Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★0

    Crash

    Den gode (Cronenberg), den dårlige (Oscar-vinderen) eller den danske 80'er-sci-fi-serie med det flyvende værelse og hende med de store bryster?

    chandler75 8-05-20 21:07

  • ★★★★★0

    Jeg prøver lykken i aften med Aaron Sorkins Molly's Game og bagefter Scott Dericksons Deliver Us From Evil, eller måske Jerry Seinfelds nye show 23 Hours To Kill. :)

    NightHawk 8-05-20 21:22

  • ★★1

    Samurai Cop! 

    Mikkel Abel 8-05-20 23:18

  • ★★★★★★0

    Den gode (Cronenberg), den dårlige (Oscar-vinderen) eller den danske 80'er-sci-fi-serie med det flyvende værelse og hende med de store bryster?

    Gid det var den med brysterne - det var et gensyn med Oscar vinderen, som jeg ikke synes er så ringe

    Wayne 9-05-20 00:16

  • ★★★★★★0

    Og snupper lige The whole 9 yards

    Wayne 9-05-20 00:17

  • ★★★1

    Gid det var den med brysterne.

    Here you go.

    Steffan Rasmussen 9-05-20 00:31

  • ★★★★★★0

    Here you go.

    Kan godt huske Iris - men er brysterne virkelig blevet mindre siden dengang ?

    Det var faktisk et rimeligt forsøg på Sci-fi af DR / B & U, i forhold til midlerne.

    Wayne 9-05-20 08:27

  • ★★★★★0

    National Treasure 2: Book of Secrets

    Kruse 9-05-20 13:01

  • ★★★★★0

    National Treasure 2: Book of Secrets

    Den film blev snydt for adskillige Oscars, hvis du spørger mig. ;) 

    NightHawk 9-05-20 14:03

  • ★★★★★★0

    Den film blev snydt for adskillige Oscars, hvis du spørger mig. ;) 

    Godt ingen gjorde ;-)

    Fin underholdning - den første lidt bedre end denne

    :-)

    Wayne 9-05-20 15:03

  • ★★★★★0

    Godt ingen gjorde ;-)

    Fin underholdning - den første lidt bedre end denne

    :-)

    Den første var ok, men 2'eren var rigtig dårlig, synes jeg. :) 

    NightHawk 9-05-20 15:07

  • ★★★★★1

    National Treasure 2: Book of Secrets

    Så skete det endelig, nu kan du ikke blot bruge lyden fra Cage's drunk play som en del af en lyd quiz, nu har du contexten med :)

    Elwood 9-05-20 15:13

  • ★★★★★1

    1'eren synes jeg er en hel fin light Indiana Jones kinda thing, jeg elsker de her skattejagts ting, hvor de skal løse gåder, og 1'eren kan jeg sagtens sætte på og nyde.

    2'eren er ufrivillig morsom, og den ser jeg hvis jeg skal ha et godt grin, far'en er slået bevistløs, ringer til Cage's karakter I just been knocked down, 

    I'm coming right away dad!

    No no I'm fine we have work to day need to find the next clue

    Ok så faren er lige blevet slået ned i hans hjem, og intet er blevet taget sounds a bit weird, jeg storgriner stadigvæk over den scene hver gang.

    Hacking a traffic cam er gså en farvorit, det er så stupidt, at jeg ikke kan lade være med at le, men tour de force er self. hans playing drunck at the Buckingham palace, det er Cage med Cage på.

    Elwood 9-05-20 15:18

  • ★★★★★0

    1'eren synes jeg er en hel fin light Indiana Jones kinda thing, jeg elsker de her skattejagts ting, hvor de skal løse gåder, og 1'eren kan jeg sagtens sætte på og nyde.

    2'eren er ufrivillig morsom, og den ser jeg hvis jeg skal ha et godt grin, far'en er slået bevistløs, ringer til Cage's karakter I just been knocked down, 

    I'm coming right away dad!

    No no I'm fine we have work to day need to find the next clue

    Ok så faren er lige blevet slået ned i hans hjem, og intet er blevet taget sounds a bit weird, jeg storgriner stadigvæk over den scene hver gang.

    Hacking a traffic cam er gså en farvorit, det er så stupidt, at jeg ikke kan lade være med at le, men tour de force er self. hans playing drunck at the Buckingham palace, det er Cage med Cage på.

    Jeg er helt enig. :)

    youtu.be/zMZ9S1p8XAs

    NightHawk 9-05-20 15:29

  • ★★★★★0

    Jeg synes faktisk den var tæt på, at være ligeså underholdende som den første film. Men hvor den første film hang bedre sammen og gav mere mening, så opvejer 2’eren ved at skrue Cage op på 11 og have flere fjollede scener. Jeg grinede højlydt adskillige gange i løbet af filmen. Elwood nævner flere af højdepunkterne. Det var først hen mod slutningen at den begyndte at kede mig lidt.

    Kruse 9-05-20 16:21

  • ★★★★★★0

    Den første var ok, men 2'eren var rigtig dårlig, synes jeg. :) 

    Enig - sjældent man har set så tam en skurk :-)

    Wayne 9-05-20 17:07

  • ★★0

    Alien og måske derefter Aliens.

    Weird_J 9-05-20 17:57

  • ★★★★★0

    Elevator to the Gallows (1958)

    Kruse 9-05-20 19:29

  • ★★★★★★0

    Napper Hostiles på Netflix. Så mangler jeg kun én film mere på mine Watch-liste på in 4 streaming-tjenester...

    Guldager 9-05-20 19:58

  • ★★★★★0

    Street of Crocodiles (1986)

    Kruse 9-05-20 21:35

  • ★★★★★0

    Napper Hostiles på Netflix. Så mangler jeg kun én film mere på mine Watch-liste på in 4 streaming-tjenester...

    Hvad synes du om "Hostiles"? Jeg er selv helt vild med den film. :) 

    NightHawk 9-05-20 23:52

  • ★★★★★★1

    Hvad synes du om "Hostiles"? Jeg er selv helt vild med den film. :) 

    Synes bestemt det var en god film. Ikke helt så begejstret som dig, men til en 8'er :) 

    Guldager10-05-20 00:11

  • ★★★★★★0

    The Platform

    Guldager10-05-20 10:06

  • ★★★★★0

    The Church (1989)

    Kruse11-05-20 19:44

  • ★★★★★★0

    Call Me by Your Name

    Zero Cool12-05-20 21:05

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen