Fra amazon.co.uk:
The Outcasts (1982) - BFI Flipside limited edition - irsk folk-horror instrueret af manden, der skrev manuskriptet til folk-horror-klassikeren Blood on Satan's Claw, og i øvrigt vistnok den første irske film vist i UK i mere end 40 år.
Jeg skyndte mig at bestille den, fordi Ben Stoppard fra BFI skrev på FB, at man nok ikke skulle vente alt for længe, hvis man gerne ville have den limited edition med hæfte. Han skrev, at den ikke ville overleve frem til næste udsalg hos BFI. Den er dog stadigvæk nem at få.
Bagefter fandt jeg selvfølgelig så ud af, Deaf Crocodile også snart sender den ud i en lækker boksudgave i USA, så der er ingen grund til panik.
Suzhou River (2000) - Radiance limited edition - kinesisk drama, der stilmæssigt bliver sammenlignet med Wong Kar-wai.
The Shape of Night (1964) - Radiance limited edition) - farverigt og stilfuldt, japansk drama, der sammenlignet med Douglas Sirk.
Jeg købte de to sidste med, fordi lageret i den sidste stock update fra Radiance var ved være tømt for dem, or man kan lige så godt købe lidt ekstra, når portoen fra Amazon er blevet så dyr (Outcasts var desværre midlertidigt udsolgt hos rarewaves.com - ellers havde jeg bestil fra dem i stedet).
Fra Indicator/ Powerhouse:
The Two Faces of Dr. Jekyll (1959) - standard - gammel Hammer-film
Revenge of Frankenstein (1958) - standard - ditto
The Bat Woman (1968) - limited edition - crazy blanding af Batman-ripoff og mexicansk fribryderfilm.
The Panther Woman (1967) - limited edition - mere wrestling fra Mexico.
Santo and the Riders of Terror (1970) - limited edition - den mexicanske fribryderhelt Santo er tilbage!
Enter Santo: Santo vs. Evil Brain & Santo vs Infernal Men (1961) - limited edition - de to første mexicanske luchador-/ wrestling-film om Santo.