Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★0

    Jamen, så er du galt på den :)

    :D

    Hvad synes du er bedre ?

    Babo31-01-22 14:25

  • ★★★★★0

    :D

    Hvad synes du er bedre ?

    Alt sådan set. Især fotografering, klipning, skuespil, tematik og plot. Musikken i King Kong er også rigtigt godt, men Akira Ifukubes ikoniske score er noget helt særligt.

    Jeg elsker effekterne i den originale “King Kong”, men har altid haft det svært ved den menneskelige historie, hvor skuespil og dialog føles meget som en B-film.

    Kruse31-01-22 16:50

  • ★★★★0

    Alt sådan set. Især fotografering, klipning, skuespil, tematik og plot. Musikken i King Kong er også rigtigt godt, men Akira Ifukubes ikoniske score er noget helt særligt.

    Jeg elsker effekterne i den originale “King Kong”, men har altid haft det svært ved den menneskelige historie, hvor skuespil og dialog føles meget som en B-film.

    Sjovt, for jeg synes skuespillet er bedre i Kong. Jeg er dog enig i, at plottet måske har lidt mere på sig, det er en mørkere film der måske fokuserer lidt mere på tab mens Kong er adventure. Jeg foretrækker den nok bare som, ja b film og det episke i Kong som slutangrebet er bare magi. 

    Babo31-01-22 17:01

  • ★★★★★1

    Jeg skal se thilleren No Man of God med Elijah Wood i hovedrollen som FBI agenten Bill Hagmaier, der i årene 1984-1989 interviewede serie-morderen Ted Bundy - de sidste år Bundy sad på dødsgangen - i et forsøg på at komme til bunds i hvilke af de oplysninger, Bundy havde givet politiet som var sande eller falske ift hvem og hvor mange han reelt havde myrdet. Filmen skulle give et rigtig godt billede af, hvor manipulerende og udspekuleret en type Ted Bundy var.

    NightHawk31-01-22 20:12

  • ★★★★★★0

    Days of Wine and Roses...eller hvert fald noget af den. Resten i morgen.

    Guldager31-01-22 20:47

  • ★★★★★0

    I aften skal jeg se horror-filmen The Djinn, som skulle være i stil med "Poltergeist". Det er en far og hans unge søn, der flytter i en ny lejlighed efter, at moderen er død. En dag da knægten er alene hjemme finder han en mystisk bog gemt i bunden af et skab. Bogen kan fremkalde en magisk ånd og drengen ønsker som det første at få sin mor tilbage...og så bryder helvede ellers løs. Det lyder sgu meget spændende synes jeg, så jeg krydser fingre for en god oplevelse. :)

    NightHawk 1-02-22 17:45

  • ★★★★★0

    Jeg snupper et gensyn med Dario Argento’s debutfilm “The Bird With the Crystal Plumage” :)

    Kruse 1-02-22 19:26

  • ★★0

    Hvis ellers jeg kan holde mig vågen, Derailed, med Jean Claude Van Damme.

    og måske The Order, eller The Quest, også med Van Damme...og alle på Blu Ray

    Ryder666 1-02-22 21:38

  • ★★0

    Slutter mit mini filmmarathon af med Street Fighter...så har jeg set tre film i træk med Jean Claude Van Damme. Købte Blu Ray steelbook edition for nogle måneder siden. Tror det var en gang i sidste år.

    Ryder666 2-02-22 01:38

  • ★★★★★0

    Adams æbler (2005)

    Kruse 2-02-22 19:27

  • ★★★★★0

    Jeg skal se Paul Schraders krimi-thriller Light Sleeper i aften. Den har Willem Dafoe og Susan Sarandon i hovedrollerne og filmen skulle have flere fællestræk med"Taxi Driver", som Paul Schrader også skrev manuskriptet til. :)

    NightHawk 2-02-22 20:05

  • ★★★★★★0

    Begynder på det eneste TV-program, jeg gider at se: Den nye sæson af Masterchef

    Guldager 2-02-22 20:16

  • ★★★★★★0

    Begynder på det eneste TV-program, jeg gider at se: Den nye sæson af Masterchef

    Den er jeg igang med - tegner til at blive en god sæson.

    Wayne 2-02-22 22:44

  • ★★0

    Air America, med Mel Gibson og Robert Downey Jr, på BD

    Ryder666 2-02-22 23:29

  • ★★★★★★0

    Khartoum

    T. Nielsen 3-02-22 07:35

  • ★★★★★0

    King of New York (1990)

    Kruse 3-02-22 19:13

  • ★★★★★0

    King of New York (1990)

    Den er cool. Og fremragende præstation af Christopher Walken.

    NightHawk 3-02-22 19:24

  • ★★★★★0

    I aften vil jeg se den sorte krimi-komedie Violet & Daisy med Saoirse Ronan som kæk lejemorder og James Gandolfini som gusten gangster. Det skal nok blive en underholdende affære. :) 

    NightHawk 3-02-22 19:27

  • ★★★★★0

    Den er cool. Og fremragende præstation af Christopher Walken.

    Ja, den var ganske glimrende. Fed gangsterfilm!

    Kruse 3-02-22 21:27

  • ★★0

    Bad Lieutenant, med Harvey Keitel, på BD

    Ryder666 5-02-22 09:07

  • ★★★★★★0

    The Best Years Of Our Lives

    T. Nielsen 3-02-22 22:55

  • ★★0

    Leatherface, med Stephen Dorff på BD

    Ryder666 5-02-22 09:07

  • ★★★0

    Scream (2022)

    Essal 5-02-22 09:08

  • ★★0

    I anledning af opgradering til Blu Ray, bliver det et gensyn med Snake Eater som har Lorenzo Lamas i hovedrollen

    Overvejer at sælge dvd-mediabook udgaven, som også inkluderer de 3 film...

    Ryder666 4-02-22 18:40

  • ★★0

    Lige meget hvor meget jeg redigerer i indlægget, står det hele med fed skrift, hvilket jeg ikke har bedt den om. Det sker desværre alt for tit i perioder

    Ryder666 4-02-22 18:44

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen