Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Akira Kurosawa’s “Dreams” (1990).

    Kruse17-08-21 19:26

  • ★★0

    Hvis jeg kan holde mig vågen bliver det sidste halvdel af McCanick med David Morse der sagtens kan bære en hovedrolle.

    Ellers Jamesy Boy med James Woods

    og Dear Mr. Gacy med William Forsythe

    Alle på BD

    Faldt i søvn ret tidligt i går, så fortsætter hvor jeg slap i forgårs med ovenstående film.

    McCanick

    Jamesy Boy

    Dear Mr Gacy

    Ryder66617-08-21 22:14

  • ★★★★0

    Jeg er gået i gang med et gensyn af serien Homeland og tager i dag hul på sæson 2.  Det er sgu stadigvæk en fremragende serie. Utrolig velspillet og spændende. :)

    Det er i øvrigt ret mærkeligt angående sæson 8 - den sidste sæson - at den endnu ikke er kommet ud på hverken DVD eller BD. Og der har på nuværende tidspunkt næsten halvandet år efter serien sluttede i USA ikke været nogen kommende release dato.

    Rygterne siger sågar, at sæson 8 slet ikke vil blive udgivet men kun ville kunne ses på streaming. Det er godt nok irriterende, hvis det viser sig at være tilfældet. :(

    Pyt med det. Sidste sæson var alligevel en skuffelse.

    S. Rico17-08-21 23:09

  • ★★0

    Droppede at se Jamesy Boy, da de mumlede lidt i den, og at der kun var fransk tekst på. Så er sprunget videre til Dear Mr Gacy.

    Ryder66617-08-21 23:20

  • ★★★★★0

    Pyt med det. Sidste sæson var alligevel en skuffelse.

    Ja, det er nu ikke ligegyldigt for mit vedkommende. Jeg har trods alt set 7 sæsoner af serien og derfor skal jeg naturligvis også lige se, hvad det hele ender med. Måske er sæson 8 skuffende, men jeg synes nu at have læst en del positive anmeldelser - spoiler free - om sidste sæson af "Homeland". :) 

    NightHawk18-08-21 13:00

  • ★★★★0

    Ja, det er nu ikke ligegyldigt for mit vedkommende. Jeg har trods alt set 7 sæsoner af serien og derfor skal jeg naturligvis også lige se, hvad det hele ender med. Måske er sæson 8 skuffende, men jeg synes nu at have læst en del positive anmeldelser - spoiler free - om sidste sæson af "Homeland". :) 

    Ja, selvfølgelig skal man se sæson 8. Det er jo generelt en fantastisk serie.

    Min pointe var bare, at det måske ikke betyder så meget, om sæson 8 ses via streaming eller på blu-ray. Jeg ville i hvert fald selv føle, at pengene var smidt ud af vinduet til en dyr blu-ray, når det kan ses gratis på op til flere af mine streaming services i høj kvalitet.

    Det er faktisk kun Game of Thrones, som jeg absolut SKAL se på blu-ray. Og nok også den kommende Tolkien serie.

    S. Rico18-08-21 15:01

  • ★★★★★0

    Ja, selvfølgelig skal man se sæson 8. Det er jo generelt en fantastisk serie.

    Min pointe var bare, at det måske ikke betyder så meget, om sæson 8 ses via streaming eller på blu-ray. Jeg ville i hvert fald selv føle, at pengene var smidt ud af vinduet til en dyr blu-ray, når det kan ses gratis på op til flere af mine streaming services i høj kvalitet.

    Det er faktisk kun Game of Thrones, som jeg absolut SKAL se på blu-ray. Og nok også den kommende Tolkien serie.

    Ah ok, nu er jeg med. Det lød blot først som om, at du mente at man helt burde springe sidste sæson over. :)

    Jeg må finde den på streaming et sted og komme igang. Jeg ville dog helst se den på BD og dermed også kunne have sæson 8 stående i min samling sammen med resten af serien. Men det ser desværre ikke ud til, at det kan lade sig gøre.

    Synes det er dybt underligt, at man udgiver de første 7 sæsoner men så ikke gider at udgive den sidste.

    NightHawk18-08-21 15:36

  • ★★★★0

    Ah ok, nu er jeg med. Det lød blot først som om, at du mente at man helt burde springe sidste sæson over. :)

    Jeg må finde den på streaming et sted og komme igang. Jeg ville dog helst se den på BD og dermed også kunne have sæson 8 stående i min samling sammen med resten af serien. Men det ser desværre ikke ud til, at det kan lade sig gøre.

    Synes det er dybt underligt, at man udgiver de første 7 sæsoner men så ikke gider at udgive den sidste.

    Ja, det er meget mærkeligt. Men mon ikke det kommer på et tidspunkt.

    S. Rico18-08-21 18:13

  • ★★★0

    Space Truckers

    Steffan Rasmussen18-08-21 18:42

  • ★★★★★0

    As Tears Go By (1988)

    Kruse18-08-21 19:26

  • ★★0

    The Trigger Effect med Kyle Maclachlan

    Næste film i rækken

    Body Count med David Caruso

    Ryder66618-08-21 21:01

  • ★★★★★0

    Michael (1924)

    Kruse19-08-21 19:35

  • ★★★★★★0

    Resten af Waves 

    Guldager19-08-21 20:17

  • ★★0

    The Outsider med Craig Fairbrass, Jason Patric og James Caan

    Ryder66619-08-21 22:10

  • ★★★★1

    The Green Knight. 

    Jeg har da også salen næsten for mig selv :)

    Babo20-08-21 15:35

  • ★★★★★★1

    Willys Wonderland 

    Guldager20-08-21 15:56

  • ★★0

    Death wish (2018)

    Weird_J20-08-21 17:02

  • ★★0

    Willys Wonderland 

    Jeg elsker den film

    Weird_J20-08-21 17:02

  • ★★0

    Death wish (2018)

    Godt nok et stykke tid siden jeg har set den. Det er først fornylig jeg er blevet færdig med den oprindelige filmserie. Må sige at udgaven med Bruce Willis skuffede. Jeg fik det indtryk af at han virkede decideret ugidelig/passiv i hans rolle som Paul Kersey. Det sagt, så er det længe siden jeg har set den, så måske kan et gensyn på den hjælpe. Men uanset, så overgår den ikke de oprindelige Death Wish film, som stadig er spændende den dag i dag.

    Ryder66620-08-21 17:10

  • ★★0

    Godt nok et stykke tid siden jeg har set den. Det er først fornylig jeg er blevet færdig med den oprindelige filmserie. Må sige at udgaven med Bruce Willis skuffede. Jeg fik det indtryk af at han virkede decideret ugidelig/passiv i hans rolle som Paul Kersey. Det sagt, så er det længe siden jeg har set den, så måske kan et gensyn på den hjælpe. Men uanset, så overgår den ikke de oprindelige Death Wish film, som stadig er spændende den dag i dag.

    Jeg er allerede nu bange for at du har ret:-). Har ikke set de originale, men trængte bare til at se en Bruce Willis film.

    Weird_J20-08-21 17:17

  • ★★★★★★0

    Jeg elsker den film

    Den var også fin spas 

    Guldager20-08-21 17:59

  • ★★0

    Albino Alligator: på Blu Ray

    Ryder66620-08-21 18:58

  • ★★★★★0

    The Green Knight (2021)

    Kruse20-08-21 19:09

  • ★★0

    Jeg er allerede nu bange for at du har ret:-). Har ikke set de originale, men trængte bare til at se en Bruce Willis film.

    Okay, en god film med Bruce Willis som altid er værd at se/gense er Striking Distance, hvor castet gør et godt stykke arbejde, og så er der masser af action og bandeord i den. Kort sagt: Den er friggin intens.

    Ryder66620-08-21 21:19

  • ★★★★★1

    Okay, en god film med Bruce Willis som altid er værd at se/gense er Striking Distance, hvor castet gør et godt stykke arbejde, og så er der masser af action og bandeord i den. Kort sagt: Den er friggin intens.

    Det er en underlig måde, du staver til Last Man Standing!

    David Lund20-08-21 21:56

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen