Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★★1

    Hun er en ret skør og skæv type, og samtidig vildt charmerende. :) 

    Præcis som hun er i Parks and Rec :)

    Dejlig, hyggelig og sjov serie du skal i gang med. En af de få længerevarende serier, jeg har set to gange.

    Guldager20-06-21 15:28

  • ★★★★★0

    Præcis som hun er i Parks and Rec :)

    Dejlig, hyggelig og sjov serie du skal i gang med. En af de få længerevarende serier, jeg har set to gange.

    Fedt. Jeg glæder mig også til at komme i gang. :) 

    NightHawk20-06-21 15:30

  • ★★★★★1

    Jeg vil gå i gang med komedie-serien Parks and Recreations, som jeg aldrig har set før og som jeg kun har hørt gode ting om. Kunne se at Aubrey Plaza også er med i castet, så det er kun en ekstra bonus. Hun er en ret skør og skæv type, og samtidig vildt charmerende. :) 

    Du sku tage af se hendes åbninger til Film Independent Spirit Awards, som hun har gjort en del år.

    youtu.be/MdE_ar6H2-s

    Elwood20-06-21 15:41

  • ★★★★★1

    Jeg vil gå i gang med komedie-serien Parks and Recreations, som jeg aldrig har set før og som jeg kun har hørt gode ting om. Kunne se at Aubrey Plaza også er med i castet, så det er kun en ekstra bonus. Hun er en ret skør og skæv type, og samtidig vildt charmerende. :) 

    Selv hvis første sæson ikke fanger dig, så lad dig ikke slå ud. Det er først fra anden sæson, at de finder formlen for serien, og derfra er serien virkelig stærk nærmest helt til slut. I første sæson har de ikke helt gennemskuet, hvad der fungerer for visse karakterer.

    Kruse20-06-21 16:15

  • ★★★★0

    Selv hvis første sæson ikke fanger dig, så lad dig ikke slå ud. Det er først fra anden sæson, at de finder formlen for serien, og derfra er serien virkelig stærk nærmest helt til slut. I første sæson har de ikke helt gennemskuet, hvad der fungerer for visse karakterer.

    Helt enig. Jeg overvejede at skrive noget lignende selv, men du kom mig i forvejen.

    Man skal lige igennem sæson 1, men den vist heller ikke så lang.

    S. Rico20-06-21 17:14

  • ★★★★★0

    Du sku tage af se hendes åbninger til Film Independent Spirit Awards, som hun har gjort en del år.

    youtu.be/MdE_ar6H2-s

    Haha, fanme en herlig intro. Elsker da hun på et tidspunkt brummer teksten ud,  uden rigtigt at gide synge den og så bunder hun også lige en sjus undervejs. Der er mange gode kommentarer undervejs - særligt den til Nicolas Cage var ret sjov. :D

    Hun er lige præcis sådan en type, som Oscar showet har brug for som vært. Så ville jeg nemlig gerne se det igen. :) 

    NightHawk21-06-21 16:00

  • ★★★★★0

    Selv hvis første sæson ikke fanger dig, så lad dig ikke slå ud. Det er først fra anden sæson, at de finder formlen for serien, og derfra er serien virkelig stærk nærmest helt til slut. I første sæson har de ikke helt gennemskuet, hvad der fungerer for visse karakterer.

    Jeg har fået set de første 5 afsnit af sæson 1 og jeg kan rigtig godt lide serien. Den rammer det kommunale fnidder fnadder og bureaukratiet lige på kornet og castet spiller rigtig godt.

    Amy Poehler er ret sjov som stræbsom leder og Nick Offerman ligeså som Ron Swanson, der bare ikke gider sit job. Da Amy Poehler falder ned i hullet og så det afsnit hvor hun fik en mandefrisure, samt der hvor hende og Rashida Jones skal være med i the Boys club, der grinte jeg godt nok højt. :D

    Det er meget lovende at høre, at serien kun bliver endnu bedre. :)

    NightHawk21-06-21 16:09

  • ★★★★★0

    Haha, fanme en herlig intro. Elsker da hun på et tidspunkt brummer teksten ud,  uden rigtigt at gide synge den og så bunder hun også lige en sjus undervejs. Der er mange gode kommentarer undervejs - særligt den til Nicolas Cage var ret sjov. :D

    Hun er lige præcis sådan en type, som Oscar showet har brug for som vært. Så ville jeg nemlig gerne se det igen. :) 

    Hun har været fantastisk, hver gang hun har været vært :)

    Elwood21-06-21 18:25

  • ★★0

    Kill Me Again med Val Kilmer på BD

    Ryder66621-06-21 22:01

  • ★★0

    Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg vil se.

    Startede med Kill Me Again nåede en halv time inde i den, for så derefter at se 5 minutter af Perfect...det blev til et helt kvarter af Evil Dead, men den gad jeg heller ikke at se.... så nu ser jeg Retfærdighedens Ryttere, men overvejer om jeg ikke bare skal fortsætte med 2. Sæson af Lost.

    Retfærdighedens Ryttere virker umiddelbart mere seriøs end forventet og har efter de første 10 minutter, et sløvt tempo, hvilket blinkende lygter også har ved et nærmere gensyn.

    Jeg ser den nok færdig, men er pt lettere skuffet, og af en dansk film...virker den overhyped. Er det kun mig der har det syn på filmen??

    Ryder66621-06-21 22:54

  • ★★0

    Dangerously Close fra 1986 på BD, som efter min mening er Albert Pyun's bedste film. En vildt spændende ungdomsfilm.

    Ryder66622-06-21 01:16

  • ★★★★★1

    Ikarie XB 1 (1963)

    Kruse24-06-21 19:10

  • ★★0

    Army Of Darkness, som jeg næsten bedre kan lide end 2'eren...af de tre Evil Dead film, men tiden har ikke været god mod de tre film.... generelt set

    Ryder66624-06-21 22:50

  • ★★★★★0

    Viridiana (1961)

    Kruse25-06-21 19:14

  • ★★★★★0

    Jeg så Brian De Palmas "Dressed To Kill" i går, og i aften fortsætter jeg med endnu en af hans mesterlige thrillers i skikkelse af Blow Out. :)

    NightHawk25-06-21 20:17

  • ★★0

    Blown Away på BD med Jeff Bridges og Tommy Lee Jones.

    En god film og flot billedkvalitet ifht den rædselsfulde dvdudgivelse

    Den indeholder desuden en lille portion bonusmateriale og er ovenikøbet med engelsk tekst.

    Ryder66625-06-21 22:13

  • ★★★★0

    The Painted Bird (2020). Glæder mig vildt. Nogen der har set den? Udover historien lyder til at være mig, så er jeg lamslået over cinematografien. 

    m.youtube.com/watch

    Babo26-06-21 12:51

  • ★★★★★0

    The Painted Bird (2020). Glæder mig vildt. Nogen der har set den? Udover historien lyder til at være mig, så er jeg lamslået over cinematografien. 

    m.youtube.com/watch

    Jeg har set den, og fandt den ganske fremragende. Jeg har set flere afskrive den for bare at være en imitation af “Come and See”, og det synes jeg er lidt unfair, selvom at det tydeligt har været inspiration for filmen.

    Kruse26-06-21 13:46

  • ★★★★0

    Jeg har set den, og fandt den ganske fremragende. Jeg har set flere afskrive den for bare at være en imitation af “Come and See”, og det synes jeg er lidt unfair, selvom at det tydeligt har været inspiration for filmen.

    Okay. Jeg fik slet ikke indtryk af imitation, men vi snakkes efter filmen :)

    Babo26-06-21 14:07

  • ★★★★★★0

    Retfærdighedens Ryttere

    Wayne26-06-21 21:16

  • ★★0

    Signs med Mel Gibson på BD

    Ryder66627-06-21 00:16

  • ★★0

    The killing time på BD med Kiefer Sutherland, som jeg havde fornøjelsen af at møde ude foran Skråen i Aalborg før koncerten. Fik desværre ikke taget en selfie med ham, da jeg havde et dårligt kamera på min dén gang iPhone 4. Til gengæld signerede han min Down In A Hole cd. Først sagde jeg, "excuse me kiefer, do you have a minute" hvortil han svarede,"No I'm sorry I don't have a minute" så rodede jeg rundt i min taske efter min cd, og det så kiefer, så han blev hængende, hvor jeg sagde "i have something for you to sign" så tog han sin tusch frem og signerede min cd. Bagefter sagde jeg "dude, i grew up watching your movies" hvortil han svarede"oh, really"fik et håndtryk og gik. Under koncerten gav han mig et fistbump, jeg var den eneste der fik hans opmærksomhed under koncerten. Det var vildt.

    Michael Madsen der også medvirker i the killing time, mødte jeg også på messen i Sverige. Intens men cool fyr. Fik taget en selfie hvor vi begge gav thumbs up. Han forklarede at The hateful eight var blandt de mest udfordrende film han havde medvirket i, primært pga meget ridning. Han forklarede også at mange af hans idoler, som han havde set op til var gået bort forlængst. Og at han længe havde haft et ønske om at arbejde sammen med Roger Corman

    Ryder66627-06-21 01:49

  • ★★★0

    Part 3 af Bondarchuks War & Peace

    Steffan Rasmussen28-06-21 18:52

  • ★★★★0

    The Empty Man. Stuckmanns anmeldelse gav mig lysten. Han mener filmen vil opnå en kultstatus. :)

    Babo29-06-21 21:10

  • ★★★★★0

    The Empty Man. Stuckmanns anmeldelse gav mig lysten. Han mener filmen vil opnå en kultstatus. :)

    Jeg er ret tosset med den. Ikke fejlfri på nogen måde, men den er alligevel ret unik, og det er jo en ret vigtig ingrediens, hvis den skal opnå kultstatus =)

    David Lund29-06-21 21:12

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen