Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★0

    The father, 2021

    Gormanden27-12-21 20:53

  • ★★★★★0

    Censor (2021)

    Kruse28-12-21 19:23

  • ★★★★★0

    Jeg skal se første halvdel af Zack Snyder's Justice League i aften, og snupper part 2 i morgen. Tænker at det nok er en meget god idé at dele filmen op på den måde, da den jo varer 4 timer i alt. Bliver spændende at se, hvor anderledes end Josh Whedons udgave den er. :) 

    NightHawk28-12-21 20:10

  • ★★★★★★0

    Har lige set Those Who Wish Me Dead, og nu vil jeg se Prisoners of Ghostland

    Guldager28-12-21 20:43

  • ★★★★★0

    Jeg skal se første halvdel af Zack Snyder's Justice League i aften, og snupper part 2 i morgen. Tænker at det nok er en meget god idé at dele filmen op på den måde, da den jo varer 4 timer i alt. Bliver spændende at se, hvor anderledes end Josh Whedons udgave den er. :) 

    Zack Snyder JL The Musik video, jeg var færdig af grin over at hver enkelt he,t, har deres hel særlige nummer der spilles, og Wonder Woman blir bogstavligt talt ledsaget af hendes theme, hver gang hun er på, det er så komisk.

    Elwood28-12-21 21:11

  • ★★0

    Ser det sidste af Blown Away.

    Næste film: Airheads

    Ryder66629-12-21 02:36

  • ★★★★★0

    Zack Snyder JL The Musik video, jeg var færdig af grin over at hver enkelt he,t, har deres hel særlige nummer der spilles, og Wonder Woman blir bogstavligt talt ledsaget af hendes theme, hver gang hun er på, det er så komisk.

    Haha, ja det er ret plat, at Zack Snyder lige skal smide et stykke musik ind på den måde. Selv i den nye scene hvor Barry Allen møder Iris West, er der også lagt en sang ind over. :P

    Mht. Wonder Womans tema så generede det mig egentlig ikke. Jeg mener også at kunne huske, at de gør det samme i de to "Wonder Woman" film, det med at spille det hver gang hun skal dele tæsk ud. :)

    Men ellers synes jeg faktisk del 1 af det nye cut har været ganske godt. Mange nye scener med Cyborg, Wonder Woman og The Flash. Der er et langt bedre flow i historien. Og så får man endelig også mulighed for at se Darkseid slå sig løs. Så indtil videre er jeg positivt overrasket. :) 

    NightHawk29-12-21 14:09

  • ★★★★★0

    Haha, ja det er ret plat, at Zack Snyder lige skal smide et stykke musik ind på den måde. Selv i den nye scene hvor Barry Allen møder Iris West, er der også lagt en sang ind over. :P

    Mht. Wonder Womans tema så generede det mig egentlig ikke. Jeg mener også at kunne huske, at de gør det samme i de to "Wonder Woman" film, det med at spille det hver gang hun skal dele tæsk ud. :)

    Men ellers synes jeg faktisk del 1 af det nye cut har været ganske godt. Mange nye scener med Cyborg, Wonder Woman og The Flash. Der er et langt bedre flow i historien. Og så får man endelig også mulighed for at se Darkseid slå sig løs. Så indtil videre er jeg positivt overrasket. :) 

    Del 1 synes jeg endda er den svageste i filmen - men helt enig. Den er ganske ok. 

    David Lund29-12-21 15:48

  • ★★★★★0

    Haha, ja det er ret plat, at Zack Snyder lige skal smide et stykke musik ind på den måde. Selv i den nye scene hvor Barry Allen møder Iris West, er der også lagt en sang ind over. :P

    Mht. Wonder Womans tema så generede det mig egentlig ikke. Jeg mener også at kunne huske, at de gør det samme i de to "Wonder Woman" film, det med at spille det hver gang hun skal dele tæsk ud. :)

    Men ellers synes jeg faktisk del 1 af det nye cut har været ganske godt. Mange nye scener med Cyborg, Wonder Woman og The Flash. Der er et langt bedre flow i historien. Og så får man endelig også mulighed for at se Darkseid slå sig løs. Så indtil videre er jeg positivt overrasket. :) 

    Der fortages også nogle besynderlige valg, der er et klip, hvor han snakker om hvor godt de alle sammen synes det så ud med Superman i hans black suit, men der er ingen som i ingen narrativ grund til at kostumet hel er ændret, kun at det så cool ud.


    Elwood29-12-21 16:36

  • ★★★★★0

    Speed Racer (2008)

    Kruse29-12-21 19:21

  • ★★★★★0

    Del 1 synes jeg endda er den svageste i filmen - men helt enig. Den er ganske ok. 

    Ja, del 2 var bedre, og i det hele taget er Zack Snyders 4 timers udgave af "Justice League" bare langt bedre end den første udgave af Joss Whedon. Kampen mod SteppenWolf og Parademons-hæren var også bedre klippet og eksekveret, og så var det i øvrigt meget mere behageligt for øjnene, at farvepalletten var blevet ændret fra rød/orange til blå/grå farve. Fremtids-scenen med bl.a. Batman og Jokeren (gid han havde haft det look i "The Suicide Squad") var sgu også ret fedt lavet, og med den i tankerne, samt Darkseids hævnplaner, så sidder jeg faktisk og håber på, at der kommer en "Justice League 2" på et tidspunkt. 

    Det er stadig ikke en problemfri film, men jeg var sgu godt underholdt, så jeg vil give "Zack Dnydet's Justice League" 7/10. :)

    NightHawk30-12-21 16:17

  • ★★★★★0

    Der fortages også nogle besynderlige valg, der er et klip, hvor han snakker om hvor godt de alle sammen synes det så ud med Superman i hans black suit, men der er ingen som i ingen narrativ grund til at kostumet hel er ændret, kun at det så cool ud.


    Ja, det kan lige umiddelbart synes spøjst, at Zack Snyder vælger at genoplive Superman i den sorte dragt i stedet for den klassiske blå og røde dragt. Men i tegneserien hvor Superman vender tilbage fra de døde sker det samme nemlig, at han - ud over de andre versioner af ham (cyborg-udgaven og en yngre kopi mf) - dukker op i den sorte dragt uden, at der kommer nogen forklaring på det. :)

    NightHawk30-12-21 16:24

  • ★★★★★0

    Lige nu skal jeg se de to sidste afsnit i Titans sæson 3. Og i aften skal jeg se Carey Mulligan i Promising Young Woman. Den glæder jeg mig meget til endelig at få set. :)

    NightHawk30-12-21 16:29

  • ★★★★★0

    Fremtids-scenen med bl.a. Batman og Jokeren (gid han havde haft det look i "The Suicide Squad") var sgu også ret fedt lavet

    Sjovt det var nok den scene der gik mig mest på, det var nærmest som det Simpsons Afsnit, hvor Bart skal sige en kendings replik på opfordring.

    Når jeg så hele delen med We live in a society meme'et de så gør til virkelighed i filmen, fniste jeg nu lidt for mig selv og rystede på hovedet.

    Elwood30-12-21 16:54

  • ★★★★★0

    Ja, del 2 var bedre, og i det hele taget er Zack Snyders 4 timers udgave af "Justice League" bare langt bedre end den første udgave af Joss Whedon. Kampen mod SteppenWolf og Parademons-hæren var også bedre klippet og eksekveret, og så var det i øvrigt meget mere behageligt for øjnene, at farvepalletten var blevet ændret fra rød/orange til blå/grå farve. Fremtids-scenen med bl.a. Batman og Jokeren (gid han havde haft det look i "The Suicide Squad") var sgu også ret fedt lavet, og med den i tankerne, samt Darkseids hævnplaner, så sidder jeg faktisk og håber på, at der kommer en "Justice League 2" på et tidspunkt. 

    Det er stadig ikke en problemfri film, men jeg var sgu godt underholdt, så jeg vil give "Zack Dnydet's Justice League" 7/10. :)

    Helt enig med dig i alt =)

    David Lund30-12-21 18:48

  • ★★★★★★0

    Helt enig med dig i alt =)

    Os’ maj:)

    T. Nielsen30-12-21 19:04

  • ★★★★★0

    Flugt (2021)

    Kruse30-12-21 19:19

  • ★★★0

    The book of boba fett

    Gormanden30-12-21 22:30

  • ★★0

    We Are What We Are, med bl.a Michael Parks, på BD

    Ryder66631-12-21 01:38

  • ★★0

    Attack On Wall Street, på BD med Dominic Purcell

    Er det mon lykkes for Uwe Boll at lave en god, eller i hvert fald, underholdende film?

    Ryder66631-12-21 03:22

  • ★★★★★★0

    Napper lige første afsnit af The Book of Boba Fett

    Wayne31-12-21 13:09

  • ★★★★★★0

    Napper lige første afsnit af The Book of Boba Fett

    Har læst lidt ganske fornuftigt om den, så den vil jeg også se på et tidspunkt. 

    T. Nielsen31-12-21 13:13

  • ★★★★★★0

    Har læst lidt ganske fornuftigt om den, så den vil jeg også se på et tidspunkt. 

    Det kan du roligt gøre - det sætter ikke nye standarder men skal nok komme til at underholde.

    Wayne31-12-21 14:16

  • ★★★0

    Det kan du roligt gøre - det sætter ikke nye standarder men skal nok komne til at underholde.

    1 afsnit Var faktisk lidt bedre end jeg havde forventet. Men tror dog ikke den kan holde niveauet - synes umiddelbart historien er for tynd. Vi får se.

    Gormanden31-12-21 14:07

  • ★★★★★★1

    1 afsnit Var faktisk lidt bedre end jeg havde forventet. Men tror dog ikke den kan holde niveauet - synes umiddelbart historien er for tynd. Vi får se.

    Enig - man har lov at håbe

    Wayne31-12-21 14:17

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen