • Cocoon
    • The Woman in Red
    • Death Becomes Her
    • No Mans Land

    Steffan Rasmussen26-04-22 12:22

  • ★★0

    Fra DBA

    Scream 5, på Blu Ray med Neve Campbell, nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 90kr inkl forsendelse. 

    Den var kun to dage om at blive leveret. Sendt i søndags modtaget idag. Endda med Postnord brevpost. Så det er gået overraskende hurtigt.

    Ryder66626-04-22 13:24

  • ★★★★0

    Fra Faraos:

    The Violent Professionals - 88 Films Limited Edition

    Burde have købt den, da Nighthawk skrev, at han havde fundet den hos coolshop. Nu endte jeg så med at betale dyrt hos Faraos i stedet. 

    Jeg må hellere få bestilt The Tough Ones direkte hos 88 Films, så snart der tikker penge ind.

    88 Films skulle også været kommet med i IOSS. Er der nogle af jer, der har prøvet at bestille fra dem? Jeg tænker på, hvordan deres indpakning er?

    thomsen26-04-22 16:13

  • ★★★★★0

    Fra Faraos:

    The Violent Professionals - 88 Films Limited Edition

    Burde have købt den, da Nighthawk skrev, at han havde fundet den hos coolshop. Nu endte jeg så med at betale dyrt hos Faraos i stedet. 

    Jeg må hellere få bestilt The Tough Ones direkte hos 88 Films, så snart der tikker penge ind.

    88 Films skulle også været kommet med i IOSS. Er der nogle af jer, der har prøvet at bestille fra dem? Jeg tænker på, hvordan deres indpakning er?

    Thomsen, du har fået mig forvekslet med en anden. Jeg kender nemlig intet til den film, du nævner og har derfor heller ikke skrevet om den tidligere ift. Coolshop. :) 

    NightHawk28-04-22 13:11

  • ★★★★1

    Thomsen, du har fået mig forvekslet med en anden. Jeg kender nemlig intet til den film, du nævner og har derfor heller ikke skrevet om den tidligere ift. Coolshop. :) 

    Ups, sorry, jeg var ellers sikker på, at det var dig.

    En eller anden skrev i hvert fald, at han havde købt den til 299 kr. hos coolshop, hvilket var en okay pris. Til sammenligning tog Faraos 379 kr. for den. selvfølgelig stadigvæk billigere end at betale de £50, man skal af med for den på eBay, nu hvor dener udgået. Men de strammer den godt nok hos Faraos. Heldigvis havde jeg nogle point på kontoen, så den blev lidt billigere. 


    thomsen28-04-22 14:32

  • ★★★0

    Jeg har i dag fået tre af Indicators “Columbia Noir”-bokse via en privat handel. Problemet er, at det “kun” er #2, #3 og #4, så er nu på udkig efter de andre. Og de må gerne ikke koste spidsen af diamantjetjager. Gode råd her, Thomsen? :)

    Dolphinfriendly28-04-22 22:52

  • ★★★★★0

    Ups, sorry, jeg var ellers sikker på, at det var dig.

    En eller anden skrev i hvert fald, at han havde købt den til 299 kr. hos coolshop, hvilket var en okay pris. Til sammenligning tog Faraos 379 kr. for den. selvfølgelig stadigvæk billigere end at betale de £50, man skal af med for den på eBay, nu hvor dener udgået. Men de strammer den godt nok hos Faraos. Heldigvis havde jeg nogle point på kontoen, så den blev lidt billigere. 


    Ja, det med priserne hos Faraos Cigarer er jeg helt enig med dig i. Jeg sidder også ofte og ryster på hovedet over, hvor meget de tager for især Limited udgaver. Jeg mener sågar, at der er nogle film der ligger helt oppe i et prisniveau på 450-600 kr, og det er simpelthen helt ude i hampen. Der skal trods alt også være en eller anden form for rimelighed i priserne trods det, at det kan være uddgåede titler. 

    NightHawk29-04-22 13:15

  • ★★0

    Fik følgende film fra Coolshop på Blu Ray

    The Great Outdoors, med Dan Aykroyd

    For Love Of The Game, med Kevin Costner

    Mr Baseball, med Tom Selleck

    The Cowboy Way, med Kiefer Sutherland

    The Jerk, med Steve Martin

    The Best Little Whorehouse In Texas, med Burt Reynolds

    Paradise Alley, med Sylvester Stallone

    Field Of Dreams, med Kevin Costner

    Stop! Or My Mom Will Shoot, med Sylvester Stallone

    The Many Saints Of Newark, med Ray Liotta

    Great White

    Blackkklansman, med John David Washington

    alle danske release med dansk tekst, samlet pris for hele samlingen

    600kr

     

     

    Ryder66630-04-22 20:17

  • ★★★★★★0

    Har købt 1966 samurai-filmen The Sword Of Doom (bd fra Criterion)

    T. Nielsen30-04-22 20:17

  • ★★0

    Fra DVDCITY

    Gunfight, med Kirk Douglas og Johnny Cash, på DVD, da den vist ikke er udkommet på Blu Ray. Region 2 med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand

    Yes Man, på Blu Ray med Jim Carrey, dansk release med dansk tekst. Købt spritny stadig plomberet

    Pris for dem begge inkl forsendelse 113kr

    Ryder666 1-05-22 12:22

  • 2

    Jeg har bestilt "In the Heat of the Night" UHD Blu-ray, netop udgivet af Kino Lorber. Den indeholder også de to efterfølgere i HD, så selvom den bliver lidt spicy at få hjem fra staterne, ender det alligevel med at være en fin pris for tre film.

    Lord Nikon 1-05-22 12:32

  • ★★1

    Fik følgende film fra Oddshop

    Ticks, på Blu Ray+ UHD med Seth Green, US Regionfree Vinegar Syndrome Limited Edition release

    The Lamp, på Blu Ray med Deborah Winters, US Region A, Vinegar Syndrome Limited Edition release

    Begge købt spritnye stadig plomberet inkl forsendelse, pris 571kr

    Ryder666 2-05-22 08:20

  • ★★0

    Fik også følgende film fra Coolshop

    Blue Jean Cop, på Blu Ray med Peter Weller og Sam Elliott, cult classic limited edition, hvor der medfølger en miniplakat og postkort. Dansk release med dansk tekst. Pris Inkl forsendelse 97kr

    Ryder666 2-05-22 10:40

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen