Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★0

    Nobody, 2021

    Gormanden 1-01-22 11:08

  • ★★★★★0

    Jeg vil starte det nye år med en asiatisk film og skal se det prisvindende drama Shoplifters i aften. Og bagefter et par afsnit mere af Cobra Kai : sæson 4. :) 

    NightHawk 1-01-22 17:26

  • ★★★★★0

    Gensyn med Kurosawa’s “The Hidden Fortress” (1958).

    Kruse 1-01-22 19:07

  • ★★★0

    Don't Look Up

    Steffan Rasmussen 1-01-22 19:17

  • ★★★★★★0

    Road House

    T. Nielsen 1-01-22 21:57

  • ★★★0

    Road House

    Uhh, den har jeg liggende på harddisken og skal også snart have genset

    Gormanden 1-01-22 21:58

  • ★★★★★★0

    Uhh, den har jeg liggende på harddisken og skal også snart have genset

    Det er go’ knosuppe til en 1 jan:-D

    T. Nielsen 1-01-22 22:02

  • ★★★★★★0

    Maximum Overdrive

    Guldager 2-01-22 09:32

  • ★★★★★★0

    Don't Look Up - har set de første 15 minutter, og elsker den allerede :)

    Der er selvfølgelig 2 timer endnu...

    Guldager 2-01-22 13:31

  • ★★★0

    Being the Riccardos

    Steffan Rasmussen 2-01-22 13:44

  • ★★★★★0

    Skal se det sidste afsnit af Cobra Kai - sæson 4, som har været endnu en glimrende sæson og med Terry Silvers tilbagevenden som det helt store højdepunkt. :) 

    NightHawk 2-01-22 15:04

  • ★★★★★1

    Og i aften vil jeg langt om længe få set Parasite. :) 

    NightHawk 2-01-22 15:07

  • ★★★★★★0

    Og i aften vil jeg langt om længe få set Parasite. :) 

    Vildt du har kunnet vente så længe - men du har noget at se frem til!

    Wayne 2-01-22 17:57

  • ★★★★★0

    Vildt du har kunnet vente så længe - men du har noget at se frem til!

    Kan også værd han blot har glemt den, det kommer jo mange film ud hele tiden.

    Elwood 2-01-22 18:16

  • ★★★★★★0

    Vildt du har kunnet vente så længe - men du har noget at se frem til!

    Jeg er personlig ret ligeglad med, om en film er ny. Ment på den måde, at jeg aldrig har travlt med at se en ny film. Jeg ser selvfølgelig frem til bestemte film, men om jeg ser dem nu eller om 1-2 år, det er lige meget. Der er så mange andre film fra alle tider og lande, der også skal ses alligevel.

    Guldager 2-01-22 19:32

  • ★★★0

    Harry Potter reunion

    Gormanden 2-01-22 19:58

  • ★★★★★★0

    Supernova - lejet på Viaplay

    Guldager 2-01-22 20:17

  • ★★★★★0

    Jeg er personlig ret ligeglad med, om en film er ny. Ment på den måde, at jeg aldrig har travlt med at se en ny film. Jeg ser selvfølgelig frem til bestemte film, men om jeg ser dem nu eller om 1-2 år, det er lige meget. Der er så mange andre film fra alle tider og lande, der også skal ses alligevel.

    Marvel film og Star Wars er mine to undtagelser især MArvel, da jeg godt kan li at blive overrasket, og de film så snart de har haft premiere er det umuligt eller meget svær at undgå spoilers.

    Så dem ser jeg så snart jeg kan.

    Elwood 2-01-22 20:21

  • ★★★★★★0

    Jeg er personlig ret ligeglad med, om en film er ny. Ment på den måde, at jeg aldrig har travlt med at se en ny film. Jeg ser selvfølgelig frem til bestemte film, men om jeg ser dem nu eller om 1-2 år, det er lige meget. Der er så mange andre film fra alle tider og lande, der også skal ses alligevel.

    Enig hvis det er en film få har en mening om - men jeg sætter pris på ikke at vide for meget (altså at den ikke bliver spoilet) - og at kunne deltage i en diskussion, mens den er aktuel. 

    Ellers har jeg ingen problemer med at vente.

    Wayne 2-01-22 23:27

  • ★★★★★1

    Vildt du har kunnet vente så længe - men du har noget at se frem til!

    Jeg har det på samme måde som Guldager. Det betyder ikke noget for mig om filmen bliver set kort efter dens premiere, eller om der går et års tid. Det bliver filmen jo hverken bedre eller dårligere af. Og en film der har noget på hjerte - særligt hvis det er universelle temaer - vil jo altid være aktuel at tale om uanset, hvornår den bliver set. :)

    Og som Elwood også skriver, så kommer der så mange film ud konstant enten i biografen eller på streaming, at man alligevel ikke kan nå at se det hele lige nu og her. Eller som min kære gamle mormor plejede at sige : "det haster jo ikke mere end det jager". ;)

    Mht. "Parasite" så var det en fantastisk film, som levede fuld ud op til de mange priser, samt rosende anmeldelser den har fået. Den var klukkende morsom, bizar, spændende og uforudsigelig, og med en spidende samfundskritik af sociale lag og strukturer mellem rig og fattig. Jeg kan ikke lige umiddelbart komme på noget, jeg fandt dårligt ved filmen, så jeg vil derfor give den 10/10. 

    NightHawk 3-01-22 00:15

  • ★★★★★★1

    Jeg har det på samme måde som Guldager. Det betyder ikke noget for mig om filmen bliver set kort efter dens premiere, eller om der går et års tid. Det bliver filmen jo hverken bedre eller dårligere af. Og en film der har noget på hjerte - særligt hvis det er universelle temaer - vil jo altid være aktuel at tale om uanset, hvornår den bliver set. :)

    Og som Elwood også skriver, så kommer der så mange film ud konstant enten i biografen eller på streaming, at man alligevel ikke kan nå at se det hele lige nu og her. Eller som min kære gamle mormor plejede at sige : "det haster jo ikke mere end det jager". ;)

    Mht. "Parasite" så var det en fantastisk film, som levede fuld ud op til de mange priser, samt rosende anmeldelser den har fået. Den var klukkende morsom, bizar, spændende og uforudsigelig, og med en spidende samfundskritik af sociale lag og strukturer mellem rig og fattig. Jeg kan ikke lige umiddelbart komme på noget, jeg fandt dårligt ved filmen, så jeg vil derfor give den 10/10. 

    Herligt - fantastisk film, helt enig.

    Wayne 3-01-22 00:37

  • ★★0

    In Hell, på BD med Jean Claude Van Damme

    Ryder666 3-01-22 01:36

  • ★★0

    Midnight In The Switchgrass, med Bruce Willis og den ultralækre Megan Fox

    Ryder666 5-01-22 01:01

  • ★★★★★0

    Gensyn med “On the Waterfront” (1954).

    Kruse 5-01-22 19:33

  • ★★0

    Jumpin' Jack Flash, med en yderst veloplagt Whoopi Goldberg

    Ryder666 5-01-22 20:03

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen