Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★★0

    Friday the 13th Part V: A New Beginning.

    Zero Cool26-10-20 19:28

  • ★★0

    Friday the 13th Part V: A New Beginning.

    Også kendt som den bedste i serien!

    Mikkel Abel26-10-20 21:01

  • ★★★★★★0

    Også kendt som den bedste i serien!

    Det er ihvertfald ikke den værste i serien, indtil videre.

    Jeg mangler 6-9, så er jeg igennem den.

    Zero Cool26-10-20 21:07

  • ★★★★★0

    Det er ihvertfald ikke den værste i serien, indtil videre.

    Jeg mangler 6-9, så er jeg igennem den.

    De bedste i serien er i mine øjne Part 1,2 og 3 og så nr 6, 8 og "Freddy vs. Jason".

    De værste er helt klart Part 4 og 7 plus "Jason Goes To Hell" og "Jason X".

    Part 5 ligger et eller andet sted imellem de to bunker. :) 

    NightHawk26-10-20 21:18

  • ★★★★★★0

    Indtil videre, synes jeg at 3 var den værste, den første har været den bedste film, men X har været den mest underholdende, fordi den var så kugleskør.

    Freddy vs. Jason skal jeg havde genset, da det er evigheder siden jeg har set den og jeg er også igang med et gensyn med alle Nightmare on Elm Street-filmene, her mangler jeg Final Nightmare og New Nightmare.

    Jeg holder et par fridage i denne uge, så måske når jeg at blive færdig med begge serier.

    Zero Cool26-10-20 21:46

  • ★★★★★0

    Del 4 og 6 er sgudda de bedste! 7’eren havde nok været den bedste, hvis den ikke var blevet klippet i smadder.

    David Lund26-10-20 21:59

  • ★★★★★★0

    Del 4 og 6 er sgudda de bedste! 7’eren havde nok været den bedste, hvis den ikke var blevet klippet i smadder.

    Der er ikke noget som en serie som topper ved den syvende film!

    Der kan Death Wish ikke helt være med, da den toppede ved den tredje film.

    Zero Cool26-10-20 22:02

  • ★★★★★0

    Der er ikke noget som en serie som topper ved den syvende film!

    Der kan Death Wish ikke helt være med, da den toppede ved den tredje film.

    Haha nej vel? Men ellers er jeg helt på din side mht Jason X. Det er vitterligt en fantastisk underholdende film! Og selvom den er fjollet, er det også en film, der respekterer franchisens mytologi og smider en masse velkendte referencer ind midt i galskaben.

    Personligt er der nok kun to af filmene, jeg ikke bryder mig om - Jason Goes To Hell og remaket. Freddy Vs Jason er nok den mest skuffende, da den bør være laaangt mere underholdende, end den er. Men den er da stadig fin nok.

    David Lund26-10-20 22:12

  • ★★★★★★0

    Jeg tror også at jeg springer remaket over. Jeg så remaket af A Nightmare on Elm Street og det var ikke en succes. Jeg tror også at jeg holder mig fra diverse remakes af Texas Chainsaw, men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg burde se 3 og 4 af den serie, selvom begge siges at være pænt sløje.

    Zero Cool26-10-20 22:29

  • ★★★★★0

    Den Texas Chainsaw med Jessica Biel er ganske glimrende, men udover den originale film og 2’eren, kan jeg faktisk ikke huske meget af de andre fra den franchise. Og Nightmare On Elm Street remaket er horribel, ja.

    David Lund26-10-20 22:33

  • ★★★★★★0

    Toeren viser vi i Husets Biograf med jævne mellemrum, fordi vi har adgang til et 35mm. print. Den er ret sjov og man kunne fristes til at tro, at Hopper ikke helt havde opgivet coken, fordi han er satme overgearet i sin rolle.

    Zero Cool26-10-20 22:35

  • ★★★★★★0

    Så er du mere heldig end jeg. Jeg kan ikke lokke fruen til at se andet end romantiske komedier, danske film, og hævnfilm. Alt andet falder hun i søvn til efter 10 minutter.

    Hobitten er en effektiv sovepille - her til aften klarede hun kun en halv time :-D

    Jeg kan heldigvis lokke hende til andet end hævn og romantiske komedier - hun er trænet gennem mange år.

    Men LOTR og Hobitten - der stiger hun helt af. Hun forstår det simpelthen ikke :-)

    Wayne26-10-20 22:36

  • ★★★★★0

    Men LOTR og Hobitten - der stiger hun helt af. Hun forstår det simpelthen ikke :-)

    Til hendes forsvar er der sgu ikke ret mange mennesker, der forstår Hobbitten...

    David Lund26-10-20 22:39

  • ★★★★★★0

    Hobitten er en effektiv sovepille - her til aften klarede hun kun en halv time :-D

    Jeg kan heldigvis lokke hende til andet end hævn og romantiske komedier - hun er trænet gennem mange år.

    Men LOTR og Hobitten - der stiger hun helt af. Hun forstår det simpelthen ikke :-)

    Sådan har min frue det med ALT Star Wars. I bedste fald finder hun det komisk med de mange underlige væsener. 

    T. Nielsen26-10-20 22:39

  • ★★★★★★0

    Til hendes forsvar er der sgu ikke ret mange mennesker, der forstår Hobbitten...

    Siger du jeg ikke er et menneske?

    T. Nielsen26-10-20 22:40

  • ★★★★★0

    Toeren viser vi i Husets Biograf med jævne mellemrum, fordi vi har adgang til et 35mm. print. Den er ret sjov og man kunne fristes til at tro, at Hopper ikke helt havde opgivet coken, fordi han er satme overgearet i sin rolle.

    Jeg er også ret glad for den. Af helt andre årsager end originalen naturligvis =)

    David Lund26-10-20 22:40

  • ★★★★★0

    Siger du jeg ikke er et menneske?

    Tydeligvis!

    David Lund26-10-20 22:41

  • ★★★★★★0

    Tydeligvis!

    Shiiiiit....

    T. Nielsen26-10-20 22:41

  • ★★★★★★0

    Til hendes forsvar er der sgu ikke ret mange mennesker, der forstår Hobbitten...

    Den er tonstung. Meget godt klaret af en lille bog der blev strukket over 3 film :-)

    Wayne27-10-20 00:00

  • ★★★★★★0

    Sådan har min frue det med ALT Star Wars. I bedste fald finder hun det komisk med de mange underlige væsener. 

    Min kalder dem for Støvsugerbanden ;-D

    Wayne27-10-20 00:01

  • ★★★★★★0

    Siger du jeg ikke er et menneske?

    R2D2?

    Wayne27-10-20 00:03

  • ★★★★★★0

    Jeg tror også at jeg springer remaket over. Jeg så remaket af A Nightmare on Elm Street og det var ikke en succes

    Den nye Child's Play er ganske fin.

    Går selv i gang med Friday the 13th-boksen til december. 

    Guldager27-10-20 06:26

  • ★★★★★★0

    Den nye Child's Play er ganske fin.

    Det er endnu en serie, hvor jeg kun har set en film hist og her. Den er dog på ønskelisten.

    Zero Cool27-10-20 07:04

  • ★★★★★0

    Child’s Play 1-3 og remaket er fede! De andre svinger mellem okay til dårlig.

    David Lund27-10-20 08:06

  • 0

    Child’s Play 1-3 og remaket er fede! De andre svinger mellem okay til dårlig.

    Jeg vil nu sige at 1, 2, 4 og remaket er de bedste. Jeg var/er vild med den retning "Bride of Chucky" tog franchisen i, desværre kunne "Seed of Chucky" slet ikke føre det videre. Men alt i alt en ret underholdende række af film.

    Herrguth27-10-20 08:43

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen