Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Efter at have set en omgang politisk satire med Jonathan Spang vil jeg nu fortsætte aftenen med et par afsnit mere af The Haunting of Bly Manor. :)

    NightHawk10-10-20 22:52

  • ★★★★★0

    Jeg vil se de sidste tre afsnit af The Haunting of Bly Manor og i aften vil jeg så gå i gang med en serie i en helt anden boldgade, hvilket bliver Teenage Bounty Hunters, som handler om to søstre i highschool, der søger noget mere spænding i tilværelsen og derfor beslutter sig for at bijobbe som dusørjægere. Og så får de ellers rodet sig ud i en masse halløj. Det ser lige umiddelbart ret underholdende ud. :) 

    youtu.be/S5cjOh1BjaE

    NightHawk11-10-20 14:56

  • ★★★★★★0

    Bliss

    Guldager11-10-20 20:53

  • ★★★★★★0

    Bliss

    Har ikke set den endnu, men dens soundtrack er ret kickass.

    Zero Cool11-10-20 20:55

  • ★★★★★0

    Jeg snupper sgu lige et par afsnit mere af Teenage Bounty Hunters. Den er eddermanme sjov og de to hovedroller spiller super godt. Det minder mig på mange måder om den slags kulørte krimi-komedier fra 80'erne og 90'erne. Og så har serien også nogle ret underholdende og farverige replikker så som:

    "Jeg skal fanme waterboarde den gamle tosse med en gennemrystet Sprite". :D

    Ham der spiller tøsernes chef Bowser er godt nok også en herlig type. Det lover godt med så god en start på serien. :)

    NightHawk12-10-20 00:16

  • ★★★0

    Jojo Rabbit

    Gormanden12-10-20 00:43

  • ★★★0

    I går: David Attenborough, Et liv på vores klode (Netflix), SE den og forstå

    Forgårs: Knives Out - var det mord

    en helt ok film weekend :)

    Gormanden12-10-20 00:48

  • ★★★★★★0

    I dag skal jeg se:

    • Phantasm
    • Phantasm II
    • Phantasm III: Lord of the Dead
    • Phantasm IV: Oblivion
    • Phantasm: Ravager

    Guldager12-10-20 07:46

  • ★★★0

    I dag skal jeg se:

    • Phantasm
    • Phantasm II
    • Phantasm III: Lord of the Dead
    • Phantasm IV: Oblivion
    • Phantasm: Ravager

    5 film på en dag! Misundelsen breder sig :), hvordan finder du tid og ro til det?

    Gormanden12-10-20 07:56

  • ★★★★★★0

    5 film på en dag! Misundelsen breder sig :), hvordan finder du tid og ro til det?

    Sønnike er hos bedsteforældrene, konen skal ud at spille brætspil, og så har jeg ikke andre planer :) - hvis jeg ikke skulle grundmale døre først i dag, så havde jeg også 6 eller 7 film i dag.

    Guldager12-10-20 13:08

  • ★★★★★0

    Jeg skulle lige se sæsonafslutningen på The Boys i går, så jeg venter til i aften med Bly Manor. Synes generelt ikke anmeldelserne er helt op og ringe som tilfældet med Hill House, men de er stadig positivt stemt, så håber og satser stadig på noget godt =)

    David, hvor langt er du nået i serien og hvad synes du om den indtil videre? :) 

    NightHawk12-10-20 15:02

  • ★★★★★0

    David, hvor langt er du nået i serien og hvad synes du om den indtil videre? :) 

    Jeg kom ikke i gang! Jeg fik lyst til at gense Joy Ride istedet, og imorgen står den på den længeventede one-sitting af Satantango. Så der går liiiige et par dage, inden jeg sætter i gang.

    David Lund12-10-20 16:39

  • ★★0

    5 film på en dag! Misundelsen breder sig :), hvordan finder du tid og ro til det?

    Især det med roen, har jeg svært ved i tiden. Slukker du din telefon, eller ligger den fra dig så du ikke kan nå den?

    MadMartigan12-10-20 17:18

  • ★★★★★0

    Jeg kom ikke i gang! Jeg fik lyst til at gense Joy Ride istedet, og imorgen står den på den længeventede one-sitting af Satantango. Så der går liiiige et par dage, inden jeg sætter i gang.

    Ok. :) Jeg har fået set hele serien og synes den var rigtig god. Især de sidste tre afsnit er virkelig fremragende og har nogle gode gys oppe i ærmet. Dog skal man være forberedt på, at det denne gang er en kærlighedshistorie med horror-elementer frem for den mere direkte horror, som den første serie bød på.

    Slutningen er jeg helt vild med og jeg endte faktisk med at sidde med tårer i øjnene til sidst.  Jeg glæder mig til at høre din vurdering og især hvad du synes om selve afslutningen. 

    "Santantango" i ét hug er ret vildt. Den ville jeg nok ikke kunne komme igennem på én gang. :)

    NightHawk12-10-20 17:29

  • ★★★★★★0

    Især det med roen, har jeg svært ved i tiden. Slukker du din telefon, eller ligger den fra dig så du ikke kan nå den?

    Lige film som Phantasm 1-5 ser jeg ikke superduper-koncentreret. Så jeg tjekker f.eks. Moovy.dk og så'n.

    Når jeg nu skal f.eks. A Hidden Life snart, så sidder jeg selvfølgelig ikke med computer eller telefon.

    Guldager12-10-20 17:37

  • ★★★0

    Sønnike er hos bedsteforældrene, konen skal ud at spille brætspil, og så har jeg ikke andre planer :) - hvis jeg ikke skulle grundmale døre først i dag, så havde jeg også 6 eller 7 film i dag.

    Ahaa, ja så giver det mening :)

    sjovt jeg har selv slebet alt træværk i gangen i dag, klargøring til maling i ferien. Men vil sgu hellere se 5 film i streg :)

    må nøjes med en familiefilm i aften, måske ny Jumanji 2 - eller ny Mulan på Disney+, vi får se

    Gormanden12-10-20 19:16

  • ★★★★★★0

    Species III med Robert Knepper. Så ved man at det bliver den bedste i serien.

    Zero Cool12-10-20 19:18

  • ★★★★★1

    Ok. :) Jeg har fået set hele serien og synes den var rigtig god. Især de sidste tre afsnit er virkelig fremragende og har nogle gode gys oppe i ærmet. Dog skal man være forberedt på, at det denne gang er en kærlighedshistorie med horror-elementer frem for den mere direkte horror, som den første serie bød på.

    Slutningen er jeg helt vild med og jeg endte faktisk med at sidde med tårer i øjnene til sidst.  Jeg glæder mig til at høre din vurdering og især hvad du synes om selve afslutningen. 

    "Santantango" i ét hug er ret vildt. Den ville jeg nok ikke kunne komme igennem på én gang. :)

    Fedt! Du satte lige mine forventninger noget op =)

    David Lund12-10-20 19:30

  • ★★★★★0

    Jeg skal se de to sidste afsnit af Teenage Bounty Hunters, som er en helt genial serie og klart en af de bedste jeg har set i år. Den er bare så herlig rap i replikken og mega underholdende, at jeg har siddet og grint højt i hvert afsnit.

    Jeg får faktisk helt lyst til at skrive en anmeldelse igen efter at have hygget mig så godt med denne serie. :) 

    NightHawk13-10-20 15:25

  • ★★1

    Tager en swing om, med Bloodsport for gud ved hvilken gang, den er nu altid hyggelig!

    Weird_J13-10-20 17:40

  • ★★★0

    Jeg skal se de to sidste afsnit af Teenage Bounty Hunters, som er en helt genial serie og klart en af de bedste jeg har set i år. Den er bare så herlig rap i replikken og mega underholdende, at jeg har siddet og grint højt i hvert afsnit.

    Jeg får faktisk helt lyst til at skrive en anmeldelse igen efter at have hygget mig så godt med denne serie. :) 

    Hmmm- lyder til at man måske skal give den en chance på et senere tidspunkt

    Gormanden13-10-20 18:45

  • ★★★★★★0

    Gotham, nej, ikke dendér serie, men filmen fra 1988.

    Zero Cool13-10-20 19:56

  • ★★★★★0

    Jeg tager lige en tissepause inden de sidste 3 timers tid af Satantango. Synes de første to timer var lidt hårde, men de seneste tre timer har været helt fantastiske!

    David Lund13-10-20 20:31

  • ★★★★★1

    Hmmm- lyder til at man måske skal give den en chance på et senere tidspunkt

    Ja, den kan varmt anbefales. Serien er virkelig godt spillet, er fyldt med herlig dialog og kulørte karakterer og er top underholdende fra start til slut. :) 

    NightHawk13-10-20 21:04

  • ★★★★★★0

    Hvis datteren ikke er for træt, ser vi BttF III færdig. Hun har fundet et soft spot for de film, og så er det jo min opgave at følge den til døren.

    davenport13-10-20 21:08

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen