Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★1

    Putney Swope (1969)

    Kruse26-12-20 20:22

  • ★★★★★1

    Unge Astrid (2018)

    Kruse27-12-20 19:32

  • ★★★★★★1

    The Shepherd: Border Patrol

    Guldager27-12-20 19:34

  • ★★★★★0

    Jeg tror jeg prøver igen med Mary, Queen of Scotts, som jeg ikke rigtig var i humør til at se sidst, hvor jeg i stedet endte med at se "The Fundementals of Caring" med Paul Rudd. 

    Bagefter snupper jeg en komedie, hvis jeg kan finde en god en på Netflix. :) 

    NightHawk27-12-20 22:12

  • ★★★★★★1

    Lauge er hos bedsteforældrene, Pia og jeg har ordnet vores fællesaktiviteter for i dag, så resten af dagen står den på filmhygge i filmrummet :) - og det skal nok blive "godt"!

    • Deadly Prey
    • Deadliest Prey
    • Future Force
    • Future Zone
    • Force: Five
    • Double Dragon

    Guldager28-12-20 10:03

  • ★★★★★★1

    Lauge er hos bedsteforældrene, Pia og jeg har ordnet vores fællesaktiviteter for i dag, så resten af dagen står den på filmhygge i filmrummet :) - og det skal nok blive "godt"!

    • Deadly Prey
    • Deadliest Prey
    • Future Force
    • Future Zone
    • Force: Five
    • Double Dragon

    Shit, kunne også bruge lidt solo-tid. Har været nonstop i selskab med pigerne. Sover endda hos dem. Fik dog set en film i går. Soul, som var overraskende småsyret.

    T. Nielsen28-12-20 10:43

  • ★★★★★★1

    Stik dem en tablet og sig til dem, at de ikke må forstyrre dig i 2 timer! ;)

    Men mon ikke, de har brug for en masse mortid, når hun er klar igen, og så kan du slappe af der.

    Guldager28-12-20 11:20

  • ★★★★★★1

    Stik dem en tablet og sig til dem, at de ikke må forstyrre dig i 2 timer! ;)

    Men mon ikke, de har brug for en masse mortid, når hun er klar igen, og så kan du slappe af der.

    Det satser jeg stærkt på:D

    T. Nielsen28-12-20 11:21

  • ★★★★★★1

    Shit, kunne også bruge lidt solo-tid. Har været nonstop i selskab med pigerne. Sover endda hos dem. Fik dog set en film i går. Soul, som var overraskende småsyret.

    Var den ikke svær at forstå for dem?

    Wayne28-12-20 11:58

  • ★★★★★★1

    Var den ikke svær at forstå for dem?

    Pudsigt du nævner det, for jeg valgte at se den da de sov. Ville gerne se den med originalstemmer og sad under filmen og tænkte, at den nok var et par gram for voksen til en på 7 og en på 5.

    T. Nielsen28-12-20 12:09

  • ★★★1

    Shit, kunne også bruge lidt solo-tid. Har været nonstop i selskab med pigerne. Sover endda hos dem. Fik dog set en film i går. Soul, som var overraskende småsyret.

    Soul var fin, men den var ingen Coco.

    Essal28-12-20 12:39

  • ★★★★★★1

    Soul var fin, men den var ingen Coco.

    Jeg var også mere underholdt af Coco. 

    T. Nielsen28-12-20 12:54

  • ★★★1

    Jeg var også mere underholdt af Coco. 

    Men jeg fik noget i øjet nær slutningen af Coco og det var sgu lidt træls. 

    Essal28-12-20 13:04

  • ★★★★★★2

    Men jeg fik noget i øjet nær slutningen af Coco og det var sgu lidt træls. 

    Haha det fik jeg underligt nok også:D

    T. Nielsen28-12-20 13:09

  • ★★★2

    Haha det fik jeg underligt nok også:D

    Og det fik du sgu lige et ordentligt dyt i stjernen for. Og spurgte ingen gang om din accept først! Så'n ruller jeg bare. En rigtig laban er hvad jeg er du!

    Essal28-12-20 13:14

  • ★★★★★★1

    Og det fik du sgu lige et ordentligt dyt i stjernen for. Og spurgte ingen gang om din accept først! Så'n ruller jeg bare. En rigtig laban er hvad jeg er du!

    Haha

    T. Nielsen28-12-20 13:30

  • ★★★★★★1

    Pudsigt du nævner det, for jeg valgte at se den da de sov. Ville gerne se den med originalstemmer og sad under filmen og tænkte, at den nok var et par gram for voksen til en på 7 og en på 5.

    Også min tanke da jeg så den - min søn så den med sine piger på 3 og 5 år - og han var også i tvivl om udbyttet for dem ;-)

    Wayne28-12-20 16:02

  • ★★★★★★1

    Last Christmas 

    Wayne28-12-20 16:43

  • ★★★★★1

    Last Christmas 

    Er du stadig i live? =)

    David Lund28-12-20 18:33

  • ★★★★★★2

    Er du stadig i live? =)

    Den var godt nok hjerteløs ;-)

    Ringeste manus der er lavet - og skræmmende elendige replikker. Og så lige det lille livreddende tvist, man godt kunne se komme...

    Wayne28-12-20 19:24

  • ★★★★★2

    Den var godt nok hjerteløs ;-)

    Ringeste manus der er lavet - og skræmmende elendige replikker. Og så lige det lille livreddende tvist, man godt kunne se komme...

    Haha ja, den er ret vild! Men i mine øjne er den vitterligt så dårlig, at den er god =)

    David Lund28-12-20 19:29

  • ★★★★★1

    Åh ja, så kom jeg da lige i pisse dårligt humør. Men det er jo klart nok eftersom jeg jo er en helt forfærdelig person.

    Så hvad skal vi finde på i dag. Bumbummelum. Jeg tror jeg vil snuppe et gensyn med Blues Brothers og så måske starte på Ricky Gervais serien After Life.

    NightHawk28-12-20 20:06

  • 2

    Ahh ja "Blues Brothers". En helt igennem fantastisk film med så mange store personligheder. Skøn musik og god humor.

    "It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses."

    "Hit it."

    Camie28-12-20 22:55

  • ★★★★★★1

    Haha ja, den er ret vild! Men i mine øjne er den vitterligt så dårlig, at den er god =)

    Den bliver reddet af den sidste 1/3, som giver mening til alt det rubbish der foregår inden. 
    Vildt at noget der er så skidt skrevet, kan reddes så simpelt.

    Selvom man kunne se det komme ret tydeligt, så blev jeg “ramt” hårdt ;-)

    Wayne29-12-20 01:30

  • ★★★★★★1

    Ser videre på Your Honor i aften. Har set de to første afsnit og det var godt drama:)

    T. Nielsen29-12-20 15:21

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen