Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Bay of Angels (1963)

    Kruse 6-04-22 19:09

  • ★★★★★★0

    Har set første afsnit af Peacemaker. Hold kæft hvor var det åndssvagt:D

    T. Nielsen 6-04-22 19:23

  • ★★0

    Friday The 13Th 1, aaaaaaalt for længe siden jeg sidst har set den, så det var på tide med et gensyn. Specielt i anledning af at jeg har fået fat i den lækre 10 disc Tinbox udgave, med alle film samlet i en box. Jeg har godt nok 8 disc udgave på dvd, men jeg insisterede på at anskaffe mig hele filmserien på BD. Dvd udgaven blegner  i forhold til steelbook Blu Ray edition. 

    Og så er det sjovt at se en meget ung Kevin Bacon, som jeg iøvrigt har set i virkeligheden på posten i Odense.

    Ryder666 6-04-22 20:39

  • ★★★★0

    Annette

    Babo 6-04-22 21:19

  • ★★0

    Friday The 13Th part two

    Ryder666 6-04-22 22:59

  • ★★0

    Friday The 13Th part III 3D 

    Endelig kan jeg se den, som tiltænkt, og God Damn, der er meget dybde i billedet. Næsten som at være inde i filmen, og tæt på at være på niveau med My Bloody Valentine, som også var blæret i 3D

    Ryder666 7-04-22 02:05

  • ★★★★★★0

    Har set første afsnit af Peacemaker. Hold kæft hvor var det åndssvagt:D

    Det sagde jeg jo ;-)

    Wayne 7-04-22 04:29

  • ★★★★★★0

    Det sagde jeg jo ;-)

    Det gjorde du:-D

    T. Nielsen 7-04-22 06:05

  • ★★★★★0

    I aften står den på Greta Gerwigs udgave af Little Women efterfulgt af et par afsnit af Moonlighting. :)

    NightHawk 7-04-22 18:20

  • ★★★★★0

    Darkman (1990)

    Kruse 7-04-22 19:16

  • ★★0

    I aften står den på et gensyn med

    The Disappearance Of Christina, med John Stamos

    Ryder666 7-04-22 22:55

  • ★★★★★★0

    Metal Lords på Netflix

    Guldager 8-04-22 18:30

  • ★★★★★0

    The Decameron (1971)

    Kruse 8-04-22 19:14

  • ★★★★★0

    Kan anbefale gyseren, Night House, på Disney +. Manden bag The Ritual. 

    Ja, den er fin =)

    David Lund 8-04-22 19:21

  • ★★★★0

    Ja, den er fin =)

    Det fangede jeg, for 25 indlæg siden :D

    Babo 8-04-22 19:34

  • ★★0

    Starman med Jeff Bridges, instrueret af John Carpenter, på BD men først sent i aftes, efter X factor finalen.

    Ryder666 8-04-22 19:54

  • ★★★★★0

    Det fangede jeg, for 25 indlæg siden :D

    Haha - når jeg sletter game faner på min iPhone, beslutter den sig for at sende en masse gamle beskeder igen på Moovy. Så det må I sgu lige vænne jer til en gang eller to i kvartalet!

    David Lund 8-04-22 21:30

  • ★★★★★★0

    Haha - når jeg sletter game faner på min iPhone, beslutter den sig for at sende en masse gamle beskeder igen på Moovy. Så det må I sgu lige vænne jer til en gang eller to i kvartalet!

    Det gør min sjovt nok ikke? 

    T. Nielsen 8-04-22 21:33

  • ★★★★★★0

    Haha - når jeg sletter game faner på min iPhone, beslutter den sig for at sende en masse gamle beskeder igen på Moovy. Så det må I sgu lige vænne jer til en gang eller to i kvartalet!

    Det gør min sjovt nok ikke?

    T. Nielsen 8-04-22 21:34

  • ★★★★★1

    Jeg fandt lige ud af - nu hvor jeg går og sætter film op på hylderne fra de sidste par indkøb - at jeg jo havde et hængeparti fra forrige måned. Så i aften vil jeg derfor se How The West Was Won. Det er en af de store western-klassikere, som jeg aldrig har fået set før, så den glæder jeg mig meget til at gå i gang med. :) 

    NightHawk 9-04-22 16:20

  • ★★★★★★1

    Jeg fandt lige ud af - nu hvor jeg går og sætter film op på hylderne fra de sidste par indkøb - at jeg jo havde et hængeparti fra forrige måned. Så i aften vil jeg derfor se How The West Was Won. Det er en af de store western-klassikere, som jeg aldrig har fået set før, så den glæder jeg mig meget til at gå i gang med. :) 

    Hvilket “format” skal du se den i? Husker de forsøgte at genskabe fornemmelsen af Cinemascope, ved at bøje billedet. 

    Derudover, hvis du har et solidt lydsystem, så fyr godt op. Titelmelodien vil give dig myrepatter og stålbørstehår! 

    Jeg har i øvrigt altid godt kunne lide filmen, trods dens mangler. Har rated den 8/10. Håber du får lige så stor glæde af den og nyder gensynet med James Stewart, John Wayne, Karl Malden, Caroll Baker, Henry Fonda, Gregory Peck og andre af datidens funklende stjerner. What a cast:)

    T. Nielsen 9-04-22 16:27

  • ★★★★0

    Langt om længe: Matrix Resurrections (4K)

    Babo 9-04-22 16:30

  • ★★★★★★1

    Jeg har How the West was Won på BD. Den står og lyder flot. 

    davenport 9-04-22 18:48

  • ★★★★★0

    I aften bliver det til et gensyn med “Mulholland Dr.” (2001) på 4K Ultra HD fra The Criterion Collection :)

    Kruse 9-04-22 19:05

  • ★★★★★1

    Hvilket “format” skal du se den i? Husker de forsøgte at genskabe fornemmelsen af Cinemascope, ved at bøje billedet. 

    Derudover, hvis du har et solidt lydsystem, så fyr godt op. Titelmelodien vil give dig myrepatter og stålbørstehår! 

    Jeg har i øvrigt altid godt kunne lide filmen, trods dens mangler. Har rated den 8/10. Håber du får lige så stor glæde af den og nyder gensynet med James Stewart, John Wayne, Karl Malden, Caroll Baker, Henry Fonda, Gregory Peck og andre af datidens funklende stjerner. What a cast:)

    Det er "Widescreen version made for Home Screens" på disc 1, som jeg skal se filmen i. Den bøjede Cinemascope udgave er på disc to, så den prøver jeg næste gang, når jeg snupper et gensyn.

    Jeg har blot en Pioneer soundbar lige for tiden. Synes heller ikke, at jeg kan tillade mig mere end det, når jeg bor i lejlighed. Men lyden på soundbaren er nu også ganske solid. Jeg skruer lige lidt ekstra op under titelmelodien nu, du omtaler den så rosende. :)

    Ja, castet er vildt imponerende. Jeg glæder mig også til at se hvordan det hele går op i en højere enhed. Jeg vender lige tilbage i morgen med et par kommentarer til filmen. :)

    NightHawk 9-04-22 20:54

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen